Ow, kan me er wel iets bij voorstellen hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
spannendquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
zo van die weggooi onderleggers ipv van ondersteekmoltons.. ja ik weet nu niet precies heo het noemt...quote:
Mss niet al te fris uitlegpraatje onder spoiler maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef tessie het volgende:
Ik zit hier echt in shock te lezen![]()
Wat zijn die stolsels dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss niet al te fris uitlegpraatje onder spoiler maar.OMG waar ben ik aan begonnen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
Ik was daar ook wel bang voor hoor. Maar de week voor de bevalling had ik zo'n last van mijn maag dat er daarna niks meer uit te komen wasquote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef tessie het volgende:
Lijkt me toch wel erg als je tijdens het bevallen ineens aan het poepen bent. Ook al zegt iedereen dat dat je op dat moment niks kan schelen, ik kan me dat gewoon niet voorstellen.
Succes!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
Nou geloof me, dit is echt het minst erge aan het geheel!quote:
Mee eens..quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou geloof me, dit is echt het minst erge aan het geheel!![]()
Hier voel je niks van, behalve dan dat je je niet helemaal fris voelt zeg maar, maar verder...
hahaha dan was die zeker wel blij!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die placenta wat er uit moest zo vies. Je voelt echt hoe die vanuit je buik zo na beneden glibbert en dan uit je glijdt. Daar krijg ik nu nog steeds de rillingen vanEn toen liet de vlos hem ook nog zien (terwijl Kevin naast me stond een broodje te eten)!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |