quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat maakt het uit of ze 'in' zijn? Accepteert je vriendenclubje je anders niet?
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt zitten.
Mwah, Wayfarers zijn wel redelijk tijdloos, denk dat ze dit jaar ook nog veel te zien zijn ook. Anders heb je altijd de clubmaster nog.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef JayJayy het volgende:
wayfarers zijn zooo 2008. Je kan dit jaar niet komen met die dingen.
Net zo goed als dat ze vorig jaar al strontlelijk waren, maar goed, ieder zn ding.
dus jij wil mij zeggen, dat een bril die in 2007 nog grootschalig uitgekotst werd, plotseling in 2008 door iedereen persoonlijk "gewoon een mooi en goed zittend" bevonden werd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat maakt het uit of ze 'in' zijn? Accepteert je vriendenclubje je anders niet?
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt zitten.
Die heb ik ook, zeer fijne zonnebril. Gebruik 'm nu voor het derde jaar ofzo en totaal geen behoefte aan een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Koepert het volgende:
Heb mn trouwe Ray-Ban RB3239 nog.
[ afbeelding ]
Bevalt nog steeds super.. Lang leve Polarised. Dus k laat t daar lekker bij.. Misschien nog n keer n prul voor de wat lompere zomeractiviteiten, maar verder niks nieuws.
Aviators zijn nooit uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Ritmo het volgende:
Zijn die aviators terug dit jaar? Ik zie ze overal weer.
Mooi brilletjequote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef Breaker.Faker het volgende:
Laatst had ik zonnebril nodig die geschikt was in de auto. Steeds kreeg ik door de zon licht vermoede ogen. Eerst naar Halfords zo china troep ding gekocht. Beviel me niet.
Toen ben ik langs gegaan bij de brillen boer. Die zie dat de Serengeti beste is onder het autorijden. Maar was wel prijzig.
Nu heb ik deze [ afbeelding ]
Serengeti Paolo natuurlijk met gepolariseerde glazen.
Ik heb spijt dat ik deze niet eerder heb gekocht. Echt ideaal bij het rijden mij ogen zijn stukken rustige dan zonder zonnebril. Koste wel 230 maar dan heb je ook wat.
RAy Ban in de winkel proberen en dan via internet bestellen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een zonnebril voor een budget t/m 50 euro. Dus iets beters dan een bril van de markt en niet een super dure bril. Welke merken vallen in dat budget? en waar kan je die kopen.
Waar kun je ray bans voor onder de 50 euro op internet bestellen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
RAy Ban in de winkel proberen en dan via internet bestellen?
Blijft gewoon tijdloosquote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Idd, dit is dé zomerbril v 2009!quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Ted_de_Braak het volgende:
De Wayfarer, al een aardige tijd.
Een nieuwe zonnebril is voor mij ook een zeer kostbare aangelegenheid, met glazen op sterkte, dus deze kan nog best een jaartje mee
[ afbeelding ]
Ook precies mijn bril. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn Maui Jim Palms kan nog wel een jaartje mee!
[ afbeelding ]
... Maar als ik wat leuks tegen het lijf loop, koop ik dat natuurlijk gewoon
Polaroid! vanaf 40,- oid en heeft tenminste polariserende glazen in tegenstelling tot veel merkbrillen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een zonnebril voor een budget t/m 50 euro. Dus iets beters dan een bril van de markt en niet een super dure bril. Welke merken vallen in dat budget? en waar kan je die kopen.
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef Modepopje het volgende:
ik heb een rayban aviator maar wil graag een dior glossy 1:
[ afbeelding ]
Eens. En daarbij staan aviators verdomd mooi bij vrouwen, in tegenstelling tot die grote bakbeesten in de meest vage vormen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Spuuglelijk als je het mij vraagt. Sowieso die hele "groter is beter" trend bij vrouwen is verschrikkelijk. Wel makkelijk voor lelijke vrouwen die er toch nog best leuk uit kunnen zien verstopt achter zo'n immense zonnebril.
Ik ben ook fan, wat een fijne bril is hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef jack4ya het volgende:
Mochten jullie eens op zoek gaan naar een goede bril, tegen reflecties, contrastverhogend, en beschermend... ga eens op zoek naar een Maui Jim en zet die op je neus en kijk eens naar buiten.
Bij welke online winkel dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Honeymooner het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gisteren gekocht, Ray-Ban 4075, helaas zag ik net dat hij in de VS $90 kost, terwijl ik em voor 122E heb..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |