Blijft gewoon tijdloosquote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Idd, dit is dé zomerbril v 2009!quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Ook precies mijn bril. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn Maui Jim Palms kan nog wel een jaartje mee!
[ afbeelding ]
... Maar als ik wat leuks tegen het lijf loop, koop ik dat natuurlijk gewoon
Polaroid! vanaf 40,- oid en heeft tenminste polariserende glazen in tegenstelling tot veel merkbrillen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een zonnebril voor een budget t/m 50 euro. Dus iets beters dan een bril van de markt en niet een super dure bril. Welke merken vallen in dat budget? en waar kan je die kopen.
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef Modepopje het volgende:
ik heb een rayban aviator maar wil graag een dior glossy 1:
[ afbeelding ]
Eens. En daarbij staan aviators verdomd mooi bij vrouwen, in tegenstelling tot die grote bakbeesten in de meest vage vormen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.
Ik ben ook fan, wat een fijne bril is hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef jack4ya het volgende:
Mochten jullie eens op zoek gaan naar een goede bril, tegen reflecties, contrastverhogend, en beschermend... ga eens op zoek naar een Maui Jim en zet die op je neus en kijk eens naar buiten.
Bij welke online winkel dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Honeymooner het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gisteren gekocht, Ray-Ban 4075, helaas zag ik net dat hij in de VS $90 kost, terwijl ik em voor 122E heb..
Ja geen idee, op de site waar ik m'n afbeelding vandaan had zag ik het al. Geen idee of ik em ook goedkoper had kunnen laten bezorgen vanuit de VS, maar vast wel.quote:
Wat, waar en voor hoeveel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |