quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De slechtste kapper van Nederland hebben.
Niemand verplicht je om dit te kijken hoorquote:Op zondag 5 april 2009 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
De Bundesliga is spannender en attractiever om te bekijken.
Boeienquote:Op zondag 5 april 2009 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
De Bundesliga is spannender en attractiever om te bekijken.
Dat vraagt Jack van Gelder zich altijd af met zijn jiddische taalgebruik.quote:Op zondag 5 april 2009 15:14 schreef _Mike_ het volgende:
Waar is het gogme in deze wedstrijd?
Jan van Halst moet je ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Jan, waarom moet je nou weer zeggen dat Feyenoord niet goed speelt en zei je bij Ajax net niets?
Smerige jood.quote:Op zondag 5 april 2009 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Jan, waarom moet je nou weer zeggen dat Feyenoord niet goed speelt en zei je bij Ajax net niets?
Jan is altijd anti-Feyenoord.quote:Op zondag 5 april 2009 15:19 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jan van Halst moet je ook niet serieus nemen.
17.00 Manchester United - Aston Villaquote:Op zondag 5 april 2009 15:25 schreef Dos37 het volgende:
wat een planning al die kut wedstrijden op 1 dag
Zin in.quote:Op zondag 5 april 2009 15:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
17.00 Manchester United - Aston Villa
ja die kan ik niet kijkenquote:Op zondag 5 april 2009 15:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
17.00 Manchester United - Aston Villa
Dat was wel indrukwekkendquote:Op zondag 5 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
Respect voor die man
Dit bedoel je serieus?quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef TC03 het volgende:
Gaan huilen omdat je club gaat fuseren. Kinderachtig.
Dat wel ja. Elke keer benadrukken dat een 'hele, kleine harde kern' is die er tegen is.quote:Op zondag 5 april 2009 15:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Olaf.![]()
Kneus. Wat een teringbobo's bij Roda/Limburg, dat soort mensen verdienen echt nare dingen.
Jij kan het je niet indenken hoe jij jou zou voelen wanner jou clubje fuseert met de grootste 'vijand'? (waarnschijnlijk ben je voor ajax ).quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef TC03 het volgende:
Gaan huilen omdat je club gaat fuseren. Kinderachtig.
Zo overdreven dramatisch als hij doet als je dik in veertig bent, dat vind ik erg kinderachtig ja.quote:
Fortuna Sittard is geen 'aartsrivaal' van Roda. Ten tweede zou ik het ook niet leuk vinden, maar ik zou niet met natte oogjes een toneelstukje op straat gaan opvoeren en mijn shirt op straat smijten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij kan het je niet indenken hoe jij jou zou voelen wanner jou clubje fuseert met de grootste 'vijand'? (waarnschijnlijk ben je voor ajax ).
Waarnschijnlijk zat hij als klein jongentje daar op de tribune, dan voel je je zelf toch behoorlijk kut of niet dan?quote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo overdreven dramatisch als hij doet als je dik in veertig bent, dat vind ik erg kinderachtig ja.
Die vent komt waarschijnlijk al zijn hele leven bij Roda.quote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo overdreven dramatisch als hij doet als je dik in veertig bent, dat vind ik erg kinderachtig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |