Die heb ik ook, maar dan bruinkleurig. Heb je ook polariserende glazen of niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze heb ik neg gekocht, mijn eerste zonnebril
[ afbeelding ]
Ray-Ban 3364
Een goede bril doe je jaren mee, vooral als automobilist, dus eigenlijk zijn ze niet eens zo extreem seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Marurk het volgende:
Vandaag deze gehaald:
[ afbeelding ]
Ray-Ban 3395
Ik weet het, de zomer duurt niet meer lang, maar kon deze niet laten liggen.Eindelijk eens een fatsoenlijke bril.
Wayfarers vallen toch wel mee qua prijs... ? Vind ze niet zo duur over het algemeenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds een Rayban Wayfarer.
Ze zijn alleen zo duur en mijn Serengeti Napoli doet het (na 5 a 6 jaar! Lang leve de kwaliteits zonnebrillen!) nog prima.
Maar toch! Wayfarer's.
Ja, heb meerdere winkels gezien die 25-50% korting geven op alle zonnebrillen (voor Ray-Bans moet je rekenen op 25% max).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:25 schreef Fortitudo het volgende:
zijn de zonnenbrillen allemaal afgeprijst nu ofnie?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:26 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Een goede bril doe je jaren mee, vooral als automobilist, dus eigenlijk zijn ze niet eens zo extreem seizoensgebonden.
Carrera of zonnebrillen in het algemeen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand tips voor goede glazen voor in de zonnebril?
Ik rij veel auto en ben opzoek naar een goede glazen.
Ben vooral opzoek naar goede glazen eerst goede glazen dan zoek ik er later wel een leuk montuur bij. Zoek glazen die rustig kijken en ook bij wisselde zonnig / bewolkt weer goed te dragen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef marcusa het volgende:
Carrera of zonnebrillen in het algemeen?
Polaroid lenzen van Ray Ban schijnt goed te zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |