Nogmaals, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet te doen alsof mensen die hopen/hoopten op play-offs onwetende schapen zijn.
Dus dan geef je het maar op?quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over twee wedstrijden ben je momenteel niet sterker dan een Groningen bijv. Of een NAC.
Een Feyenoorder die niet pissig is na een kansloze wedstrijd in Volendam vraagt er wel een beetje om hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om.
Maar om op basis daarvan iemand een nepsupporter te noemen, is zowaar nog suffer..
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Happel het volgende:
Na een seizoen als dit, waar zo een beetje alles fout gaat wat er fout kan gaan, interesseert het me vrij weinig meer dat er met slap en zielloos voetbal verloren wordt van Volendam. Ligt een beetje in de lijn der verwachtingen zullen we maar zeggen.
Dat dus ja.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?
Voor spelers zou het toch een enorme motivatie moeten zijn om na een vreselijk seizoen tóch misschien nog mee te mogen doen om een plaats in de UEFA-cup?
Zijn spelers alweer vergeten dat ze moeten ?
Het elftal vertoonde een combinatie van futloosheid en arrogantie. Onbegrijpeliijk, het gore lef.
Uiteraard! Maar voor mij is het wel weer een verloren seizoen. Nog een.quote:Op zondag 5 april 2009 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar wil niet zeggen dat je alsnog voor het hoogst bereikbare moet gaan. Je gaat als Ajax zijnde toch ook gewoon nog proberen 2e te worden ondanks dat je oorspronkelijk kampioen had willen worden?
Voor mij ook, ik vind het schandalig dat er uberhaupt twijfel is of we ons plaatsen voor de UEFA Cup.quote:Op zondag 5 april 2009 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar voor mij is het wel weer een verloren seizoen. Nog een..
Kijk, en daar verschillen we dus echt gewoon van mening. Maar goed, ik ga/ging er hetzelfde mee om als Happel.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die niet pissig is na een kansloze wedstrijd in Volendam vraagt er wel een beetje om hoor.
Ik wilde alleen maar zeggen dat het bereiken van de PO geen garantie is voor het bereiken van Europees Voetbal, het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.quote:
Onwetend niet, naïef wel.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet te doen alsof mensen die hopen/hoopten op play-offs onwetende schapen zijn.
Was allang dood geweest als ik om elke wedstrijd die Feijenoord verloor pissig zou moeten zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die niet pissig is na een kansloze wedstrijd in Volendam vraagt er wel een beetje om hoor.
15 puntenquote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef Merkie het volgende:
Maar goed, we zijn nog niet uitgeschakeld. Ons programma:
Feyenoord - Heracles Almelo
Feyenoord - FC Twente
ADO Den Haag - Feyenoord
FC Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Roda JC
Relatef makkelijk, op Twente na. Maar thuis zijn we best goed de laatste tijd en Twente speelt ook wat minder, dus daar moeten we ook wel een puntje kunnen halen. Deze 5 wedstrijden moeten we er gewoon vol voor gaan, niet meer zo suf als tegen Volendam doen.
True.quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
Was allang dood geweest als ik om elke wedstrijd die Feijenoord verloor pissig zou moeten zijn.
De 2e plek is voor Ajax ook nog lang geen garantie om je daadwerkelijk te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de CL dus waarom stuurt Ajax z'n selectie niet meteen met vakantie?quote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat het bereiken van de PO geen garantie is voor het bereiken van Europees Voetbal, het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.
Nee. Dat lulverhaaltje al te vaak gehoord, elk jaar is het weer 'opruimen'. Zet maar eens een keer een lijn een aantal jaar door.quote:Ik denk dat het uiteindelijk wel prima is voor Feyenoord, zich nergens druk meer over hoeft te maken nu, en lekker kan gaan opruimen en werken aan een kern voor volgend seizoen.
. Tegen ploegen uit het linkerrijtje presteren we beter;quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Groningen en AZ gelijkgespeeld, NAC en PSV gewonnen. NAC en PSV zouden zomaar clubs zijn die je tegen had kunnen komen in de play-offs. Tegen ploegen uit het linkerrijtje presteren we beter dan tegen ploegen uit het rechterrijtje volgens mij.
[..]
Waarom neem je dan nog een SCC?quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
Was allang dood geweest als ik om elke wedstrijd die Feijenoord verloor pissig zou moeten zijn.
Feyenoordquote:
Nu draai je de boel om. Het ging over inzet op het veld en de wil om iets te halen die mist.quote:Op zondag 5 april 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De 2e plek is voor Ajax ook nog lang geen garantie om je daadwerkelijk te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de CL dus waarom stuurt Ajax z'n selectie niet meteen met vakantie?
[..]
Dan zullen we meer van dit soort seizoenen gaan krijgen. Fijn vooruitzicht...quote:Op zondag 5 april 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
Nee. Dat lulverhaaltje al te vaak gehoord, elk jaar is het weer 'opruimen'. Zet maar eens een keer een lijn een aantal jaar door.
Waarom ben jij voor Feijenoord?quote:
Waarom is het naïef dan? Het is toch niet ondenkbaar dat Feyenoord nog de play-offs haalt?quote:
Klopt, maar als je vandaag wint dan kun je in Utrecht de 8e plek pakken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.
Nee, het verbaast me niet. Het is nog steeds dezelfde selectie die vorig jaar zevende eindigde en dit jaar veel moeite heeft om op een normale manier te voetballen, blessures daargelaten...quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?
Voor spelers zou het toch een enorme motivatie moeten zijn om na een vreselijk seizoen tóch misschien nog mee te mogen doen om een plaats in de UEFA-cup?
Zijn spelers alweer vergeten dat ze moeten
Het elftal vertoonde een combinatie van futloosheid en arrogantie. Onbegrijpeliijk, het gore lef.
Denk nu eens even logisch na :quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnen?
Daarvoor moet je eerder bij Ruud Gullit en Peter Bosz zijnquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Oh ja het ligt natuurlijk aan Verbeek dat het bank saldo 20 miljoen negatief is bij Feyenoord
Goed lezen aub !!quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Oh ja het ligt natuurlijk aan Verbeek dat het bank saldo 20 miljoen negatief is bij Feyenoord
Die betaalde 3 miljoen voor een tribuneklant geloof ikquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerder bij Ruud Gullit en Peter Bosz zijn.
Zegt de naam Ivan Bandalovski jou nog iets? Het antwoord zegt genoeg waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die betaalde 3 miljoen voor een tribuneklant geloof ik
Moest even googlenquote:Op zondag 5 april 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zegt de naam Ivan Bandalovski jou nog iets? Het antwoord zegt genoeg waarschijnlijk.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
In sloftfase dus weer op de paal ?
3x paal
lucky volendam
-quote:Op zondag 5 april 2009 19:54 schreef Adidah het volgende:
-edit-
Jij bent ook lekker aan het trollen vandaagquote:
Dan nog steeds had hij het niet moeten doen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij haalt het zelfs nog weg dus om dit dan ook nog weg te halen ...
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebtquote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Ritmo het volgende:
-edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 05-04-2009 20:08 ]
quote:Nashje 48 uur, blijven kloten in een topic ondanks verzoek daarmee op te houden.
Kun je nagaan hoe snel je bent.quote:Op zondag 5 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebt
Het is voor iedereen simpel.quote:
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Wil je printscreen zien ?quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.
Je bent wel hardleers hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
Och, wat triest weer om zelfs deze post een edit te geven.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had het over die eerste edit, van die reactie op die dwaas met dat filmpje. 2e niet gezien.quote:
Was nog niet op de hoogte van de nieuwe fok-regels. Vond dit een mooi moment om het eens uit te proberenquote:Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Doopy, doe nou niet. Ben ik helemaal niet van je gewend dit gedrag...
Bij de KNVB is men not amused over het feit dat Nederland straks in Europa zal worden vertegenwoordigt door kaas - en vuurwerkboeren. Na het wangedrag van de unoxboeren is het voor Nederland van essentieel belang met het oog op het WK 2018, dat er minimaal 2 clubs met een stadion en een grote door de wol geverfde achterban als doorslaggevend representatief visitekaartje zullen deelnemen aan Europees voetbal. Het zou zo mooi kunnen zijn; dat die vele Feyenoordsupporters die tijdens de hoogtij weken van de vakantie (bouwvak) op verre stranden en terassen met gespannen gezichten en de radio erbij aan de europese verrichtingen van onze helden volgen;quote:Op zondag 5 april 2009 18:47 schreef Rots het volgende:
Niet te geloven zeg.. Als we deze hadden gewonnen waren de play-offs echt binnen handbereik. Nu gaat het nog verdomde moeilijk worden, maar opzich niet onmogelijk. En volgend jaar asjeblieft tieft die Makaay eruit.
Het team dat het vierde en laatste Europese ticket in de wacht sleept (winnaar van de play-offs tussen de nummers vijf tot en met acht in de eredivisie) krijgt helemaal een korte zomervakantie. De weg naar het hoofdtoernooi van de nieuwe UEFA Cup gaat via drie voorrondes, waarvan de eerste al in juni wordt gespeeld..quote:De UEFA-cup zal helemaal worden omgegooid.
De eerste ronde zal een groepsfase gaan worden met 48 teams (12 groepen van 4, met een dubbele competitie)
Om in deze groepsfase te komen zal ieder team in Europa voorronden moeten spelen. Er zijn in totaal 4 voorronden.
Met de huidige stand van de UEFA lijst zal het voor de Nederlandse clubs zo zijn dat de nummer 3 en de bekerwinnaar instromen in de 4e voorronde, de nummer 4 in de 3e vooronde en de nummer 5 in de 2e voorronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |