Je had vorig jaar niet exact dezelfde. Je VRIENDIN had exact dezelfde. En die is toen gejatquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:29 schreef Duvel86 het volgende:
Gisteren toevallig eentje gekregen, Ray-ban aviator met zilver/.grijs montuur. Had vorig jaar exact dezelfde maar die is samen met mijn Persol gejat. Persol grootste kutbril ooit, ze zijn erg mooi maar m.i. kutkwaliteit.
wat kom jij nou zeikenquote:Op zondag 5 april 2009 11:58 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Je had vorig jaar niet exact dezelfde. Je VRIENDIN had exact dezelfde. En die is toen gejat
Ik heb juist het tegenovergstelde, ik heb een heel klein hoofdquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef steve2003 het volgende:
Heb nog een wayfarer, maar wil voor dit jaar de cats 5000 of zo'n clubmaster gaan kopen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is alleen 1 probleem, heb echt een groot hoofd! de wayfarer de normale editie staat mij echt totaal niet, heb de allergrootste. weet iemand of bovenstaande brillen in grotere maten beschikbaar zijn?
Welke site?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef ransbal het volgende:
Oakley Gascan S Smoke Brown Text ¤70 inclusief verzendkosten vanuit de UK
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Steve-O het volgende:
Ik hou het nog even op mijn vorig jaar aangeschafte persol :
[ afbeelding ]
Heb er gister anders weer veel te veel gezien. Lelijke mokkels lijken daardoor wel mooier, maar zodra die bril afgaatquote:Op maandag 6 april 2009 02:26 schreef Enchanter het volgende:
Zo te zien , krijgen we niet meer van die achterlijke grote zonnebrillen die je halve hoofd bedekken![]()
Er is een god
Waarschijnlijk is zo een bril een goed alternatief voor een plastic zak of zoquote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb er gister anders weer veel te veel gezien. Lelijke mokkels lijken daardoor wel mooier, maar zodra die bril afgaat.
hoax! je bent blond in je foboquote:
Persolquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Steve-O het volgende:
Ik hou het nog even op mijn vorig jaar aangeschafte persol :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:02 schreef Qlubtempo het volgende:
gezocht, ray-ban of lacoste heren bril met wit montuur? iemand?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat maakt het uit of ze 'in' zijn? Accepteert je vriendenclubje je anders niet?
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt zitten.
Mwah, Wayfarers zijn wel redelijk tijdloos, denk dat ze dit jaar ook nog veel te zien zijn ook. Anders heb je altijd de clubmaster nog.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef JayJayy het volgende:
wayfarers zijn zooo 2008. Je kan dit jaar niet komen met die dingen.
Net zo goed als dat ze vorig jaar al strontlelijk waren, maar goed, ieder zn ding.
dus jij wil mij zeggen, dat een bril die in 2007 nog grootschalig uitgekotst werd, plotseling in 2008 door iedereen persoonlijk "gewoon een mooi en goed zittend" bevonden werd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat maakt het uit of ze 'in' zijn? Accepteert je vriendenclubje je anders niet?
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt zitten.
Die heb ik ook, zeer fijne zonnebril. Gebruik 'm nu voor het derde jaar ofzo en totaal geen behoefte aan een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:10 schreef Koepert het volgende:
Heb mn trouwe Ray-Ban RB3239 nog.
[ afbeelding ]
Bevalt nog steeds super.. Lang leve Polarised. Dus k laat t daar lekker bij.. Misschien nog n keer n prul voor de wat lompere zomeractiviteiten, maar verder niks nieuws.
Aviators zijn nooit uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Ritmo het volgende:
Zijn die aviators terug dit jaar? Ik zie ze overal weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |