Me to, mijn vorige is geknaptquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ga denk ik voor de goude rayban aviator met groene glazen
die van vorig jaar kan ik nergens meer vinden
Met polariserende glazenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb er nog 1 van jaren terug, maar wil deze gaan kopen:
Ray-Ban 3362
[ afbeelding ]
Mijn persol ben ik al weken kwijtquote:
Ik ben een nono qua zonnebrillen (ik ga er ook altijd op zitten enzo, ben zo'n dure niet waard), maar kan iemand deze leek uitleggen wat polariserende glazen zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Met polariserende glazen.
Heb zelf sinds 2 dagen de Ray-Ban 3364, ook met polariserende glazen. Kostte me 170 euro maar dan heb je ook wat. Heb er nu al spijt van dat ik em niet eerder gekocht heb.
[ afbeelding ]
Het komt er op neer dat vervelende schitteringen van het water, glas etc eruit gefilterd worden. En normale zonnebril maakt het alleen donkerder. Ook in de auto naar wintersport zijn polariserende glazen een aanrader. Weerkaatsingen van het licht in de sneeuw worden er prima uitgefilterd.quote:Polaroid
Polaroid lenzen bevatten naast een UV-filter ook een polarisatiefilter. Hierdoor bestaat het licht dat de drager waarneemt vooral uit verticaal gepolariseerd licht.
Het voordeel van het wegfilteren van de horizontaal gepolariseerde lichtstralen heeft te maken met de reflectie van licht. Als licht op bijvoorbeeld water valt dan zal een deel van dat licht reflecteren en een ander deel zal worden geabsorbeerd. De verhoudingen hiertussen zijn afhankelijk van de hoek waaronder dat licht invalt op het water. Een belangrijker verschijnsel hierbij is dat de mate waarin gereflecteerd licht horizontaal gepolariseerd wordt groter is dan de mate waarin dit verticaal gepolariseerd wordt.
Hierdoor zal gereflecteerd licht enerzijds worden gefilterd door het polarisatie filter en anderzijds door de getinte glazen.
Niet elke Ray-Ban (of zonnebril for that matter) heeft dat, maar t is wel aan te raden. Kost je vaak paar tientjes extra maar is het meer dan waard, zeker als je veel bij zee/water bent in de zomer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef French het volgende:
Oh oke.En zo'n Ray Ban zonnebril waar iedere zonnebrillenfan geil van wordt, heeft dat zeker.
Niet ieder model. Je kunt ze herkennen aan het logo in het glas. Bij de normale glazen staat er alleen "Ray-Ban" en bij de modellen met polariserende glazen staat er "Ray-Ban P". En ja, het kost een paar centen, maar je kunt er ook jaren mee doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef French het volgende:
Oh oke.En zo'n Ray Ban zonnebril waar iedere zonnebrillenfan geil van wordt, heeft dat zeker.
... als je er niet op gaat zitten, tenminstequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet ieder model. Je kunt ze herkennen aan het logo in het glas. Bij de normale glazen staat er alleen "Ray-Ban" en bij de modellen met polariserende glazen staat er "Ray-Ban P". En ja, het kost een paar centen, maar je kunt er ook jaren mee doen.
Maar ze zijn nog steeds wel dope hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:46 schreef stFz het volgende:
wayfarers zijn helemaal de bom dit vorig jaar
Ik heb deze vorige maand gekocht en bevalt zeer goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb er nog 1 van jaren terug, maar wil deze gaan kopen:
Ray-Ban 3362
[ afbeelding ]
Je had vorig jaar niet exact dezelfde. Je VRIENDIN had exact dezelfde. En die is toen gejatquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:29 schreef Duvel86 het volgende:
Gisteren toevallig eentje gekregen, Ray-ban aviator met zilver/.grijs montuur. Had vorig jaar exact dezelfde maar die is samen met mijn Persol gejat. Persol grootste kutbril ooit, ze zijn erg mooi maar m.i. kutkwaliteit.
wat kom jij nou zeikenquote:Op zondag 5 april 2009 11:58 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Je had vorig jaar niet exact dezelfde. Je VRIENDIN had exact dezelfde. En die is toen gejat
Ik heb juist het tegenovergstelde, ik heb een heel klein hoofdquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef steve2003 het volgende:
Heb nog een wayfarer, maar wil voor dit jaar de cats 5000 of zo'n clubmaster gaan kopen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is alleen 1 probleem, heb echt een groot hoofd! de wayfarer de normale editie staat mij echt totaal niet, heb de allergrootste. weet iemand of bovenstaande brillen in grotere maten beschikbaar zijn?
Welke site?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef ransbal het volgende:
Oakley Gascan S Smoke Brown Text ¤70 inclusief verzendkosten vanuit de UK
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Steve-O het volgende:
Ik hou het nog even op mijn vorig jaar aangeschafte persol :
[ afbeelding ]
Heb er gister anders weer veel te veel gezien. Lelijke mokkels lijken daardoor wel mooier, maar zodra die bril afgaatquote:Op maandag 6 april 2009 02:26 schreef Enchanter het volgende:
Zo te zien , krijgen we niet meer van die achterlijke grote zonnebrillen die je halve hoofd bedekken![]()
Er is een god
Waarschijnlijk is zo een bril een goed alternatief voor een plastic zak of zoquote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb er gister anders weer veel te veel gezien. Lelijke mokkels lijken daardoor wel mooier, maar zodra die bril afgaat.
hoax! je bent blond in je foboquote:
Persolquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Steve-O het volgende:
Ik hou het nog even op mijn vorig jaar aangeschafte persol :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:02 schreef Qlubtempo het volgende:
gezocht, ray-ban of lacoste heren bril met wit montuur? iemand?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat maakt het uit of ze 'in' zijn? Accepteert je vriendenclubje je anders niet?
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt zitten.
Mwah, Wayfarers zijn wel redelijk tijdloos, denk dat ze dit jaar ook nog veel te zien zijn ook. Anders heb je altijd de clubmaster nog.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef JayJayy het volgende:
wayfarers zijn zooo 2008. Je kan dit jaar niet komen met die dingen.
Net zo goed als dat ze vorig jaar al strontlelijk waren, maar goed, ieder zn ding.
dus jij wil mij zeggen, dat een bril die in 2007 nog grootschalig uitgekotst werd, plotseling in 2008 door iedereen persoonlijk "gewoon een mooi en goed zittend" bevonden werd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat maakt het uit of ze 'in' zijn? Accepteert je vriendenclubje je anders niet?
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt zitten.
Die heb ik ook, zeer fijne zonnebril. Gebruik 'm nu voor het derde jaar ofzo en totaal geen behoefte aan een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Koepert het volgende:
Heb mn trouwe Ray-Ban RB3239 nog.
[ afbeelding ]
Bevalt nog steeds super.. Lang leve Polarised. Dus k laat t daar lekker bij.. Misschien nog n keer n prul voor de wat lompere zomeractiviteiten, maar verder niks nieuws.
Aviators zijn nooit uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Ritmo het volgende:
Zijn die aviators terug dit jaar? Ik zie ze overal weer.
Mooi brilletjequote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef Breaker.Faker het volgende:
Laatst had ik zonnebril nodig die geschikt was in de auto. Steeds kreeg ik door de zon licht vermoede ogen. Eerst naar Halfords zo china troep ding gekocht. Beviel me niet.
Toen ben ik langs gegaan bij de brillen boer. Die zie dat de Serengeti beste is onder het autorijden. Maar was wel prijzig.
Nu heb ik deze [ afbeelding ]
Serengeti Paolo natuurlijk met gepolariseerde glazen.
Ik heb spijt dat ik deze niet eerder heb gekocht. Echt ideaal bij het rijden mij ogen zijn stukken rustige dan zonder zonnebril. Koste wel 230 maar dan heb je ook wat.
RAy Ban in de winkel proberen en dan via internet bestellen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een zonnebril voor een budget t/m 50 euro. Dus iets beters dan een bril van de markt en niet een super dure bril. Welke merken vallen in dat budget? en waar kan je die kopen.
Waar kun je ray bans voor onder de 50 euro op internet bestellen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
RAy Ban in de winkel proberen en dan via internet bestellen?
Blijft gewoon tijdloosquote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Idd, dit is dé zomerbril v 2009!quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Ook precies mijn bril. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn Maui Jim Palms kan nog wel een jaartje mee!
[ afbeelding ]
... Maar als ik wat leuks tegen het lijf loop, koop ik dat natuurlijk gewoon
Polaroid! vanaf 40,- oid en heeft tenminste polariserende glazen in tegenstelling tot veel merkbrillen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een zonnebril voor een budget t/m 50 euro. Dus iets beters dan een bril van de markt en niet een super dure bril. Welke merken vallen in dat budget? en waar kan je die kopen.
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef Modepopje het volgende:
ik heb een rayban aviator maar wil graag een dior glossy 1:
[ afbeelding ]
Eens. En daarbij staan aviators verdomd mooi bij vrouwen, in tegenstelling tot die grote bakbeesten in de meest vage vormen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.
Ik ben ook fan, wat een fijne bril is hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef jack4ya het volgende:
Mochten jullie eens op zoek gaan naar een goede bril, tegen reflecties, contrastverhogend, en beschermend... ga eens op zoek naar een Maui Jim en zet die op je neus en kijk eens naar buiten.
Bij welke online winkel dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Honeymooner het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gisteren gekocht, Ray-Ban 4075, helaas zag ik net dat hij in de VS $90 kost, terwijl ik em voor 122E heb..
Ja geen idee, op de site waar ik m'n afbeelding vandaan had zag ik het al. Geen idee of ik em ook goedkoper had kunnen laten bezorgen vanuit de VS, maar vast wel.quote:
Wat, waar en voor hoeveel?quote:
Ik heb eigenlijk alleen maar 'dure brillen', en kan er zo recht de zon mee in kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:43 schreef jack4ya het volgende:
Je had me moeten zien in die winkel, ik zonnebrilkopende noob, keek naar al die prachtige meters met bril, een walhalla. (Parijs). Toen vroeg ik naar Polariserend (en in meerdere winkels gechecked): Dan houdt je 3/4 merken over. Maui Jim, Persol en Polaroid en een paar merken die een kleine selectie voeren: Oakley en Rayban (handje vol brillen at best).
Ik heel verbaasd: "En al die dure brillen dan, allemaal 'gewoon'?"... Ja dus. Ik was echt stomverbaasd. Ik ben dan ook niet gevoelig voor merken, maar ik snap dus werkelijk niet waarom iemand een Dior ofzo koopt en buitengekomen nog knijpt met de ogen.
Misschien vinden ze dan de looks belangrijker dan de functie...
Ik zou er bijna een missie van maken dat iedereen op z'n minst eens een Maui Jim probeert.![]()
In de bossen, op het strand, onderweg... het lijkt wel een grote reclame, de wereld lijkt letterlijk mooier.
(Ik lees net dat die mooie kleurtjes komen door een speciale lens High Ccontrast Lnes (HCL) genaamd probeer dan wel die specifieke lens)
De V&D heeft wel veel brillen die verdomd in de buurt komen, zo niet een kopie zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek zoiets alleen dan MAT ZWART.
Iemand enig idee?
Oke thnx, ook echt in het mat zwart ja? Van de week maar eens even naar binnen wippen daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De V&D heeft wel veel brillen die verdomd in de buurt komen, zo niet een kopie zijn
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oke thnx, ook echt in het mat zwart ja? Van de week maar eens even naar binnen wippen daar.
Zijn waarschijnlijk nep voor die prijs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit eraan te denken een ray ban aviator te kopen voor erbij. Dus zat ik op ebay te kijken en daar kwam ik een heleboel modellen tegen voor 15 pond ofzo.
http://clothes.shop.ebay.co.uk/items/Mens-Accessories__ray-ban?Sunglasses%2520Style=Polarised%7CAviator&Condition=New%253A%2520With%2520Tags&LH_Price=0..60%40c&LH_BIN=1&_trkparms=66%253A2%257C65%253A2%257C39%253A1&_catref=1&_dmpt=Men_s_Accessories_UK&_mPrRngCbx=1&_sacat=1060&_sop=2&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=2
Vanwaar dat grote prijsverschil met Nederland? of zijn deze allemaal nep ofzo?
oh ja, nu pas zie ik aan het logo linksboven dat het een RayBan is..quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:28 schreef Grimbert het volgende:
Deze neppe Rayban net vers besteld op dealperfect, zal me benieuwen wat voor rommel ik krijg opgestuurd
[ afbeelding ]
het is dus geen grap..quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef Grimbert het volgende:
Ik lach me slap als die zo binnenkomtmaar volgens de kleine fotos die er bij staan staat er "Rayban P" op.
ik heb er eentje van de v&d die erop lijkt, als 2e bril die kapot mag. 7 euroquote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Kwinten92 het volgende:
[ afbeelding ]
Energie ES016. Ik vind hem supervetIemand die een type kent die erop lijkt, deze is namelijk niet zo makkelijk verkrijgbaar.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds de Mosley Tribes van vorig seizoen:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor aviator heb je? Ik zit er ook over te denken om er eentje te kopen.
Ik ben er erg tevreden over. Na 3/4 jaar intensief (in de zomer enkele maanden dagelijks de hele dag door) begint de coating bij de oren (poten) wat te slijten. Vind ik acceptabel: het is toch inbijtend zweet (ieeeuw) en kan niet luchten tegen de huid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef R-m-a het volgende:
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goede zonnebril. En omdat de zon hier toch niet constant schijnt, neem ik mijn tijd.
Nu ben ik gestuit op het merk Polaroid. Leuke ontwerp brillen voor een goede prijs.
Iemand ervaringen met dit merk? Tell me
De ouders van je neefje zijn verantwoordelijk voor de schade die hij aanricht. Als zij verstandig zijn, sluiten ze een WA verzekering af voor hem. Die verzekering vergoed alle schade aangericht door je neefje. Als het maar een ongelukje betreft. RayBan vragen om een nieuwe vind ik een hele rare gang van zaken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Heeft iemand misschien een emailadres of telefoonnr van Ray-Ban in NL? M'n aviator is flink verneukt nu m'n neefje hem krom gemaakt heeft, past echt met geen mogelijkheid meer op je kop. Ik ga van de week even langs Sunglass Hut waar ik hem gekocht heb, maar de bon zegt dat ruilen alleen kosteloos is binnen 3 maanden, en het is een klein halfjaar geleden of zo. Ik las echter wel op internet dat Ray-Ban meestal heel begripvol is in dit soort situaties en hem kosteloos vervangt voor een nieuwe. Dat was echter in de VS en ik kan nergens Nederlandse info vinden...
Dat dus, en garantie geldt natuurlijk alleen op fabrieksfouten. Niet op kinderen die je spullen mollen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
De ouders van je neefje zijn verantwoordelijk voor de schade die hij aanricht. Als zij verstandig zijn, sluiten ze een WA verzekering af voor hem. Die verzekering vergoed alle schade aangericht door je neefje. Als het maar een ongelukje betreft. RayBan vragen om een nieuwe vind ik een hele rare gang van zaken.
Ik claim geen reet. Leer lezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef Sj0rs het volgende:
haha dat is een mooie... je bril verrot maken en vervolgens een nieuwe claimen.
Mooi montuur, maar volgens mij is het meer voor de looks dan als zonnebril functie, aangezien die glazen niks tegenhouden qua zon en schel licht lijkt me... Of "vallen" die glazen anders bij een merk-bril?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:12 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glas is zeer goede kwaliteit. Al een paar keer laten vallen op steen geen krasje te zien. Het kijkt heel prettig.
Dat zou je denken als je het glas ziet, maar het werkt zeker wel goed tegen de zon en schel licht. Heb de bril vaak op tijdens het rijden. Kijkt heel rustgevend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi montuur, maar volgens mij is het meer voor de looks dan als zonnebril functie, aangezien die glazen niks tegenhouden qua zon en schel licht lijkt me... Of "vallen" die glazen anders bij een merk-bril?
tijd voor een zonnebril op sterktequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef electronique het volgende:
[..]
vooroordelen?
dus ik kan een zonnebril van louis vuitton niet gewoon mooi vinden?
Er is wel een Nederlandse site! Kun je 't niet gewoon bij een dealer vragen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef frank07 het volgende:
Weet iemand de (email/telefoon)gegevens van de Nederlandse importeur van Persol, kan zelf niks vinden. Ik zoek een bepaald model wat ik vooralsnog nergens heb kunnen vinden bij Nederlandse opticiens. Gaat om de 2929s.
[ afbeelding ]
Ik vind hem anders ook wel leuk hoor, en dat zullen er vast wel meer zijn. Het is maar waar je van houdt.quote:
wat jij zegt, glazen zijn uitstekend. Montuur is zo slecht dat het je zaad in poeder kan doen veranderen. Maar dat is mijn ervaring, ik hoor van anderen niets dan lof dus heb t gevoel dat ik de enige ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is wel een Nederlandse site! Kun je 't niet gewoon bij een dealer vragen?
Ik weet trouwens niet of je ervaring hebt met Persol? De glazen zijn heel fijn, maar de monturen vind ik eerlijkgezegd vrij crappy van kwaliteit; ik hoor bij ongeveer alle Persol-bezitters dat ze om de haverklap terugmoeten naar de opticien/brillenboer om het montuur weer goed te laten zetten. En dat is best a-relaxed, zeker bij zo'n toch wel prijzige bril.
Heb ik geen last van, ik heb mijn persol nu ongeveer anderhalf jaar en heb er nog een problemen mee gehad...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is wel een Nederlandse site! Kun je 't niet gewoon bij een dealer vragen?
Ik weet trouwens niet of je ervaring hebt met Persol? De glazen zijn heel fijn, maar de monturen vind ik eerlijkgezegd vrij crappy van kwaliteit; ik hoor bij ongeveer alle Persol-bezitters dat ze om de haverklap terugmoeten naar de opticien/brillenboer om het montuur weer goed te laten zetten. En dat is best a-relaxed, zeker bij zo'n toch wel prijzige bril.
Wow! die RB 3250 vind ik echt heel mooi! Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik heb al een jaar of 5 een zilveren Ray Ban Aviator
[ afbeelding ]
en sinds 2 jaar een Ray Ban 3250.
[ afbeelding ]
Super kwaliteit want na al die jaren nog steeds als nieuw (zelfs nadat de 3250 herhaaldelijke ontmoetingen met betonnen parkeergaragevloeren heeft gehad!!)!! En dat alleen al rechtvaardigt de meerprijs ten opzichte van een elcheapo bril uit de 10 euro bak. Over de voordelen van goede glazen hoeven we het denk ik al helemaal niet meer te hebben.
Onderweg is een Oakley Gascan S Polarized, vanwege de strakkere pasvorm benodigd bij het sporten
[ afbeelding ]
Geen 2009 post, maar beter dan een tvp lijkt me.![]()
Die is echt fucking tof.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
maar ipv wit, lichtroze.
En dan met name die gigantische die je halve gezicht bedekken, dan heb ik altijd het gevoel naar een insect te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:38 schreef Ringo het volgende:
De meeste mensen worden een stuk minder aantrekkelijk met een zonnebril op hun muil, ongeacht wat voor een. Het grappige is dat ze dat zelf niet door hebben. Een bril is een masker waarachter het gezicht iedere expressie verliest.
En toch blijven het boeiende accessoires.
Ray-Ban Wayfarer bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind die brillen met witte randen (van Q-dance) en iewat ronde glazen en platte bovenkant ook wel wat hebben, voor op festivals. Hebben die nog een bepaalde naam? Fabergé van de JVT heeft ook wel eens zo'n ding op geloof ik.
Handig voor sommige vrouwen, die van nood een deugd weten te maken. Zie de idiote dingen maar die hier voorbij komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:38 schreef Ringo het volgende:
De meeste mensen worden een stuk minder aantrekkelijk met een zonnebril op hun muil, ongeacht wat voor een. Het grappige is dat ze dat zelf niet door hebben. Een bril is een masker waarachter het gezicht iedere expressie verliest.
En toch blijven het boeiende accessoires.
wat een guido-brilquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idd, dat strakke. Veel zonnebrillen staan mij niet, maar dit model wel en daarom wil er graag zo een hebben.Nu ik weet dat dit ook Aviators zijn kan ik wel met google aan de slag.
54mm, die 50mm is vooral voor vrouwen en mannen met een heel klein hoofdje. Ik denk dat 8 van de 10 mannen beter die 54mm kan nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef deadlift het volgende:
Beste mensen ik wil een Ray-Ban Wayfarer bestellen van internet. Nou ben ik verschillende wayfarer's tegengekomen.2113 2132 2140
Welke is nou de klassieke Wayfarer?
Ze zijn te krijgen in 2 formaten, 50mm en 54mm. Ik heb iig geen klein hoofd maar ook geen XXL hoofd, welke is aan te raden qua formaat?
Oh mag ook wel niet legit en ik hou van iDEAL.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:24 schreef Mindstate het volgende:
Goedkopste legit raybans haal je van eBay schat ik zo
Nice! Heb je een linkje waar ik deze bril online kan kopen svp?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:30 schreef frank07 het volgende:
@ Ritmo
Volgens mij heeft Faberge de Von Zipper Rockford wel eens op.
[ afbeelding ]
vette bril btw.
Waar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nvm, gekocht voor 90 Euro, inclusief verzendkosten!
Je hebt hem wel al opgehad ergens mag ik hopen, heb topic niet gevolgdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nvm, gekocht voor 90 Euro, inclusief verzendkosten!
Het geeft een fijne foute airquote:Op zondag 21 juni 2009 13:18 schreef Famouss het volgende:
Nee idd dat past niet bij iedereen. maar bij sommige dame's vind ik het wel sexy staan
Hahaha,.. vindt je het heel vreemd dat je zoveel van die brillen ziet als je een stukje van Awakefest bekijkt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Oh mag ook wel niet legit en ik hou van iDEAL.
Populair brilletje deze zomer op de festivals zo te zien:
Bij 1min10 zie je er echt wel een stuk of 30 mee![]()
Nee, moet dat altijd dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:19 schreef iBolt het volgende:
[..]
Je hebt hem wel al opgehad ergens mag ik hopen, heb topic niet gevolgd
Nah iig deze heb ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef RSie het volgende:
[..]
Hahaha,.. vindt je het heel vreemd dat je zoveel van die brillen ziet als je een stukje van Awakefest bekijkt?
die dingen werden gratis uitgedeeld bij de ingang
Bij elke prularia shop in Lloret of Salou.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef DjimmyR het volgende:
Ben ook opzoek naar deze
[ afbeelding ]
Kan ze alleen op ebay ver weg vinden, maar ik heb hem binnen twee weken nodig.
Iemand?
Peppie bril idd.quote:
Mijn local sneakershop in Zwolle heeft een boel Von Zipper zonnebrillen. Daar heb ik de mijne vandaan. Ik heb zelf de Zorg:quote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand waar ze zonnebrillen van von zipper verkopen?
@ Ritmo
http://www.freshcotton.nl/detail.aspx?id=11674
Ik denk dat je die van sabre bedoelt.
van achter je computer: http://optik24plus.de/son(...)shed-white-grey.htmlquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Qlubtempo het volgende:
iemand enig idee waar ik een Oakley Gascan White kan kopen? Liefst in de buurt van Arnhem...
en wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb hem gekocht bij een opticien.
Hij is van het merk Carrera type Rush.
Gaaf ding DKquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze heb ik afgelopen week ff gescoord
[ afbeelding ]
Die wou ik vorig jaar ook kopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze heb ik afgelopen week ff gescoord
[ afbeelding ]
Ray-Ban CATS 5000 rb4125 601/32quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:14 schreef Doks het volgende:
Weet iemand waar ik deze bril kan vinden, want ik kan hem niet vinden
[ afbeelding ]
thanks manquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:09 schreef J-van-Kooten het volgende:
[..]
Ray-Ban CATS 5000 rb4125 601/32
gevonden met een beetje googlen
Ik heb deze merk ook. Maar dan zitten dezelfde driver glazen erin zo te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:07 schreef MassimO het volgende:
Ik heb deze een paar maanden geleden gekocht. Hij bevalt me super.![]()
Serengeti "Philipe" 7216
[ afbeelding ]
Alleen de damesmodellen toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Kruidvat heeft Armani en Hugo Boss zonnebrillen in de aanbieding, van 120E voor 25E.
Da's wel erg veel korting?
Dat lijkt mij te veel korting. Ik denk dat degene die de inkoop regelt bij het Kruidvat belazerd is met nep-brillen. Ik heb zo een keer een Ralph Lauren polo bij de Perry sport gekocht voor 37,50. Ik vertrouwde het zaakje niet want hij zag er anders uit dan andere RL polo's die ik had, en dat bleek dus ook te zijn. Week later stond in de krant dat het nep-shirts waren en dat je ze terug kon brengen en je geld terug kreeg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Kruidvat heeft Armani en Hugo Boss zonnebrillen in de aanbieding, van 120E voor 25E.
Ik heb ooit eens bij kruidvat een Ralph Lauren zonnebril gekocht voor ¤25 (was zo'n zelfde soort aanbieding), het ding was echt. Ik heb die een jaar later ofzo via marktplaats verkocht, iemand bood ¤40quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
In je fotoboek staat een plaatje met wel een zonnebrilquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen zonnebril waarmee ik echt blij ben, ben nog opzoek naar de perfecte.
TVP
Joh, ik heb wel zonnebrillen, maar geen om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In je fotoboek staat een plaatje met wel een zonnebril
Ik dacht eerst ook niet een dure te kopen en toen toch maar gedaan. Nog steeds geen spijt van. Heb meerdere brillen en eig. draag ik altijd dezelfdequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef Atreidez het volgende:
Na verschillende jaren kutbrilletjes te hebben gebruikt, meestal van polaroid (toch goed uv filter nodig), dit jaar weer wat geld uitgegeven en een Aviator gehaald. Spiegelglas met zilver montuur. Had paar jaar terug een Emmanuel Ungaro, en daar was ik weer eens op gaan zitten in de auto.. toen zou ik nooit meer een dure kopen, maar het is het toch wel waard
Op de fiets overigens nog wel me polaroidje op vanwege de plastic glazen, stuk lichter!
Vind ik ook te duur. Die van mij was 100.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vanmiddag ook nog een "Porche" op mijn neus, mooi ding!
249¤ !Ja doei!
Porsche maakt zelf geen brillen. Wel hebben ze een ontwerp bureau dat een heleboel huis-tuin-keuken voorwerpen ontwerpt; namelijk Porsche Design. Sommige spullen zijn erg mooi !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vanmiddag ook nog een "Porche" op mijn neus, mooi ding!
249¤ !Ja doei!
Tip van Flip: Persol zonnebrillen niet even omhoog schuiven in je haar! Je hoofd is daar breder en de brillen verbuigen heel makkelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef Tahiti het volgende:
Laatst deze Persol 2318S gekocht:
Het is mijn eerste Persol heb altijd Ray Ban gehad maar hij bevalt prima![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar dan bruinkleurig. Heb je ook polariserende glazen of niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze heb ik neg gekocht, mijn eerste zonnebril
[ afbeelding ]
Ray-Ban 3364
Een goede bril doe je jaren mee, vooral als automobilist, dus eigenlijk zijn ze niet eens zo extreem seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Marurk het volgende:
Vandaag deze gehaald:
[ afbeelding ]
Ray-Ban 3395
Ik weet het, de zomer duurt niet meer lang, maar kon deze niet laten liggen.Eindelijk eens een fatsoenlijke bril.
Wayfarers vallen toch wel mee qua prijs... ? Vind ze niet zo duur over het algemeenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds een Rayban Wayfarer.
Ze zijn alleen zo duur en mijn Serengeti Napoli doet het (na 5 a 6 jaar! Lang leve de kwaliteits zonnebrillen!) nog prima.
Maar toch! Wayfarer's.
Ja, heb meerdere winkels gezien die 25-50% korting geven op alle zonnebrillen (voor Ray-Bans moet je rekenen op 25% max).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:25 schreef Fortitudo het volgende:
zijn de zonnenbrillen allemaal afgeprijst nu ofnie?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:26 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Een goede bril doe je jaren mee, vooral als automobilist, dus eigenlijk zijn ze niet eens zo extreem seizoensgebonden.
Carrera of zonnebrillen in het algemeen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand tips voor goede glazen voor in de zonnebril?
Ik rij veel auto en ben opzoek naar een goede glazen.
Ben vooral opzoek naar goede glazen eerst goede glazen dan zoek ik er later wel een leuk montuur bij. Zoek glazen die rustig kijken en ook bij wisselde zonnig / bewolkt weer goed te dragen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef marcusa het volgende:
Carrera of zonnebrillen in het algemeen?
Polaroid lenzen van Ray Ban schijnt goed te zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |