abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67739074

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

[ Bericht 59% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 09:34:01 ]
-
  zondag 5 april 2009 @ 20:34:02 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67739106
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef Ritmo het volgende:
Waar is die op?
In het vorige topic.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67739114
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben weer wat afgekoeld trouwens, gaat tegenwoordig sneller dan voorheen.
Gewenning he
Hoe erg zal ik dan wel niet uit mijn plaat gaan bij een kampioenschap
pi_67739130
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Happel het volgende:

[..]

In het vorige topic.
Die site van Legovogel (weet niet welke user dat is?) doet het al een tijdje niet meer...
-
pi_67739151
Wordt tijd voor een nieuwe OP.
pi_67739154
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewenning he
Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.
-
pi_67739175
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Happel het volgende:

[..]

In het vorige topic.
OP toegevoegd.
pi_67739193
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.
Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.
pi_67739252
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21009
-
  zondag 5 april 2009 @ 20:47:24 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_67739504
quote:
Oe, dank je..
Had uhm ook al gemist..
  zondag 5 april 2009 @ 20:54:37 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_67739733
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewenning he
Hoe erg zal ik dan wel niet uit mijn plaat gaan bij een kampioenschap
ik mag hopen dat ik weinig belangrijks te doen heb die week, want volgens mij ben ik dan de hele week aan het zuipen, feesten of katers uitslapen
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 5 april 2009 @ 20:59:07 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_67739868
quote:
Tobias Waisapij en Lorenzo Piqué weg bij Feyenoord

Het contract van Tobias Waisapij wordt niet verlengt, de linksback van Jong Feyenoord kan wel bij Feyenoord blijven maar dan op amateur basis, of hij hier op in gaat is nog niet bekend.

Feyenoord verlengt het contract van Lorenzo Piqué toch niet. De speler van Feyenoord A1 en Jong Feyenoord die al een contract opgestuurd had gekregen, kreeg van Feyenoord te horen dat zijn contract toch niet wordt verlengd vanwege de slechte financiële situatie binnen de club.

Na Glenn Kobussen, Ruben Barends en Clint van Stee zal Lorenzo Piqué Feyenoord verlaten.

Wat ons verbaasd is dat er binnen Feyenoord wel geld is voor Zuid-Afrikaan Philani Khwela die
¤ 300.000,- per jaar krijgt en niet voor de eigen talenten.

Bron:jongfeyenoord.nl
Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?
volgens mij hebben de meeste daarvan in ieder geval genoeg talent om er winst op te maken. Of ze het niveau van Feyenoord 1 of hoger nu aankunnen of niet; Kobussen heeft al in Feyenoord 1 gespeeld, Piqué had al een aanbod liggen, dan hebben ze heus wel wat in hun mars.
Sowieso kun je 2 elftallen europese jeugdspelers vastleggen voor het geld dat een Landzaat je kost.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_67739876
Wereldweekend weer
Zal eens een keer meezitten
  zondag 5 april 2009 @ 21:00:43 #15
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67739913
Die Pique zal binnenkort wel ergens anders doorbreken, pff. Altijd talentvol geweest, wel last van blessures.. de rest is niet echt eredivisie of eerste divisie waardig. Alleen Kobussen kan nog wel wat.

Maja zo'n Khwela is wel weer prachtbeleid ja.
pi_67740457
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:47 schreef ursel het volgende:

[..]

Oe, dank je..
Had uhm ook al gemist..
Veel heb je niet gemist.
-
pi_67740482
Boefjes toch!
pi_67741023
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
pi_67741057
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
Wie?
-
pi_67741078
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegelijk met Erasmus aangetrokken maar was nog geen 18 dacht ik.
pi_67741113
Ow die Zuid-Afrikaan. Die zou idd later komen ja.
-
  zondag 5 april 2009 @ 22:10:37 #22
185115 Juk
Misschien
pi_67742304
Als je deze wedstrijd qua strijd en inzet spiegelt aan de voorgaande 5 dan lijkt het nergens op. Het leek wel alsof ze na 15 minuten dachten dat de punten in de pocket waren en dat ze van de zon konden gaan genieten.

Ik snap dan ook niet dat mensen sommige spelers persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor deze nederlaag. Gio maakt een fout, Bahia ziet er niet lekker uit bij de 2-1, maar het is niet alsof die andere 9 hun best hebben gedaan. Zelfs Wijnaldum maakte vandaag een lamlendige indruk terwijl hij er normaal vol voor gaat.

Maar dit is iets ongrijpbaars wat het hele seizoen bij vlagen toeslaat. Er zijn talloze wedstrijden geweest waarin ze niet vooruit te branden zijn. Het leek onder Vlemmings weg te zijn maar net als je stiekem hoopt op het linkerrijtje wordt er weer collectief gefaald.
Maar wat me wel duidelijk lijkt (hoewel voor sommige dus niet...) is dat als er in de huidige selectie wat dood hout weggesneden wordt en er een over mijn lijk mentaliteit ontstaat, dat er best meegedaan kan worden om directe plaatsing voor Europees voetbal.
The only thing I fear is my MoM
pi_67742425
Ik snapte het ook niet, na die 1-0 alleen maar een beetje terugzakken, afwachten wat Volendam gaat doen en ze laten voetballen. Daar moet Vlemmings toch wat van gezegd hebben in de rust, maar daarna gingen ze rustig verder. Zonder al die zogenaamde "vedettes" zijn we denk ik een stuk beter af, optieften met Makaay, zet maar een A1 speler in de spits. En ik weet niet wat Gio vandaag had, normaal speelt ie redelijk, maar als die zo doorgaat kan die ook optieve.

zondag 5 april 2009 @ 22:44:48 #24
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67743498
Wat een wedstrijd
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 00:29:16 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67746762
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef Rots het volgende:
Ik snapte het ook niet, na die 1-0 alleen maar een beetje terugzakken, afwachten wat Volendam gaat doen en ze laten voetballen. Daar moet Vlemmings toch wat van gezegd hebben in de rust, maar daarna gingen ze rustig verder. Zonder al die zogenaamde "vedettes" zijn we denk ik een stuk beter af, optieften met Makaay, zet maar een A1 speler in de spits. En ik weet niet wat Gio vandaag had, normaal speelt ie redelijk, maar als die zo doorgaat kan die ook optieve.

Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 6 april 2009 @ 00:33:31 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67746859
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?
volgens mij hebben de meeste daarvan in ieder geval genoeg talent om er winst op te maken. Of ze het niveau van Feyenoord 1 of hoger nu aankunnen of niet; Kobussen heeft al in Feyenoord 1 gespeeld, Piqué had al een aanbod liggen, dan hebben ze heus wel wat in hun mars.
Sowieso kun je 2 elftallen europese jeugdspelers vastleggen voor het geld dat een Landzaat je kost.
Drie ton.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 6 april 2009 @ 00:34:09 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67746874
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.
Denk ik ook.
2000 light years from home
  maandag 6 april 2009 @ 06:59:19 #28
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67749014
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef Juk het volgende:
Als je deze wedstrijd qua strijd en inzet spiegelt aan de voorgaande 5 dan lijkt het nergens op. Het leek wel alsof ze na 15 minuten dachten dat de punten in de pocket waren en dat ze van de zon konden gaan genieten.

Ik snap dan ook niet dat mensen sommige spelers persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor deze nederlaag. Gio maakt een fout, Bahia ziet er niet lekker uit bij de 2-1, maar het is niet alsof die andere 9 hun best hebben gedaan. Zelfs Wijnaldum maakte vandaag een lamlendige indruk terwijl hij er normaal vol voor gaat.

Maar dit is iets ongrijpbaars wat het hele seizoen bij vlagen toeslaat. Er zijn talloze wedstrijden geweest waarin ze niet vooruit te branden zijn. Het leek onder Vlemmings weg te zijn maar net als je stiekem hoopt op het linkerrijtje wordt er weer collectief gefaald.
Maar wat me wel duidelijk lijkt (hoewel voor sommige dus niet...) is dat als er in de huidige selectie wat dood hout weggesneden wordt en er een over mijn lijk mentaliteit ontstaat, dat er best meegedaan kan worden om directe plaatsing voor Europees voetbal.
Niet alleen Van Bronckhorst maakte in die situatie een fout, maar blijkbaar waren een keeper (Timmer) en een andere verdediger (was dat Lucius?) te lam om te coachen zodat Van Bronckhorst te horen kreeg dat er iemand in z'n rug kwam. Dan had'ie die bal gewoon een ram gegeven en was er niets aan het handje.
pi_67749136
Feyenoord
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die site van Legovogel (weet niet welke user dat is?) doet het al een tijdje niet meer...
ja, die had ik niet betaald

we kunnen de OP misschien beter in de Fok! wiki zetten
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt tijd voor een nieuwe OP.
over 2 maandjes ben ik weer thuis, dan zal ik mij er eens over buigen
pi_67750386
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 12:59 schreef Luni het volgende:
Veel mensen gaan er hier al vanuit dat er zondag wel even gewonnen gaat worden van Volendam, maar zo zeker ben ik daar nog niet van hoor, er zijn vel ploegen geweest die het daar lastig hebben gehad
Ik had helaas een vooruitziende blik.
  maandag 6 april 2009 @ 09:18:56 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67750416
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik had helaas een vooruitziende blik.
Nee, het is jouw schuld .
pi_67750663
daar gaat het kampioenschap
pi_67753250
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Thunder0x het volgende:
daar gaat het kampioenschap
bummer, ik had mijn tat al laten zetten
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_67755263
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg andere routiniers binnen Feyenoord, die moeten die taak dan oppakken. Tomasson is net terug en is alweer de belangrijkste schakel binnen Feyenoord, is toch bullshit?

Hoewel Tomasson wel heel erg gemist werd kwa inzet, hoeft hij niet degene zijn die het team op sleeptouw neemt. Hopelijk is die snel weer terug, werd weer eens pijnlijk duidelijk dat het nog steeds geen echt team is.
  maandag 6 april 2009 @ 12:24:03 #36
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67755584
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:33 schreef Ruud het volgende:
tijdelijke OP gefixed: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 6 april 2009 @ 12:25:20 #37
123545 DatMeenJeNiet
pi_67755615
Altijd weer dat gezever over mentaliteit. Dat is bij elke club in Nederland en ook in de wereld het geval. Het is gewoon iets ongrijpbaars, iets wat je moeilijk kan beinvloeden als trainer. Het gebeurt gewoon. Een leider zou echt niet zo veel veranderen. Het is gewoon onmogelijk om 11 Dirk Kuyts op te stellen, live with it.

Twente, PSV, Ajax, etc, allen waren dra-ma-tisch in Volendam. Zij schieten echter niet 3x op de paal en krijgen niet bij elke schotkans van Volendam een goal tegen. We hebben gister gewoon verloren op kwaliteit, niet op mentaliteit. Het is gewoon menselijk, zeker voor de over het algemeen luie voetballer, om als het allemaal zo simpel gaat, je 1-0 voorstaat en Volendam niet eens in de zestien komt, je dan steeds slapper gaat spelen. En je kan miljoenen wedstrijden van miljoenen clubs bekijken, maar als je eenmaal in dat slappe tempo zit en je komt achter, is het moeilijk om weer in een goed tempo te komen.

Ik wil het niet goed praten of zo, maar iedereen doet hier weer eens alsof we allemaal luie wrakken hebben. Nee, we hebben gewoon een doorsnee voetbalteam. Helaas missen ze aan kwaliteit om een wedstrijd voor rust al met 3-0 te beslissen, wat andere ploegen wel lukt.

Tomasson had hier weinig aan kunnen veranderen.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 12:27:17 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_67755654
Tvp

Wat een deceptie gisteren
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_67757367
Het is eigenlijk aan Van Bronckhorst te wijten dat je Volendam terug in de wedstrijd brengt.
  maandag 6 april 2009 @ 13:40:24 #40
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67757860
Ja met Gio erin hadden wij thuis gewonnen van F'noord.... Fuck!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67758636
Als Gio die fout niet had gemaakt was er op een andere manier wel een doelpunt gevallen. Dat had Feyenoord nooit volgehouden. Spelen op de 0 wat een lachertje vooral met Timmer op doel, not done.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:24:10 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67759280
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:12 schreef Rots het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg andere routiniers binnen Feyenoord, die moeten die taak dan oppakken. Tomasson is net terug en is alweer de belangrijkste schakel binnen Feyenoord, is toch bullshit?

Hoewel Tomasson wel heel erg gemist werd kwa inzet, hoeft hij niet degene zijn die het team op sleeptouw neemt. Hopelijk is die snel weer terug, werd weer eens pijnlijk duidelijk dat het nog steeds geen echt team is.

Hij zou het niet moéten zijn, als enige routinier, dat vind ik ook. Maar in de praktijk is Tomasson wél de man die met zijn mentaliteit en autoriteit, en zijn coaching binnen de lijnen de boel scherp houdt. Dat had gisteren de wedstrijd kunnen redden. Maar er stond niémand op bij Feyenoord die de boel wakker schudde. En ook de trainer bleef zitten en zag het lijdzaam aan.
Of, zoals De Volkskrant kopte: "Feyenoord mist echte kerels in Volendam".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_67759735
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Thunder0x het volgende:
Als Gio die fout niet had gemaakt was er op een andere manier wel een doelpunt gevallen. Dat had Feyenoord nooit volgehouden. Spelen op de 0 wat een lachertje vooral met Timmer op doel, not done.
nut dun bedoel je
pi_67760385
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is eigenlijk aan Van Bronckhorst te wijten dat je Volendam terug in de wedstrijd brengt.
De meeste supporters durven echter geen 'echte' Feyenoorders (iets wat ik Gio steeds minder begin te vinden) af te vallen. Als Timmer of Landzaat een dergelijke blunder had gemaakt dan had hier 100 keer 'Timmer sterf ' oid gestaan.
-
  maandag 6 april 2009 @ 15:13:32 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67760984
Sommige spelers hebben nou eenmaal meer krediet dan anderen.
  maandag 6 april 2009 @ 15:18:41 #46
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67761162
Wat ik me nu oprecht afvraag (lees: geen trol). Hoe denken jullie dat feyenoord uit deze situatie komt? Er is geen geld, een hele dikke schuld, geen spelers die ze voor een mooi bedrag van de hand kunnen doen (de spelers die een beetje meer brengen en die misschien over 2 jaar voor een paar miljoen weg kunnen zitten in die talentpool), geen investeerders die er nu in willen springen en voorlopig geen uitzicht op europees voetbalgeld.....
pi_67761234
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Merkie het volgende:
En dat slaat nergens op. Als Been volgend jaar 15e wordt moeten ze hem gewoon op straat tiefen hoor. Feyenoorder of niet, niemand is heilig.
-
pi_67761346
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De meeste supporters durven echter geen 'echte' Feyenoorders (iets wat ik Gio steeds minder begin te vinden) af te vallen. Als Timmer of Landzaat een dergelijke blunder had gemaakt dan had hier 100 keer 'Timmer sterf ' oid gestaan.
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Merkie het volgende:
dat dus, Van Bronckhorst heeft in het verleden veel voor de club betekend, lijkt mij duidelijk dat hij veel meer krediet heeft dan zo'n labbekak van een Landzaat
pi_67762008
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

[..]

dat dus, Van Bronckhorst heeft in het verleden veel voor de club betekend, lijkt mij duidelijk dat hij veel meer krediet heeft dan zo'n labbekak van een Landzaat
ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?
tis toch niet alsof ie dat leuk vind..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_67762147
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?
En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.
-
pi_67762406
quote:

[..]

Blessures kan je ook op zekere hoogte zelf in de hand hebben. Gewoon door goed voor je lichaam te zorgen en er slim in te zijn. Dit is toch een vereiste als je jezelf profvoetballer wilt noemen.

Kijk naar Dirk Kuijt, hoeveel wedstrijden van Feyenoord heeft hij gemist? volgens mij 1 of 2, en dat is nou echt niet omdat hij nooit een rotschop kreeg of licht trainde, hij was daar gewoon erg slim in en zag dat soort dingen aankomen. Ook zorgde hij uitstekend voor zijn lichaam en luisterde er erg goed naar.

Betwijfel of Vincken en Landzaat dat ook doen, neemt niet weg dat je soms ook gewoon erg veel pech kunt hebben.
pi_67762611
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.
Sjesus man wat kan jij overdrijven, ik zal zeker niet ontkennen dat hij gisteren gruwelijk in de fout ging, hij had die bal gewoon weg moeten poeieren, maar de blunders, noem ze eens op dan?

Voordat je wat gilt, hij zal heus een vorstelijk salaris ontvangen, maar minder als z'n een aantal teamgenoten en en hij heeft ontvangt geen winstpremies.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 16:00:45 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67762670
quote:

[..]

Kritisch zijn mag zeker. Maar een 'graaier' is Gio niet. Hij hééft waarschijnlijk al fors salaris ingeleverd door weer bij Feyenoord te gaan voetballen. Als speler van Barcelona en Oranje kon hij, destijds 32, vast ook nog wel voor twee jaar terecht bij een club die minstens het dubbele aan salaris uitkeert van wat hij nu vangt.
Niet dat-ie zielig is hoor, met z'n huidige salaris, maar het is dus geen voetballer die alleen maar voor het geld gaat.
pi_67762781
quote:

[..]

hij kan waarschijnlijk niets aan z'n blessures doen, dat zeg ik ook niet
ik heb het over z'n verleden, lijkt mij duidelijk dat hij minder krediet heeft
quote:

[..]

Landzaat, die moet salaris inleveren

en die leidersrol, waar jij het over hebt, wil Van Bronckhorst zelf niet volgens mij
dat zit in je of niet, bij hem niet dus en dat weet ie zelf ook
pi_67762867
Gio is absoluut geen graaier, maar als ik eerlijk ben had ik iets meer van zijn terugkomst verwacht. Niet dat hij in z'n eentje Feyenoord kampioen moet maken maar dit seizoen had ie gewoon veel vaker z'n elftal bij de hand moeten nemen.

Op het hele team valt genoeg aan te merken maar Gio is niet heilig.
-
pi_67762877
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Voordat je wat gilt, hij zal heus een vorstelijk salaris ontvangen, maar minder als z'n een aantal teamgenoten en en hij heeft ontvangt geen winstpremies.
Bij Feyenoord ontvangt niemand winstpremies dit jaar.
pi_67763024
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
Gio is absoluut geen graaier, maar als ik eerlijk ben had ik iets meer van zijn terugkomst verwacht. Niet dat hij in z'n eentje Feyenoord kampioen moet maken maar dit seizoen had ie gewoon veel vaker z'n elftal bij de hand moeten nemen.

Op het hele team valt genoeg aan te merken maar Gio is niet heilig.
vorig seizoen was hij met grote afstand de beste Feyenoorder, dit seizoen is het helaas een stuk minder, daar zal hij zelf ook van balen
  maandag 6 april 2009 @ 16:23:47 #58
53267 TC03
pi_67763493
quote:

[..]

of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen)
pi_67763548
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja ik noem maar even wat, de aanvoerder van Oranje kan best nog wat opstrijken met wat promotie-klussen.
-
  maandag 6 april 2009 @ 16:32:55 #60
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67763812
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me nu oprecht afvraag (lees: geen trol). Hoe denken jullie dat feyenoord uit deze situatie komt? Er is geen geld, een hele dikke schuld, geen spelers die ze voor een mooi bedrag van de hand kunnen doen (de spelers die een beetje meer brengen en die misschien over 2 jaar voor een paar miljoen weg kunnen zitten in die talentpool), geen investeerders die er nu in willen springen en voorlopig geen uitzicht op europees voetbalgeld.....
pi_67764315
Die investeerders komen gewoon hoor, zodra de begroting rond is. Het zal geen 60 miljoen zijn maar in elk geval genoeg om enkele jonge goede spelers te halen. Voor de rest hebben we veel talentvolle jeugdspelers die samen echt nog wel een leuk centje op gaan leveren. Waar we normaal zo'n 15 miljoen per jaar uitgaven aan miskopen zal nu de eigen jeugd (die niet slechter is dan de vele aankopen) de basis moeten gaan vormen.
-
pi_67766704
Haha Doopy genegeerd.

Ik heb er ook nog steeds vertrouwen in dat de investeerders gewoon komen, anders zoeken ze echt niet de hele tijd de media op. Verder zal dit genoeg zijn om enkele redelijke spelers te halen op positites waar we ze nodig hebben. RB is hoge prioriteit, verder als keeper komt Dudek gewoon transfervrij over. Spits ook nodig, beter komt er weer een bod van 5 miljoen op Makaay. Die mag van mij volgend jaar echt de laan uit.
  maandag 6 april 2009 @ 18:00:09 #63
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67766788
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
Haha Doopy genegeerd.

Ik heb er ook nog steeds vertrouwen in dat de investeerders gewoon komen, anders zoeken ze echt niet de hele tijd de media op. Verder zal dit genoeg zijn om enkele redelijke spelers te halen op positites waar we ze nodig hebben. RB is hoge prioriteit, verder als keeper komt Dudek gewoon transfervrij over. Spits ook nodig, beter komt er weer een bod van 5 miljoen op Makaay. Die mag van mij volgend jaar echt de laan uit.
ik denk na dit seizoen dat we geen 5 miljoen voor Makaay krijgen. Mogen in onze handen klappen als we hem überhaupt verkopen (voor een miljoentje).
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  maandag 6 april 2009 @ 18:01:24 #64
123545 DatMeenJeNiet
pi_67766818

De Bies.
pi_67766851
Jajoh Makaay krijg je niet meer verkocht, laat hem maar als reserve blijven om ons talent wat we gaan aantrekken in de spits te ondersteunen en dingen te leren.
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]

De Bies.
Haha toffe foto, die serieuze apenkop van hem. Begin toch wel steeds meer respect te krijgen voor Biseswar.
  maandag 6 april 2009 @ 18:04:01 #66
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67766906
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]

De Bies.
Gudde, zoutzak
  maandag 6 april 2009 @ 18:21:38 #67
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67767392
Leuk man, nog steeds met een net niet speler opgescheept.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 18:24:45 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67767485
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Want als gevallen topclub staan spelers die beter zijn dan Biseswar natuurlijk in de rij om bij onze prachtige club te mogen spelen . Biseswar verdient wel wat meer krediet dan dat hij krijgt, hij heeft met zijn doelpunten aardig wat wedstrijden voor ons gewonnen. Meer dan Makaay.
pi_67767539
interview met vlemmings op rtv nu

edit: het is maar een stukje van 2 minuten ofzo. niet echt de moeite waard.
pi_67767839
quote:
Een betere vervanger is gewoon niet haalbaar financieel gezien.

Makaay mag niet weg wat mij betreft, hij moet weg. Niet eens qua spel, want in een redelijk draaiend elftal zal hij best renderen, maar ik denk dat zijn salaris te zwaar op de begroting drukt.
pi_67768107
quote:
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
-
pi_67768136
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Interesse dankzij zijn transfervrije status denk ik.
pi_67768159
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Interesse dankzij zijn transfervrije status denk ik.
Uiteraard maar blijkbaar zagen ze wel veel potentie in hem.
-
  maandag 6 april 2009 @ 18:47:42 #74
53267 TC03
pi_67768182
quote:

[..]

Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Idd, hij lijkt Crane wel.
pi_67770576
quote:
Jong Feyenoord - Jong RKC Waalwijk
Aanvang: 18.30 uur
Scheidsrechter: S.J.Tulleners
Terrein: Sportpark Varkenoord

Tussenstand:

1-0

Scoreverloop:

1-0 Pattinama

Opstelling Jong Feyenoord:

Darley, Tiendalli, Nieveld, Greene, De Voer, Wattamaleo, Janota, Vincken, Pedro, Slory, Pattinama
pi_67770709
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.
  maandag 6 april 2009 @ 20:11:12 #77
53267 TC03
pi_67770987
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.
Vitesse niet denk ik.

Hofs in principe houden, is een goedkope en nuttige kracht mocht De Guzman vertrekken.
  maandag 6 april 2009 @ 20:11:27 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67770994
quote:

[..]

Valencia en goed beleid? Waha..
PSV en goed beleid? Waha..
pi_67771008
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vitesse niet denk ik.
Vitesse heeft niets te willen
pi_67771023
quote:
Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.
Die zitten namelijk ook niet zo goed in het geld.
pi_67771040
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vitesse heeft niets te willen
Zolang Van Wolfswinkel nog een contract heeft, heeft Vitesse genoeg te willen.
  maandag 6 april 2009 @ 20:12:43 #82
53267 TC03
pi_67771050
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.
Die zitten namelijk ook niet zo goed in het geld.
Krijgen ze Makaay erbij.
pi_67771079
Ik kan er nog steeds niet over uit..

Speel je zo'n goede serie, weet je van te voren wat je concurrenten hebben gedaan, dan heb je toch geen motivatie meer nodig? Dan speel je toch niet zo inspiratieloos als sloom als gisteren??!
Echt ongelooflijk dit zooitje..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_67771111
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Krijgen ze Makaay erbij.
Dat zullen ze leuk vinden, een extra grote salarispost zonder verkoopwaarde
pi_67771133
Makaay schiet er bij een Vitesse gewoon 20 in..
pi_67771153
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang Van Wolfswinkel nog een contract heeft, heeft Vitesse genoeg te willen.
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.
pi_67771175
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.
Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?
  maandag 6 april 2009 @ 20:17:09 #88
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67771220
quote:

Wat is Wolfswinkel waard? 8 miljoen?
Wat is Hofs waard? 0,8 miljoen?
Wie dit leest is gek
  maandag 6 april 2009 @ 20:17:17 #89
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67771224
quote:

[..]

Op die manier moet ik een speler niet eens.
pi_67771231
quote:

[..]

Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67771233
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
  maandag 6 april 2009 @ 20:17:37 #92
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67771238
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

pi_67771264
Inkoppertje RayMania. Natuurlijk kiest onze man met het Feyenoord-hart niet voor Ajax.
pi_67771284
quote:

[..]

8 miljoen? Hij is gek he
pi_67771292
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
FC Groningen - Ajax was geen verschil.
Dan zal Feyenoord - Vitesse ook geen verschil zijn lijkt mij.
  maandag 6 april 2009 @ 20:19:31 #96
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67771315
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?
Dat noemen we nu een retorische vraag
Wie dit leest is gek
pi_67771337
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Rots het volgende:
Inkoppertje RayMania. Natuurlijk kiest onze man met het Feyenoord-hart niet voor Ajax.
Tja, ik weet het niet.
quote:
Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.
De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.
  maandag 6 april 2009 @ 20:20:49 #98
53267 TC03
pi_67771361
quote:

Pardon?
pi_67771412
En Velthuizen was vroeger ook Ajax fan, maar wilt nu ook dolgraag in de kuip spelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67771442
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tja, ik weet het niet.
[..]

De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.
Van der Wiel ook
  maandag 6 april 2009 @ 20:22:35 #101
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_67771445
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

8 miljoen? Hij is gek he
Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.

8 miljoen is voor Ajax twee maanden rente op het eigen vermogen. Voor Feyenoord de rente die ze moeten ophoesten op de eigen schuld.
Wie dit leest is gek
  maandag 6 april 2009 @ 20:22:54 #102
53267 TC03
pi_67771457
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef denthemen het volgende:
En Velthuizen was vroeger ook Ajax fan, maar wilt nu ook dolgraag in de kuip spelen
Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.
  maandag 6 april 2009 @ 20:23:07 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67771470
quote:

[..]

Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).

Bij PSV of Twente had hij zich nooit kunnen onderscheiden, daar is hij gewoon weg niet te goed voor. Wil Feijenoord als club serieus kans hebben tegen zulke ploegen, dan moeten ze niet een dertien-uit-een-dozijn speler als Biseswar in de selectie hebben.

Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
Elite
Tegen TTIP
pi_67771486
Van wolfswinkel gaat gewoon mooi naar PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67771620
Van der Wiel komt.

De geschiedenis zegt het. Oja en Wolfswinkel is niet meer dan 2/3 waard.
pi_67771641
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
Ik heb er eigelijk best wel vertrouwen in dat Been dat kan met zulke spelers.
pi_67771642
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV
Als jullie 1 jaar geen CL halen hebben jullie in 1 klap meer schulden dan Feyenoord nu heeft.
  maandag 6 april 2009 @ 20:26:36 #108
53267 TC03
pi_67771650
quote:

[..]

Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).

Bij PSV of Twente had hij zich nooit kunnen onderscheiden, daar is hij gewoon weg niet te goed voor. Wil Feijenoord als club serieus kans hebben tegen zulke ploegen, dan moeten ze niet een dertien-uit-een-dozijn speler als Biseswar in de selectie hebben.

Denk je niet dat Biseswar zich nog verder zal ontwikkelen? Hij is nog jong hè. Als hij nu op zijn top zit ben ik het met je eens dat hij niet goed genoeg is, maar daar ga ik niet vanuit. Ik zie hem nog steeds groeien. Tegen Volendam was hij in aanvallend opzicht weer aardig bezig. Hij is nu niet meer die spelers die alleen kapt en naar binnen draait van het begin van het seizoen, hij krijgt ook meer oog voor het spel om hem heen en zijde mede spelers. Dat schot op de paal in de 20e (?) minuut bijvoorbeeld, goed de ruimte gezocht en geschoten. Ja, het is geen wereldactie, maar er is verder niemand anders die het doet. Ook zag ik hem een paar keer een goede voorzet geven. Daarnaast vind ik hem altijd veel inzet tonen, maar misschien komt dat ook vanwege zijn motoriek. Het meeverdedigen is inderdaad nog een zwak punt, maar als je elke 20-jarige speler die niet meeverdedigt afschrijft houd je geen talenten meer over.
pi_67771665
quote:

[..]

En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..
  maandag 6 april 2009 @ 20:27:52 #110
53267 TC03
pi_67771696
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..
Maar dat wordt juist steeds beter, vind ik.
pi_67771759
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.
pi_67771824
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.
Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67771854
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.
Ricky van Wolfswinkel niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
  maandag 6 april 2009 @ 20:31:47 #114
53267 TC03
pi_67771872
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
Oh ja.
pi_67771911
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebben
Nee, PSV koopt verreweg meer spelers uit de Eredivisie dan Ajax.

Maar dit is het Feyenoord-topic.
pi_67771926
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
HAHAAHAHA

pi_67772161
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

HAHAAHAHA

Je hebt die uitspraak gemist?
  maandag 6 april 2009 @ 20:40:45 #118
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67772244
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.

8 miljoen is voor Ajax twee maanden rente op het eigen vermogen. Voor Feyenoord de rente die ze moeten ophoesten op de eigen schuld.
Dat is hij ajax waard, dat is niet z'n daadwerkelijke waarde
  maandag 6 april 2009 @ 20:41:30 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67772276
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

PSV
Als jullie 1 jaar geen CL halen hebben jullie in 1 klap meer schulden dan Feyenoord nu heeft.
Inderdaad, maar dat is uitstekend beleid
pi_67772308
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je hebt die uitspraak gemist?
Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goede
pi_67772390
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goede
Oh, dat was een typo hoor . Toch fijn dat ik een lach op je gezicht kon bezorgen .
pi_67773583
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Op de Voer na hebben die allemaal al gewoon in Feyenoord1 gespeeld.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:07:22 #123
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67776194
Niet getreurd mensen, alles komt goed! De Cler is weer fit ^_^

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=76503

Nog één weekend verliezen (Heracles!) en daarna gewoon alles winnen en met een goed gevoel het nieuwe seizoen in, dat wens ik Feyenoord toe
451 °F
  maandag 6 april 2009 @ 22:09:30 #124
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67776297
Kut Timmer weer punten verkloot
pi_67776366
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Kut Timmer weer punten verkloot

Dit bedoel ik nou. Gio was verdomme de hoofdschuldige gisteren, maar lekker makkelijk om Timmer weer de schuld te geven.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:14:03 #126
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67776503
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Gio was verdomme de hoofdschuldige gisteren, maar lekker makkelijk om Timmer weer de schuld te geven.
Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!
pi_67776732
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:20:16 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67776827
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
Jij snapt ook niks van voetbal, hè....
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 22:21:15 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_67776863
.
  maandag 6 april 2009 @ 22:26:22 #130
53267 TC03
pi_67777060
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

...

pi_67777197
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij snapt ook niks van voetbal, hè....
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
-
pi_67777288
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?
pi_67777384
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?
Niet gecoached worden om zulke debiele pupillen-foutjes niet te maken nee.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:38:28 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67777578
Als je 34 bent (niet 32) betekent dat niet dat je automatisch ogen in je achterhoofd krijgt hoor.
  maandag 6 april 2009 @ 22:40:48 #135
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67777703
quote:
Tim de Cler is klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van Feyenoord. De linksback speelde vanavond 90 minuten mee tijdens de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk. De international kon niet voorkomen dat er na 90 minuten slechts een 1-1 eindstand op de borden stond.

De Cler stond ruim twee maanden buitenspel met een knieblessure. Op 24 januari kwam hij voor het laatst in actie tijdens het duel met Willem II.

De puntendeling van de Rotterdammers betekent dat Jong Ajax aan een puntje genoeg heeft om kampioen te worden. Vijf minuten na rust zorgde Pattinama voor de 1-0, maar twaalf minuten voor tijd zorgde Kortzorg voor de gelijkmaker.
Kan de cler weer links back staan
  maandag 6 april 2009 @ 22:43:43 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67777822
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_67777959
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.
Goed weerwoord. Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV ) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:55:28 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67778356
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Goed weerwoord. Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV ) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.

Om me dan gelijk simpele ziel te noemen? Je blijft een stakker ook, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_67778420
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gio zat ook gewoon fout.
pi_67778475
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.
En waar basseer je dat op? Overigens werd die goal gewoon getoond in Studio Sport dus wat lul je?
quote:
Om me dan gelijk simpele ziel te noemen? Je blijft een stakker ook, hè.
Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.
-
pi_67778482
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gio zat ook gewoon fout.
-
  maandag 6 april 2009 @ 23:12:45 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67779013
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En waar basseer je dat op? Overigens werd die goal gewoon getoond in Studio Sport dus wat lul je?
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio ) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).

Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
quote:
Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.
-niet doen-

[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:27:25 ]
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 23:17:35 #143
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_67779187
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio ) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).

Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
[..]

-edit-
Eigenlijk is het gewoon een heel mooi voorbeeld van de falende verdediging. Een keeper moet coachen, maar is niet altijd in staat om dat goed te doen omdat hij zich ook moet concentreren op de aanvallende speler en de bal, en de andere tegenstanders om zich heen. In een goed lopende verdediging neemt één speler de regie, maar als er iets mis dreigt te gaan moeten de anderen gewoon gaan roepen. Niets mis mee, even je bek opentrekken. " 'Gio', achter je " was al genoeg geweest.

Als Been er straks zit, moet hij beginnen bij de verdediging. Want daar scheelt het voornamelijk aan bij Feyenoord, al jaren lang.

[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:27:49 ]
451 °F
pi_67779259
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Een speler heeft tot op enige hoogte zelf verantwoordelijkheid. Of gaan we het halve elftal verantwoordelijk stellen voor Timmers vele blunders en al Makaays missers?
quote:
-edit-
Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.

[ Bericht 5% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:28:26 ]
-
  maandag 6 april 2009 @ 23:23:28 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67779372
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.

Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb. Zinloze -edit-discussies altijd met jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 23:28:56 (Happel :{) ]
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 april 2009 @ 23:26:30 #146
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67779468
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Image van feyenoord heeft dit seizoen een goede deuk opgelopen, spelers zien nu dat er geen geld te halen is, sportief is het huilen met de pet op en dat je op een maandagochtendtraining zo maar door wat vaders met kinderen op hun armen "werken voor je kankergeld" toegebeten kan worden helpt ook niet mee.

Dan zou ik voor het relatief rustige Vitesse kiezen.
  maandag 6 april 2009 @ 23:28:04 #147
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_67779518
Wat een geouwehoer hier over die goal. Die treinkaper zat fout (kan gebeuren) en Timmer zat er weer eens naast....
  maandag 6 april 2009 @ 23:28:36 #148
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67779540
quote:
Greene hoopt op buitenlands avontuur

Serginho Greene kreeg onlangs te horen dat zijn contract bij Feyenoord niet verlengd zal worden, maar dat heeft geen negatieve invloed gehad op zijn zelfvertrouwen. De verdediger zegt tegen RTV Rijnmond vol bravoure dat hij ‘een stap omhoog’ wil maken. Greene hoopt op een buitenlands avontuur. Evenals Theo Lucius kreeg Greene eind maart te horen dat Feyenoord niet met hem verder wilde. “We kunnen niet anders dan afscheid van hen nemen zoals we eerder ook noodgedwongen afscheid namen van Henk Timmer”, liet algemeen directeur Eric Gudde destijds weten. Greene speelde 83 competitieduels voor Feyenoord.

Dit seizoen staat de teller nog op zeven. Desondanks hoopt de geboren Amsterdammer dat hij is opgevallen bij de buitenlandse scouts. "Ik heb acht jaar in Nederland gespeeld, dus als er uit het buitenland iets komt ga ik liever daarheen", zei Greene, die wel enige restricties heeft. Zijn loopbaan moet immers niet in het slop raken.

"De Premier League vind ik een stap omhoog, het Championship moet ik heel goed over nadenken”, zegt een zelfverzekerde Greene (26). “Mijn zaakwaarnemer weet wat ik wil, dat is een stap omhoog maken, mijn carrière moet wel vooruitgaan. Maar als er niets komt ben ik niet te groot om een paar stappen terug te doen."
Greene naar het buitenland
  maandag 6 april 2009 @ 23:33:15 #149
185115 Juk
Misschien
pi_67779682
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb. Zinloze discussies altijd met jou.
Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.

Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
The only thing I fear is my MoM
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 23:37:51 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67779800
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Juk het volgende:

[..]

Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.

Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')