abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67781023
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.

dinsdag 7 april 2009 @ 06:48:03 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67782396
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doe toch normaal, Gio is geen 17-jarige ofzo. Als je als 32-jarige aanvoerder voor zoiets gecoached moet worden dan hoor je niet in de eredivisie. Timmer gaat ook niet geheel vrijuit trouwens, maar toch.

Dus als je een 32-jarige aanvoerder bent heb je ogen in je achterhoofd?
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:10:27 #153
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67782506
Ik zeg niet dat Gio geen fout maakte maar Timmer en misschien zelfs die vuurwerkmalloot hadden hem moeten helpen, maargoed ze donderen gelukkig beide op!
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:30:47 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67782611
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Juk het volgende:

[..]

Jullie hebben allebei gelijk. Van Bronkhorst had die bal over de lijn moeten schieten en iemand had hem dat moeten vertellen. Maar het paste wat dat betreft in het straatje van de lamlendige instelling de ze hadden gisteren. Er werd een paar keer gewoon niet gecoacht, iets wat ik bijna elke week in het amateurvoetbal wel consequent zie gebeuren.

Het is jammer dat je niet goed kan zien hoe de situatie ontstaat. Normaal gesproken mag je op die positie nooit naar binnen draaien als er spelers aan komen rennen. Nou heeft de Bronk wel geen ogen in zijn achterhoofd maar het naar binnen draaien was al stom genoeg. Dat er vervolgens niemand roept dat er wat in zijn rug komt is een fout van het halve elftal.
Ja, dat zei ik ook, met wat minder woorden. Maar Ritmo leest een beetje selectief.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 07-04-2009 15:24:40 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67783199
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg niet dat Gio geen fout maakte maar Timmer en misschien zelfs die vuurwerkmalloot hadden hem moeten helpen, maargoed ze donderen gelukkig beide op!
Verdwijnt met Lucius toch het laatste vuurwerk uit de kuip Blijft er helemaal niets over om te komen kijken..
pi_67783303
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:48 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dus als je een 32-jarige aanvoerder bent heb je ogen in je achterhoofd?
natuurlijk man
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:10 schreef TJDoornbos het volgende:
vuurwerkmalloot
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:28 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Verdwijnt met Lucius toch het laatste vuurwerk uit de kuip Blijft er helemaal niets over om te komen kijken..
dan blijf je lekker weg
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:00:16 #157
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67783727
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:34 schreef Ruud het volgende:
hoe wil je die dwaas dan noemen!
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:40:28 #158
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_67784749
Greene heeft met Lucius gesproken...

Greene wil in buitenland 'stap omhoog' maken
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:41:57 #159
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67784784
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef ursel het volgende:

Suriname
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67784813
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Image van feyenoord heeft dit seizoen een goede deuk opgelopen, spelers zien nu dat er geen geld te halen is, sportief is het huilen met de pet op en dat je op een maandagochtendtraining zo maar door wat vaders met kinderen op hun armen "werken voor je kankergeld" toegebeten kan worden helpt ook niet mee.

Dan zou ik voor het relatief rustige Vitesse kiezen.
Het imago heeft zo'n deuk opgelopen dat er toch al weer 26.000 seizoenskaarten verkocht zijn, waar wil je liever spelen, een volle Kuip, of in een sfeerloze Gelredome die maar vol de helft vol zit?
En Vitesse relatief rustig?
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:50:38 #161
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67785058
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef ursel het volgende:

Laat hem lekker naar Union Berlin opkrassen ofzo!
pi_67785324
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:41 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Suriname
pi_67788051
Geluk bij een ongeluk. Volendam heeft 3 punten. En waarom zie ik jullie denken? Toch echt één van de leukste uitwedstrijden van het seizoen. Trein, bus, boot, dichter bij een "Europese uitwedstrijd"- gevoel kom je voorlopig niet meer. Laat die gasten er maar in blijven.
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 11:26:09 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67788084
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Laat hem lekker naar Union Berlin opkrassen ofzo!
PAOK Saloniki en Xamax Neuchatel staan ook te trappelen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_67788165
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Cuba-scf het volgende:
Toch echt één van de leukste uitwedstrijden van het seizoen. Trein, bus, boot, dichter bij een "Europese uitwedstrijd"- gevoel kom je voorlopig niet meer.
Ben niet geweest, dus kan er niet over mee praten, maar voeger was dat zekere het geval.
pi_67788660
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben niet geweest, dus kan er niet over mee praten, maar voeger was dat zekere het geval.
Nadeel was de buscombi ( uiteraard niet aan mee gedaan ) dus viel het betrekkelijk mee met het aantal Feyenoorders voor de wedstrijd in Volendam. Maar met een groep met de boot vanaf Marken naar Volendam is echt humor. Ik bedoel, wanneer ga je nu met de boot naar een uitwedstrijd...... Helaas heette de boot geen Waterman of grote Beer.....
pi_67788924
quote:
Gio wil mee naar WK in Zuid-Afrika
Vraag me af of Feyenoord die beelden van Volendams gelijkmaker zo bereidwillig aan de NOS had afgestaan, als tevoren duidelijk was geweest hoe vaak het balverlies van Giovanni van Bronckhorst getoond zou worden.
Ik schat het aan de krappe kant als ik zeg: zes keer. Zes keer, maar waarschijnlijk meer malen mochten we zien hoe knullig de routinier van Feyenoord de bal aan de Dijk inleverde.

Hij leidde hoogstpersoonlijk de zoveelste afgang van zijn club in. Op de televisie vonden ze het kranig van Feyenoord dat het de beelden had afgestaan. Kranig in de zin van stoer en sportief. In de praktijk had een cameraman zijn bandje binnen de kortste keren afgestaan. Heel veel overleg met de beleidsbepalers van de club kon daaraan niet voorafgegaan zijn.

Het genereuze gebaar van de cameraman en de club waarvoor hij werkte, verschafte de aanhang van Feyenoord een zoveelste monument van onbeholpenheid. Ik snap Van Bronchorst in zo'n situatie nog ook. Je hebt aan de top van Europa gespeeld, je beleeft een rotseizoen en hebt er net een verkwikkend verblijf bij het Nederlands elftal opzitten. En dan wacht daar Volendam uit. Een tijdje terug stond in deze krant een interview met een stel jonge spelers van Feyenoord. Ze braken achteraf nogmaals een lans voor Gertjan Verbeek.

Impliciet namen ze daarmee de routiniers van hun selectie goed te grazen. Zulke zaken mogen geen rol spelen, maar dat doen ze wel. De irritatie daarover balde zich samen in de balorigheid waarmee Van Bronckhorst de 1-1 van Volendam inleidde. Hij verdient daarvoor een verbale oorvijg van de stille trainer Vlemmings. Maar begrijpelijk is zijn lankmoedigheid wel. Gio wil mee naar Zuid- Afrika, anders zou hij al gestopt kunnen zijn. We zagen het aan zijn lichaamstaal in Volendam. Met dank aan Feyenoords hoogsteigen cameraman.
Jammer dat het van Chris komt, voor de rest terechte kritiek.
-
pi_67789075
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:41 schreef Cuba-scf het volgende:

[..]

Maar met een groep met de boot vanaf Marken naar Volendam is echt humor. Ik bedoel, wanneer ga je nu met de boot naar een uitwedstrijd...... Helaas heette de boot geen Waterman of grote Beer.....
Dat is inderdaad wel lachuh. Tja vroeger..............toen zaten alle kroegen al om 10.00 uur vol!
pi_67789516
Moeten we hofs nog terug halen ?
Ik ben voor
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_67789537
Hofs moet terug idd, ten koste van Bruins.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:12:40 #171
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67789581
Greene in de Premier league , die gozer mag blij zijn als hij in de conference league mag spelen
Ik ben inmiddels overleden
pi_67789609
Ik denk dat Hofs wel goed tot zijn recht komt met Been als trainer.
Lijkt me wel een kill die wel geprikkelt kan worden.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_67789708
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jammer dat het van Chris komt, voor de rest terechte kritiek.
Een groot bla bla verhaal, over iemand die een fout maakt, tis in mijn ogen weer gewoon olie op het vuur gooien.
Het was gewoon heel laks verdedigd niet meer en niet minder kan gebeuren, en dan weer zo'n verhaal der van maken.
pi_67790081
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Een groot bla bla verhaal, over iemand die een fout maakt, tis in mijn ogen weer gewoon olie op het vuur gooien.
Het was gewoon heel laks verdedigd niet meer en niet minder kan gebeuren, en dan weer zo'n verhaal der van maken.
Het zou niet meer mogen gebeuren, dit heeft ons misschien Europees voetbal gekost.
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:37:48 #175
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_67790215
quote:
'Arnautovic wekt interesse AS Roma'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft FC Twente-aanvaller Marko Arnautovic zich in de kijker gespeeld van diverse clubs uit Zuid-Europa. De Italiaanse clubs AS Roma en Genoa zouden zeer geïnteresseerd zijn in de talentvolle Oostenrijker, die dit seizoen zijn doorbraak beleeft in Enschede.

De 19-jarige Arnautovic is er deze jaargang in geslaagd zich in het basisteam van trainer Steve McClaren te spelen. Als rechtsbuiten vond de Oostenrijker al twaalf keer het net dit seizoen in de Eredivisie. Arnautovic, die openstaat voor een transfer, zou zelf ook een voorkeur hebben voor een club in Italië of Spanje.

Bij FC Twente heeft Arnautovic momenteel een doorlopend contract. Afgelopen zomer trachtte Feyenoord hem aan te trekken, maar de talentvolle aanvaller gaf uiteindelijk de voorkeur aan een langer verblijf bij de Tukkers.
had Feyenoord het eindelijk eens één keertje goed gezien.....
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')