Ik heb deze merk ook. Maar dan zitten dezelfde driver glazen erin zo te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:07 schreef MassimO het volgende:
Ik heb deze een paar maanden geleden gekocht. Hij bevalt me super.![]()
Serengeti "Philipe" 7216
[ afbeelding ]
Alleen de damesmodellen toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Kruidvat heeft Armani en Hugo Boss zonnebrillen in de aanbieding, van 120E voor 25E.
Da's wel erg veel korting?
Dat lijkt mij te veel korting. Ik denk dat degene die de inkoop regelt bij het Kruidvat belazerd is met nep-brillen. Ik heb zo een keer een Ralph Lauren polo bij de Perry sport gekocht voor 37,50. Ik vertrouwde het zaakje niet want hij zag er anders uit dan andere RL polo's die ik had, en dat bleek dus ook te zijn. Week later stond in de krant dat het nep-shirts waren en dat je ze terug kon brengen en je geld terug kreeg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Kruidvat heeft Armani en Hugo Boss zonnebrillen in de aanbieding, van 120E voor 25E.
Ik heb ooit eens bij kruidvat een Ralph Lauren zonnebril gekocht voor ¤25 (was zo'n zelfde soort aanbieding), het ding was echt. Ik heb die een jaar later ofzo via marktplaats verkocht, iemand bood ¤40quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
In je fotoboek staat een plaatje met wel een zonnebrilquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen zonnebril waarmee ik echt blij ben, ben nog opzoek naar de perfecte.
TVP
Joh, ik heb wel zonnebrillen, maar geen om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In je fotoboek staat een plaatje met wel een zonnebril
Ik dacht eerst ook niet een dure te kopen en toen toch maar gedaan. Nog steeds geen spijt van. Heb meerdere brillen en eig. draag ik altijd dezelfdequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef Atreidez het volgende:
Na verschillende jaren kutbrilletjes te hebben gebruikt, meestal van polaroid (toch goed uv filter nodig), dit jaar weer wat geld uitgegeven en een Aviator gehaald. Spiegelglas met zilver montuur. Had paar jaar terug een Emmanuel Ungaro, en daar was ik weer eens op gaan zitten in de auto.. toen zou ik nooit meer een dure kopen, maar het is het toch wel waard
Op de fiets overigens nog wel me polaroidje op vanwege de plastic glazen, stuk lichter!
Vind ik ook te duur. Die van mij was 100.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vanmiddag ook nog een "Porche" op mijn neus, mooi ding!
249¤ !Ja doei!
Porsche maakt zelf geen brillen. Wel hebben ze een ontwerp bureau dat een heleboel huis-tuin-keuken voorwerpen ontwerpt; namelijk Porsche Design. Sommige spullen zijn erg mooi !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vanmiddag ook nog een "Porche" op mijn neus, mooi ding!
249¤ !Ja doei!
Tip van Flip: Persol zonnebrillen niet even omhoog schuiven in je haar! Je hoofd is daar breder en de brillen verbuigen heel makkelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef Tahiti het volgende:
Laatst deze Persol 2318S gekocht:
Het is mijn eerste Persol heb altijd Ray Ban gehad maar hij bevalt prima![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar dan bruinkleurig. Heb je ook polariserende glazen of niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze heb ik neg gekocht, mijn eerste zonnebril
[ afbeelding ]
Ray-Ban 3364
Een goede bril doe je jaren mee, vooral als automobilist, dus eigenlijk zijn ze niet eens zo extreem seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Marurk het volgende:
Vandaag deze gehaald:
[ afbeelding ]
Ray-Ban 3395
Ik weet het, de zomer duurt niet meer lang, maar kon deze niet laten liggen.Eindelijk eens een fatsoenlijke bril.
Wayfarers vallen toch wel mee qua prijs... ? Vind ze niet zo duur over het algemeenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds een Rayban Wayfarer.
Ze zijn alleen zo duur en mijn Serengeti Napoli doet het (na 5 a 6 jaar! Lang leve de kwaliteits zonnebrillen!) nog prima.
Maar toch! Wayfarer's.
Ja, heb meerdere winkels gezien die 25-50% korting geven op alle zonnebrillen (voor Ray-Bans moet je rekenen op 25% max).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:25 schreef Fortitudo het volgende:
zijn de zonnenbrillen allemaal afgeprijst nu ofnie?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:26 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Een goede bril doe je jaren mee, vooral als automobilist, dus eigenlijk zijn ze niet eens zo extreem seizoensgebonden.
Carrera of zonnebrillen in het algemeen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Iemand tips voor goede glazen voor in de zonnebril?
Ik rij veel auto en ben opzoek naar een goede glazen.
Ben vooral opzoek naar goede glazen eerst goede glazen dan zoek ik er later wel een leuk montuur bij. Zoek glazen die rustig kijken en ook bij wisselde zonnig / bewolkt weer goed te dragen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef marcusa het volgende:
Carrera of zonnebrillen in het algemeen?
Polaroid lenzen van Ray Ban schijnt goed te zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |