abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67739074

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

[ Bericht 59% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 09:34:01 ]
-
  zondag 5 april 2009 @ 20:34:02 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67739106
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef Ritmo het volgende:
Waar is die op?
In het vorige topic.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67739114
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben weer wat afgekoeld trouwens, gaat tegenwoordig sneller dan voorheen.
Gewenning he
Hoe erg zal ik dan wel niet uit mijn plaat gaan bij een kampioenschap
pi_67739130
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Happel het volgende:

[..]

In het vorige topic.
Die site van Legovogel (weet niet welke user dat is?) doet het al een tijdje niet meer...
-
pi_67739151
Wordt tijd voor een nieuwe OP.
pi_67739154
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewenning he
Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.
-
pi_67739175
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Happel het volgende:

[..]

In het vorige topic.
OP toegevoegd.
pi_67739193
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.
Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.
pi_67739252
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21009
-
  zondag 5 april 2009 @ 20:47:24 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_67739504
quote:
Oe, dank je..
Had uhm ook al gemist..
  zondag 5 april 2009 @ 20:54:37 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_67739733
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewenning he
Hoe erg zal ik dan wel niet uit mijn plaat gaan bij een kampioenschap
ik mag hopen dat ik weinig belangrijks te doen heb die week, want volgens mij ben ik dan de hele week aan het zuipen, feesten of katers uitslapen
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 5 april 2009 @ 20:59:07 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_67739868
quote:
Tobias Waisapij en Lorenzo Piqué weg bij Feyenoord

Het contract van Tobias Waisapij wordt niet verlengt, de linksback van Jong Feyenoord kan wel bij Feyenoord blijven maar dan op amateur basis, of hij hier op in gaat is nog niet bekend.

Feyenoord verlengt het contract van Lorenzo Piqué toch niet. De speler van Feyenoord A1 en Jong Feyenoord die al een contract opgestuurd had gekregen, kreeg van Feyenoord te horen dat zijn contract toch niet wordt verlengd vanwege de slechte financiële situatie binnen de club.

Na Glenn Kobussen, Ruben Barends en Clint van Stee zal Lorenzo Piqué Feyenoord verlaten.

Wat ons verbaasd is dat er binnen Feyenoord wel geld is voor Zuid-Afrikaan Philani Khwela die
¤ 300.000,- per jaar krijgt en niet voor de eigen talenten.

Bron:jongfeyenoord.nl
Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?
volgens mij hebben de meeste daarvan in ieder geval genoeg talent om er winst op te maken. Of ze het niveau van Feyenoord 1 of hoger nu aankunnen of niet; Kobussen heeft al in Feyenoord 1 gespeeld, Piqué had al een aanbod liggen, dan hebben ze heus wel wat in hun mars.
Sowieso kun je 2 elftallen europese jeugdspelers vastleggen voor het geld dat een Landzaat je kost.
pi_67739876
Wereldweekend weer
Zal eens een keer meezitten
  zondag 5 april 2009 @ 21:00:43 #15
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67739913
Die Pique zal binnenkort wel ergens anders doorbreken, pff. Altijd talentvol geweest, wel last van blessures.. de rest is niet echt eredivisie of eerste divisie waardig. Alleen Kobussen kan nog wel wat.

Maja zo'n Khwela is wel weer prachtbeleid ja.
pi_67740457
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:47 schreef ursel het volgende:

[..]

Oe, dank je..
Had uhm ook al gemist..
Veel heb je niet gemist.
-
pi_67740482
Boefjes toch!
pi_67741023
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
pi_67741057
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
Wie?
-
pi_67741078
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegelijk met Erasmus aangetrokken maar was nog geen 18 dacht ik.
pi_67741113
Ow die Zuid-Afrikaan. Die zou idd later komen ja.
-
  zondag 5 april 2009 @ 22:10:37 #22
185115 Juk
Misschien
pi_67742304
Als je deze wedstrijd qua strijd en inzet spiegelt aan de voorgaande 5 dan lijkt het nergens op. Het leek wel alsof ze na 15 minuten dachten dat de punten in de pocket waren en dat ze van de zon konden gaan genieten.

Ik snap dan ook niet dat mensen sommige spelers persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor deze nederlaag. Gio maakt een fout, Bahia ziet er niet lekker uit bij de 2-1, maar het is niet alsof die andere 9 hun best hebben gedaan. Zelfs Wijnaldum maakte vandaag een lamlendige indruk terwijl hij er normaal vol voor gaat.

Maar dit is iets ongrijpbaars wat het hele seizoen bij vlagen toeslaat. Er zijn talloze wedstrijden geweest waarin ze niet vooruit te branden zijn. Het leek onder Vlemmings weg te zijn maar net als je stiekem hoopt op het linkerrijtje wordt er weer collectief gefaald.
Maar wat me wel duidelijk lijkt (hoewel voor sommige dus niet...) is dat als er in de huidige selectie wat dood hout weggesneden wordt en er een over mijn lijk mentaliteit ontstaat, dat er best meegedaan kan worden om directe plaatsing voor Europees voetbal.
The only thing I fear is my MoM
pi_67742425
Ik snapte het ook niet, na die 1-0 alleen maar een beetje terugzakken, afwachten wat Volendam gaat doen en ze laten voetballen. Daar moet Vlemmings toch wat van gezegd hebben in de rust, maar daarna gingen ze rustig verder. Zonder al die zogenaamde "vedettes" zijn we denk ik een stuk beter af, optieften met Makaay, zet maar een A1 speler in de spits. En ik weet niet wat Gio vandaag had, normaal speelt ie redelijk, maar als die zo doorgaat kan die ook optieve.

zondag 5 april 2009 @ 22:44:48 #24
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67743498
Wat een wedstrijd
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 00:29:16 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67746762
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef Rots het volgende:
Ik snapte het ook niet, na die 1-0 alleen maar een beetje terugzakken, afwachten wat Volendam gaat doen en ze laten voetballen. Daar moet Vlemmings toch wat van gezegd hebben in de rust, maar daarna gingen ze rustig verder. Zonder al die zogenaamde "vedettes" zijn we denk ik een stuk beter af, optieften met Makaay, zet maar een A1 speler in de spits. En ik weet niet wat Gio vandaag had, normaal speelt ie redelijk, maar als die zo doorgaat kan die ook optieve.

Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 6 april 2009 @ 00:33:31 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67746859
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?
volgens mij hebben de meeste daarvan in ieder geval genoeg talent om er winst op te maken. Of ze het niveau van Feyenoord 1 of hoger nu aankunnen of niet; Kobussen heeft al in Feyenoord 1 gespeeld, Piqué had al een aanbod liggen, dan hebben ze heus wel wat in hun mars.
Sowieso kun je 2 elftallen europese jeugdspelers vastleggen voor het geld dat een Landzaat je kost.
Drie ton.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 6 april 2009 @ 00:34:09 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67746874
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.
Denk ik ook.
2000 light years from home
  maandag 6 april 2009 @ 06:59:19 #28
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67749014
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef Juk het volgende:
Als je deze wedstrijd qua strijd en inzet spiegelt aan de voorgaande 5 dan lijkt het nergens op. Het leek wel alsof ze na 15 minuten dachten dat de punten in de pocket waren en dat ze van de zon konden gaan genieten.

Ik snap dan ook niet dat mensen sommige spelers persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor deze nederlaag. Gio maakt een fout, Bahia ziet er niet lekker uit bij de 2-1, maar het is niet alsof die andere 9 hun best hebben gedaan. Zelfs Wijnaldum maakte vandaag een lamlendige indruk terwijl hij er normaal vol voor gaat.

Maar dit is iets ongrijpbaars wat het hele seizoen bij vlagen toeslaat. Er zijn talloze wedstrijden geweest waarin ze niet vooruit te branden zijn. Het leek onder Vlemmings weg te zijn maar net als je stiekem hoopt op het linkerrijtje wordt er weer collectief gefaald.
Maar wat me wel duidelijk lijkt (hoewel voor sommige dus niet...) is dat als er in de huidige selectie wat dood hout weggesneden wordt en er een over mijn lijk mentaliteit ontstaat, dat er best meegedaan kan worden om directe plaatsing voor Europees voetbal.
Niet alleen Van Bronckhorst maakte in die situatie een fout, maar blijkbaar waren een keeper (Timmer) en een andere verdediger (was dat Lucius?) te lam om te coachen zodat Van Bronckhorst te horen kreeg dat er iemand in z'n rug kwam. Dan had'ie die bal gewoon een ram gegeven en was er niets aan het handje.
pi_67749136
Feyenoord
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die site van Legovogel (weet niet welke user dat is?) doet het al een tijdje niet meer...
ja, die had ik niet betaald

we kunnen de OP misschien beter in de Fok! wiki zetten
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt tijd voor een nieuwe OP.
over 2 maandjes ben ik weer thuis, dan zal ik mij er eens over buigen
pi_67750386
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 12:59 schreef Luni het volgende:
Veel mensen gaan er hier al vanuit dat er zondag wel even gewonnen gaat worden van Volendam, maar zo zeker ben ik daar nog niet van hoor, er zijn vel ploegen geweest die het daar lastig hebben gehad
Ik had helaas een vooruitziende blik.
  maandag 6 april 2009 @ 09:18:56 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67750416
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik had helaas een vooruitziende blik.
Nee, het is jouw schuld .
pi_67750663
daar gaat het kampioenschap
pi_67753250
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Thunder0x het volgende:
daar gaat het kampioenschap
bummer, ik had mijn tat al laten zetten
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_67755263
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg andere routiniers binnen Feyenoord, die moeten die taak dan oppakken. Tomasson is net terug en is alweer de belangrijkste schakel binnen Feyenoord, is toch bullshit?

Hoewel Tomasson wel heel erg gemist werd kwa inzet, hoeft hij niet degene zijn die het team op sleeptouw neemt. Hopelijk is die snel weer terug, werd weer eens pijnlijk duidelijk dat het nog steeds geen echt team is.
  maandag 6 april 2009 @ 12:24:03 #36
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67755584
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:33 schreef Ruud het volgende:
tijdelijke OP gefixed: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 6 april 2009 @ 12:25:20 #37
123545 DatMeenJeNiet
pi_67755615
Altijd weer dat gezever over mentaliteit. Dat is bij elke club in Nederland en ook in de wereld het geval. Het is gewoon iets ongrijpbaars, iets wat je moeilijk kan beinvloeden als trainer. Het gebeurt gewoon. Een leider zou echt niet zo veel veranderen. Het is gewoon onmogelijk om 11 Dirk Kuyts op te stellen, live with it.

Twente, PSV, Ajax, etc, allen waren dra-ma-tisch in Volendam. Zij schieten echter niet 3x op de paal en krijgen niet bij elke schotkans van Volendam een goal tegen. We hebben gister gewoon verloren op kwaliteit, niet op mentaliteit. Het is gewoon menselijk, zeker voor de over het algemeen luie voetballer, om als het allemaal zo simpel gaat, je 1-0 voorstaat en Volendam niet eens in de zestien komt, je dan steeds slapper gaat spelen. En je kan miljoenen wedstrijden van miljoenen clubs bekijken, maar als je eenmaal in dat slappe tempo zit en je komt achter, is het moeilijk om weer in een goed tempo te komen.

Ik wil het niet goed praten of zo, maar iedereen doet hier weer eens alsof we allemaal luie wrakken hebben. Nee, we hebben gewoon een doorsnee voetbalteam. Helaas missen ze aan kwaliteit om een wedstrijd voor rust al met 3-0 te beslissen, wat andere ploegen wel lukt.

Tomasson had hier weinig aan kunnen veranderen.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 12:27:17 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_67755654
Tvp

Wat een deceptie gisteren
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_67757367
Het is eigenlijk aan Van Bronckhorst te wijten dat je Volendam terug in de wedstrijd brengt.
  maandag 6 april 2009 @ 13:40:24 #40
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67757860
Ja met Gio erin hadden wij thuis gewonnen van F'noord.... Fuck!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67758636
Als Gio die fout niet had gemaakt was er op een andere manier wel een doelpunt gevallen. Dat had Feyenoord nooit volgehouden. Spelen op de 0 wat een lachertje vooral met Timmer op doel, not done.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:24:10 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67759280
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:12 schreef Rots het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg andere routiniers binnen Feyenoord, die moeten die taak dan oppakken. Tomasson is net terug en is alweer de belangrijkste schakel binnen Feyenoord, is toch bullshit?

Hoewel Tomasson wel heel erg gemist werd kwa inzet, hoeft hij niet degene zijn die het team op sleeptouw neemt. Hopelijk is die snel weer terug, werd weer eens pijnlijk duidelijk dat het nog steeds geen echt team is.

Hij zou het niet moéten zijn, als enige routinier, dat vind ik ook. Maar in de praktijk is Tomasson wél de man die met zijn mentaliteit en autoriteit, en zijn coaching binnen de lijnen de boel scherp houdt. Dat had gisteren de wedstrijd kunnen redden. Maar er stond niémand op bij Feyenoord die de boel wakker schudde. En ook de trainer bleef zitten en zag het lijdzaam aan.
Of, zoals De Volkskrant kopte: "Feyenoord mist echte kerels in Volendam".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_67759735
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Thunder0x het volgende:
Als Gio die fout niet had gemaakt was er op een andere manier wel een doelpunt gevallen. Dat had Feyenoord nooit volgehouden. Spelen op de 0 wat een lachertje vooral met Timmer op doel, not done.
nut dun bedoel je
pi_67760385
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is eigenlijk aan Van Bronckhorst te wijten dat je Volendam terug in de wedstrijd brengt.
De meeste supporters durven echter geen 'echte' Feyenoorders (iets wat ik Gio steeds minder begin te vinden) af te vallen. Als Timmer of Landzaat een dergelijke blunder had gemaakt dan had hier 100 keer 'Timmer sterf ' oid gestaan.
-
  maandag 6 april 2009 @ 15:13:32 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67760984
Sommige spelers hebben nou eenmaal meer krediet dan anderen.
  maandag 6 april 2009 @ 15:18:41 #46
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67761162
Wat ik me nu oprecht afvraag (lees: geen trol). Hoe denken jullie dat feyenoord uit deze situatie komt? Er is geen geld, een hele dikke schuld, geen spelers die ze voor een mooi bedrag van de hand kunnen doen (de spelers die een beetje meer brengen en die misschien over 2 jaar voor een paar miljoen weg kunnen zitten in die talentpool), geen investeerders die er nu in willen springen en voorlopig geen uitzicht op europees voetbalgeld.....
pi_67761234
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Merkie het volgende:
En dat slaat nergens op. Als Been volgend jaar 15e wordt moeten ze hem gewoon op straat tiefen hoor. Feyenoorder of niet, niemand is heilig.
-
pi_67761346
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De meeste supporters durven echter geen 'echte' Feyenoorders (iets wat ik Gio steeds minder begin te vinden) af te vallen. Als Timmer of Landzaat een dergelijke blunder had gemaakt dan had hier 100 keer 'Timmer sterf ' oid gestaan.
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Merkie het volgende:
dat dus, Van Bronckhorst heeft in het verleden veel voor de club betekend, lijkt mij duidelijk dat hij veel meer krediet heeft dan zo'n labbekak van een Landzaat
pi_67762008
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

[..]

dat dus, Van Bronckhorst heeft in het verleden veel voor de club betekend, lijkt mij duidelijk dat hij veel meer krediet heeft dan zo'n labbekak van een Landzaat
ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?
tis toch niet alsof ie dat leuk vind..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_67762147
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?
En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.
-
pi_67762406
quote:

[..]

Blessures kan je ook op zekere hoogte zelf in de hand hebben. Gewoon door goed voor je lichaam te zorgen en er slim in te zijn. Dit is toch een vereiste als je jezelf profvoetballer wilt noemen.

Kijk naar Dirk Kuijt, hoeveel wedstrijden van Feyenoord heeft hij gemist? volgens mij 1 of 2, en dat is nou echt niet omdat hij nooit een rotschop kreeg of licht trainde, hij was daar gewoon erg slim in en zag dat soort dingen aankomen. Ook zorgde hij uitstekend voor zijn lichaam en luisterde er erg goed naar.

Betwijfel of Vincken en Landzaat dat ook doen, neemt niet weg dat je soms ook gewoon erg veel pech kunt hebben.
pi_67762611
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.
Sjesus man wat kan jij overdrijven, ik zal zeker niet ontkennen dat hij gisteren gruwelijk in de fout ging, hij had die bal gewoon weg moeten poeieren, maar de blunders, noem ze eens op dan?

Voordat je wat gilt, hij zal heus een vorstelijk salaris ontvangen, maar minder als z'n een aantal teamgenoten en en hij heeft ontvangt geen winstpremies.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 16:00:45 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67762670
quote:

[..]

Kritisch zijn mag zeker. Maar een 'graaier' is Gio niet. Hij hééft waarschijnlijk al fors salaris ingeleverd door weer bij Feyenoord te gaan voetballen. Als speler van Barcelona en Oranje kon hij, destijds 32, vast ook nog wel voor twee jaar terecht bij een club die minstens het dubbele aan salaris uitkeert van wat hij nu vangt.
Niet dat-ie zielig is hoor, met z'n huidige salaris, maar het is dus geen voetballer die alleen maar voor het geld gaat.
pi_67762781
quote:

[..]

hij kan waarschijnlijk niets aan z'n blessures doen, dat zeg ik ook niet
ik heb het over z'n verleden, lijkt mij duidelijk dat hij minder krediet heeft
quote:

[..]

Landzaat, die moet salaris inleveren

en die leidersrol, waar jij het over hebt, wil Van Bronckhorst zelf niet volgens mij
dat zit in je of niet, bij hem niet dus en dat weet ie zelf ook
pi_67762867
Gio is absoluut geen graaier, maar als ik eerlijk ben had ik iets meer van zijn terugkomst verwacht. Niet dat hij in z'n eentje Feyenoord kampioen moet maken maar dit seizoen had ie gewoon veel vaker z'n elftal bij de hand moeten nemen.

Op het hele team valt genoeg aan te merken maar Gio is niet heilig.
-
pi_67762877
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Voordat je wat gilt, hij zal heus een vorstelijk salaris ontvangen, maar minder als z'n een aantal teamgenoten en en hij heeft ontvangt geen winstpremies.
Bij Feyenoord ontvangt niemand winstpremies dit jaar.
pi_67763024
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
Gio is absoluut geen graaier, maar als ik eerlijk ben had ik iets meer van zijn terugkomst verwacht. Niet dat hij in z'n eentje Feyenoord kampioen moet maken maar dit seizoen had ie gewoon veel vaker z'n elftal bij de hand moeten nemen.

Op het hele team valt genoeg aan te merken maar Gio is niet heilig.
vorig seizoen was hij met grote afstand de beste Feyenoorder, dit seizoen is het helaas een stuk minder, daar zal hij zelf ook van balen
  maandag 6 april 2009 @ 16:23:47 #58
53267 TC03
pi_67763493
quote:

[..]

of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen)
pi_67763548
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja ik noem maar even wat, de aanvoerder van Oranje kan best nog wat opstrijken met wat promotie-klussen.
-
  maandag 6 april 2009 @ 16:32:55 #60
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67763812
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me nu oprecht afvraag (lees: geen trol). Hoe denken jullie dat feyenoord uit deze situatie komt? Er is geen geld, een hele dikke schuld, geen spelers die ze voor een mooi bedrag van de hand kunnen doen (de spelers die een beetje meer brengen en die misschien over 2 jaar voor een paar miljoen weg kunnen zitten in die talentpool), geen investeerders die er nu in willen springen en voorlopig geen uitzicht op europees voetbalgeld.....
pi_67764315
Die investeerders komen gewoon hoor, zodra de begroting rond is. Het zal geen 60 miljoen zijn maar in elk geval genoeg om enkele jonge goede spelers te halen. Voor de rest hebben we veel talentvolle jeugdspelers die samen echt nog wel een leuk centje op gaan leveren. Waar we normaal zo'n 15 miljoen per jaar uitgaven aan miskopen zal nu de eigen jeugd (die niet slechter is dan de vele aankopen) de basis moeten gaan vormen.
-
pi_67766704
Haha Doopy genegeerd.

Ik heb er ook nog steeds vertrouwen in dat de investeerders gewoon komen, anders zoeken ze echt niet de hele tijd de media op. Verder zal dit genoeg zijn om enkele redelijke spelers te halen op positites waar we ze nodig hebben. RB is hoge prioriteit, verder als keeper komt Dudek gewoon transfervrij over. Spits ook nodig, beter komt er weer een bod van 5 miljoen op Makaay. Die mag van mij volgend jaar echt de laan uit.
  maandag 6 april 2009 @ 18:00:09 #63
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67766788
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
Haha Doopy genegeerd.

Ik heb er ook nog steeds vertrouwen in dat de investeerders gewoon komen, anders zoeken ze echt niet de hele tijd de media op. Verder zal dit genoeg zijn om enkele redelijke spelers te halen op positites waar we ze nodig hebben. RB is hoge prioriteit, verder als keeper komt Dudek gewoon transfervrij over. Spits ook nodig, beter komt er weer een bod van 5 miljoen op Makaay. Die mag van mij volgend jaar echt de laan uit.
ik denk na dit seizoen dat we geen 5 miljoen voor Makaay krijgen. Mogen in onze handen klappen als we hem überhaupt verkopen (voor een miljoentje).
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  maandag 6 april 2009 @ 18:01:24 #64
123545 DatMeenJeNiet
pi_67766818

De Bies.
pi_67766851
Jajoh Makaay krijg je niet meer verkocht, laat hem maar als reserve blijven om ons talent wat we gaan aantrekken in de spits te ondersteunen en dingen te leren.
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]

De Bies.
Haha toffe foto, die serieuze apenkop van hem. Begin toch wel steeds meer respect te krijgen voor Biseswar.
  maandag 6 april 2009 @ 18:04:01 #66
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67766906
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]

De Bies.
Gudde, zoutzak
  maandag 6 april 2009 @ 18:21:38 #67
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67767392
Leuk man, nog steeds met een net niet speler opgescheept.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 18:24:45 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67767485
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Want als gevallen topclub staan spelers die beter zijn dan Biseswar natuurlijk in de rij om bij onze prachtige club te mogen spelen . Biseswar verdient wel wat meer krediet dan dat hij krijgt, hij heeft met zijn doelpunten aardig wat wedstrijden voor ons gewonnen. Meer dan Makaay.
pi_67767539
interview met vlemmings op rtv nu

edit: het is maar een stukje van 2 minuten ofzo. niet echt de moeite waard.
pi_67767839
quote:
Een betere vervanger is gewoon niet haalbaar financieel gezien.

Makaay mag niet weg wat mij betreft, hij moet weg. Niet eens qua spel, want in een redelijk draaiend elftal zal hij best renderen, maar ik denk dat zijn salaris te zwaar op de begroting drukt.
pi_67768107
quote:
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
-
pi_67768136
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Interesse dankzij zijn transfervrije status denk ik.
pi_67768159
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Interesse dankzij zijn transfervrije status denk ik.
Uiteraard maar blijkbaar zagen ze wel veel potentie in hem.
-
  maandag 6 april 2009 @ 18:47:42 #74
53267 TC03
pi_67768182
quote:

[..]

Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Idd, hij lijkt Crane wel.
pi_67770576
quote:
Jong Feyenoord - Jong RKC Waalwijk
Aanvang: 18.30 uur
Scheidsrechter: S.J.Tulleners
Terrein: Sportpark Varkenoord

Tussenstand:

1-0

Scoreverloop:

1-0 Pattinama

Opstelling Jong Feyenoord:

Darley, Tiendalli, Nieveld, Greene, De Voer, Wattamaleo, Janota, Vincken, Pedro, Slory, Pattinama
pi_67770709
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.
  maandag 6 april 2009 @ 20:11:12 #77
53267 TC03
pi_67770987
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.
Vitesse niet denk ik.

Hofs in principe houden, is een goedkope en nuttige kracht mocht De Guzman vertrekken.
  maandag 6 april 2009 @ 20:11:27 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67770994
quote:

[..]

Valencia en goed beleid? Waha..
PSV en goed beleid? Waha..
pi_67771008
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vitesse niet denk ik.
Vitesse heeft niets te willen
pi_67771023
quote:
Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.
Die zitten namelijk ook niet zo goed in het geld.
pi_67771040
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vitesse heeft niets te willen
Zolang Van Wolfswinkel nog een contract heeft, heeft Vitesse genoeg te willen.
  maandag 6 april 2009 @ 20:12:43 #82
53267 TC03
pi_67771050
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.
Die zitten namelijk ook niet zo goed in het geld.
Krijgen ze Makaay erbij.
pi_67771079
Ik kan er nog steeds niet over uit..

Speel je zo'n goede serie, weet je van te voren wat je concurrenten hebben gedaan, dan heb je toch geen motivatie meer nodig? Dan speel je toch niet zo inspiratieloos als sloom als gisteren??!
Echt ongelooflijk dit zooitje..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_67771111
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Krijgen ze Makaay erbij.
Dat zullen ze leuk vinden, een extra grote salarispost zonder verkoopwaarde
pi_67771133
Makaay schiet er bij een Vitesse gewoon 20 in..
pi_67771153
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang Van Wolfswinkel nog een contract heeft, heeft Vitesse genoeg te willen.
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.
pi_67771175
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.
Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?
  maandag 6 april 2009 @ 20:17:09 #88
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67771220
quote:

Wat is Wolfswinkel waard? 8 miljoen?
Wat is Hofs waard? 0,8 miljoen?
Wie dit leest is gek
  maandag 6 april 2009 @ 20:17:17 #89
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67771224
quote:

[..]

Op die manier moet ik een speler niet eens.
pi_67771231
quote:

[..]

Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67771233
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
  maandag 6 april 2009 @ 20:17:37 #92
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67771238
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

pi_67771264
Inkoppertje RayMania. Natuurlijk kiest onze man met het Feyenoord-hart niet voor Ajax.
pi_67771284
quote:

[..]

8 miljoen? Hij is gek he
pi_67771292
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
FC Groningen - Ajax was geen verschil.
Dan zal Feyenoord - Vitesse ook geen verschil zijn lijkt mij.
  maandag 6 april 2009 @ 20:19:31 #96
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67771315
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?
Dat noemen we nu een retorische vraag
Wie dit leest is gek
pi_67771337
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Rots het volgende:
Inkoppertje RayMania. Natuurlijk kiest onze man met het Feyenoord-hart niet voor Ajax.
Tja, ik weet het niet.
quote:
Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.
De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.
  maandag 6 april 2009 @ 20:20:49 #98
53267 TC03
pi_67771361
quote:

Pardon?
pi_67771412
En Velthuizen was vroeger ook Ajax fan, maar wilt nu ook dolgraag in de kuip spelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67771442
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tja, ik weet het niet.
[..]

De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.
Van der Wiel ook
  maandag 6 april 2009 @ 20:22:35 #101
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67771445
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

8 miljoen? Hij is gek he
Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.

8 miljoen is voor Ajax twee maanden rente op het eigen vermogen. Voor Feyenoord de rente die ze moeten ophoesten op de eigen schuld.
Wie dit leest is gek
  maandag 6 april 2009 @ 20:22:54 #102
53267 TC03
pi_67771457
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef denthemen het volgende:
En Velthuizen was vroeger ook Ajax fan, maar wilt nu ook dolgraag in de kuip spelen
Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.
  maandag 6 april 2009 @ 20:23:07 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67771470
quote:

[..]

Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).

Bij PSV of Twente had hij zich nooit kunnen onderscheiden, daar is hij gewoon weg niet te goed voor. Wil Feijenoord als club serieus kans hebben tegen zulke ploegen, dan moeten ze niet een dertien-uit-een-dozijn speler als Biseswar in de selectie hebben.

Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
Elite
Tegen TTIP
pi_67771486
Van wolfswinkel gaat gewoon mooi naar PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67771620
Van der Wiel komt.

De geschiedenis zegt het. Oja en Wolfswinkel is niet meer dan 2/3 waard.
pi_67771641
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
Ik heb er eigelijk best wel vertrouwen in dat Been dat kan met zulke spelers.
pi_67771642
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV
Als jullie 1 jaar geen CL halen hebben jullie in 1 klap meer schulden dan Feyenoord nu heeft.
  maandag 6 april 2009 @ 20:26:36 #108
53267 TC03
pi_67771650
quote:

[..]

Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).

Bij PSV of Twente had hij zich nooit kunnen onderscheiden, daar is hij gewoon weg niet te goed voor. Wil Feijenoord als club serieus kans hebben tegen zulke ploegen, dan moeten ze niet een dertien-uit-een-dozijn speler als Biseswar in de selectie hebben.

Denk je niet dat Biseswar zich nog verder zal ontwikkelen? Hij is nog jong hè. Als hij nu op zijn top zit ben ik het met je eens dat hij niet goed genoeg is, maar daar ga ik niet vanuit. Ik zie hem nog steeds groeien. Tegen Volendam was hij in aanvallend opzicht weer aardig bezig. Hij is nu niet meer die spelers die alleen kapt en naar binnen draait van het begin van het seizoen, hij krijgt ook meer oog voor het spel om hem heen en zijde mede spelers. Dat schot op de paal in de 20e (?) minuut bijvoorbeeld, goed de ruimte gezocht en geschoten. Ja, het is geen wereldactie, maar er is verder niemand anders die het doet. Ook zag ik hem een paar keer een goede voorzet geven. Daarnaast vind ik hem altijd veel inzet tonen, maar misschien komt dat ook vanwege zijn motoriek. Het meeverdedigen is inderdaad nog een zwak punt, maar als je elke 20-jarige speler die niet meeverdedigt afschrijft houd je geen talenten meer over.
pi_67771665
quote:

[..]

En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..
  maandag 6 april 2009 @ 20:27:52 #110
53267 TC03
pi_67771696
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..
Maar dat wordt juist steeds beter, vind ik.
pi_67771759
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.
pi_67771824
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.
Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67771854
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.
Ricky van Wolfswinkel niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
  maandag 6 april 2009 @ 20:31:47 #114
53267 TC03
pi_67771872
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
Oh ja.
pi_67771911
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebben
Nee, PSV koopt verreweg meer spelers uit de Eredivisie dan Ajax.

Maar dit is het Feyenoord-topic.
pi_67771926
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
HAHAAHAHA

pi_67772161
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

HAHAAHAHA

Je hebt die uitspraak gemist?
  maandag 6 april 2009 @ 20:40:45 #118
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67772244
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.

8 miljoen is voor Ajax twee maanden rente op het eigen vermogen. Voor Feyenoord de rente die ze moeten ophoesten op de eigen schuld.
Dat is hij ajax waard, dat is niet z'n daadwerkelijke waarde
  maandag 6 april 2009 @ 20:41:30 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67772276
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

PSV
Als jullie 1 jaar geen CL halen hebben jullie in 1 klap meer schulden dan Feyenoord nu heeft.
Inderdaad, maar dat is uitstekend beleid
pi_67772308
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je hebt die uitspraak gemist?
Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goede
pi_67772390
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goede
Oh, dat was een typo hoor . Toch fijn dat ik een lach op je gezicht kon bezorgen .
pi_67773583
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Op de Voer na hebben die allemaal al gewoon in Feyenoord1 gespeeld.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:07:22 #123
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67776194
Niet getreurd mensen, alles komt goed! De Cler is weer fit ^_^

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=76503

Nog één weekend verliezen (Heracles!) en daarna gewoon alles winnen en met een goed gevoel het nieuwe seizoen in, dat wens ik Feyenoord toe
451 °F
  maandag 6 april 2009 @ 22:09:30 #124
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67776297
Kut Timmer weer punten verkloot
pi_67776366
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Kut Timmer weer punten verkloot

Dit bedoel ik nou. Gio was verdomme de hoofdschuldige gisteren, maar lekker makkelijk om Timmer weer de schuld te geven.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:14:03 #126
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67776503
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Gio was verdomme de hoofdschuldige gisteren, maar lekker makkelijk om Timmer weer de schuld te geven.
Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!
pi_67776732
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:20:16 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67776827
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
Jij snapt ook niks van voetbal, hè....
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 22:21:15 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_67776863
.
  maandag 6 april 2009 @ 22:26:22 #130
53267 TC03
pi_67777060
quote:

[..]

...

pi_67777197
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij snapt ook niks van voetbal, hè....
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
-
pi_67777288
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?
pi_67777384
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?
Niet gecoached worden om zulke debiele pupillen-foutjes niet te maken nee.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:38:28 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67777578
Als je 34 bent (niet 32) betekent dat niet dat je automatisch ogen in je achterhoofd krijgt hoor.
  maandag 6 april 2009 @ 22:40:48 #135
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67777703
quote:
Tim de Cler is klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van Feyenoord. De linksback speelde vanavond 90 minuten mee tijdens de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk. De international kon niet voorkomen dat er na 90 minuten slechts een 1-1 eindstand op de borden stond.

De Cler stond ruim twee maanden buitenspel met een knieblessure. Op 24 januari kwam hij voor het laatst in actie tijdens het duel met Willem II.

De puntendeling van de Rotterdammers betekent dat Jong Ajax aan een puntje genoeg heeft om kampioen te worden. Vijf minuten na rust zorgde Pattinama voor de 1-0, maar twaalf minuten voor tijd zorgde Kortzorg voor de gelijkmaker.
Kan de cler weer links back staan
  maandag 6 april 2009 @ 22:43:43 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67777822
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_67777959
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.
Goed weerwoord. Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV ) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:55:28 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67778356
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Goed weerwoord. Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV ) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.

Om me dan gelijk simpele ziel te noemen? Je blijft een stakker ook, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_67778420
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gio zat ook gewoon fout.
pi_67778475
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.
En waar basseer je dat op? Overigens werd die goal gewoon getoond in Studio Sport dus wat lul je?
quote:
Om me dan gelijk simpele ziel te noemen? Je blijft een stakker ook, hè.
Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.
-
pi_67778482
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gio zat ook gewoon fout.
-
  maandag 6 april 2009 @ 23:12:45 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67779013
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En waar basseer je dat op? Overigens werd die goal gewoon getoond in Studio Sport dus wat lul je?
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio ) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).

Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
quote:
Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.
-niet doen-

[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:27:25 ]
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 23:17:35 #143
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67779187
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio ) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).

Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
[..]

-edit-
Eigenlijk is het gewoon een heel mooi voorbeeld van de falende verdediging. Een keeper moet coachen, maar is niet altijd in staat om dat goed te doen omdat hij zich ook moet concentreren op de aanvallende speler en de bal, en de andere tegenstanders om zich heen. In een goed lopende verdediging neemt één speler de regie, maar als er iets mis dreigt te gaan moeten de anderen gewoon gaan roepen. Niets mis mee, even je bek opentrekken. " 'Gio', achter je " was al genoeg geweest.

Als Been er straks zit, moet hij beginnen bij de verdediging. Want daar scheelt het voornamelijk aan bij Feyenoord, al jaren lang.

[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:27:49 ]
451 °F
pi_67779259
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Een speler heeft tot op enige hoogte zelf verantwoordelijkheid. Of gaan we het halve elftal verantwoordelijk stellen voor Timmers vele blunders en al Makaays missers?
quote:
-edit-
Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.

[ Bericht 5% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:28:26 ]
-
  maandag 6 april 2009 @ 23:23:28 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67779372
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.

Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb. Zinloze -edit-discussies altijd met jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:28:56 (Happel :{) ]
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 23:26:30 #146
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67779468
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Image van feyenoord heeft dit seizoen een goede deuk opgelopen, spelers zien nu dat er geen geld te halen is, sportief is het huilen met de pet op en dat je op een maandagochtendtraining zo maar door wat vaders met kinderen op hun armen "werken voor je kankergeld" toegebeten kan worden helpt ook niet mee.

Dan zou ik voor het relatief rustige Vitesse kiezen.
  maandag 6 april 2009 @ 23:28:04 #147
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67779518
Wat een geouwehoer hier over die goal. Die treinkaper zat fout (kan gebeuren) en Timmer zat er weer eens naast....
  maandag 6 april 2009 @ 23:28:36 #148
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67779540
quote:
Greene hoopt op buitenlands avontuur

Serginho Greene kreeg onlangs te horen dat zijn contract bij Feyenoord niet verlengd zal worden, maar dat heeft geen negatieve invloed gehad op zijn zelfvertrouwen. De verdediger zegt tegen RTV Rijnmond vol bravoure dat hij ‘een stap omhoog’ wil maken. Greene hoopt op een buitenlands avontuur. Evenals Theo Lucius kreeg Greene eind maart te horen dat Feyenoord niet met hem verder wilde. “We kunnen niet anders dan afscheid van hen nemen zoals we eerder ook noodgedwongen afscheid namen van Henk Timmer”, liet algemeen directeur Eric Gudde destijds weten. Greene speelde 83 competitieduels voor Feyenoord.

Dit seizoen staat de teller nog op zeven. Desondanks hoopt de geboren Amsterdammer dat hij is opgevallen bij de buitenlandse scouts. "Ik heb acht jaar in Nederland gespeeld, dus als er uit het buitenland iets komt ga ik liever daarheen", zei Greene, die wel enige restricties heeft. Zijn loopbaan moet immers niet in het slop raken.

"De Premier League vind ik een stap omhoog, het Championship moet ik heel goed over nadenken”, zegt een zelfverzekerde Greene (26). “Mijn zaakwaarnemer weet wat ik wil, dat is een stap omhoog maken, mijn carrière moet wel vooruitgaan. Maar als er niets komt ben ik niet te groot om een paar stappen terug te doen."
Greene naar het buitenland
  maandag 6 april 2009 @ 23:33:15 #149
185115 Juk
Misschien
pi_67779682
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb. Zinloze discussies altijd met jou.
Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.

Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 23:37:51 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67779800
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Juk het volgende:

[..]

Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.

Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
pi_67781023
quote:

[..]

dinsdag 7 april 2009 @ 06:48:03 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67782396
quote:

[..]

Dus als je een 32-jarige aanvoerder bent heb je ogen in je achterhoofd?
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:10:27 #153
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67782506
Ik zeg niet dat Gio geen fout maakte maar Timmer en misschien zelfs die vuurwerkmalloot hadden hem moeten helpen, maargoed ze donderen gelukkig beide op!
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:30:47 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67782611
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Juk het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik ook, met wat minder woorden. Maar Ritmo leest een beetje selectief.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 07-04-2009 15:24:40 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_67783199
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg niet dat Gio geen fout maakte maar Timmer en misschien zelfs die vuurwerkmalloot hadden hem moeten helpen, maargoed ze donderen gelukkig beide op!
Verdwijnt met Lucius toch het laatste vuurwerk uit de kuip Blijft er helemaal niets over om te komen kijken..
pi_67783303
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:48 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dus als je een 32-jarige aanvoerder bent heb je ogen in je achterhoofd?
natuurlijk man
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:10 schreef TJDoornbos het volgende:
vuurwerkmalloot
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:28 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Verdwijnt met Lucius toch het laatste vuurwerk uit de kuip Blijft er helemaal niets over om te komen kijken..
dan blijf je lekker weg
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:00:16 #157
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67783727
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:34 schreef Ruud het volgende:
hoe wil je die dwaas dan noemen!
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:40:28 #158
63192 ursel
pi_67784749
Greene heeft met Lucius gesproken...

Greene wil in buitenland 'stap omhoog' maken
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:41:57 #159
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67784784
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef ursel het volgende:

Suriname
pi_67784813
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Image van feyenoord heeft dit seizoen een goede deuk opgelopen, spelers zien nu dat er geen geld te halen is, sportief is het huilen met de pet op en dat je op een maandagochtendtraining zo maar door wat vaders met kinderen op hun armen "werken voor je kankergeld" toegebeten kan worden helpt ook niet mee.

Dan zou ik voor het relatief rustige Vitesse kiezen.
Het imago heeft zo'n deuk opgelopen dat er toch al weer 26.000 seizoenskaarten verkocht zijn, waar wil je liever spelen, een volle Kuip, of in een sfeerloze Gelredome die maar vol de helft vol zit?
En Vitesse relatief rustig?
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:50:38 #161
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67785058
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef ursel het volgende:

Laat hem lekker naar Union Berlin opkrassen ofzo!
pi_67785324
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:41 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Suriname
pi_67788051
Geluk bij een ongeluk. Volendam heeft 3 punten. En waarom zie ik jullie denken? Toch echt één van de leukste uitwedstrijden van het seizoen. Trein, bus, boot, dichter bij een "Europese uitwedstrijd"- gevoel kom je voorlopig niet meer. Laat die gasten er maar in blijven.
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 11:26:09 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67788084
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Laat hem lekker naar Union Berlin opkrassen ofzo!
PAOK Saloniki en Xamax Neuchatel staan ook te trappelen.
pi_67788165
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Cuba-scf het volgende:
Toch echt één van de leukste uitwedstrijden van het seizoen. Trein, bus, boot, dichter bij een "Europese uitwedstrijd"- gevoel kom je voorlopig niet meer.
Ben niet geweest, dus kan er niet over mee praten, maar voeger was dat zekere het geval.
pi_67788660
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben niet geweest, dus kan er niet over mee praten, maar voeger was dat zekere het geval.
Nadeel was de buscombi ( uiteraard niet aan mee gedaan ) dus viel het betrekkelijk mee met het aantal Feyenoorders voor de wedstrijd in Volendam. Maar met een groep met de boot vanaf Marken naar Volendam is echt humor. Ik bedoel, wanneer ga je nu met de boot naar een uitwedstrijd...... Helaas heette de boot geen Waterman of grote Beer.....
pi_67788924
quote:
Gio wil mee naar WK in Zuid-Afrika
Vraag me af of Feyenoord die beelden van Volendams gelijkmaker zo bereidwillig aan de NOS had afgestaan, als tevoren duidelijk was geweest hoe vaak het balverlies van Giovanni van Bronckhorst getoond zou worden.
Ik schat het aan de krappe kant als ik zeg: zes keer. Zes keer, maar waarschijnlijk meer malen mochten we zien hoe knullig de routinier van Feyenoord de bal aan de Dijk inleverde.

Hij leidde hoogstpersoonlijk de zoveelste afgang van zijn club in. Op de televisie vonden ze het kranig van Feyenoord dat het de beelden had afgestaan. Kranig in de zin van stoer en sportief. In de praktijk had een cameraman zijn bandje binnen de kortste keren afgestaan. Heel veel overleg met de beleidsbepalers van de club kon daaraan niet voorafgegaan zijn.

Het genereuze gebaar van de cameraman en de club waarvoor hij werkte, verschafte de aanhang van Feyenoord een zoveelste monument van onbeholpenheid. Ik snap Van Bronchorst in zo'n situatie nog ook. Je hebt aan de top van Europa gespeeld, je beleeft een rotseizoen en hebt er net een verkwikkend verblijf bij het Nederlands elftal opzitten. En dan wacht daar Volendam uit. Een tijdje terug stond in deze krant een interview met een stel jonge spelers van Feyenoord. Ze braken achteraf nogmaals een lans voor Gertjan Verbeek.

Impliciet namen ze daarmee de routiniers van hun selectie goed te grazen. Zulke zaken mogen geen rol spelen, maar dat doen ze wel. De irritatie daarover balde zich samen in de balorigheid waarmee Van Bronckhorst de 1-1 van Volendam inleidde. Hij verdient daarvoor een verbale oorvijg van de stille trainer Vlemmings. Maar begrijpelijk is zijn lankmoedigheid wel. Gio wil mee naar Zuid- Afrika, anders zou hij al gestopt kunnen zijn. We zagen het aan zijn lichaamstaal in Volendam. Met dank aan Feyenoords hoogsteigen cameraman.
Jammer dat het van Chris komt, voor de rest terechte kritiek.
-
pi_67789075
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:41 schreef Cuba-scf het volgende:

[..]

Maar met een groep met de boot vanaf Marken naar Volendam is echt humor. Ik bedoel, wanneer ga je nu met de boot naar een uitwedstrijd...... Helaas heette de boot geen Waterman of grote Beer.....
Dat is inderdaad wel lachuh. Tja vroeger..............toen zaten alle kroegen al om 10.00 uur vol!
pi_67789516
Moeten we hofs nog terug halen ?
Ik ben voor
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_67789537
Hofs moet terug idd, ten koste van Bruins.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:12:40 #171
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67789581
Greene in de Premier league , die gozer mag blij zijn als hij in de conference league mag spelen
Ik ben inmiddels overleden
pi_67789609
Ik denk dat Hofs wel goed tot zijn recht komt met Been als trainer.
Lijkt me wel een kill die wel geprikkelt kan worden.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_67789708
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jammer dat het van Chris komt, voor de rest terechte kritiek.
Een groot bla bla verhaal, over iemand die een fout maakt, tis in mijn ogen weer gewoon olie op het vuur gooien.
Het was gewoon heel laks verdedigd niet meer en niet minder kan gebeuren, en dan weer zo'n verhaal der van maken.
pi_67790081
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Een groot bla bla verhaal, over iemand die een fout maakt, tis in mijn ogen weer gewoon olie op het vuur gooien.
Het was gewoon heel laks verdedigd niet meer en niet minder kan gebeuren, en dan weer zo'n verhaal der van maken.
Het zou niet meer mogen gebeuren, dit heeft ons misschien Europees voetbal gekost.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:37:48 #175
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_67790215
quote:
'Arnautovic wekt interesse AS Roma'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft FC Twente-aanvaller Marko Arnautovic zich in de kijker gespeeld van diverse clubs uit Zuid-Europa. De Italiaanse clubs AS Roma en Genoa zouden zeer geïnteresseerd zijn in de talentvolle Oostenrijker, die dit seizoen zijn doorbraak beleeft in Enschede.

De 19-jarige Arnautovic is er deze jaargang in geslaagd zich in het basisteam van trainer Steve McClaren te spelen. Als rechtsbuiten vond de Oostenrijker al twaalf keer het net dit seizoen in de Eredivisie. Arnautovic, die openstaat voor een transfer, zou zelf ook een voorkeur hebben voor een club in Italië of Spanje.

Bij FC Twente heeft Arnautovic momenteel een doorlopend contract. Afgelopen zomer trachtte Feyenoord hem aan te trekken, maar de talentvolle aanvaller gaf uiteindelijk de voorkeur aan een langer verblijf bij de Tukkers.
had Feyenoord het eindelijk eens één keertje goed gezien.....
pi_67790251
Die was goed opgemerkt ja.
-
pi_67790737
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het zou niet meer mogen gebeuren, dit heeft ons misschien Europees voetbal gekost.
Als je dat zou mislopen komt dat door het gemakzucht van het gehele elftal, die dachten na de 1 - 0 achterover te kunnen leunen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:13:41 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67791228
quote:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Kap eens met je gejank man, Van Bronckhorst maakte een keer een fout, boehoe. Moet je het daar nog een week over gaan hebben? Nogal logisch dat Van Bronckhorst meer krediet dan een Greene of een Lucius heeft, temeer omdat Van Bronckhorst zelden een blunder maakt en vaak genoeg van waarde is gebleken. Daarnaast zou een tegendoelpunt van Volendam helemaal geen probleem moeten zijn als de rest van ons team gewoon zijn werk gedaan zou hebben.

HIER hebben we Europees voetbal misgelopen:
  • Heracles - Feyenoord: 3-1
  • Feyenoord - NEC: 0-2
  • Willem II - Feyenoord: 1-0
  • Sparta - Feyenoord: 2-1
  • Feyenoord - Willem II: 1-1
  • NEC - Feyenoord: 1-0

Wat een dramaqueen ben je weer zeg. De enige reden dat je weer als een mongooltje tekeer gaat is omdat niemand Van Bronckhorst hier (zeer terecht) hard aanpakt en jij weer de aandacht wilt hebben.
  • 2000 light years from home
    pi_67791304
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 12:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Als je dat zou mislopen komt dat door het gemakzucht van het gehele elftal, die dachten na de 1 - 0 achterover te kunnen leunen.
    Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar een aanvoerder zou juist de gemakzucht uit z'n elftal moeten schudden ipv zelf een nog slechter voorbeeld te geven.
    -
    pi_67791469
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Kap eens met je gejank man, Van Bronckhorst maakte een keer een fout, boehoe. Moet je het daar nog een week over gaan hebben? Nogal logisch dat Van Bronckhorst meer krediet dan een Greene of een Lucius heeft, temeer omdat Van Bronckhorst zelden een blunder maakt en vaak genoeg van waarde is gebleken.
    Dit seizoen vind ik hem nauwelijks beter dan spelers als Lucius en zelfs minder dan jeugdspelers als Fer.
    quote:
    HIER hebben we Europees voetbal misgelopen:
  • Heracles - Feyenoord: 3-1
  • Feyenoord - NEC: 0-2
  • Willem II - Feyenoord: 1-0
  • Sparta - Feyenoord: 2-1
  • Feyenoord - Willem II: 1-1
  • NEC - Feyenoord: 1-0

Wat een dramaqueen ben je weer zeg. De enige reden dat je weer als een mongooltje tekeer gaat is omdat niemand Van Bronckhorst hier (zeer terecht) hard aanpakt en jij weer de aandacht wilt hebben.
  • Wat een bullshit weer. Niemand hier hoeft Gio hier hard aan te pakken, maar dat hier na een blunder van hem alleen staat: "Timmer " en dat Timmer volgens een aantal mensen hier verantwoordelijk is voor blunders van onze 34-jarige aanvoerder is te idioot voor woorden.
    -
      dinsdag 7 april 2009 @ 13:23:16 #181
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67791550
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit seizoen vind ik hem nauwelijks beter dan spelers als Lucius en zelfs minder dan jeugdspelers als Fer.
    Dan ben je blind.
    quote:
    Wat een bullshit weer. Niemand hier hoeft Gio hier hard aan te pakken, maar dat hier na een blunder van hem alleen staat: "Timmer " en dat Timmer volgens een aantal mensen hier verantwoordelijk is voor blunders van onze 34-jarige aanvoerder is te idioot voor woorden.
    Nogal logisch, aangezien Timmer al meerdere malen ons tegendoelpunten gekost heeft en Van Bronckhorst nog nooit.

Waarom maak je er zo'n groot punt van? Waarom heb je het niet over Bahia, die de 2-1 inleidde? Dat was pas een belangrijke fout. Gaat echt helemaal nergens over dit. De wedstrijd was zondag, niet twee uur geleden.
    pi_67792992
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 13:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan ben je blind.

Das oud nieuws, die gast lult hier al jaren onzin op Fok.
    pi_67793174
    Gio gaan lopen afzeiken en vergelijken met Lucius
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_67793436
    Gio maakt één keer een fout en een of andere dwaas lokt reacties uit, laat lekker gaan. Gio is nog steeds één van onze beste spelers bij Feyenoord, één keer een fout verandert daar geen fuck aan.

Gio.
    pi_67795377
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef Canisfire het volgende:
    Gio gaan lopen afzeiken en vergelijken met Lucius
    Ik zeik hem niet af, ik zeg slechts dat niet iedereen even de andere kant hoeft op te kijken als hij een fout maakt. Bovendien blijf ik er wel bij dat het geen goede aanvoerder is voor dit Feyenoord maar ik geloof dat hij die rol zelf ook nooit echt heeft gewild.
    -
    pi_67795965
    Niet Feyenoord gerelateerde posts even weggehaald.
      dinsdag 7 april 2009 @ 15:53:03 #187
    185115 Juk
    Misschien
    pi_67796839
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 15:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zeik hem niet af, ik zeg slechts dat niet iedereen even de andere kant hoeft op te kijken als hij een fout maakt. Bovendien blijf ik er wel bij dat het geen goede aanvoerder is voor dit Feyenoord maar ik geloof dat hij die rol zelf ook nooit echt heeft gewild.
    Niemand kijkt de andere kant op maar iedereen maakt weleens een fout, het voetbal bestaat uit alleen maar fouten. Als het in dit geval van Bronkhorst gebeurd onderken ik de fout en kijk ik verder. Mocht het de zoveelste blunder zijn van Greene is dat een ander verhaal.

Daarnaast snap ik die haat tegen Timmer ook niet zo. Hij keepte de vorige 2 jaar verdienstelijk en dit seizoen valt hij tegen. Neemt niet weg dat hij ook goede wedstrijden heeft gespeeld.

En dat aanvoerderschap heeft hij alleen maar omdat hij een Feyenoordverleden heeft en een zogenaamde routinier is. Qua leiding geven is in deze selectie alleen Tomasson een echte "kar-trekker".
    pi_67797626
    Haha, ik moet toch altijd zo lachen om die reacties van Lucius en Greene. Bij Lucius zie je nadat die weg moet eerst de kop van: "FC Den Bosch komt nog te vroeg" en dan een week later zie je "Ik wacht niet op Manchester United". En Greene die een stap hogerop wil maken, alsjeblieft!

Werken ze bij Feyenoord niet met video analises? want die 2 moeten zichzelf om dit te durven zeggen toch nog nooit hebben zien spelen!
    pi_67798815
    quote:

[..]

Eén uitwedstrijd van Volendam verliezen kost je geen Europees voetbal. Als je tegen het eind van de competitie nog geen 10 wedstrijden gewonnen hebt ligt de oorzaak toch echt dieper. Daarbij is het naar mijn mening ook beter voor ons humeur als we volgend seizoen niet tegen ploegen als Atletico, Man City, Aston Villa, Sampdoria enz. hoeven te spelen...... Als we niet goed genoeg zijn dan maar niet, bespaart ons de afgang. Eerst maar eens zien te winnen van de "kleintjes" in Nederland, vinden die gasten moeilijk genoeg. Het was zondag toch godverdomme weer te treurig om te zien! Nee, met het halen van Europees voetbal heeft dit echt niks te maken.
    pi_67798984
    Van Bronckhorst is en blijft een held
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_67804343
    quote:

[..]

pi_67804894
    gelukkig heeft feyenoord makaay nog, deze man weet het net te vinden zoals we weer gezien hebben tegen volendam
    pi_67805970
    quote:
    Geruchten over interesse Feyenoord voor Saurer

Volgens Oostenrijkse media zou Feyenoord belangstelling hebben voor Christoph Saurer. De 23-jarige middenvelder komt momenteel uit voor LASK. Oostenrijks grootste sporttijdschrift Sportwoche meldt dat Saurer een aanbieding voor Feyenoord heeft om een stage af te werken. De middenvelder zelf ontkent op zijn beurt tegenover Laola een uitnodiging ontvangen te hebben. Hij geeft echter wel aan daar zeker voor open te staan. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af, maar LASK heeft de optie om het contract met twee jaar te verlengen.

Hieronder een doelpunt van de middenvelder tegen Real Madrid:
      dinsdag 7 april 2009 @ 20:23:16 #194
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67806183
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Heb je er al een topic over geopend?
    pi_67806313
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef Cuba-scf het volgende:

[..]

Eén uitwedstrijd van Volendam verliezen kost je geen Europees voetbal. Als je tegen het eind van de competitie nog geen 10 wedstrijden gewonnen hebt ligt de oorzaak toch echt dieper. Daarbij is het naar mijn mening ook beter voor ons humeur als we volgend seizoen niet tegen ploegen als Atletico, Man City, Aston Villa, Sampdoria enz. hoeven te spelen...... Als we niet goed genoeg zijn dan maar niet, bespaart ons de afgang. Eerst maar eens zien te winnen van de "kleintjes" in Nederland, vinden die gasten moeilijk genoeg. Het was zondag toch godverdomme weer te treurig om te zien! Nee, met het halen van Europees voetbal heeft dit echt niks te maken.
    Eens.

Daarbij :
    quote:
    De UEFA-cup zal helemaal worden omgegooid.
    De eerste ronde zal een groepsfase gaan worden met 48 teams (12 groepen van 4, met een dubbele competitie)
    Om in deze groepsfase te komen zal ieder team in Europa voorronden moeten spelen. Er zijn in totaal 4 voorronden.
    Met de huidige stand van de UEFA lijst zal het voor de Nederlandse clubs zo zijn dat de nummer 3 en de bekerwinnaar instromen in de 4e voorronde, de nummer 4 in de 3e vooronde en de nummer 5 in de 2e voorronde
    Het team dat het vierde en laatste Europese ticket in de wacht sleept (winnaar van de play-offs tussen de nummers vijf tot en met acht in de eredivisie) krijgt helemaal een korte zomervakantie. De weg naar het hoofdtoernooi van de nieuwe UEFA Cup gaat via drie voorrondes, waarvan de eerste al in juni wordt gespeeld..
    Want wees nou eerlijk , je zegt je vakantie toch niet af om met alle respect wat omgehoogevallen a -junioren te gaan toejuichen ? Ik verlang terug naar de tijd van de echte Feyenoordwaardige doordauwers..
    Met deze '"kids" en hun opvoeders kan ik mij steeds minder identificeren , laat staan dat ik ze nog gaat toejuichen. En zover is het nu gekomen , 35 jaar nadat ik als kleuter voor het eerst de Heilige Tempel bezocht !! Blijven hopen op betere tijden, want eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder.
    De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
    Recht = recht en krom = krom.
    pi_67806324
    Feyenoord - Twente al na een paar uur uitverkocht vanmorgen.
    pi_67806448
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Feyenoord - Twente al na een paar uur uitverkocht vanmorgen.
    Dankzij een paar duizend extra Twente Supporters die van de Feyenoord directie extra vakruimte hebben gekregen. Waf logisch is omdat er voor ons niets meer op het spel staat vanaf nu.
    pi_67806522
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 19:25 schreef Ruud het volgende:

[..]

Kom dan eens met een goed tegenargument, -edit- Eerst verpesten de spelers zelf het seizoen, dan zouden ze er alles aan moeten doen om het goed te maken en dan geven ze het weer weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 07-04-2009 21:35:16 ]
    -
      dinsdag 7 april 2009 @ 20:36:30 #199
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_67806602
    Ritmo wil jij misschien zelf een PermBan aanvragen?
    pi_67806826
    -
      dinsdag 7 april 2009 @ 21:02:37 #201
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_67807532
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:

Ik ben je spuugzat!
      dinsdag 7 april 2009 @ 21:06:21 #202
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_67807670
    Heerlijk ouderwets sfeertje weer hier.
    pi_67807751
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik ben je spuugzat!
    Ik ben het gedrag van veel mensen hier ook zat maar ik ben niet zo'n kneusje die direct om bans gaat vragen.
    -
    pi_67807910
    Jammer dat niet iedereen de topic titel respecteert, met als mogelijke consequentie dat er weer een slotje op komt.. Is het nou zo moeilijk om elkaar respectabel te bejegenen.

Je kunt bv toch ook aangeven dat je het zwaar oneens met de ander, met argumenten om die ander te overtuigen van jou standpunt. En ook wordt je serieuzer genomen, als je toegeeft dat je zelf fout zit en ofdat de ander gelijk heeft.
    Deelnemen aan een forum zie ik ook als leren van elkaar .
      dinsdag 7 april 2009 @ 21:34:11 #205
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_67808698
    Pfff, ik ben echt blij als dit seizoen voorbij is zeg...
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
      dinsdag 7 april 2009 @ 21:36:22 #206
    53267 TC03
    pi_67808794
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik ben je spuugzat!
    Ik jou ook.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    pi_67809199
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Is vast te duur.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
      dinsdag 7 april 2009 @ 21:47:28 #208
    212185 Palmboom313
    Hilary Duff
    pi_67809247
    Nog een middenvelder erbij wtf zeg. We hebben een spits en een keeper nodig
    pi_67809385
    Moe....

Inderdaad een nieuwe keeper.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_67810258
    ach al die geruchten. Voorlopig is er toch geen geld.
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:26:04 #211
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67810773
    Gezellig zo'n 100-jarig bestaan
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:31:55 #212
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_67811110
    Doopy-x-, terug opgestaan uit de dood?

En het heeft zich ook nog voortgepland ook... haha!
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:35:21 #213
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67811281
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef FrankyMcG het volgende:
    Doopy-x-, terug opgestaan uit de dood?

En het heeft zich ook nog voortgepland ook... haha!
    Goooozer
    Hebbie me gemist? Ik denk: kom na een paar jaar weer eens kijken
    Mis alleen Cart_Man nog

Cute issie he
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:42:30 #214
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_67811657
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 22:35 schreef Doopy-X- het volgende:
    Goooozer
    Missen is een groot woord! hahaha!
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:44:03 #215
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_67811722
    quote:
    Mis alleen Cart_Man nog
    Goed zoeken, dan vind je Cart_man nog wel hier...
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:56:41 #216
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_67812290
    quote:

[..]

Goooozer
    Mis alleen Cart_Man nog

Cute issie he
    Wat is er schat.

Hij heb wel een fout petje op.
    Elite
    Tegen TTIP
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:57:55 #217
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67812340
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat is er schat.

CART?!
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:58:13 #218
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_67812355
    Als je het over de duvel hebt...
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:58:21 #219
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67812366
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Missen is een groot woord! hahaha!
    Glad to be back
    pi_67812459
    Ik wil de reincarnatie van Piet Schrijvers in de goal. Maar dan moet ie wel wat meer aankomen, zodat er nog minder ballen langs hem in de goal kunnen vliegen.

pi_67814314
    quote:
    Alleen in De Kuip gaat logica niet op

Er wordt vaak gezegd dat je met jeugd een risico neemt, maar het tegendeel wordt al twee jaar vrijwel wekelijks bewezen door Feyenoord 1. Het was zomer 2007 en de ene na de andere grote naam kwam uit de koker. We wreven in onze ogen: voor de verandering werd er niet een onbekende Braziliaan of Tsjech aan de selectie toegevoegd, maar werden er zonder uitzondering stuk voor stuk goede en gelouterde Nederlandse (ex-)internationals naar de Kuip gelokt.
    Het kon dus niet anders dat het wel weer goed ging komen na een erbarmelijke jaar, waarin Erwin Koeman terecht de handdoek gooide. Vaak gaat logica overal op, behalve als Feyenoord erbij betrokken is. Nu dus ook niet, blijkt bijna twee jaar later: geen van het groepje aangetrokken ervaren krachten (OK, Gio in het vorig seizoen en dit jaar sporadisch) nam tot nu toe het voortouw, liet het team beter spelen, straalde rust uit of deed iets waarvan de Kuip op positieve wijze de adem inhield.

Hofland viel op door curieuze blessures en een loszittende sms-duim, Van Bronckhorst loog ten overstaan van het gehele nationale journaille over de relatie tussen spelersgroep en trainer Verbeek, De Cler viel zover terug dat hij uit arren moede maar geblesseerd raakte, hetzelfde geldt wellicht voor Denny what-have-you-done-for-me-lately Landzaat en Roy Makaay hoor ik wekelijks ‘klote’ in een microfoon stamelen na weer een onzichtbare wedstrijd.

'Das Phantom' staat na 26 competitiewedstrijden overigens op negen goals. In het totaal scoorde hij 22 goals in 54 competitiewedstrijden. Vaststelling: met een gemiddelde van 0,4 goals per wedstrijd kan hij met gemak worden bijgezet in de toch al uitpuilende galerij van mislukte Feyenoordspitsen. Er is nog plek tussen Jan Peters (0,5) Jupp Kaczor (0,37) Piet Keur (0,35) en Dave Mitchell (0,3).

Achteraf bezien is de wrange en pijnlijke constatering dat het allemaal erg veel (geld) voor erg weinig (rendement) geweest. Ik zei het eerder en zeg het nog maar eens: het is mooi geweest, eruit met die geldverslinders!

Hoe kan het nou zo zijn dat tijdens dit kansloze seizoen - waarin er door blessures weliswaar erg veel tegenzat - de wekelijkse uitblinkers Fer, Wijnaldum of Biseswar heten? Drie gasten - nota bene uit de eigen jeugd - die voor een relatief schijntje wél wekelijks doen wat er van hen verwacht wordt?!

De enige eer die de mannen uit lichting Feyenoord ‘07 onze club nog kunnen bewijzen is om in zomer ’09 zonder behoud van salaris de achteruitgang van de Kuip te kiezen.
      dinsdag 7 april 2009 @ 23:56:44 #222
    171097 Charles.Darwin
    Let's evolve together!
    pi_67814436
    heh, als het in De Kuip net zo gezellig is als in dit topic ... ;-)
    451 °F
      woensdag 8 april 2009 @ 00:43:49 #223
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_67815718
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
    heh, als het in De Kuip net zo gezellig is als in dit topic ... ;-)
    valt wel mee denk ik
      woensdag 8 april 2009 @ 01:00:36 #224
    199288 De_Slagert
    Je weet zelluf
    pi_67815914
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
    De zoveelste jank column
    Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
    pi_67816937
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kom dan eens met een goed tegenargument
    nee, je uitspraken zijn te dom om serieus op te reageren
    pi_67816965
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat is er schat.

pi_67817296
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 06:12 schreef Ruud het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      woensdag 8 april 2009 @ 08:14:11 #228
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67817504
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
      woensdag 8 april 2009 @ 08:17:42 #229
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67817533
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Haha .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 11:11:34 #230
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_67822105
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      woensdag 8 april 2009 @ 11:25:05 #231
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_67822591
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
      woensdag 8 april 2009 @ 18:33:38 #232
    63192 ursel
    pi_67837195
    Uefa wil wanbetalende voetbalclubs licentie afpakken
    quote:
    De Europese voetbalbond UEFA gaat mogelijk vanaf volgend seizoen zelf de licenties van voetbalclubs intrekken als die een onverantwoord financieel beleid voeren.
    quote:
    Fontein heeft zich groen en geel geërgerd aan het Spaanse Santander dat Feyenoord eindeloos liet wachten op geld voor een transfer. De Rotterdammers hadden geen poot om op te staan, en dat moet anders vindt Fontein. 'Als Feyenoord al twee jaar zit te wachten op ruim een ton van Racing Santander, voor de transfer van Wlodi Smolarek dan mag die club eigenlijk niet meer meedoen aan de Spaanse competitie', zegt Fontein.
    ik dacht dat het altijd om 2 miljoen ging?
      woensdag 8 april 2009 @ 18:34:41 #233
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67837226
    Inderdaad ?
      woensdag 8 april 2009 @ 18:35:40 #234
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67837253
    Daarnaast bedoelen ze denk ik Ebi en niet Wlodi .
      woensdag 8 april 2009 @ 18:36:17 #235
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_67837269
    Wlodi Smolarek.
    pi_67837794
    Haha Wlodi! Nu snap ik het!
    Het gaat om een ton en incl. rente is het 2 miljoen geworden!
      woensdag 8 april 2009 @ 19:10:16 #237
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_67838348
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
    Whehe

Hoop trouwens dat het een 'reken' foutje is van Fontein...
    Elite
    Tegen TTIP
      woensdag 8 april 2009 @ 19:29:19 #238
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_67838954
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 21:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik jou ook.

(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    Gezellig
      woensdag 8 april 2009 @ 19:37:55 #239
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_67839199
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
    fictief
      woensdag 8 april 2009 @ 19:41:35 #240
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_67839318

Heeeeerlijke goal.

Pardo.
      woensdag 8 april 2009 @ 19:56:24 #241
    53267 TC03
    pi_67839828
    Een ton van Wlodi en ¤2 miljoen van Ebi, maakt samen ¤2,1 miljoen.
    pi_67840590
    quote:
    Leerdam heeft geen last meer van 'de pannenkoeken'
    Kelvin Leerdam is inmiddels volledig hersteld van zijn buikgriep. In de nieuwe uitgave van Voetbal International liet Vlemmings weten dat Leerdam 'verkeerde pannenkoeken' had gegeten. Tegen Volendam moest hij om die reden nog uitvallen.
      woensdag 8 april 2009 @ 20:22:49 #243
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_67840742
    Elite
    Tegen TTIP
      woensdag 8 april 2009 @ 21:03:35 #244
    185115 Juk
    Misschien
    pi_67842501
    quote:
    Bakken met Baard
      woensdag 8 april 2009 @ 21:30:53 #245
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_67843599
    Leerdam hopelijk zondag op de bank. Hij is geen back!
      woensdag 8 april 2009 @ 21:48:53 #246
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_67844397
    quote:
    Impasse rond financiers Feyenoord
    Door SJOERD MOSSOU
    ROTTERDAM - Waarom is het zo stil rondom de investeerders? De investeerdersgroep heeft direct als eis gesteld dat Feyenoord eerst zijn financiële zaken zo goed mogelijk op orde moet hebben.

De club is nu druk doende een sluitende begroting samen te stellen voor het komende seizoen. Een forse klus, aangezien Feyenoord in totaal zo’n vijf miljoen euro zal moeten bezuinigen richting de jaargang 2009-10. Alle afdelingen moeten inkrimpen en alle managers hebben opdracht gekregen te bezuinigen. Zodra de nieuwe begroting is vastgesteld, wordt deze voorgelegd aan de raad van commissarissen (rvc) en direct daarna, aan de investeerders.

Voor welk bedrag zijn de geldschieters eventueel bereid te investeren?

Het eerste streefbedrag - 60 miljoen euro - lijkt voorlopig niet realistisch. Onder leiding van zakenman Ad Sint Nicolaas werd al snel een groep potentiële investeerders geformeerd, maar niet alle partijen zijn in het heden nog even enthousiast. De economische crisis heeft daar een wezenlijke rol in gespeeld, maar ook de financiële positie van Feyenoord. De club is weliswaar open en eerlijk geweest over de financiële rampspoed, tot optimisme heeft dat niet bepaald geleid. Insiders schatten het totale investeringsbedrag ‘eerder op maximaal 25 à 30 miljoen euro’. Maar ook een dergelijke som is verre van gegarandeerd.

Eisen de investeerders macht bij Feyenoord?

Uiteraard willen ze zeggenschap over hun geld, maar harde eisen daarover zijn nog niet op tafel gelegd. Een complete overname is - gezien het verwachte totaalbedrag - niet reëel. Daar waren alle partijen het al snel over eens. Een plek in de rvc is voor de investeerders een logisch alternatief, het aantal zetels hangt mede af van de inleg. De meningen over de positie van de directeuren Eric Gudde en Onno Jacobs zijn verdeeld onder de geldschieters. Er is volop kritiek, maar het vertrek van Gudde en/of Jacobs is nog geen strikte voorwaarde.

Zonder investeringen heeft Feyenoord geen cent te makken?

Dankzij een schuld van 21 miljoen euro én serieuze liquiditeitsproblemen, is dat de harde realiteit. In die zin staat de clubleiding niet sterk in de onderhandelingen. Wel heeft Feyenoord nog twee andere investeringsmodellen klaarstaan, een spelersfonds en een overbruggingsfonds. Dat liep voorlopig nog niet bepaald storm, maar de club is in gesprek met mogelijk geïnteresseerde partijen. Wordt dat concreet, dan is Feyenoord minder afhankelijk van de wensen en eisen van de ‘groep-Sint Nicolaas’.

Zitten de investeerders op één lijn?

Dat is een heikel, complex punt. Omdat in de investeerdersgroep een ‘Abramovich’ ontbreekt, zijn er meerdere partijen nodig om tot een substantieel bedrag te komen. De verschillende geldschieters hebben ieder een eigen visie over hoe en waarin geïnvesteerd moet worden. Daar komt bij dat een interview van Trust-eigenaar Michel Perridon in de Volkskrant gemengde reacties heeft opgeroepen, ook onder sommige investeerders. De groep treedt als een collectief naar voren met Sint Nicolaas als voorman, maar de vraag is of dat collectief ook later nog overeind blijft.

Wat als de besprekingen stuklopen?

Dan heeft Feyenoord geen reëel uitzicht op financieel betere tijden, tenzij het zelf met een alternatief investeringsplan komt. Voorlopig kan het nieuwe technische duo Leo Beenhakker/Mario Been vrijwel niets uitrichten op de transfermarkt. Ook de salarissen van de spelers Serginho Greene, Henk Timmer, Theo Lucius en Michael Mols mogen niet opnieuw worden besteed. Pas laat in de zomer weet Feyenoord normaal gesproken waar het aan toe is.

Het gaat niet gebeuren, denk ik.
    pi_67844498
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het gaat niet gebeuren, denk ik.
    jammer maar helaas. Dan moeten we het met deze selecite doen. En komende jaren gebruik maken van jeugdspelers.
      woensdag 8 april 2009 @ 21:52:49 #248
    53267 TC03
    pi_67844558
    Zucht. Het worden zware jaren.
    pi_67844596
    sterker door strijd!
      woensdag 8 april 2009 @ 21:59:12 #250
    185115 Juk
    Misschien
    pi_67844817
    Hoe goed Landzaat dan ook mag zijn denk ik dat hij toch moet gaan. Er is vast nog wat geld aan hem te verdienen en er valt een flinke salarispost weg.
    Verder kan je met het wegdoen van de Cler ook nog een eind opschieten. De financiële situatie is nu belangrijker dan hoog meedraaien in de competitie. Met een fitte selectie min wat financiële ballast moet volgend seizoen Europees voetbal te halen zijn, zeker als je er vanuit gaat dat de jeugdige spelers nog beter worden.
      woensdag 8 april 2009 @ 22:21:33 #251
    53267 TC03
    pi_67845856
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Juk het volgende:
    Hoe goed Landzaat dan ook mag zijn denk ik dat hij toch moet gaan. Er is vast nog wat geld aan hem te verdienen en er valt een flinke salarispost weg.
    Verder kan je met het wegdoen van de Cler ook nog een eind opschieten. De financiële situatie is nu belangrijker dan hoog meedraaien in de competitie. Met een fitte selectie min wat financiële ballast moet volgend seizoen Europees voetbal te halen zijn, zeker als je er vanuit gaat dat de jeugdige spelers nog beter worden.
    Ik ben het met je eens, maar als we alleen maar spelers weg gaan doen haal je geen Europees voetbal hoor, dat kan je wel vergeten. Maargoed, het is niet anders.
    pi_67845957
    Whawha ,Landzaat en De Cler raak je helaas aan de straatstenen niet kwijt en zeker niet met zulke salarissen Ruim 1,3 miljoen euri per jaar.
      woensdag 8 april 2009 @ 22:27:22 #253
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_67846090
    In de VI stond vandaag overigens dat we vorig seizoen 25 miljoen aan salarissen hebben betaald. (Ajax 44 , PSV 32 en AZ 19 milj.)
      woensdag 8 april 2009 @ 22:28:52 #254
    53267 TC03
    pi_67846164
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    In de VI stond vandaag overigens dat we vorig seizoen 25 miljoen aan salarissen hebben betaald. (Ajax 44 , PSV 32 en AZ 19 milj.)
    Hmm.

Nouja, de middenmoot is ook leuk...
    pi_67846349
    De club financiëel gezond maken heeft inderdaad een hogere prioriteit dan een sportief sterke ploeg op de been te brengen. Hoewel beide zaken met elkaar verbonden zijn moet we gewoon heel creatief zijn. Groningen, Heerenveen, Twente dat zijn clubs waar we voorbeeld aan moeten nemen. Jonge spelers opleiden een voor goede bedragen verkopen.

Meer zit er voorlopig niet in. Mocht het toch goed draaien volgend jaar dan zal dit alleen maar het proces verstrekken.
    pi_67846403
    quote:
    Precies.
    pi_67846495
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
    De club financiëel gezond maken heeft inderdaad een hogere prioriteit dan een sportief sterke ploeg op de been te brengen. Hoewel beide zaken met elkaar verbonden zijn moet we gewoon heel creatief zijn. Groningen, Heerenveen, Twente dat zijn clubs waar we voorbeeld aan moeten nemen. Jonge spelers opleiden een voor goede bedragen verkopen.

Meer zit er voorlopig niet in. Mocht het toch goed draaien volgend jaar dan zal dit alleen maar het proces verstrekken.
    Jonge spelers opleiden een voor goede bedragen verkopen.en zorgen dat er vervangers klaar zijn, dat is het enige alternatief om weer bovenin mee te draaien.
    pi_67846572
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Jonge spelers opleiden een voor goede bedragen verkopen.en zorgen dat er vervangers klaar zijn, dat is het enige alternatief om weer bovenin mee te draaien.
    zeker. We kunnen uit deze problemen wel sterker terug komen. Dan zal er nu wel goed beleid moeten worden gevoerd.
      woensdag 8 april 2009 @ 22:38:53 #259
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_67846595
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 22:32 schreef Staanplaats het volgende:

Exact. Hoop dat mensen daar een keer van doordrongen raken. Sportieve prestaties zijn op het moment totaal niet van belang. Tuurlijk moet Feijenoord elk seizoen haar best doen om zo hoog mogelijk te eindigen. Belangrijker is echter dat er een sterke organisatie wordt neergezet, waardoor de club uiteindelijk, op langere termijn, kan gaan presteren.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_67847272
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 22:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Exact. Hoop dat mensen daar een keer van doordrongen raken. Sportieve prestaties zijn op het moment totaal niet van belang. Tuurlijk moet Feijenoord elk seizoen haar best doen om zo hoog mogelijk te eindigen. Belangrijker is echter dat er een sterke organisatie wordt neergezet, waardoor de club uiteindelijk, op langere termijn, kan gaan presteren.
    Inderdaad, Feijenoord moet structureel gezond worden niet incidenteel.
    Dit proces had eigenlijk al ingezet moet worden na het vertrek van Koeman, maar toen werd er ook teveel op de korte termijn gegokt. De afloop is inmiddels bekend.

Ik heb Been eens gesproken toen al die dure jongens gekocht werden en toen gaf hij al te kennen dat hij zich niet kon vinden in dat beleid. Hij vond dat Feijenoord vanaf nul met een jonge ploeg weer naar de top moest gaan (uiteraard vond hij zichzelf toen al de ideale trainer omdat te leiden). Toendertijd had ik m'n twijfels bij dat verhaal omdat ik ook had verwacht dat met de gearriveerde namen meer resultaat zou worden behaald. Maar hij zeker wel een punt dat Feijenoord gewoon altijd boven z'n stand heeft geleefd.

We moeten nu gewoon niet weer blijven doen alsof we volgend jaar kampioen kunnen worden. We moeten ons focussen op het groepproces en ontwikkeling van jonge spelers individueel en de groep in het algemeen. Wellicht kunnen we dan nog voor een verrassing zorgen als iedereen fit blijft, maar het verwachtingspatroon moet gewoon drastisch omlaag..helaas.
      woensdag 8 april 2009 @ 22:53:56 #261
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_67847275
    quote:
    Voor welk bedrag zijn de geldschieters eventueel bereid te investeren?

Het eerste streefbedrag - 60 miljoen euro - lijkt voorlopig niet realistisch. Onder leiding van zakenman Ad Sint Nicolaas werd al snel een groep potentiële investeerders geformeerd, maar niet alle partijen zijn in het heden nog even enthousiast. De economische crisis heeft daar een wezenlijke rol in gespeeld, maar ook de financiële positie van Feyenoord. De club is weliswaar open en eerlijk geweest over de financiële rampspoed, tot optimisme heeft dat niet bepaald geleid. Insiders schatten het totale investeringsbedrag ‘eerder op maximaal 25 à 30 miljoen euro’. Maar ook een dergelijke som is verre van gegarandeerd.
    Minder dan 25 dus, heb je geen kut aan komend seizoen.

Dag seizoen
    pi_67847410
    Aan groep investeerders die niet op één lijn zitten hebben we ook geen reet. We hebben juist iemand nodig die wel als sterke man naar voren treed en besluiten durft te nemen. Als we ons moeten laten leiden door een groep rijke figuren die eerst allemaal hun zegje willen doen, dan kan je als club gewoon niet snel genoeg handelen..
    pi_67848931
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 22:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet een balans zien te vinden. Feyenoord kan het zich ook niet permiteren om 4 jaar lang om de 14e plek te spelen. Dan zit je straks weer met 5000 supporters in de Kuip en mis je gewoon teveel inkomsten uit seizoenskaarten en Europese wedstrijden. Voor de rest heb je gelijk dat de organisatie op orde moet maar zolang Gudde er zit wordt het toch niet beter.

Momenteel heb je overigens gewoon materiaal dat goed genoeg is om bij de eerste 7 a 5 plekken mee te spelen. Het is aan Been om dat eruit te halen. Tenzij straks in een keer Landzaat, Makaay, de Cler enzo weg moeten, dat verandert het verhaal.
    -
      woensdag 8 april 2009 @ 23:43:03 #264
    171097 Charles.Darwin
    Let's evolve together!
    pi_67849075
    Ik ga het nog maar een keer zeggen. Hou jezelf toch niet voor de gek, er komen geen investeerders. Een feyenoord-hart is één ding, 5 miljoen in Nieuwe Maas flikkeren iets anders. Die mensen zijn geen miljonair geworden door hun geld slecht te investeren. Rendement is alles, vooral nu!

Feyenoord gaat een aantal heel zware jaren tegemoed. Niemand koopt die oude lamlullen met veel te hoge salarissen (en onzin als salaris inleveren of "ga maar reclamespotjes doen voor je club" neemt natuurlijk niemand serieus) dus die blijven op de begroting drukken. En dan kun je nog zoveel kantoor personeel ontslaan, echt sterker word je daar niet van.

Oftewel: het wordt een proces van vele jaren bezuinigen, geen cent uitgeven, jeugd opleiden en heel tactisch transfervrije spelers binnen halen. Een speler als Maertens (centrale verdediger Heracles) had bij (dit) Feyenoord niet misstaan in het centrum en die was gewoon gratis op te halen. Feyenoord heeft nog steeds naam genoeg om dat soort jongens binnen te halen. Ik zie Been en Beenhakker wel in staat om slim bezig te zijn. En Been kan een hechte ploeg smeden.

Meedraaien om de bovenste plekken: onmogelijk. Een aantal jaar werken aan een goed team, en over een jaar of wat proberen de UEFA cup te halen: wel mogelijk.

edit> en wat betreft Gudde ... als je daar iemand anders neerzet veranderd er niets aan de schuld of aan de hoge vaste kosten. Of hij weg moet of niet vanwege fouten die hij heeft gemaakt kan ik niet zeggen, maar aan de huidige situatie veranderd het geen ene mallemoer ...
    451 °F
    pi_67849174
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
    Meedraaien om de bovenste plekken: onmogelijk. Een aantal jaar werken aan een goed team, en over een jaar of wat proberen de UEFA cup te halen: wel mogelijk.
    Lul niet zo dom man, als je als trainer met deze grote talenten plus Gio, De Cler, Tomasson, Landzaat en Makaay de 7e plek niet kan halen faal je gewoon. Zonder al de blessures dit jaar waren we ook gewoon bij de eerste 6 geeindigd. Je kan ook te ver gaan in je pessimisme/voorzichtigheid. Overigens blijf ik verwachten dat die investeerders er wel gaan komen, anders waren de media ook nog niet zo opgezocht.
    -
      woensdag 8 april 2009 @ 23:48:21 #266
    171097 Charles.Darwin
    Let's evolve together!
    pi_67849266
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man, als je als trainer met deze grote talenten plus Gio, De Cler, Landzaat en Makaay de 7e plek niet kan halen faal je gewoon. Zonder al de blessures dit jaar waren we ook gewoon bij de eerste 6 geeindigd. Je kan ook te ver gaan in je pessimisme.
    Sorry hoor, maar dit verhaaltje hoor ik nou al twee jaar. Geen woorden maar daden?
    451 °F
    pi_67849314
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit verhaaltje hoor ik nou al twee jaar. Geen woorden maar daden?
    Tsja, vorig jaar viel idd tegen (we misten toen op het nippertje de 5e plek, die toen zeker haalbaar was) en dit jaar hebben we bijna onmogelijk veel tegenslag gehad.
    -
      woensdag 8 april 2009 @ 23:50:23 #268
    53267 TC03
    pi_67849321
    Volgend jaar moet je gewoon in het linkerrijtje eindigen, veel meer kan je niet verwachten. Je zal altijd pech en blessures houden.
    pi_67849363
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:50 schreef TC03 het volgende:
    Volgend jaar moet je gewoon in het linkerrijtje eindigen, veel meer kan je niet verwachten. Je zal altijd pech en blessures houden.
    Minimaal 7e is gewoon een hele normale doelstelling, daar is die tegenslag bij ingecalculeerd. Als je dat te hoog lijkt, gooi dan in elk geval Landzaat, Hofland en Makaay (en eventueel ook De Cler) eruit want dan moet je ook niet zulke dure spelers gaan behouden.
    -
      woensdag 8 april 2009 @ 23:53:41 #270
    53267 TC03
    pi_67849404
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Minimaal 7e is gewoon een hele normale doelstelling, daar is die tegenslag bij ingecalculeerd. Als je dat te hoog lijkt, gooi dan in elk geval Landzaat, Hofland en Makaay eruit want dan moet je ook niet zulke dure spelers gaan behouden.
    Je kan niet Landzaat, Makaay en Hofland eruit gooien als er geen vervangers zijn. Je moet wel überhaupt spelers kunnen opstellen. Daarnaast wil niemand ze hebben.
      woensdag 8 april 2009 @ 23:54:35 #271
    171097 Charles.Darwin
    Let's evolve together!
    pi_67849428
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Minimaal 7e is gewoon een hele normale doelstelling, daar is die tegenslag bij ingecalculeerd. Als je dat te hoog lijkt, gooi dan in elk geval Landzaat, Hofland en Makaay eruit want dan moet je ook niet zulke dure spelers gaan behouden.
    Helaas hebben ze daarin geen keuze. Contract is contract. En als er geen kopers zijn, blijf je er mee zitten. Al die dure oudjes eruit zou sowieso de beste oplossing zijn op dit moment, maar het is niet echt een realistische oplossing. Eigen schuld trouwens, ze hadden ze nooit moeten kopen, en zeker niet zo lang moeten vastleggen.
    451 °F
    pi_67849499
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan niet Landzaat, Makaay en Hofland eruit gooien als er geen vervangers zijn. Je moet wel überhaupt spelers kunnen opstellen. Daarnaast wil niemand ze hebben.
    Je kunt ze ook niet behouden en weer 8 miljoen euro aan salaris de put ingooien, haal dan een stel goedkope Scandinaviers in de plaats. Mensen basseren zich teveel op dit rampseizoen en niet op de selectie. Het is niet zo dat bij clubs als Utrecht (die mensen hier blijkbaar een betere selectie vinden hebben ) een geweldig elftal staat vol met internationals en jeugdinternationals.

Maar ik heb wel vertrouwen in Been, al gaat ie zeker nog wel botsen met een aantal spelers, ik hoop dat ie zich daar goed op voorbereid.
    -
      woensdag 8 april 2009 @ 23:58:14 #273
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67849537
    quote:

[..]

Lul niet zo dom man, als je als trainer met deze grote talenten plus Gio, De Cler, Tomasson, Landzaat en Makaay de 7e plek niet kan halen faal je gewoon. Zonder al de blessures dit jaar waren we ook gewoon bij de eerste 6 geeindigd. Je kan ook te ver gaan in je pessimisme/voorzichtigheid. Overigens blijf ik verwachten dat die investeerders er wel gaan komen, anders waren de media ook nog niet zo opgezocht.
    Ik weet het niet, ik heb het idee dat onze selectie toch nog teveel wordt beoordeeld op de namen. Daarnaast is onze selectie veel te smal.
    pi_67849605
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:54 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Helaas hebben ze daarin geen keuze. Contract is contract. En als er geen kopers zijn, blijf je er mee zitten. Al die dure oudjes eruit zou sowieso de beste oplossing zijn op dit moment, maar het is niet echt een realistische oplossing. Eigen schuld trouwens, ze hadden ze nooit moeten kopen, en zeker niet zo lang moeten vastleggen.
    Ze transfervrij laten gaan dan maar, zoals een van de investeerders al zei. We moeten of bovenin blijven meedoen of een andere weg inslaan en met goedkopere spelers. Een tussenoptie is dodelijk.

Waar Ajacieden zichzelf nogal overschatten zijn sommige mensen hier wel héél pessimistisch over de selectie hoor. Ok, de financiele situatie en het bestuur is zeer slecht maar wat er op het veld staat is nog wel steeds 2 klassen beter dan Utrecht of Heracles hoor. De organisatie moet komen te staan, dan komt het wel goed. Beenhakker en Been zijn geen prutsers.
    -
      donderdag 9 april 2009 @ 00:03:49 #275
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67849688
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze transfervrij laten gaan dan maar, zoals een van de investeerders al zei. We moeten of bovenin blijven meedoen of een andere weg inslaan en met goedkopere spelers. Een tussenoptie is dodelijk.

Waar Ajacieden zichzelf nogal overschatten zijn sommige mensen hier wel héél pessimistisch over de selectie hoor. Ok, de financiele situatie en het bestuur is zeer slecht maar wat er op het veld staat is nog wel steeds 2 klassen beter dan Utrecht of Heracles hoor. De organisatie moet komen te staan, dan komt het wel goed. Beenhakker en Been zijn geen prutsers.
    Ik denk dat het erg lastig wordt om deze selectie aan het voetballen te krijgen. Als Been begint is er twee jaar lang eigenlijk maar wat aangeprutst en staat er nog steeds nauwelijks een team. Op papier zouden we redelijk mee moeten kunnen met met de eerste 7, maar ik denk dat dat in de praktijk veel moeilijker wordt. Vergeet niet dat de druk (ondanks alles) bij Feyenoord nog steeds 10x hoger is dan bij Utrecht of een soortgelijke club.
    pi_67849700
    quote:
    Landzaat past uberhaubt niet bij Feyenoord. Die gozer bekommert zich meer om zijn haren en prada schoentjes dan om de beuk erin te gooien. Geen wonder dat ie in Engeland flopte.

Waardeloze voetballer, wel bij een club dat strijd propageert in ieder geval.
    pi_67849725
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb het idee dat onze selectie toch nog teveel wordt beoordeeld op de namen. Daarnaast is onze selectie veel te smal.
    Vorig seizoen liep je op 3(!) punten de 3e plek mis (misschien ook door het beker-programma) en dit seizoen moet snel vergeten worden.
    -
    pi_67849755
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik denk dat het erg lastig wordt om deze selectie aan het voetballen te krijgen. Als Been begint is er twee jaar lang eigenlijk maar wat aangeprutst en staat er nog steeds nauwelijks een team. Op papier zouden we redelijk mee moeten kunnen met met de eerste 7, maar ik denk dat dat in de praktijk veel moeilijker wordt. Vergeet niet dat de druk (ondanks alles) bij Feyenoord nog steeds 10x hoger is dan bij Utrecht of een soortgelijke club.
    Bij Feyenoord is er nauwelijks druk meer als ik veel supporters zo hoor. Nog even en de Coolsingel loopt vol als we ons handhaven in de eredivisie.
    -
      donderdag 9 april 2009 @ 00:06:47 #279
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67849762
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vorig seizoen liep je op 3(!) punten de 3e plek mis (misschien ook door het beker-programma) en dit seizoen moet snel vergeten worden.
    Klopt ja, maar mentaal is dit team zo zwak, zeker na dit seizoen. Dat heeft ons al vele malen de kop gekost, gaat niet veranderen lijkt me. Ik heb er weinig vertrouwen in.

Hoewel vermeld mag worden dat als we "gewoon" met 2-0 van Volendam gewonnen hadden ik waarschijnlijk iets heel anders hier had neergezet .
      donderdag 9 april 2009 @ 00:07:33 #280
    53267 TC03
    pi_67849780
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De tweede seizoenshelft vorig jaar was dramatisch, dat heeft een vervolg gekregen met dit seizoen. Feyenoord speelt al anderhalf jaar dramatisch voetbal en staat op de plek waar ze te horen staan, op basis van het vertoonde spel. Op papier is de selectie beter dan dit, maar een stuk of 40/50 wedstrijden hebben dat niet onderstreept. Het is daarom onrealistisch om te denken 'dat het wel goed zal komen gezien de spelers', als dat al anderhalf jaar niet lukt. Been is een goede trainer, maar geen wonderdokter.
      donderdag 9 april 2009 @ 00:07:53 #281
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67849785
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij Feyenoord is er nauwelijks druk meer als ik veel supporters zo hoor. Nog even en de Coolsingel loopt vol als we ons handhaven in de eredivisie.
    Als Feyenoord verliest staat het zowat met hoofdletters op 101.
    pi_67849819
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Klopt ja, maar mentaal is dit team zo zwak, zeker na dit seizoen. Dat heeft ons al vele malen de kop gekost, gaat niet veranderen lijkt me. Ik heb er weinig vertrouwen in.
    Daar had AZ vorig jaar ook last van. Been heeft bij NEC laten zien hoe hij de koppies omhoog krijgt. Voeg daar het inzicht en de ervaring van Beenhakker bij en ik denk dat als er geen extreme dingen gaan gebeuren het komend seizoen beter gaat worden dan nu.
    -
      donderdag 9 april 2009 @ 00:09:57 #283
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67849833
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar had AZ vorig jaar ook last van. Been heeft bij NEC laten zien hoe hij de koppies omhoog krijgt. Voeg daar het inzicht en de ervaring van Beenhakker bij en ik denk dat als er geen extreme dingen gaan gebeuren het komend seizoen beter gaat worden dan nu.
    Ik weet dat het kan omslaan, ik denk alleen niet dat het gaat gebeuren . De selectie van AZ heeft veel meer kwaliteit dan de onze. Lijkt mij valse hoop hoor, het blijft Feyenoord.
      donderdag 9 april 2009 @ 00:11:01 #284
    171097 Charles.Darwin
    Let's evolve together!
    pi_67849861
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als Feyenoord verliest staat het zowat met hoofdletters op 101.
    Als Ajax verliest ook hoor

komt alleen wat minder voor
    451 °F
    pi_67849874
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

De tweede seizoenshelft vorig jaar was dramatisch, dat heeft een vervolg gekregen met dit seizoen. Feyenoord speelt al anderhalf jaar dramatisch voetbal en staat op de plek waar ze te horen staan, op basis van het vertoonde spel. Op papier is de selectie beter dan dit, maar een stuk of 40/50 wedstrijden hebben dat niet onderstreept. Het is daarom onrealistisch om te denken 'dat het wel goed zal komen gezien de spelers', als dat al anderhalf jaar niet lukt. Been is een goede trainer, maar geen wonderdokter.
    Been wordt onze Hiddink joh, komt goed.

Verder is er genoeg kwaliteit, maargoed dat zeggen we al twee jaar en het komt er niet uit. Trek Dudek en een spits aan en laten we hopen dat onze redder Been de spelers tot een hoger niveau kan brengen.
      donderdag 9 april 2009 @ 00:11:47 #286
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67849881
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Weet ik, daar ging het ook niet om.
    pi_67849894
    quote:

[..]

Bullshit. Als Ajax verliest staat er "gestolen overwinning", terwijl ze zelfs slecht speelden. Maargoed Ajacieden kan je hier toch niet van overtuigen.
    pi_67849911
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Met 'wel goed komen' bedoel ik dat we geen 12e gaan worden. Zo ver zitten we er nu ook niet van de 8e plek af hoor, er is zelfs nog een klein kansje dat we het halen. Ik zie geen enkele reden waarom het komend seizoen slechter zal gaan.
    -
    pi_67849927
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Been wordt onze Hiddink joh, komt goed.

Verder is er genoeg kwaliteit, maargoed dat zeggen we al twee jaar en het komt er niet uit. Trek Dudek en een spits aan en laten we hopen dat onze redder Been de spelers tot een hoger niveau kan brengen.
    Been is niet 'de redder in nood' maar in ieder geval iemand die het niet slechter gaat doen dan Bert.
    -
    pi_67849959
    Bertje deed het wel verdomde goed in de eerste competitiehelft, volgens mij werd hij toen al gevraagd voor Oranje want het ging ineens bergafwaarts met Feyenoord.
    pi_67849980
    quote:

[..]

Afgelopen seizoen verloren we 3 keer meer dan Ajax dus dat viel toen ook wel mee. Dit seizoen moet je gewoon het gedeelte onder Verbeek wegdenken, dat is geen juiste weergave van het elftal.
    -
    pi_67851574
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
    Dit seizoen moet je gewoon het gedeelte onder Verbeek wegdenken, dat is geen juiste weergave van het elftal.
    ja, die wedstrijden zijn nooit gespeeld
    pi_67853363
    quote:
    Feyenoord wil komende zomer af van Hofs
    09/04/2009 08:26

Voor Nicky Hofs is er geen toekomst meer in Rotterdam-Zuid. Feyenoord wil de momenteel aan Vitesse verhuurde middenvelder komende zomer verkopen, meldt De Telegraaf.

Het contract met Hofs loopt nog tot medio 2010, maar de Arnhemmer komt niet voor in de plannen van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been en technisch adviseur Leo Beehakker.

Hofs maakte halverwege seizoen 2004/05 de overstap van Vitesse naar Feyenoord. Voor de Rotterdamse club speelde hij 68 wedstrijden, waarin hij 21 keer tot scoren kwam.

Dit seizoen is hij verhuurd aan Vitesse, waar hij werd opgeleid. De middenvelder kwam deze jaargang 25 competitieduels in actie en scoorde zes keer.
    pi_67854493
    Ze zijn echt aan het saneren zeg.
    pi_67854751
    Wie heeft nu allemaal te horen gekregen weg te moeten?
    Hofs, Lucius, Greene, Timmer, Mols?
    pi_67854808
    Ik neem aan dat de Guzman ook verkocht gaat worden, dan houden we voor achter de spitsen Bruins, Wijnaldum en Tomasson over.

In Wijnaldum we trust
    Huur deze plek voor ¤100 per maand!
    pi_67855067
    quote:

[..]

Je verschuilen achter de blessures is ook dom lullen, blessures of niet, Feyenoord had 9 punten meer MOETEN hebben, en dan ben ik nog mild.
      donderdag 9 april 2009 @ 10:13:14 #298
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_67855234
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Joeriii het volgende:
    Ik neem aan dat de Guzman ook verkocht gaat worden, dan houden we voor achter de spitsen Bruins, Wijnaldum en Tomasson over.

In Wijnaldum we trust
    Bruins vind ik een twijfelgeval.
    pi_67855709
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Luni het volgende:

[..]

Je verschuilen achter de blessures is ook dom lullen, blessures of niet, Feyenoord had 9 punten meer MOETEN hebben, en dan ben ik nog mild.
    Mee eens, alleen al Volendam uit en de Graafschap thuis. Maar niet puur de blessures hoor, ook het hele gedoe rondom Verbeek heeft ons veel punten gekost. Voordeel is nu wel dat de selectie zoiets niet weer kan flikken, als ze straks een coupe tegen Been gaan proberen dan gaan er gewonden vallen op de training.
    -
    pi_67855828
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Joeriii het volgende:

In Wijnaldum we trust
    Waar is de Guzman uberhaupt eigenlijk dit seizoen? Is die geblesseerd?
    pi_67855846
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Bruins vind ik een twijfelgeval.
    Daar ga je de oorlog niet mee winnen nee.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')