Gewenning hequote:Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben weer wat afgekoeld trouwens, gaat tegenwoordig sneller dan voorheen.
Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.quote:
Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.quote:Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou niet moeten eigenlijk. Ik ga nog wel even de samenvatting kijken en mezelf weer opfokken.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21009quote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wanneer is de samenvatting? Ik heb namelijk niets gezien van de wedstrijd.
Oe, dank je..quote:Op zondag 5 april 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21009
quote:Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewenning he![]()
Hoe erg zal ik dan wel niet uit mijn plaat gaan bij een kampioenschap
Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?quote:Tobias Waisapij en Lorenzo Piqué weg bij Feyenoord
Het contract van Tobias Waisapij wordt niet verlengt, de linksback van Jong Feyenoord kan wel bij Feyenoord blijven maar dan op amateur basis, of hij hier op in gaat is nog niet bekend.
Feyenoord verlengt het contract van Lorenzo Piqué toch niet. De speler van Feyenoord A1 en Jong Feyenoord die al een contract opgestuurd had gekregen, kreeg van Feyenoord te horen dat zijn contract toch niet wordt verlengd vanwege de slechte financiële situatie binnen de club.
Na Glenn Kobussen, Ruben Barends en Clint van Stee zal Lorenzo Piqué Feyenoord verlaten.
Wat ons verbaasd is dat er binnen Feyenoord wel geld is voor Zuid-Afrikaan Philani Khwela die
¤ 300.000,- per jaar krijgt en niet voor de eigen talenten.
Bron:jongfeyenoord.nl
Wie?quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
Tegelijk met Erasmus aangetrokken maar was nog geen 18 dacht ik.quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar komt die Khwela ineens vandaan? Zat ie al in de jeugd of is ie laatst aangetrokken?
Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef Rots het volgende:
Ik snapte het ook niet, na die 1-0 alleen maar een beetje terugzakken, afwachten wat Volendam gaat doen en ze laten voetballen. Daar moet Vlemmings toch wat van gezegd hebben in de rust, maar daarna gingen ze rustig verder. Zonder al die zogenaamde "vedettes" zijn we denk ik een stuk beter af, optieften met Makaay, zet maar een A1 speler in de spits. En ik weet niet wat Gio vandaag had, normaal speelt ie redelijk, maar als die zo doorgaat kan die ook optieve.
Drie ton.quote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds geen fucking clue waar ze mee bezig zijn he?
volgens mij hebben de meeste daarvan in ieder geval genoeg talent om er winst op te maken. Of ze het niveau van Feyenoord 1 of hoger nu aankunnen of niet; Kobussen heeft al in Feyenoord 1 gespeeld, Piqué had al een aanbod liggen, dan hebben ze heus wel wat in hun mars.
Sowieso kun je 2 elftallen europese jeugdspelers vastleggen voor het geld dat een Landzaat je kost.
Denk ik ook.quote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.
Niet alleen Van Bronckhorst maakte in die situatie een fout, maar blijkbaar waren een keeper (Timmer) en een andere verdediger (was dat Lucius?) te lam om te coachen zodat Van Bronckhorst te horen kreeg dat er iemand in z'n rug kwam. Dan had'ie die bal gewoon een ram gegeven en was er niets aan het handje.quote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef Juk het volgende:
Als je deze wedstrijd qua strijd en inzet spiegelt aan de voorgaande 5 dan lijkt het nergens op. Het leek wel alsof ze na 15 minuten dachten dat de punten in de pocket waren en dat ze van de zon konden gaan genieten.
Ik snap dan ook niet dat mensen sommige spelers persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor deze nederlaag. Gio maakt een fout, Bahia ziet er niet lekker uit bij de 2-1, maar het is niet alsof die andere 9 hun best hebben gedaan. Zelfs Wijnaldum maakte vandaag een lamlendige indruk terwijl hij er normaal vol voor gaat.
Maar dit is iets ongrijpbaars wat het hele seizoen bij vlagen toeslaat. Er zijn talloze wedstrijden geweest waarin ze niet vooruit te branden zijn. Het leek onder Vlemmings weg te zijn maar net als je stiekem hoopt op het linkerrijtje wordt er weer collectief gefaald.
Maar wat me wel duidelijk lijkt (hoewel voor sommige dus niet...) is dat als er in de huidige selectie wat dood hout weggesneden wordt en er een over mijn lijk mentaliteit ontstaat, dat er best meegedaan kan worden om directe plaatsing voor Europees voetbal.
ja, die had ik niet betaaldquote:Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die site van Legovogel (weet niet welke user dat is?) doet het al een tijdje niet meer...
over 2 maandjes ben ik weer thuis, dan zal ik mij er eens over buigenquote:
Ik had helaas een vooruitziende blik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:59 schreef Luni het volgende:
Veel mensen gaan er hier al vanuit dat er zondag wel even gewonnen gaat worden van Volendam, maar zo zeker ben ik daar nog niet van hoor, er zijn vel ploegen geweest die het daar lastig hebben gehad
bummer, ik had mijn tat al laten zettenquote:
Er zijn toch genoeg andere routiniers binnen Feyenoord, die moeten die taak dan oppakken. Tomasson is net terug en is alweer de belangrijkste schakel binnen Feyenoord, is toch bullshit?quote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch was zoiets als dit met routinier Tomasson niet gebeurd. Die houdt het vuurtje wel brandend, en die pikt het niet als spelers op de zomermiddagstand gaan.
quote:Op maandag 6 april 2009 08:33 schreef Ruud het volgende:
tijdelijke OP gefixed: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
quote:Op maandag 6 april 2009 12:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg andere routiniers binnen Feyenoord, die moeten die taak dan oppakken. Tomasson is net terug en is alweer de belangrijkste schakel binnen Feyenoord, is toch bullshit?
Hoewel Tomasson wel heel erg gemist werd kwa inzet, hoeft hij niet degene zijn die het team op sleeptouw neemt. Hopelijk is die snel weer terug, werd weer eens pijnlijk duidelijk dat het nog steeds geen echt team is.
nut dun bedoel jequote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Thunder0x het volgende:
Als Gio die fout niet had gemaakt was er op een andere manier wel een doelpunt gevallen. Dat had Feyenoord nooit volgehouden. Spelen op de 0 wat een lachertje vooral met Timmer op doel, not done.
De meeste supporters durven echter geen 'echte' Feyenoorders (iets wat ik Gio steeds minder begin te vinden) af te vallen. Als Timmer of Landzaat een dergelijke blunder had gemaakt dan had hier 100 keer 'Timmer sterfquote:Op maandag 6 april 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is eigenlijk aan Van Bronckhorst te wijten dat je Volendam terug in de wedstrijd brengt.
En dat slaat nergens op. Als Been volgend jaar 15e wordt moeten ze hem gewoon op straat tiefen hoor. Feyenoorder of niet, niemand is heilig.quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Merkie het volgende:
Sommige spelers hebben nou eenmaal meer krediet dan anderen.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De meeste supporters durven echter geen 'echte' Feyenoorders (iets wat ik Gio steeds minder begin te vinden) af te vallen. Als Timmer of Landzaat een dergelijke blunder had gemaakt dan had hier 100 keer 'Timmer sterf' oid gestaan.
dat dus, Van Bronckhorst heeft in het verleden veel voor de club betekend, lijkt mij duidelijk dat hij veel meer krediet heeft dan zo'n labbekak van een Landzaatquote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Merkie het volgende:
Sommige spelers hebben nou eenmaal meer krediet dan anderen.
ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?quote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
dat dus, Van Bronckhorst heeft in het verleden veel voor de club betekend, lijkt mij duidelijk dat hij veel meer krediet heeft dan zo'n labbekak van een Landzaat
En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.quote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?
tis toch niet alsof ie dat leuk vind..
Blessures kan je ook op zekere hoogte zelf in de hand hebben. Gewoon door goed voor je lichaam te zorgen en er slim in te zijn. Dit is toch een vereiste als je jezelf profvoetballer wilt noemen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ben het in grote lijnen wel eens hoor , maar wat kan landzaat eraan doen dat ie zoveel blessures heeft gehad ?
Sjesus man wat kan jij overdrijven, ik zal zeker niet ontkennen dat hij gisteren gruwelijk in de fout ging, hij had die bal gewoon weg moeten poeieren, maar de blunders, noem ze eens op dan?quote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.
Kritisch zijn mag zeker. Maar een 'graaier' is Gio niet. Hij hééft waarschijnlijk al fors salaris ingeleverd door weer bij Feyenoord te gaan voetballen. Als speler van Barcelona en Oranje kon hij, destijds 32, vast ook nog wel voor twee jaar terecht bij een club die minstens het dubbele aan salaris uitkeert van wat hij nu vangt.quote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En op Gio mag je best wat aanmerken. Kan het over z'n hart krijgen om z'n noodlijdende club zo'n enorm salaris te vragen (hij zou b.v. een beetje salaris in kunnen leveren of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen). Dat is ie niet verplicht, maar het is niet zo dat ie zich voor 200 % inzet in het veld, eerder voor 75 %. Tel daarbij de blunders die hij af en toe maakt op en z'n leidersrol die hij laat liggen. Een beetje kritisch op hem zijn mag dus best.
hij kan waarschijnlijk niets aan z'n blessures doen, dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Landzaat, die moet salaris inleverenquote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ontvangt niemand winstpremies dit jaar.quote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voordat je wat gilt, hij zal heus een vorstelijk salaris ontvangen, maar minder als z'n een aantal teamgenoten en en hij heeft ontvangt geen winstpremies.
vorig seizoen was hij met grote afstand de beste Feyenoorder, dit seizoen is het helaas een stuk minder, daar zal hij zelf ook van balenquote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
Gio is absoluut geen graaier, maar als ik eerlijk ben had ik iets meer van zijn terugkomst verwacht. Niet dat hij in z'n eentje Feyenoord kampioen moet maken maar dit seizoen had ie gewoon veel vaker z'n elftal bij de hand moeten nemen.
Op het hele team valt genoeg aan te merken maar Gio is niet heilig.
quote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
of desnoods in wat reclamespotjes gaan spelen om geld in te zamelen)
Ja ik noem maar even wat, de aanvoerder van Oranje kan best nog wat opstrijken met wat promotie-klussen.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me nu oprecht afvraag (lees: geen trol). Hoe denken jullie dat feyenoord uit deze situatie komt? Er is geen geld, een hele dikke schuld, geen spelers die ze voor een mooi bedrag van de hand kunnen doen (de spelers die een beetje meer brengen en die misschien over 2 jaar voor een paar miljoen weg kunnen zitten in die talentpool), geen investeerders die er nu in willen springen en voorlopig geen uitzicht op europees voetbalgeld.....
ik denk na dit seizoen dat we geen 5 miljoen voor Makaay krijgen. Mogen in onze handen klappen als we hem überhaupt verkopen (voor een miljoentje).quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
Haha Doopy genegeerd.![]()
Ik heb er ook nog steeds vertrouwen in dat de investeerders gewoon komen, anders zoeken ze echt niet de hele tijd de media op. Verder zal dit genoeg zijn om enkele redelijke spelers te halen op positites waar we ze nodig hebben. RB is hoge prioriteit, verder als keeper komt Dudek gewoon transfervrij over. Spits ook nodig, beter komt er weer een bod van 5 miljoen op Makaay. Die mag van mij volgend jaar echt de laan uit.
Haha toffe foto, die serieuze apenkop van hem. Begin toch wel steeds meer respect te krijgen voor Biseswar.quote:
Gudde, zoutzakquote:
Want als gevallen topclub staan spelers die beter zijn dan Biseswar natuurlijk in de rij om bij onze prachtige club te mogen spelenquote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Leuk man, nog steeds met een net niet speler opgescheept.
Een betere vervanger is gewoon niet haalbaar financieel gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Interesse dankzij zijn transfervrije status denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Uiteraard maar blijkbaar zagen ze wel veel potentie in hem.quote:Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Interesse dankzij zijn transfervrije status denk ik.
Idd, hij lijkt Crane wel.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
quote:Jong Feyenoord - Jong RKC Waalwijk
Aanvang: 18.30 uur
Scheidsrechter: S.J.Tulleners
Terrein: Sportpark Varkenoord
Tussenstand:
1-0
Scoreverloop:
1-0 Pattinama
Opstelling Jong Feyenoord:
Darley, Tiendalli, Nieveld, Greene, De Voer, Wattamaleo, Janota, Vincken, Pedro, Slory, Pattinama
Vitesse niet denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.
Valencia en goed beleid? Waha..quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moeten we nou eigenlijk doen met Hofs. Ik zie een ruil Hofs -> Wolfswinkel wel zitten.
Krijgen ze Makaay erbij.quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse centjes wil zien.
Die zitten namelijk ook niet zo goed in het geld.
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang Van Wolfswinkel nog een contract heeft, heeft Vitesse genoeg te willen.
Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op die manier moet ik een speler niet eens.quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel wil zelf graag naar Feyenoord. Hij heeft net als van der Wiel vroeger in een Feyenoordshirt gelopen. Als Vitesse niet meewerkt dan maar naar de rechter.
Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op basis van wat zou Van Wolfswinkel naar de rechter moeten stappen?
quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
![]()
Wat is Wolfswinkel waard? 8 miljoen?
Wat is Hofs waard? 0,8 miljoen?
8 miljoen? Hij is gek hequote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
![]()
Wat is Hofs waard? 0,8 miljoen?
FC Groningen - Ajax was geen verschil.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
Dat noemen we nu een retorische vraagquote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ook nog wel interesse heeft. Voor wie zou Van Wolfswinkel dan gaan kiezen?
Tja, ik weet het niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Rots het volgende:
Inkoppertje RayMania. Natuurlijk kiest onze man met het Feyenoord-hart niet voor Ajax.
De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.quote:Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.
Pardon?quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Van der Wiel ookquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.
[..]
De Cler was ook een Feyenoorder die voor Ajax speelde.
Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.quote:
Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef denthemen het volgende:
En Velthuizen was vroeger ook Ajax fan, maar wilt nu ook dolgraag in de kuip spelen
Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb er eigelijk best wel vertrouwen in dat Been dat kan met zulke spelers.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
PSVquote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:Van wolfswinkel gaat gewoon mooi naar PSV!
Denk je niet dat Biseswar zich nog verder zal ontwikkelen? Hij is nog jong hè. Als hij nu op zijn top zit ben ik het met je eens dat hij niet goed genoeg is, maar daar ga ik niet vanuit. Ik zie hem nog steeds groeien. Tegen Volendam was hij in aanvallend opzicht weer aardig bezig. Hij is nu niet meer die spelers die alleen kapt en naar binnen draait van het begin van het seizoen, hij krijgt ook meer oog voor het spel om hem heen en zijde mede spelers. Dat schot op de paal in de 20e (?) minuut bijvoorbeeld, goed de ruimte gezocht en geschoten. Ja, het is geen wereldactie, maar er is verder niemand anders die het doet. Ook zag ik hem een paar keer een goede voorzet geven. Daarnaast vind ik hem altijd veel inzet tonen, maar misschien komt dat ook vanwege zijn motoriek. Het meeverdedigen is inderdaad nog een zwak punt, maar als je elke 20-jarige speler die niet meeverdedigt afschrijft houd je geen talenten meer over.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).
Bij PSV of Twente had hij zich nooit kunnen onderscheiden, daar is hij gewoon weg niet te goed voor. Wil Feijenoord als club serieus kans hebben tegen zulke ploegen, dan moeten ze niet een dertien-uit-een-dozijn speler als Biseswar in de selectie hebben.
Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).
Maar dat wordt juist steeds beter, vind ik.quote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..
Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van wolfswinkel gaat gewoon mooi naar PSV!
Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.
Ricky van Wolfswinkel niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.
Oh ja.quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
Nee, PSV koopt verreweg meer spelers uit de Eredivisie dan Ajax.quote:Op maandag 6 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebben
HAHAAHAHAquote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
Dat is hij ajax waard, dat is niet z'n daadwerkelijke waardequote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.
8 miljoen is voor Ajax twee maanden rente op het eigen vermogen. Voor Feyenoord de rente die ze moeten ophoesten op de eigen schuld.
Inderdaad, maar dat is uitstekend beleidquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV![]()
Als jullie 1 jaar geen CL halen hebben jullie in 1 klap meer schulden dan Feyenoord nu heeft.
Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goedequote:
Oh, dat was een typo hoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goede![]()
quote:
Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!quote:Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Gio was verdomme de hoofdschuldige gisteren, maar lekker makkelijk om Timmer weer de schuld te geven.
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.quote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Timmer moest hem coachen. Al had Gio zelf moeten snappen dat die de bal moest roeien. En die 2de moest Timmer uitkomen!
Jij snapt ook niks van voetbal, hè....quote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
...quote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?quote:Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van voetbal, hè....
Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
Niet gecoached worden om zulke debiele pupillen-foutjes niet te maken nee.quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij zegt dat Van Bronckhorst niet gecoacht hoeft te worden omdat hij 32 jaar en aanvoerder is hoor. Wie snapt er nu niks van voetbal?
Kan de cler weer links back staanquote:Tim de Cler is klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van Feyenoord. De linksback speelde vanavond 90 minuten mee tijdens de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk. De international kon niet voorkomen dat er na 90 minuten slechts een 1-1 eindstand op de borden stond.
De Cler stond ruim twee maanden buitenspel met een knieblessure. Op 24 januari kwam hij voor het laatst in actie tijdens het duel met Willem II.
De puntendeling van de Rotterdammers betekent dat Jong Ajax aan een puntje genoeg heeft om kampioen te worden. Vijf minuten na rust zorgde Pattinama voor de 1-0, maar twaalf minuten voor tijd zorgde Kortzorg voor de gelijkmaker.
Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij degene die er niets van snapt. Van Bronckhorst staat gewoon te pitten in het strafschopgebied, iets waar je bij de F'jes al op je flikker voor krijgt. Wat kan Timmer daar aan doen?
Goed weerwoord.quote:Op maandag 6 april 2009 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet proberen iets recht te praten wat krom is. Je faalt namelijk.
Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed weerwoord.Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV
) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
Gio zat ook gewoon fout.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed weerwoord.Heel Nederland ziet dat Gio de fout ingaat (al was het op de beelden van Feyenoord-TV
) en hier krijgt Timmer de schuld. Beide zaten fout ja (al zat Gio dat meer) maar niemand hier die iets over hém durft te zeggen. Simpele ziel, zet die fucking Feyenoord-bril eens af.
En waar basseer je dat op?quote:Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien, alleen de samenvatting op Studio Sport. Kan mijn mening er dus niet over geven. Wel concludeer ik dat je niks van voetbal snapt.
Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.quote:Om me dan gelijk simpele ziel te noemen? Je blijft een stakker ook, hè.
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gioquote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En waar basseer je dat op?Overigens werd die goal gewoon getoond in Studio Sport dus wat lul je?
-niet doen-quote:Aldus iemand die zelf alles en iedereen die het niet met hem eens is een mongool oid noemt.
Eigenlijk is het gewoon een heel mooi voorbeeld van de falende verdediging. Een keeper moet coachen, maar is niet altijd in staat om dat goed te doen omdat hij zich ook moet concentreren op de aanvallende speler en de bal, en de andere tegenstanders om zich heen. In een goed lopende verdediging neemt één speler de regie, maar als er iets mis dreigt te gaan moeten de anderen gewoon gaan roepen. Niets mis mee, even je bek opentrekken. " 'Gio', achter je " was al genoeg geweest.quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).
Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
[..]
-edit-
Een speler heeft tot op enige hoogte zelf verantwoordelijkheid. Of gaan we het halve elftal verantwoordelijk stellen voor Timmers vele blunders en al Makaays missers?quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, klein druktemakertje. Het gaat om je uitspraak van 22.18. Daaruit blijkt gewoon dat je er geen reet van snapt. Ja, Van Bronckhorst ( Gio) maakt een fout. Een fout die gewoon voorkomen had kunnen worden als hij had opgelet en als spelers om hem heen hadden gewezen op het nadere gevaar (Van Dijk).
Voetballen doe je samen, het is een TEAMsport. Dat betekent dat spelers elkaar ook aanwijzingen geven in het veld. Dan maakt het geen flikker uit of iemand 17, 32 of 92 is.
Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.quote:-edit-
quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:Ow boehoe ik weet niets meer te zeggen dus ik gooi het maar op de persoonlijke toer. Jammer Happel.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Image van feyenoord heeft dit seizoen een goede deuk opgelopen, spelers zien nu dat er geen geld te halen is, sportief is het huilen met de pet op en dat je op een maandagochtendtraining zo maar door wat vaders met kinderen op hun armen "werken voor je kankergeld" toegebeten kan worden helpt ook niet mee.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is in alle opzichten groter dan Vitesse en het betaald een stuk beter.
Greene naar het buitenlandquote:Greene hoopt op buitenlands avontuur
Serginho Greene kreeg onlangs te horen dat zijn contract bij Feyenoord niet verlengd zal worden, maar dat heeft geen negatieve invloed gehad op zijn zelfvertrouwen. De verdediger zegt tegen RTV Rijnmond vol bravoure dat hij ‘een stap omhoog’ wil maken. Greene hoopt op een buitenlands avontuur. Evenals Theo Lucius kreeg Greene eind maart te horen dat Feyenoord niet met hem verder wilde. “We kunnen niet anders dan afscheid van hen nemen zoals we eerder ook noodgedwongen afscheid namen van Henk Timmer”, liet algemeen directeur Eric Gudde destijds weten. Greene speelde 83 competitieduels voor Feyenoord.
Dit seizoen staat de teller nog op zeven. Desondanks hoopt de geboren Amsterdammer dat hij is opgevallen bij de buitenlandse scouts. "Ik heb acht jaar in Nederland gespeeld, dus als er uit het buitenland iets komt ga ik liever daarheen", zei Greene, die wel enige restricties heeft. Zijn loopbaan moet immers niet in het slop raken.
"De Premier League vind ik een stap omhoog, het Championship moet ik heel goed over nadenken”, zegt een zelfverzekerde Greene (26). “Mijn zaakwaarnemer weet wat ik wil, dat is een stap omhoog maken, mijn carrière moet wel vooruitgaan. Maar als er niets komt ben ik niet te groot om een paar stappen terug te doen."
Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb. Zinloze discussies altijd met jou.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.
Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |