Vitesse niet denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.

Valencia en goed beleid? Waha..quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.

Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.

Krijgen ze Makaay erbij.quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.
Die zitten namelijk ook niet zo goed in het geld.

Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang Van Wolfswinkel nog een contract heeft, heeft Vitesse genoeg te willen.

Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.

quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Op die manier moet ik een speler niet eens.quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.

Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]

Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?

quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]

Wat is Wolfswinkel waard? 8 miljoen?
Wat is Hofs waard? 0,8 miljoen?

8 miljoen? Hij is gek hequote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]

Wat is Hofs waard? 0,8 miljoen?

FC Groningen - Ajax was geen verschil.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.

Dat noemen we nu een retorische vraagquote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?

Tja, ik weet het niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Rots het volgende:
Inkoppertje RayMania. Natuurlijk kiest onze man met het Feyenoord-hart niet voor Ajax.
De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.quote:Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.

Pardon?quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

Van der Wiel ookquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.
[..]
De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |