Dan nog steeds had hij het niet moeten doen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij haalt het zelfs nog weg dus om dit dan ook nog weg te halen ...
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebtquote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Ritmo het volgende:
-edit-
[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 05-04-2009 20:08 ]
quote:Nashje 48 uur, blijven kloten in een topic ondanks verzoek daarmee op te houden.
Kun je nagaan hoe snel je bent.quote:Op zondag 5 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knap dat ik al 2 minuten voor dat je het bericht plaatste hem geedit hebt
Het is voor iedereen simpel.quote:
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Wil je printscreen zien ?quote:Op zondag 5 april 2009 20:19 schreef Rots het volgende:
Hij editte het zelf toch al weg en plaatst het gewoon in het FB-topic?
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om het vervolgens nog in een volgende post te plaatsen.
Je bent wel hardleers hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik noem hem in die post toch geen -edit- of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het had gezegd, maar dat ik het zelf heb ge-edit.
Och, wat triest weer om zelfs deze post een edit te geven.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had het over die eerste edit, van die reactie op die dwaas met dat filmpje. 2e niet gezien.quote:
Was nog niet op de hoogte van de nieuwe fok-regels. Vond dit een mooi moment om het eens uit te proberenquote:Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Doopy, doe nou niet. Ben ik helemaal niet van je gewend dit gedrag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |