Volendam is ook heel vaak ingemaakt in eigen huis dit seizoen.........quote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hopen op dingen die toch niet gaan gebeuren. Dit Feijenoord is veel te slap om ook maar in staat te zijn de play-offs te halen, dan wel te winnen. Volendam moet je gewoon oprollen, maar zelfs dat is te moeilijk voor dit elftal. Stelt allemaal weinig voor en ook volgend seizoen zal je tevreden moeten zijn wanneer ze mee doen om de plaatsen 5 t/m 10.
Gewoon winnen kunnen ze gewoonweg niet. Niet makkelijk althans...
ik heb er niets van gezien, maar je gaat mij toch niet vertellen dat het aan de voetbalschoenen van Van Bronckhorst ligt?quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gio had gewoon normale kicksen aan moeten doen ipv die witte teringdingen die die ineens heeft en die bal moeten wegroeien, dan win je dit zeer waarschijnlijk zonder in de problemen te zijn gekomen.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Rorata het volgende:
Vlemmings moet weg willen ze nog kans maken op uefa cup
Als je tussen de regels doorleest kom je te weten dat hij zich ergert aan de witte vedetteschoentjes van Van Bronckhorst die in schril contrast staan met zijn spel en de gemaakte blunder tegen FC Volendam.quote:Op zondag 5 april 2009 16:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb er niets van gezien, maar je gaat mij toch niet vertellen dat het aan de voetbalschoenen van Van Bronckhorst ligt?![]()
Ik ben het wel met je eens dat de laatste drie thuiswedstrijden nu voor de kat zijn viool worden gespeeld en dat is jammer. Ik geef me neefje mijn seizoenkaart voor die paar wedstrijden, want dat ventje is dolgelukkig als tie naar de Kuip mag of ze nou winnen of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof dit niet te voorkomen was geweest.
Plaats 8 / 9 zó dichtbij en dan van de nummer laatst verliezen. Niet vanwege te weinig kwaliteit maar vanwege zeilloos ongeïnteresseerd spel. Na de 0-1 dachten de miljonairs dat het wel weer mooi was. Echt, lijfstraf.
Toch heeft hij daar gewoon gelijk. Publiekelijk je spelers afmaken is niet sfeerbevorderend.quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Ritmo het volgende:
Slap lulletje is die Vlemmings ook. "De spelers verliezen heus niet expres hoor, ik ga met ze praten over hoe dit kwam".
A ha. De nederlaag verwijten aan de kicksen, ja ja.quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gio had gewoon normale kicksen aan moeten doen ipv die witte teringdingen die die ineens heeft en die bal moeten wegroeien, dan win je dit zeer waarschijnlijk zonder in de problemen te zijn gekomen.
Je team flink publiekelijk aanpakken mag best na zo'n enorme wanprestatie hoor. Zolang je geen individuele spelers noemt.quote:Op zondag 5 april 2009 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch heeft hij daar gewoon gelijk. Publiekelijk je spelers afmaken is niet sfeerbevorderend.
Leer lezen knuppel.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
A ha. De nederlaag verwijten aan de kicksen, ja ja.
Wat een complot.![]()
ja, laten we wat users van hier voor de groep zettenquote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Rorata het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Rorata het volgende:
Ik probeer nergens mijn beeld over de selectie te bevestigen en ik lach (het idee al) niet om het feit dat ik gelijk zou hebben (quote:Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef Merkie het volgende:
Dus jij ziet liever dat jouw beeld over Feyenoord bevestigd wordt dan dat we nog een kans hebben op de play-offs?
Feyenoord verliest 2-1 van FC Volendam. Reactie normale supporter: "GODVERDOMME HOE IS HET MOGELIJK". Reactie Happel: "Haha, zie je wel dat ik gelijk had
![]()
![]()
".
![]()
Happel: ontslaat alle grootverdieners en speelt alleen met eigen jeugd.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
ja, laten we wat users van hier voor de groep zetten
Mooi verwoord.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Hamilcar het volgende:
Tyfus tering, wat een fucking randdebielen.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel: ontslaat alle grootverdieners en speelt alleen met eigen jeugd.
DMJN: ontslaat Bruins en Makaay en maakt Biseswar aanvoerder.
Ritmo: geeft een persconferentie waarin hij elke speler met de grond gelijk maakt.Laat spelers vanuit Volendam naar huis lopen.
Jorien: neemt ontslag en gaat als jeugdtrainer bij PSV werken.
TC03: maakt Feyenoord kampioen en wint de CL.
Wie kiezen jullie?
Je vergeet mijn andere 100 standpunten.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel: ontslaat alle grootverdieners en speelt alleen met eigen jeugd.
DMJN: ontslaat Bruins en Makaay en maakt Biseswar aanvoerder.
Ritmo: geeft een persconferentie waarin hij elke speler met de grond gelijk maakt.
TC03: maakt Feyenoord kampioen en wint de CL.
Wie kiezen jullie?
In die fase drong Volendam wat aan en was Feyenoord de gehele 2e helft al dramatisch. Tenminste dit baseer ik op van wat ik van het merendeel lees.quote:
oh, het was dubbelzinnig...quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest kom je te weten dat hij zich ergert aan de witte vedetteschoentjes van Van Bronckhorst die in schril contrast staan met zijn spel en de gemaakte blunder tegen FC Volendam.
Als ik jouw reactie lees krijg ik het idee dat je het wel leuk vindt dat Feyenoord-supporters die hoopten op de play-offs het deksel op hun neus kregen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik probeer nergens mijn beeld over de selectie te bevestigen en ik lach (het idee al) niet om het feit dat ik gelijk zou hebben (), dus heb geen flauw idee wat je hier probeert te bereiken.
Wel dus.quote:Op zondag 5 april 2009 16:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb er niets van gezien, maar je gaat mij toch niet vertellen dat het aan de voetbalschoenen van Van Bronckhorst ligt?![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik jouw reactie lees krijg ik het idee dat je het wel leuk vindt dat Feyenoord-supporters die hoopten op de play-offs het deksel op hun neus kregen.
Of in ieder geval: alles géven.quote:Op zondag 5 april 2009 16:36 schreef Merkie het volgende:
Dat gezeik op Vlemmings slaat nergens op hoor. Alsof je überhaupt een coach nodig hebt om van FC Volendam te winnen. Als je meer dan anderhalf miljoen euro per jaar verdient moet je er gewoon minstens drie inschieten tegen Volendam.
quote:
quote:Als je tussen de regels doorleest kom je te weten dat hij zich ergert aan de witte vedetteschoentjes van Van Bronckhorst die in schril contrast staan met zijn spel en de gemaakte blunder tegen FC Volendam.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
quote:
Die eerste tegentreffer was dus echt geen fout van Bahia, je kan niet van hem verwachten dat hij een speler nog scherp dekt als Van Bronckhorst alle tijd en ruimte heeft om simpel uit te verdedigen. Bij die tweede goal was zijn rol discutabel ja. Maar ik heb ook vaak kritiek gehad op Bahia, je moet toegeven dat hij de laatste weken goed gespeeld heeft en ervoor heeft gezorgd dat de verdediging tegen AZ en PSV een clean sheet heet weten te behalen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:42 schreef DikVoormekaar het volgende:
Onze aanvoerder maakt een fout en Bahia dekt consequent lucht, ik weet wel wat ik erger vind. Bahia komt gewoon te kort en Gio is normaal gesproken een prima back. Het probleem licht weer in het centrum.
Die Bahia was de hoofdschuldige aan alle tegentreffers. En Volendam heeft gewoon een aardig eredivisiewaardig elftal. Men heeft al 6 maal gewonnen en wij 3 maal meer het verschil is maar 11 punten.
Ik wens jullie in ieder geval veel succes in het bekertoernooi.quote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef DikVoormekaar het volgende:
Pleister op de wonde:
Jodenverlies is altijd een pleister op de wonde !! Ja toch !
quote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef DikVoormekaar het volgende:
Pleister op de wonde:
Jodenverlies is altijd een pleister op de wonde !! Ja toch !
Neem er een voorbeeld aan.quote:Op zondag 5 april 2009 16:32 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat de laatste drie thuiswedstrijden nu voor de kat zijn viool worden gespeeld en dat is jammer. Ik geef me neefje mijn seizoenkaart voor die paar wedstrijden, want dat ventje is dolgelukkig als tie naar de Kuip mag of ze nou winnen of niet.
Wat heeft Feyenoord weer goed gehandeld destijds! Maar liefst 3 miljoen ontvangen voor hem.quote:'Barcelona doet mega-bod op Van Persie'
Bron: The Daily Mirror
Robin van Persie kan zich verheugen op de interesse van Barcelona. De Spaanse grootmacht gaat zelfs binnenkort een mega-bod uitbrengen op de Nederlander, zo meldt The Daily Mirror.
De 25-jarige Nederlander, die in 2004 voor een 'koopje' van Feyenoord naar Arsenal verkaste (ongeveer drie miljoen euro, red.), gaf in de Engelse krant aan wel zin te hebben in een overstap naar de Spaanse club. "Het belangrijkste in mijn carrière is prijzen winnen. De contractverlenging die Arsenal aanbood was goed, maar niet goed genoeg voor mij. Een overstap naar Barcelona zie ik wel zitten", aldus van Persie.
Volgens The Mirror gaat Barcelona 31 miljoen euro neertellen voor de Nederlandse aanvaller. Van Persie zelf zou maar liefst vijf miljoen euro salaris op kunnen strijken, mocht hij de overstap van Londen naar Barcelona maken.
Dat is het lot van een middenmoter. Er is hoop dat Mario , met zijn ervaring van onze selectie een stabiele middenmoter weet te maken. Meer zit er gewoon niet in, als er geen of nauwelijks versterkingen komen.. En het is maar de vraag ofdat die beoogde spelers zelf trek hebben in onze club. Fernandez wil wel. , maar die viel vrijdag tegen Elia volledig door de mand. Elia is geen verkeerde speler, maar ook zeker geen wereldwonder.quote:Op zondag 5 april 2009 17:16 schreef mister_popcorn het volgende:
Boh, afzien weer. Echt perfect weekend om dat gat te verkleinen, maar ik wist al genoeg toen utrecht verloor van grunn. Typisch Feyenoord om het dan ook te laten liggen.
Integendeel, die wordt alleen maar groter. Al heb ik eerder wel aangegeven dat dit seizoen mij niet meer zo interesseerde en dat klopt ook. Neemt niet weg dat ik nog steeds elke thuiswedstrijd en, waar mogelijk, uitwedstrijd ga. Aanvraag voor aankomend seizoen is ook weer de deur uit.quote:Op zondag 5 april 2009 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Happel lijkt de interesse voor z'n club te verliezen.
Ajax en Feyenoord hebben niet allebei verloren bij De Graafschap hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 17:34 schreef thewishmaster het volgende:
Vorig seizoen verloren zowel Ajax als Feyenoord uit bij de rechtstreekse degradant (Excelsior), ongelooflijk dat het dit jaar weer gaat gebeuren waarschijnlijk.
Mm ik was je toch wat fanatieker gewend. Dat je naar alle wedstrijden gaat geloof ik best, maar de uitslagen lijken je niet echt meer wat te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Integendeel, die wordt alleen maar groter. Al heb ik eerder wel aangegeven dat dit seizoen mij niet meer zo interesseerde en dat klopt ook. Neemt niet weg dat ik nog steeds elke thuiswedstrijd en, waar mogelijk, uitwedstrijd ga. Aanvraag voor aankomend seizoen is ook weer de deur uit.
zijn beide ook geen buitenspelerts. Maar wat Bruins nog doet bij Feyenoord...quote:Op zondag 5 april 2009 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Bruins is echt super slecht.
Wijnaldum was ook super slecht.
Echt tragisch om te zien.
Hap jequote:
Als je in het slechtste seizoen uit de geschiedenis van Feyenoord constant zo negatief mogelijk bent dan is het lekker makkelijk je gelijk halen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom valt iedereen hier Happel aan?
Vooralsnog is hij de enige die heel het seizoen al gelijk heeft. En dan kan je wel roepen dat ie geen f'noorder is, maar je kan iemand op basis van realisme dat niet kwalijk nemen.
Waar heb je het overquote:Op zondag 5 april 2009 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom valt iedereen hier Happel aan?
Vooralsnog is hij de enige die heel het seizoen al gelijk heeft. En dan kan je wel roepen dat ie geen f'noorder is, maar je kan iemand op basis van realisme dat niet kwalijk nemen.
Vorige pagina waarin Happel wordt verweten een nepsupporter te zijn.quote:
Daarom heeft hij juist gelijk als hij dat soort posts (linkerrijtje op doelsaldo, we kunnen NAC pakken etc) tegenspreekt.quote:Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je in het slechtste seizoen uit de geschiedenis van Feyenoord constant zo negatief mogelijk bent dan is het lekker makkelijk je gelijk halen.
Snap ik, maar ik doel meer op jouw statement dat hij als enige heel het seizoen al gelijk heeft. Waar doel je op?quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige pagina waarin Happel wordt verweten een nepsupporter te zijn.
Heb ook honger.quote:
Vind je het heel gek? Na een seizoen als dit, waar zo een beetje alles fout gaat wat er fout kan gaan, interesseert het me vrij weinig meer dat er met slap en zielloos voetbal verloren wordt van Volendam. Ligt een beetje in de lijn der verwachtingen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm ik was je toch wat fanatieker gewend. Dat je naar alle wedstrijden gaat geloof ik best, maar de uitslagen lijken je niet echt meer wat te doen.
Als je van PSV, NAC wint en gelijkspeelt tegen AZ moet je gewoon van Volendam winnen, punt. Dat je daar dan als supporter kwaad over bent is doodnormaal.quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daarom heeft hij juist gelijk als hij dat soort posts (linkerrijtje op doelsaldo, we kunnen NAC pakken etc) tegenspreekt.
Vraag mij ook af waar dat optimisme vandaan komt. Het is toch wel gebleken dat dit seizoen de allerkleinste ook een maatje te groot kunnen zijn.
Toen Ajax het dramaseizoen had (welke van de 3 weet ik niet meer precies. ) werd ik ook net zo cynisch. Dat is best normaal hoor.
Was wat onhandig geformuleerd. Ik doelde op z'n cynisme.. Dat het terecht was dat hij zo reageert.quote:Op zondag 5 april 2009 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik doel meer op jouw statement dat hij als enige heel het seizoen al gelijk heeft. Waar doel je op?
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnenquote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was wat onhandig geformuleerd. Ik doelde op z'n cynisme.. Dat het terecht was dat hij zo reageert.
Tuurlijk! Ook als je die niet had gewonnen, moet je eigenlijk gewoon van Volendam winnen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je van PSV, NAC wint en gelijkspeelt tegen AZ moet je gewoon van Volendam winnen, punt. Dat je daar dan als supporter kwaad over bent is doodnormaal.
We moeten niet teveel eisen stellen he? Als je slechts 2 miljoen per jaar verdient hoeven ze echt niet te verwachten dat je 9e gaat worden, het is al knap als je boven de degradatiezone eindigt. Beetje begrip voor Landzaat en consorten.quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnen?
Het seizoen was dus nog totaal niet verloren, wel of geen Europees voetbal is een enorm verschil.quote:Op zondag 5 april 2009 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ook als je die niet had gewonnen, moet je eigenlijk gewoon van Volendam winnen.
Maar met het oog op heel het seizoen (dat loopt al wat langer dan die 3 wedstrijden) is het niet eens zo heel gek dat het tegen de nummer laatst weer helemaal mis gaat.
In dat licht is zijn reactie prima te begrijpen toch? Seizoen is toch al verloren.
Ach, iedereen reageert er anders op..
Nee, tuurlijk niet.quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnen?
De kans dat je het had bereikt in de PO was ook niet heel groot als je eerlijk bent.quote:Op zondag 5 april 2009 17:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het seizoen was dus nog totaal niet verloren, wel of geen Europees voetbal is een enorm verschil.
Eens, maar voor het seizoen begon was de doelstelling wel iets meer dan dat toch?quote:Op zondag 5 april 2009 17:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het seizoen was dus nog totaal niet verloren, wel of geen Europees voetbal is een enorm verschil.
Ja, maar dan hoef je nog niet te doen alsof mensen die hopen/hoopten op play-offs onwetende schapen zijnquote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar de een wordt boos, de ander haalt z'n schouders op na de zoveelste wanprestatie. Een zwaluw maakt geen zomer. 3 kennelijk ook niet als je daarna tegen fucking Volendam op je bek gaat.
En waarom niet? We zaten in een zeer goede flow de laatste maand. Clubs als NAC en Groningen waren voor ons te verslaan geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De kans dat je het had bereikt in de PO was ook niet heel groot als je eerlijk bent.
Over twee wedstrijden ben je momenteel niet sterker dan een Groningen bijv. Of een NAC.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En waarom niet? We zaten in een zeer goede flow de laatste maand. Clubs als NAC en Groningen waren voor ons te verslaan geweest.
Tegen Groningen en AZ gelijkgespeeld, NAC en PSV gewonnen. NAC en PSV zouden zomaar clubs zijn die je tegen had kunnen komen in de play-offs. Tegen ploegen uit het linkerrijtje presteren we beter dan tegen ploegen uit het rechterrijtje volgens mij.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En waarom niet? We zaten in een zeer goede flow de laatste maand. Clubs als NAC en Groningen waren voor ons te verslaan geweest.
Waarom niet? NAC winnen we altijd van.quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over twee wedstrijden ben je momenteel niet sterker dan een Groningen bijv. Of een NAC.
Klopt, maar wil niet zeggen dat je alsnog voor het hoogst bereikbare moet gaan. Je gaat als Ajax zijnde toch ook gewoon nog proberen 2e te worden ondanks dat je oorspronkelijk kampioen had willen worden?quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens, maar voor het seizoen begon was de doelstelling wel iets meer dan dat toch?
Nogmaals, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet te doen alsof mensen die hopen/hoopten op play-offs onwetende schapen zijn.
Dus dan geef je het maar op?quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over twee wedstrijden ben je momenteel niet sterker dan een Groningen bijv. Of een NAC.
Een Feyenoorder die niet pissig is na een kansloze wedstrijd in Volendam vraagt er wel een beetje om hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, iedereen gaat er op z'n eigen manier mee om.
Maar om op basis daarvan iemand een nepsupporter te noemen, is zowaar nog suffer..
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Happel het volgende:
Na een seizoen als dit, waar zo een beetje alles fout gaat wat er fout kan gaan, interesseert het me vrij weinig meer dat er met slap en zielloos voetbal verloren wordt van Volendam. Ligt een beetje in de lijn der verwachtingen zullen we maar zeggen.
Dat dus ja.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?
Voor spelers zou het toch een enorme motivatie moeten zijn om na een vreselijk seizoen tóch misschien nog mee te mogen doen om een plaats in de UEFA-cup?
Zijn spelers alweer vergeten dat ze moeten ?
Het elftal vertoonde een combinatie van futloosheid en arrogantie. Onbegrijpeliijk, het gore lef.
Uiteraard! Maar voor mij is het wel weer een verloren seizoen. Nog een.quote:Op zondag 5 april 2009 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar wil niet zeggen dat je alsnog voor het hoogst bereikbare moet gaan. Je gaat als Ajax zijnde toch ook gewoon nog proberen 2e te worden ondanks dat je oorspronkelijk kampioen had willen worden?
Voor mij ook, ik vind het schandalig dat er uberhaupt twijfel is of we ons plaatsen voor de UEFA Cup.quote:Op zondag 5 april 2009 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar voor mij is het wel weer een verloren seizoen. Nog een..
Kijk, en daar verschillen we dus echt gewoon van mening. Maar goed, ik ga/ging er hetzelfde mee om als Happel.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die niet pissig is na een kansloze wedstrijd in Volendam vraagt er wel een beetje om hoor.
Ik wilde alleen maar zeggen dat het bereiken van de PO geen garantie is voor het bereiken van Europees Voetbal, het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.quote:
Onwetend niet, naïef wel.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet te doen alsof mensen die hopen/hoopten op play-offs onwetende schapen zijn.
Was allang dood geweest als ik om elke wedstrijd die Feijenoord verloor pissig zou moeten zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die niet pissig is na een kansloze wedstrijd in Volendam vraagt er wel een beetje om hoor.
15 puntenquote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef Merkie het volgende:
Maar goed, we zijn nog niet uitgeschakeld. Ons programma:
Feyenoord - Heracles Almelo
Feyenoord - FC Twente
ADO Den Haag - Feyenoord
FC Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Roda JC
Relatef makkelijk, op Twente na. Maar thuis zijn we best goed de laatste tijd en Twente speelt ook wat minder, dus daar moeten we ook wel een puntje kunnen halen. Deze 5 wedstrijden moeten we er gewoon vol voor gaan, niet meer zo suf als tegen Volendam doen.
True.quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
Was allang dood geweest als ik om elke wedstrijd die Feijenoord verloor pissig zou moeten zijn.
De 2e plek is voor Ajax ook nog lang geen garantie om je daadwerkelijk te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de CL dus waarom stuurt Ajax z'n selectie niet meteen met vakantie?quote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat het bereiken van de PO geen garantie is voor het bereiken van Europees Voetbal, het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.
Nee. Dat lulverhaaltje al te vaak gehoord, elk jaar is het weer 'opruimen'. Zet maar eens een keer een lijn een aantal jaar door.quote:Ik denk dat het uiteindelijk wel prima is voor Feyenoord, zich nergens druk meer over hoeft te maken nu, en lekker kan gaan opruimen en werken aan een kern voor volgend seizoen.
. Tegen ploegen uit het linkerrijtje presteren we beter;quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Groningen en AZ gelijkgespeeld, NAC en PSV gewonnen. NAC en PSV zouden zomaar clubs zijn die je tegen had kunnen komen in de play-offs. Tegen ploegen uit het linkerrijtje presteren we beter dan tegen ploegen uit het rechterrijtje volgens mij.
[..]
Waarom neem je dan nog een SCC?quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
Was allang dood geweest als ik om elke wedstrijd die Feijenoord verloor pissig zou moeten zijn.
Feyenoordquote:
Nu draai je de boel om. Het ging over inzet op het veld en de wil om iets te halen die mist.quote:Op zondag 5 april 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De 2e plek is voor Ajax ook nog lang geen garantie om je daadwerkelijk te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de CL dus waarom stuurt Ajax z'n selectie niet meteen met vakantie?
[..]
Dan zullen we meer van dit soort seizoenen gaan krijgen. Fijn vooruitzicht...quote:Op zondag 5 april 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
Nee. Dat lulverhaaltje al te vaak gehoord, elk jaar is het weer 'opruimen'. Zet maar eens een keer een lijn een aantal jaar door.
Waarom ben jij voor Feijenoord?quote:
Waarom is het naïef dan? Het is toch niet ondenkbaar dat Feyenoord nog de play-offs haalt?quote:
Klopt, maar als je vandaag wint dan kun je in Utrecht de 8e plek pakken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
het is ook nog lang niet 100% zeker dat 9de uberhaupt genoeg was voor een plek in de PO.
Nee, het verbaast me niet. Het is nog steeds dezelfde selectie die vorig jaar zevende eindigde en dit jaar veel moeite heeft om op een normale manier te voetballen, blessures daargelaten...quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbaast het je dan helemaal niet dat er zo slap gespeeld wordt?
Voor spelers zou het toch een enorme motivatie moeten zijn om na een vreselijk seizoen tóch misschien nog mee te mogen doen om een plaats in de UEFA-cup?
Zijn spelers alweer vergeten dat ze moeten
Het elftal vertoonde een combinatie van futloosheid en arrogantie. Onbegrijpeliijk, het gore lef.
Denk nu eens even logisch na :quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerder bij Ruud Gullit en Peter Bosz zijnquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Oh ja het ligt natuurlijk aan Verbeek dat het bank saldo 20 miljoen negatief is bij Feyenoord
Goed lezen aub !!quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Oh ja het ligt natuurlijk aan Verbeek dat het bank saldo 20 miljoen negatief is bij Feyenoord
Die betaalde 3 miljoen voor een tribuneklant geloof ikquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerder bij Ruud Gullit en Peter Bosz zijn.
Zegt de naam Ivan Bandalovski jou nog iets? Het antwoord zegt genoeg waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die betaalde 3 miljoen voor een tribuneklant geloof ik
Moest even googlenquote:Op zondag 5 april 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zegt de naam Ivan Bandalovski jou nog iets? Het antwoord zegt genoeg waarschijnlijk.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
In sloftfase dus weer op de paal ?
3x paal
lucky volendam
-quote:Op zondag 5 april 2009 19:54 schreef Adidah het volgende:
-edit-
Jij bent ook lekker aan het trollen vandaagquote:
Dan nog steeds had hij het niet moeten doen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij haalt het zelfs nog weg dus om dit dan ook nog weg te halen ...
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebtquote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Ritmo het volgende:
-edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 05-04-2009 20:08 ]
quote:Nashje 48 uur, blijven kloten in een topic ondanks verzoek daarmee op te houden.
Kun je nagaan hoe snel je bent.quote:Op zondag 5 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebt
Het is voor iedereen simpel.quote:
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Wil je printscreen zien ?quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.
Je bent wel hardleers hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
Och, wat triest weer om zelfs deze post een edit te geven.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had het over die eerste edit, van die reactie op die dwaas met dat filmpje. 2e niet gezien.quote:
Was nog niet op de hoogte van de nieuwe fok-regels. Vond dit een mooi moment om het eens uit te proberenquote:Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Doopy, doe nou niet. Ben ik helemaal niet van je gewend dit gedrag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |