Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!quote:Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Gio was verdomme de hoofdschuldige gisteren, maar lekker makkelijk om Timmer weer de schuld te geven.
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.quote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!
Jij snapt ook niks van voetbal, hè....quote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
...quote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?quote:Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van voetbal, hè....
Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
Niet gecoached worden om zulke debiele pupillen-foutjes niet te maken nee.quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?
Kan de cler weer links back staanquote:Tim de Cler is klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van Feyenoord. De linksback speelde vanavond 90 minuten mee tijdens de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk. De international kon niet voorkomen dat er na 90 minuten slechts een 1-1 eindstand op de borden stond.
De Cler stond ruim twee maanden buitenspel met een knieblessure. Op 24 januari kwam hij voor het laatst in actie tijdens het duel met Willem II.
De puntendeling van de Rotterdammers betekent dat Jong Ajax aan een puntje genoeg heeft om kampioen te worden. Vijf minuten na rust zorgde Pattinama voor de 1-0, maar twaalf minuten voor tijd zorgde Kortzorg voor de gelijkmaker.
Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
Goed weerwoord.quote:Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.
Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed weerwoord.Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV
) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
Gio zat ook gewoon fout.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed weerwoord.Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV
) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
En waar basseer je dat op?quote:Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.
Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.quote:Om me dan gelijk simpele ziel te noemen? Je blijft een stakker ook, hè.
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gioquote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En waar basseer je dat op?Overigens werd die goal gewoon getoond in Studio Sport dus wat lul je?
-niet doen-quote:Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.
Eigenlijk is het gewoon een heel mooi voorbeeld van de falende verdediging. Een keeper moet coachen, maar is niet altijd in staat om dat goed te doen omdat hij zich ook moet concentreren op de aanvallende speler en de bal, en de andere tegenstanders om zich heen. In een goed lopende verdediging neemt één speler de regie, maar als er iets mis dreigt te gaan moeten de anderen gewoon gaan roepen. Niets mis mee, even je bek opentrekken. " 'Gio', achter je " was al genoeg geweest.quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).
Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
[..]
-edit-
Een speler heeft tot op enige hoogte zelf verantwoordelijkheid. Of gaan we het halve elftal verantwoordelijk stellen voor Timmers vele blunders en al Makaays missers?quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).
Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.quote:-edit-
quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Image van feyenoord heeft dit seizoen een goede deuk opgelopen, spelers zien nu dat er geen geld te halen is, sportief is het huilen met de pet op en dat je op een maandagochtendtraining zo maar door wat vaders met kinderen op hun armen "werken voor je kankergeld" toegebeten kan worden helpt ook niet mee.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
Greene naar het buitenlandquote:Greene hoopt op buitenlands avontuur
Serginho Greene kreeg onlangs te horen dat zijn contract bij Feyenoord niet verlengd zal worden, maar dat heeft geen negatieve invloed gehad op zijn zelfvertrouwen. De verdediger zegt tegen RTV Rijnmond vol bravoure dat hij ‘een stap omhoog’ wil maken. Greene hoopt op een buitenlands avontuur. Evenals Theo Lucius kreeg Greene eind maart te horen dat Feyenoord niet met hem verder wilde. “We kunnen niet anders dan afscheid van hen nemen zoals we eerder ook noodgedwongen afscheid namen van Henk Timmer”, liet algemeen directeur Eric Gudde destijds weten. Greene speelde 83 competitieduels voor Feyenoord.
Dit seizoen staat de teller nog op zeven. Desondanks hoopt de geboren Amsterdammer dat hij is opgevallen bij de buitenlandse scouts. "Ik heb acht jaar in Nederland gespeeld, dus als er uit het buitenland iets komt ga ik liever daarheen", zei Greene, die wel enige restricties heeft. Zijn loopbaan moet immers niet in het slop raken.
"De Premier League vind ik een stap omhoog, het Championship moet ik heel goed over nadenken”, zegt een zelfverzekerde Greene (26). “Mijn zaakwaarnemer weet wat ik wil, dat is een stap omhoog maken, mijn carrière moet wel vooruitgaan. Maar als er niets komt ben ik niet te groot om een paar stappen terug te doen."
Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb. Zinloze discussies altijd met jou.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.
Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |