Ajax en Feyenoord hebben niet allebei verloren bij De Graafschap hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 17:34 schreef thewishmaster het volgende:
Vorig seizoen verloren zowel Ajax als Feyenoord uit bij de rechtstreekse degradant (Excelsior), ongelooflijk dat het dit jaar weer gaat gebeuren waarschijnlijk.
Mm ik was je toch wat fanatieker gewend. Dat je naar alle wedstrijden gaat geloof ik best, maar de uitslagen lijken je niet echt meer wat te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Integendeel, die wordt alleen maar groter. Al heb ik eerder wel aangegeven dat dit seizoen mij niet meer zo interesseerde en dat klopt ook. Neemt niet weg dat ik nog steeds elke thuiswedstrijd en, waar mogelijk, uitwedstrijd ga. Aanvraag voor aankomend seizoen is ook weer de deur uit.
zijn beide ook geen buitenspelerts. Maar wat Bruins nog doet bij Feyenoord...quote:Op zondag 5 april 2009 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Bruins is echt super slecht.
Wijnaldum was ook super slecht.
Echt tragisch om te zien.
Hap jequote:
Als je in het slechtste seizoen uit de geschiedenis van Feyenoord constant zo negatief mogelijk bent dan is het lekker makkelijk je gelijk halen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom valt iedereen hier Happel aan?
Vooralsnog is hij de enige die heel het seizoen al gelijk heeft. En dan kan je wel roepen dat ie geen f'noorder is, maar je kan iemand op basis van realisme dat niet kwalijk nemen.
Waar heb je het overquote:Op zondag 5 april 2009 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom valt iedereen hier Happel aan?
Vooralsnog is hij de enige die heel het seizoen al gelijk heeft. En dan kan je wel roepen dat ie geen f'noorder is, maar je kan iemand op basis van realisme dat niet kwalijk nemen.
Vorige pagina waarin Happel wordt verweten een nepsupporter te zijn.quote:
Daarom heeft hij juist gelijk als hij dat soort posts (linkerrijtje op doelsaldo, we kunnen NAC pakken etc) tegenspreekt.quote:Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je in het slechtste seizoen uit de geschiedenis van Feyenoord constant zo negatief mogelijk bent dan is het lekker makkelijk je gelijk halen.
Snap ik, maar ik doel meer op jouw statement dat hij als enige heel het seizoen al gelijk heeft. Waar doel je op?quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige pagina waarin Happel wordt verweten een nepsupporter te zijn.
Heb ook honger.quote:
Vind je het heel gek? Na een seizoen als dit, waar zo een beetje alles fout gaat wat er fout kan gaan, interesseert het me vrij weinig meer dat er met slap en zielloos voetbal verloren wordt van Volendam. Ligt een beetje in de lijn der verwachtingen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm ik was je toch wat fanatieker gewend. Dat je naar alle wedstrijden gaat geloof ik best, maar de uitslagen lijken je niet echt meer wat te doen.
Als je van PSV, NAC wint en gelijkspeelt tegen AZ moet je gewoon van Volendam winnen, punt. Dat je daar dan als supporter kwaad over bent is doodnormaal.quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daarom heeft hij juist gelijk als hij dat soort posts (linkerrijtje op doelsaldo, we kunnen NAC pakken etc) tegenspreekt.
Vraag mij ook af waar dat optimisme vandaan komt. Het is toch wel gebleken dat dit seizoen de allerkleinste ook een maatje te groot kunnen zijn.
Toen Ajax het dramaseizoen had (welke van de 3 weet ik niet meer precies. ) werd ik ook net zo cynisch. Dat is best normaal hoor.
Was wat onhandig geformuleerd. Ik doelde op z'n cynisme.. Dat het terecht was dat hij zo reageert.quote:Op zondag 5 april 2009 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik doel meer op jouw statement dat hij als enige heel het seizoen al gelijk heeft. Waar doel je op?
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnenquote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was wat onhandig geformuleerd. Ik doelde op z'n cynisme.. Dat het terecht was dat hij zo reageert.
Tuurlijk! Ook als je die niet had gewonnen, moet je eigenlijk gewoon van Volendam winnen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je van PSV, NAC wint en gelijkspeelt tegen AZ moet je gewoon van Volendam winnen, punt. Dat je daar dan als supporter kwaad over bent is doodnormaal.
We moeten niet teveel eisen stellen he? Als je slechts 2 miljoen per jaar verdient hoeven ze echt niet te verwachten dat je 9e gaat worden, het is al knap als je boven de degradatiezone eindigt. Beetje begrip voor Landzaat en consorten.quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnen?
Het seizoen was dus nog totaal niet verloren, wel of geen Europees voetbal is een enorm verschil.quote:Op zondag 5 april 2009 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ook als je die niet had gewonnen, moet je eigenlijk gewoon van Volendam winnen.
Maar met het oog op heel het seizoen (dat loopt al wat langer dan die 3 wedstrijden) is het niet eens zo heel gek dat het tegen de nummer laatst weer helemaal mis gaat.
In dat licht is zijn reactie prima te begrijpen toch? Seizoen is toch al verloren.
Ach, iedereen reageert er anders op..
Nee, tuurlijk niet.quote:Op zondag 5 april 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik raar, we stonden eerste drie punten boven degradatie en we zijn toen aardig opgeklommen naar bijna linkerrijtje. Is het dan zoveel gevraagd dat we één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen FC Volendam (Volendam, niet AZ ofzo) winnen?
De kans dat je het had bereikt in de PO was ook niet heel groot als je eerlijk bent.quote:Op zondag 5 april 2009 17:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het seizoen was dus nog totaal niet verloren, wel of geen Europees voetbal is een enorm verschil.
Eens, maar voor het seizoen begon was de doelstelling wel iets meer dan dat toch?quote:Op zondag 5 april 2009 17:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het seizoen was dus nog totaal niet verloren, wel of geen Europees voetbal is een enorm verschil.
Ja, maar dan hoef je nog niet te doen alsof mensen die hopen/hoopten op play-offs onwetende schapen zijnquote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar de een wordt boos, de ander haalt z'n schouders op na de zoveelste wanprestatie. Een zwaluw maakt geen zomer. 3 kennelijk ook niet als je daarna tegen fucking Volendam op je bek gaat.
En waarom niet? We zaten in een zeer goede flow de laatste maand. Clubs als NAC en Groningen waren voor ons te verslaan geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De kans dat je het had bereikt in de PO was ook niet heel groot als je eerlijk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |