Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.quote:
Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef denthemen het volgende:
En Velthuizen was vroeger ook Ajax fan, maar wilt nu ook dolgraag in de kuip spelen
Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Je roept om de dag dat er geen cent is maar als Feyenoord dan eens aardige speler behoudt waar Valencia, PSV en Twente (clubs waarvan je vindt dat ze een goed beleid voeren) ook interesse in hadden is het ook weer niet goed.
Ik heb er eigelijk best wel vertrouwen in dat Been dat kan met zulke spelers.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
PSVquote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:Van wolfswinkel gaat gewoon mooi naar PSV!
Denk je niet dat Biseswar zich nog verder zal ontwikkelen? Hij is nog jong hè. Als hij nu op zijn top zit ben ik het met je eens dat hij niet goed genoeg is, maar daar ga ik niet vanuit. Ik zie hem nog steeds groeien. Tegen Volendam was hij in aanvallend opzicht weer aardig bezig. Hij is nu niet meer die spelers die alleen kapt en naar binnen draait van het begin van het seizoen, hij krijgt ook meer oog voor het spel om hem heen en zijde mede spelers. Dat schot op de paal in de 20e (?) minuut bijvoorbeeld, goed de ruimte gezocht en geschoten. Ja, het is geen wereldactie, maar er is verder niemand anders die het doet. Ook zag ik hem een paar keer een goede voorzet geven. Daarnaast vind ik hem altijd veel inzet tonen, maar misschien komt dat ook vanwege zijn motoriek. Het meeverdedigen is inderdaad nog een zwak punt, maar als je elke 20-jarige speler die niet meeverdedigt afschrijft houd je geen talenten meer over.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).
Bij PSV of Twente had hij zich nooit kunnen onderscheiden, daar is hij gewoon weg niet te goed voor. Wil Feijenoord als club serieus kans hebben tegen zulke ploegen, dan moeten ze niet een dertien-uit-een-dozijn speler als Biseswar in de selectie hebben.
Daarom zeg ik: Leuke speler voor op de bank, maar meer dan dat zal het nooit worden. Of Been moet wonderen kunnen verrichten.
En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moeten we met een aardige speler? Feijenoord heeft goede spelers nodig. Biseswar is geen Feijenoordwaardige speler, type Greene en Lucius. Hij heeft zich alleen weten te onderscheiden met de zeven doelpunten die hij heeft gemaakt. Die waren prachtig, daar niet van. Hij weet zich echter vaker te profileren in negatief opzicht, dan positief. Is veel te vaak onzichtbaar, heeft te voorspelbare acties (naar binnen lopen) en verdedigt niet of nauwelijks mee (PSV thuis bijvoorbeeld).
Maar dat wordt juist steeds beter, vind ik.quote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog: dat hij nooit eens fatsoenlijk kaatst, geen oog heeft voor medespelers (of te laat), geen diepgang in z'n spel heeft etc..
Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van wolfswinkel gaat gewoon mooi naar PSV!
Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal eens niet zo zijn. PSV koopt standaard de halve Eredivisie leeg.
Ricky van Wolfswinkel niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iedereen tussen de 20 en 25 die Ajax fan is heeft alleen maar sympathie voor Ajax vanwege 1995. Ik neem 'fans' buiten de Randstad nooit zo serieus, tenzij ze een seizoenskaart hadden oid.
Oh ja.quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
Nee, PSV koopt verreweg meer spelers uit de Eredivisie dan Ajax.quote:Op maandag 6 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat wij weinig recht van spreken hebben
HAHAAHAHAquote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ricky van Wolfshuizen niet hoor, die droomde van het prachtige AZ als kind.
Dat is hij ajax waard, dat is niet z'n daadwerkelijke waardequote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is zoveel waard als Ajax er voor over heeft. Dáár zal Feyenoord overheen moeten.
8 miljoen is voor Ajax twee maanden rente op het eigen vermogen. Voor Feyenoord de rente die ze moeten ophoesten op de eigen schuld.
Inderdaad, maar dat is uitstekend beleidquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV![]()
Als jullie 1 jaar geen CL halen hebben jullie in 1 klap meer schulden dan Feyenoord nu heeft.
Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goedequote:
Oh, dat was een typo hoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je grap dat je van Wolfswinkel van Wolfshuizen noemt. Vond het wel een goede![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |