Niet ieder model. Je kunt ze herkennen aan het logo in het glas. Bij de normale glazen staat er alleen "Ray-Ban" en bij de modellen met polariserende glazen staat er "Ray-Ban P". En ja, het kost een paar centen, maar je kunt er ook jaren mee doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef French het volgende:
Oh oke.En zo'n Ray Ban zonnebril waar iedere zonnebrillenfan geil van wordt, heeft dat zeker.
... als je er niet op gaat zitten, tenminstequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet ieder model. Je kunt ze herkennen aan het logo in het glas. Bij de normale glazen staat er alleen "Ray-Ban" en bij de modellen met polariserende glazen staat er "Ray-Ban P". En ja, het kost een paar centen, maar je kunt er ook jaren mee doen.
Maar ze zijn nog steeds wel dope hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:46 schreef stFz het volgende:
wayfarers zijn helemaal de bom dit vorig jaar
Ik heb deze vorige maand gekocht en bevalt zeer goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb er nog 1 van jaren terug, maar wil deze gaan kopen:
Ray-Ban 3362
[ afbeelding ]
Je had vorig jaar niet exact dezelfde. Je VRIENDIN had exact dezelfde. En die is toen gejatquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:29 schreef Duvel86 het volgende:
Gisteren toevallig eentje gekregen, Ray-ban aviator met zilver/.grijs montuur. Had vorig jaar exact dezelfde maar die is samen met mijn Persol gejat. Persol grootste kutbril ooit, ze zijn erg mooi maar m.i. kutkwaliteit.
wat kom jij nou zeikenquote:Op zondag 5 april 2009 11:58 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Je had vorig jaar niet exact dezelfde. Je VRIENDIN had exact dezelfde. En die is toen gejat
Ik heb juist het tegenovergstelde, ik heb een heel klein hoofdquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef steve2003 het volgende:
Heb nog een wayfarer, maar wil voor dit jaar de cats 5000 of zo'n clubmaster gaan kopen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is alleen 1 probleem, heb echt een groot hoofd! de wayfarer de normale editie staat mij echt totaal niet, heb de allergrootste. weet iemand of bovenstaande brillen in grotere maten beschikbaar zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |