Het viel me best mee. Ok, ze zijn wel heel dik en lomp, maar had na al die verhalen echt wel een soort luier verwacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahahaha en viel het je mee of tegen hahahaha
Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik oohhh leuk weer zo'n doos tot ik hem openmaakte
heb hem heeel snel weer dicht gedaan hahaha
2/3 heb ik trouwens nooit gebruikt ivm ziekenhuisbevalling en uiteindelijk KS nu staat die hier ook alweer klaar (onderin de kast) Wil er nog niet aan denken 2 van die dikke dingen achter elkaar geplakt pfff
denk je van het waggelen af te zijn lijkt het weer alsof je aan het waggelen bent
ehh ja de eerste dagen wel.. ik zei nog heel lullig tegen de verpleging in het ziekenhuis, nou 1 vind ik wel genoeg hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef tessie het volgende:
[..]
Het viel me best mee. Ok, ze zijn wel heel dik en lomp, maar had na al die verhalen echt wel een soort luier verwacht.
Maaruh, moet je er echt 2 achter elkaar plakken joh??
is die van Kruidvat al verbeterd?? 2 jr geleden vond ik dat echt een rampzalig ding!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef tessie het volgende:
Oh das raar Vicky, ik heb mijn blije doos een week of 2 geleden opgehaald. Die van Etos had ik al een hele tijd geleden opgehaald, en die van Kruitvat vorige week. Dus ik ben helemaal voorzien
heb geen ervaring maar kan me voorstellen dat dat nog prettiger zitquote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef tessie het volgende:Ok dan heb je dus alsnog een soort luier
Oh gatsie zegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan wel nodig zijn idd tessie...
Niet bij iedereen trouwens hoor. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet zo heftig vloeien.
Ik weet nog wel van mezelf hoe stom ik stond te kijken toen ik even ging plassen toen we die dag in het ziekenhuis lagen voor we naar huis mochten. Echt een spoor van het bed naar het toilet...![]()
Echt heel dramatisch ook!
![]()
Toen heb ik maar even op het belletje gedrukt.
Joh, dat wil ik allemaal nog helemaal niet wetenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan wel nodig zijn idd tessie...
Niet bij iedereen trouwens hoor. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet zo heftig vloeien.
Ik weet nog wel van mezelf hoe stom ik stond te kijken toen ik even ging plassen toen we die dag in het ziekenhuis lagen voor we naar huis mochten. Echt een spoor van het bed naar het toilet...![]()
Echt heel dramatisch ook!
![]()
Toen heb ik maar even op het belletje gedrukt.
Mee eens...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, dat wil ik allemaal nog helemaal niet weten
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef tessie het volgende:
BE, had je toen wel al zo´n kraamverband in/om/aan? (hoe noem je dat eigenlijk?)
sttttt praat me niet van stolsels... ieuwww dat gevoel als er weer eentje uitkomtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja Bumbaloe dat vond ik toen ook een hele nare "verrassing"en ook dat niemand me ingelicht had over het fenomeen stolsels verliezen
![]()
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja Bumbaloe dat vond ik toen ook een hele nare "verrassing"en ook dat niemand me ingelicht had over het fenomeen stolsels verliezen
![]()
hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik meen idd 2!![]()
Sorry meiden, ik zal het voortaan onder een spoiler zetten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
Niks veranderd dus.. 2 jr geleden vond ik het niet veel, had hem daarom deze keer niet aangevraagd.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef tessie het volgende:
In de kruitvat doos zat zo´n friso bakje waar je poedermelk in kan doen, en ik geloof ook een verpakking van die poedermelk maar dat weet ik niet meer zeker. Een blikje redbull voor de papa to be, en heel klein flesje natusan baby top to toe wash, 1 kruitvat meegroeiluier, 1 pakje lotiondoekjes ook kruitvat eigen merk, de kersteditie van het tijdschrift mama, een kortingsbon 2e pak kruitvatluiers halve prijs en een kortingsbon voor 10% op de gehele collectie van mamaenzowinkel.nl en nog wat reclame foldertjes.
ja inderdaad alleen de eerste 2/3 dagen.. Stolsels hier bijna geen last van langleve de KSquote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Vicky het volgende:
ik vond die van de Kruidvat niet echt boeiend. Weet eigenlijk nit of ik die van de Etos al gehaald heb.. volgens mij wel.
Heb net ff gebeld en volgens de dame aan de telefoon is erop 21 februari een mailt gestuurd om de doos op te halen. heb op beide emailadressen niets gehad. Krijg nu een neiuwe mail.
Tessie, ik had de eerste 2/3 dagen 2 van die dingen in mijn broek zitten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |