abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67849700
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Juk het volgende:
Hoe goed Landzaat dan ook mag zijn denk ik dat hij toch moet gaan. Er is vast nog wat geld aan hem te verdienen en er valt een flinke salarispost weg.
Verder kan je met het wegdoen van de Cler ook nog een eind opschieten. De financiële situatie is nu belangrijker dan hoog meedraaien in de competitie. Met een fitte selectie min wat financiële ballast moet volgend seizoen Europees voetbal te halen zijn, zeker als je er vanuit gaat dat de jeugdige spelers nog beter worden.
Landzaat past uberhaubt niet bij Feyenoord. Die gozer bekommert zich meer om zijn haren en prada schoentjes dan om de beuk erin te gooien. Geen wonder dat ie in Engeland flopte.

Waardeloze voetballer, wel bij een club dat strijd propageert in ieder geval.
pi_67849725
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb het idee dat onze selectie toch nog teveel wordt beoordeeld op de namen. Daarnaast is onze selectie veel te smal.
Vorig seizoen liep je op 3(!) punten de 3e plek mis (misschien ook door het beker-programma) en dit seizoen moet snel vergeten worden.
-
pi_67849755
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik denk dat het erg lastig wordt om deze selectie aan het voetballen te krijgen. Als Been begint is er twee jaar lang eigenlijk maar wat aangeprutst en staat er nog steeds nauwelijks een team. Op papier zouden we redelijk mee moeten kunnen met met de eerste 7, maar ik denk dat dat in de praktijk veel moeilijker wordt. Vergeet niet dat de druk (ondanks alles) bij Feyenoord nog steeds 10x hoger is dan bij Utrecht of een soortgelijke club.
Bij Feyenoord is er nauwelijks druk meer als ik veel supporters zo hoor. Nog even en de Coolsingel loopt vol als we ons handhaven in de eredivisie.
-
  donderdag 9 april 2009 @ 00:06:47 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67849762
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vorig seizoen liep je op 3(!) punten de 3e plek mis (misschien ook door het beker-programma) en dit seizoen moet snel vergeten worden.
Klopt ja, maar mentaal is dit team zo zwak, zeker na dit seizoen. Dat heeft ons al vele malen de kop gekost, gaat niet veranderen lijkt me. Ik heb er weinig vertrouwen in.

Hoewel vermeld mag worden dat als we "gewoon" met 2-0 van Volendam gewonnen hadden ik waarschijnlijk iets heel anders hier had neergezet .
2000 light years from home
  donderdag 9 april 2009 @ 00:07:33 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67849780
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze transfervrij laten gaan dan maar, zoals een van de investeerders al zei. We moeten of bovenin blijven meedoen of een andere weg inslaan en met goedkopere spelers. Een tussenoptie is dodelijk.

Waar Ajacieden zichzelf nogal overschatten zijn sommige mensen hier wel héél pessimistisch over de selectie hoor. Ok, de financiele situatie en het bestuur is zeer slecht maar wat er op het veld staat is nog wel steeds 2 klassen beter dan Utrecht of Heracles hoor. De organisatie moet komen te staan, dan komt het wel goed. Beenhakker en Been zijn geen prutsers.
De tweede seizoenshelft vorig jaar was dramatisch, dat heeft een vervolg gekregen met dit seizoen. Feyenoord speelt al anderhalf jaar dramatisch voetbal en staat op de plek waar ze te horen staan, op basis van het vertoonde spel. Op papier is de selectie beter dan dit, maar een stuk of 40/50 wedstrijden hebben dat niet onderstreept. Het is daarom onrealistisch om te denken 'dat het wel goed zal komen gezien de spelers', als dat al anderhalf jaar niet lukt. Been is een goede trainer, maar geen wonderdokter.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 9 april 2009 @ 00:07:53 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67849785
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij Feyenoord is er nauwelijks druk meer als ik veel supporters zo hoor. Nog even en de Coolsingel loopt vol als we ons handhaven in de eredivisie.
Als Feyenoord verliest staat het zowat met hoofdletters op 101.
pi_67849819
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Klopt ja, maar mentaal is dit team zo zwak, zeker na dit seizoen. Dat heeft ons al vele malen de kop gekost, gaat niet veranderen lijkt me. Ik heb er weinig vertrouwen in.
Daar had AZ vorig jaar ook last van. Been heeft bij NEC laten zien hoe hij de koppies omhoog krijgt. Voeg daar het inzicht en de ervaring van Beenhakker bij en ik denk dat als er geen extreme dingen gaan gebeuren het komend seizoen beter gaat worden dan nu.
-
  donderdag 9 april 2009 @ 00:09:57 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67849833
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar had AZ vorig jaar ook last van. Been heeft bij NEC laten zien hoe hij de koppies omhoog krijgt. Voeg daar het inzicht en de ervaring van Beenhakker bij en ik denk dat als er geen extreme dingen gaan gebeuren het komend seizoen beter gaat worden dan nu.
Ik weet dat het kan omslaan, ik denk alleen niet dat het gaat gebeuren . De selectie van AZ heeft veel meer kwaliteit dan de onze. Lijkt mij valse hoop hoor, het blijft Feyenoord.
  donderdag 9 april 2009 @ 00:11:01 #284
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67849861
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als Feyenoord verliest staat het zowat met hoofdletters op 101.
Als Ajax verliest ook hoor

komt alleen wat minder voor
451 °F
pi_67849874
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

De tweede seizoenshelft vorig jaar was dramatisch, dat heeft een vervolg gekregen met dit seizoen. Feyenoord speelt al anderhalf jaar dramatisch voetbal en staat op de plek waar ze te horen staan, op basis van het vertoonde spel. Op papier is de selectie beter dan dit, maar een stuk of 40/50 wedstrijden hebben dat niet onderstreept. Het is daarom onrealistisch om te denken 'dat het wel goed zal komen gezien de spelers', als dat al anderhalf jaar niet lukt. Been is een goede trainer, maar geen wonderdokter.
Been wordt onze Hiddink joh, komt goed.

Verder is er genoeg kwaliteit, maargoed dat zeggen we al twee jaar en het komt er niet uit. Trek Dudek en een spits aan en laten we hopen dat onze redder Been de spelers tot een hoger niveau kan brengen.
  donderdag 9 april 2009 @ 00:11:47 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67849881
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Weet ik, daar ging het ook niet om.
pi_67849894
quote:

[..]

Bullshit. Als Ajax verliest staat er "gestolen overwinning", terwijl ze zelfs slecht speelden. Maargoed Ajacieden kan je hier toch niet van overtuigen.
pi_67849911
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Met 'wel goed komen' bedoel ik dat we geen 12e gaan worden. Zo ver zitten we er nu ook niet van de 8e plek af hoor, er is zelfs nog een klein kansje dat we het halen. Ik zie geen enkele reden waarom het komend seizoen slechter zal gaan.
-
pi_67849927
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Been wordt onze Hiddink joh, komt goed.

Verder is er genoeg kwaliteit, maargoed dat zeggen we al twee jaar en het komt er niet uit. Trek Dudek en een spits aan en laten we hopen dat onze redder Been de spelers tot een hoger niveau kan brengen.
Been is niet 'de redder in nood' maar in ieder geval iemand die het niet slechter gaat doen dan Bert.
-
pi_67849959
Bertje deed het wel verdomde goed in de eerste competitiehelft, volgens mij werd hij toen al gevraagd voor Oranje want het ging ineens bergafwaarts met Feyenoord.
pi_67849980
quote:

[..]

Afgelopen seizoen verloren we 3 keer meer dan Ajax dus dat viel toen ook wel mee. Dit seizoen moet je gewoon het gedeelte onder Verbeek wegdenken, dat is geen juiste weergave van het elftal.
-
pi_67851574
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
Dit seizoen moet je gewoon het gedeelte onder Verbeek wegdenken, dat is geen juiste weergave van het elftal.
ja, die wedstrijden zijn nooit gespeeld
pi_67853363
quote:
Feyenoord wil komende zomer af van Hofs
09/04/2009 08:26

Voor Nicky Hofs is er geen toekomst meer in Rotterdam-Zuid. Feyenoord wil de momenteel aan Vitesse verhuurde middenvelder komende zomer verkopen, meldt De Telegraaf.

Het contract met Hofs loopt nog tot medio 2010, maar de Arnhemmer komt niet voor in de plannen van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been en technisch adviseur Leo Beehakker.

Hofs maakte halverwege seizoen 2004/05 de overstap van Vitesse naar Feyenoord. Voor de Rotterdamse club speelde hij 68 wedstrijden, waarin hij 21 keer tot scoren kwam.

Dit seizoen is hij verhuurd aan Vitesse, waar hij werd opgeleid. De middenvelder kwam deze jaargang 25 competitieduels in actie en scoorde zes keer.
pi_67854493
Ze zijn echt aan het saneren zeg.
pi_67854751
Wie heeft nu allemaal te horen gekregen weg te moeten?
Hofs, Lucius, Greene, Timmer, Mols?
pi_67854808
Ik neem aan dat de Guzman ook verkocht gaat worden, dan houden we voor achter de spitsen Bruins, Wijnaldum en Tomasson over.

In Wijnaldum we trust
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_67855067
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man, als je als trainer met deze grote talenten plus Gio, De Cler, Tomasson, Landzaat en Makaay de 7e plek niet kan halen faal je gewoon. Zonder al de blessures dit jaar waren we ook gewoon bij de eerste 6 geeindigd. Je kan ook te ver gaan in je pessimisme/voorzichtigheid. Overigens blijf ik verwachten dat die investeerders er wel gaan komen, anders waren de media ook nog niet zo opgezocht.
Je verschuilen achter de blessures is ook dom lullen, blessures of niet, Feyenoord had 9 punten meer MOETEN hebben, en dan ben ik nog mild.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:13:14 #298
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67855234
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Joeriii het volgende:
Ik neem aan dat de Guzman ook verkocht gaat worden, dan houden we voor achter de spitsen Bruins, Wijnaldum en Tomasson over.

In Wijnaldum we trust
Bruins vind ik een twijfelgeval.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67855709
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Luni het volgende:

[..]

Je verschuilen achter de blessures is ook dom lullen, blessures of niet, Feyenoord had 9 punten meer MOETEN hebben, en dan ben ik nog mild.
Mee eens, alleen al Volendam uit en de Graafschap thuis. Maar niet puur de blessures hoor, ook het hele gedoe rondom Verbeek heeft ons veel punten gekost. Voordeel is nu wel dat de selectie zoiets niet weer kan flikken, als ze straks een coupe tegen Been gaan proberen dan gaan er gewonden vallen op de training.
-
pi_67855828
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Joeriii het volgende:

In Wijnaldum we trust
Waar is de Guzman uberhaupt eigenlijk dit seizoen? Is die geblesseerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')