Blijft gewoon tijdloosquote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Idd, dit is dé zomerbril v 2009!quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Ook precies mijn bril. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn Maui Jim Palms kan nog wel een jaartje mee!
[ afbeelding ]
... Maar als ik wat leuks tegen het lijf loop, koop ik dat natuurlijk gewoon
Polaroid! vanaf 40,- oid en heeft tenminste polariserende glazen in tegenstelling tot veel merkbrillen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een zonnebril voor een budget t/m 50 euro. Dus iets beters dan een bril van de markt en niet een super dure bril. Welke merken vallen in dat budget? en waar kan je die kopen.
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef Modepopje het volgende:
ik heb een rayban aviator maar wil graag een dior glossy 1:
[ afbeelding ]
Eens. En daarbij staan aviators verdomd mooi bij vrouwen, in tegenstelling tot die grote bakbeesten in de meest vage vormen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.
Ik ben ook fan, wat een fijne bril is hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef jack4ya het volgende:
Mochten jullie eens op zoek gaan naar een goede bril, tegen reflecties, contrastverhogend, en beschermend... ga eens op zoek naar een Maui Jim en zet die op je neus en kijk eens naar buiten.
Bij welke online winkel dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Honeymooner het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gisteren gekocht, Ray-Ban 4075, helaas zag ik net dat hij in de VS $90 kost, terwijl ik em voor 122E heb..
Ja geen idee, op de site waar ik m'n afbeelding vandaan had zag ik het al. Geen idee of ik em ook goedkoper had kunnen laten bezorgen vanuit de VS, maar vast wel.quote:
Wat, waar en voor hoeveel?quote:
Ik heb eigenlijk alleen maar 'dure brillen', en kan er zo recht de zon mee in kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:43 schreef jack4ya het volgende:
Je had me moeten zien in die winkel, ik zonnebrilkopende noob, keek naar al die prachtige meters met bril, een walhalla. (Parijs). Toen vroeg ik naar Polariserend (en in meerdere winkels gechecked): Dan houdt je 3/4 merken over. Maui Jim, Persol en Polaroid en een paar merken die een kleine selectie voeren: Oakley en Rayban (handje vol brillen at best).
Ik heel verbaasd: "En al die dure brillen dan, allemaal 'gewoon'?"... Ja dus. Ik was echt stomverbaasd. Ik ben dan ook niet gevoelig voor merken, maar ik snap dus werkelijk niet waarom iemand een Dior ofzo koopt en buitengekomen nog knijpt met de ogen.
Misschien vinden ze dan de looks belangrijker dan de functie...
Ik zou er bijna een missie van maken dat iedereen op z'n minst eens een Maui Jim probeert.![]()
In de bossen, op het strand, onderweg... het lijkt wel een grote reclame, de wereld lijkt letterlijk mooier.
(Ik lees net dat die mooie kleurtjes komen door een speciale lens High Ccontrast Lnes (HCL) genaamd probeer dan wel die specifieke lens)
De V&D heeft wel veel brillen die verdomd in de buurt komen, zo niet een kopie zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek zoiets alleen dan MAT ZWART.
Iemand enig idee?
Oke thnx, ook echt in het mat zwart ja? Van de week maar eens even naar binnen wippen daar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De V&D heeft wel veel brillen die verdomd in de buurt komen, zo niet een kopie zijn
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oke thnx, ook echt in het mat zwart ja? Van de week maar eens even naar binnen wippen daar.
Zijn waarschijnlijk nep voor die prijs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit eraan te denken een ray ban aviator te kopen voor erbij. Dus zat ik op ebay te kijken en daar kwam ik een heleboel modellen tegen voor 15 pond ofzo.
http://clothes.shop.ebay.co.uk/items/Mens-Accessories__ray-ban?Sunglasses%2520Style=Polarised%7CAviator&Condition=New%253A%2520With%2520Tags&LH_Price=0..60%40c&LH_BIN=1&_trkparms=66%253A2%257C65%253A2%257C39%253A1&_catref=1&_dmpt=Men_s_Accessories_UK&_mPrRngCbx=1&_sacat=1060&_sop=2&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=2
Vanwaar dat grote prijsverschil met Nederland? of zijn deze allemaal nep ofzo?
oh ja, nu pas zie ik aan het logo linksboven dat het een RayBan is..quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:28 schreef Grimbert het volgende:
Deze neppe Rayban net vers besteld op dealperfect, zal me benieuwen wat voor rommel ik krijg opgestuurd
[ afbeelding ]
het is dus geen grap..quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef Grimbert het volgende:
Ik lach me slap als die zo binnenkomtmaar volgens de kleine fotos die er bij staan staat er "Rayban P" op.
ik heb er eentje van de v&d die erop lijkt, als 2e bril die kapot mag. 7 euroquote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Kwinten92 het volgende:
[ afbeelding ]
Energie ES016. Ik vind hem supervetIemand die een type kent die erop lijkt, deze is namelijk niet zo makkelijk verkrijgbaar.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds de Mosley Tribes van vorig seizoen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |