Volendam is ook heel vaak ingemaakt in eigen huis dit seizoen.........quote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hopen op dingen die toch niet gaan gebeuren. Dit Feijenoord is veel te slap om ook maar in staat te zijn de play-offs te halen, dan wel te winnen. Volendam moet je gewoon oprollen, maar zelfs dat is te moeilijk voor dit elftal. Stelt allemaal weinig voor en ook volgend seizoen zal je tevreden moeten zijn wanneer ze mee doen om de plaatsen 5 t/m 10.
Gewoon winnen kunnen ze gewoonweg niet. Niet makkelijk althans...
ik heb er niets van gezien, maar je gaat mij toch niet vertellen dat het aan de voetbalschoenen van Van Bronckhorst ligt?quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gio had gewoon normale kicksen aan moeten doen ipv die witte teringdingen die die ineens heeft en die bal moeten wegroeien, dan win je dit zeer waarschijnlijk zonder in de problemen te zijn gekomen.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Rorata het volgende:
Vlemmings moet weg willen ze nog kans maken op uefa cup
Als je tussen de regels doorleest kom je te weten dat hij zich ergert aan de witte vedetteschoentjes van Van Bronckhorst die in schril contrast staan met zijn spel en de gemaakte blunder tegen FC Volendam.quote:Op zondag 5 april 2009 16:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb er niets van gezien, maar je gaat mij toch niet vertellen dat het aan de voetbalschoenen van Van Bronckhorst ligt?![]()
Ik ben het wel met je eens dat de laatste drie thuiswedstrijden nu voor de kat zijn viool worden gespeeld en dat is jammer. Ik geef me neefje mijn seizoenkaart voor die paar wedstrijden, want dat ventje is dolgelukkig als tie naar de Kuip mag of ze nou winnen of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof dit niet te voorkomen was geweest.
Plaats 8 / 9 zó dichtbij en dan van de nummer laatst verliezen. Niet vanwege te weinig kwaliteit maar vanwege zeilloos ongeïnteresseerd spel. Na de 0-1 dachten de miljonairs dat het wel weer mooi was. Echt, lijfstraf.
Toch heeft hij daar gewoon gelijk. Publiekelijk je spelers afmaken is niet sfeerbevorderend.quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Ritmo het volgende:
Slap lulletje is die Vlemmings ook. "De spelers verliezen heus niet expres hoor, ik ga met ze praten over hoe dit kwam".
A ha. De nederlaag verwijten aan de kicksen, ja ja.quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gio had gewoon normale kicksen aan moeten doen ipv die witte teringdingen die die ineens heeft en die bal moeten wegroeien, dan win je dit zeer waarschijnlijk zonder in de problemen te zijn gekomen.
Je team flink publiekelijk aanpakken mag best na zo'n enorme wanprestatie hoor. Zolang je geen individuele spelers noemt.quote:Op zondag 5 april 2009 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch heeft hij daar gewoon gelijk. Publiekelijk je spelers afmaken is niet sfeerbevorderend.
Leer lezen knuppel.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
A ha. De nederlaag verwijten aan de kicksen, ja ja.
Wat een complot.![]()
ja, laten we wat users van hier voor de groep zettenquote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Rorata het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Rorata het volgende:
Ik probeer nergens mijn beeld over de selectie te bevestigen en ik lach (het idee al) niet om het feit dat ik gelijk zou hebben (quote:Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef Merkie het volgende:
Dus jij ziet liever dat jouw beeld over Feyenoord bevestigd wordt dan dat we nog een kans hebben op de play-offs?
Feyenoord verliest 2-1 van FC Volendam. Reactie normale supporter: "GODVERDOMME HOE IS HET MOGELIJK". Reactie Happel: "Haha, zie je wel dat ik gelijk had
![]()
![]()
".
![]()
Happel: ontslaat alle grootverdieners en speelt alleen met eigen jeugd.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
ja, laten we wat users van hier voor de groep zetten
Mooi verwoord.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Hamilcar het volgende:
Tyfus tering, wat een fucking randdebielen.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel: ontslaat alle grootverdieners en speelt alleen met eigen jeugd.
DMJN: ontslaat Bruins en Makaay en maakt Biseswar aanvoerder.
Ritmo: geeft een persconferentie waarin hij elke speler met de grond gelijk maakt.Laat spelers vanuit Volendam naar huis lopen.
Jorien: neemt ontslag en gaat als jeugdtrainer bij PSV werken.
TC03: maakt Feyenoord kampioen en wint de CL.
Wie kiezen jullie?
Je vergeet mijn andere 100 standpunten.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel: ontslaat alle grootverdieners en speelt alleen met eigen jeugd.
DMJN: ontslaat Bruins en Makaay en maakt Biseswar aanvoerder.
Ritmo: geeft een persconferentie waarin hij elke speler met de grond gelijk maakt.
Jorien: neemt ontslag en gaat als jeugdtrainer bij PSV werken.
TC03: maakt Feyenoord kampioen en wint de CL.
Wie kiezen jullie?
In die fase drong Volendam wat aan en was Feyenoord de gehele 2e helft al dramatisch. Tenminste dit baseer ik op van wat ik van het merendeel lees.quote:
oh, het was dubbelzinnig...quote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest kom je te weten dat hij zich ergert aan de witte vedetteschoentjes van Van Bronckhorst die in schril contrast staan met zijn spel en de gemaakte blunder tegen FC Volendam.
Als ik jouw reactie lees krijg ik het idee dat je het wel leuk vindt dat Feyenoord-supporters die hoopten op de play-offs het deksel op hun neus kregen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik probeer nergens mijn beeld over de selectie te bevestigen en ik lach (het idee al) niet om het feit dat ik gelijk zou hebben (), dus heb geen flauw idee wat je hier probeert te bereiken.
Wel dus.quote:Op zondag 5 april 2009 16:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb er niets van gezien, maar je gaat mij toch niet vertellen dat het aan de voetbalschoenen van Van Bronckhorst ligt?![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik jouw reactie lees krijg ik het idee dat je het wel leuk vindt dat Feyenoord-supporters die hoopten op de play-offs het deksel op hun neus kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |