Waarom is het naïef dan? Het is toch niet ondenkbaar dat Feyenoord nog de play-offs haalt?quote:
Klopt, maar als je vandaag wint dan kun je in Utrecht de 8e plek pakken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.
Nee, het verbaast me niet. Het is nog steeds dezelfde selectie die vorig jaar zevende eindigde en dit jaar veel moeite heeft om op een normale manier te voetballen, blessures daargelaten...quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?
Voor spelers zou het toch een enorme motivatie moeten zijn om na een vreselijk seizoen tóch misschien nog mee te mogen doen om een plaats in de UEFA-cup?
Zijn spelers alweer vergeten dat ze moeten
Het elftal vertoonde een combinatie van futloosheid en arrogantie. Onbegrijpeliijk, het gore lef.
Denk nu eens even logisch na :quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnen?
Daarvoor moet je eerder bij Ruud Gullit en Peter Bosz zijnquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Oh ja het ligt natuurlijk aan Verbeek dat het bank saldo 20 miljoen negatief is bij Feyenoord
Goed lezen aub !!quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Oh ja het ligt natuurlijk aan Verbeek dat het bank saldo 20 miljoen negatief is bij Feyenoord
Die betaalde 3 miljoen voor een tribuneklant geloof ikquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerder bij Ruud Gullit en Peter Bosz zijn.
Zegt de naam Ivan Bandalovski jou nog iets? Het antwoord zegt genoeg waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die betaalde 3 miljoen voor een tribuneklant geloof ik
Moest even googlenquote:Op zondag 5 april 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zegt de naam Ivan Bandalovski jou nog iets? Het antwoord zegt genoeg waarschijnlijk.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
In sloftfase dus weer op de paal ?
3x paal
lucky volendam
-quote:Op zondag 5 april 2009 19:54 schreef Adidah het volgende:
-edit-
Jij bent ook lekker aan het trollen vandaagquote:
Dan nog steeds had hij het niet moeten doen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij haalt het zelfs nog weg dus om dit dan ook nog weg te halen ...
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebtquote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Ritmo het volgende:
-edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 05-04-2009 20:08 ]
quote:Nashje 48 uur, blijven kloten in een topic ondanks verzoek daarmee op te houden.
Kun je nagaan hoe snel je bent.quote:Op zondag 5 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebt
Het is voor iedereen simpel.quote:
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Wil je printscreen zien ?quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.
Je bent wel hardleers hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
Och, wat triest weer om zelfs deze post een edit te geven.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had het over die eerste edit, van die reactie op die dwaas met dat filmpje. 2e niet gezien.quote:
Was nog niet op de hoogte van de nieuwe fok-regels. Vond dit een mooi moment om het eens uit te proberenquote:Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Doopy, doe nou niet. Ben ik helemaal niet van je gewend dit gedrag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |