De ouders van je neefje zijn verantwoordelijk voor de schade die hij aanricht. Als zij verstandig zijn, sluiten ze een WA verzekering af voor hem. Die verzekering vergoed alle schade aangericht door je neefje. Als het maar een ongelukje betreft. RayBan vragen om een nieuwe vind ik een hele rare gang van zaken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Heeft iemand misschien een emailadres of telefoonnr van Ray-Ban in NL? M'n aviator is flink verneukt nu m'n neefje hem krom gemaakt heeft, past echt met geen mogelijkheid meer op je kop. Ik ga van de week even langs Sunglass Hut waar ik hem gekocht heb, maar de bon zegt dat ruilen alleen kosteloos is binnen 3 maanden, en het is een klein halfjaar geleden of zo. Ik las echter wel op internet dat Ray-Ban meestal heel begripvol is in dit soort situaties en hem kosteloos vervangt voor een nieuwe. Dat was echter in de VS en ik kan nergens Nederlandse info vinden...
Dat dus, en garantie geldt natuurlijk alleen op fabrieksfouten. Niet op kinderen die je spullen mollen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
De ouders van je neefje zijn verantwoordelijk voor de schade die hij aanricht. Als zij verstandig zijn, sluiten ze een WA verzekering af voor hem. Die verzekering vergoed alle schade aangericht door je neefje. Als het maar een ongelukje betreft. RayBan vragen om een nieuwe vind ik een hele rare gang van zaken.
Ik claim geen reet. Leer lezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef Sj0rs het volgende:
haha dat is een mooie... je bril verrot maken en vervolgens een nieuwe claimen.
Mooi montuur, maar volgens mij is het meer voor de looks dan als zonnebril functie, aangezien die glazen niks tegenhouden qua zon en schel licht lijkt me... Of "vallen" die glazen anders bij een merk-bril?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:12 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glas is zeer goede kwaliteit. Al een paar keer laten vallen op steen geen krasje te zien. Het kijkt heel prettig.
Dat zou je denken als je het glas ziet, maar het werkt zeker wel goed tegen de zon en schel licht. Heb de bril vaak op tijdens het rijden. Kijkt heel rustgevend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi montuur, maar volgens mij is het meer voor de looks dan als zonnebril functie, aangezien die glazen niks tegenhouden qua zon en schel licht lijkt me... Of "vallen" die glazen anders bij een merk-bril?
tijd voor een zonnebril op sterktequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef electronique het volgende:
[..]
vooroordelen?
dus ik kan een zonnebril van louis vuitton niet gewoon mooi vinden?
Er is wel een Nederlandse site! Kun je 't niet gewoon bij een dealer vragen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef frank07 het volgende:
Weet iemand de (email/telefoon)gegevens van de Nederlandse importeur van Persol, kan zelf niks vinden. Ik zoek een bepaald model wat ik vooralsnog nergens heb kunnen vinden bij Nederlandse opticiens. Gaat om de 2929s.
[ afbeelding ]
Ik vind hem anders ook wel leuk hoor, en dat zullen er vast wel meer zijn. Het is maar waar je van houdt.quote:
wat jij zegt, glazen zijn uitstekend. Montuur is zo slecht dat het je zaad in poeder kan doen veranderen. Maar dat is mijn ervaring, ik hoor van anderen niets dan lof dus heb t gevoel dat ik de enige ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is wel een Nederlandse site! Kun je 't niet gewoon bij een dealer vragen?
Ik weet trouwens niet of je ervaring hebt met Persol? De glazen zijn heel fijn, maar de monturen vind ik eerlijkgezegd vrij crappy van kwaliteit; ik hoor bij ongeveer alle Persol-bezitters dat ze om de haverklap terugmoeten naar de opticien/brillenboer om het montuur weer goed te laten zetten. En dat is best a-relaxed, zeker bij zo'n toch wel prijzige bril.
Heb ik geen last van, ik heb mijn persol nu ongeveer anderhalf jaar en heb er nog een problemen mee gehad...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is wel een Nederlandse site! Kun je 't niet gewoon bij een dealer vragen?
Ik weet trouwens niet of je ervaring hebt met Persol? De glazen zijn heel fijn, maar de monturen vind ik eerlijkgezegd vrij crappy van kwaliteit; ik hoor bij ongeveer alle Persol-bezitters dat ze om de haverklap terugmoeten naar de opticien/brillenboer om het montuur weer goed te laten zetten. En dat is best a-relaxed, zeker bij zo'n toch wel prijzige bril.
Wow! die RB 3250 vind ik echt heel mooi! Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik heb al een jaar of 5 een zilveren Ray Ban Aviator
[ afbeelding ]
en sinds 2 jaar een Ray Ban 3250.
[ afbeelding ]
Super kwaliteit want na al die jaren nog steeds als nieuw (zelfs nadat de 3250 herhaaldelijke ontmoetingen met betonnen parkeergaragevloeren heeft gehad!!)!! En dat alleen al rechtvaardigt de meerprijs ten opzichte van een elcheapo bril uit de 10 euro bak. Over de voordelen van goede glazen hoeven we het denk ik al helemaal niet meer te hebben.
Onderweg is een Oakley Gascan S Polarized, vanwege de strakkere pasvorm benodigd bij het sporten
[ afbeelding ]
Geen 2009 post, maar beter dan een tvp lijkt me.![]()
Die is echt fucking tof.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
maar ipv wit, lichtroze.
En dan met name die gigantische die je halve gezicht bedekken, dan heb ik altijd het gevoel naar een insect te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:38 schreef Ringo het volgende:
De meeste mensen worden een stuk minder aantrekkelijk met een zonnebril op hun muil, ongeacht wat voor een. Het grappige is dat ze dat zelf niet door hebben. Een bril is een masker waarachter het gezicht iedere expressie verliest.
En toch blijven het boeiende accessoires.
Ray-Ban Wayfarer bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind die brillen met witte randen (van Q-dance) en iewat ronde glazen en platte bovenkant ook wel wat hebben, voor op festivals. Hebben die nog een bepaalde naam? Fabergé van de JVT heeft ook wel eens zo'n ding op geloof ik.
Handig voor sommige vrouwen, die van nood een deugd weten te maken. Zie de idiote dingen maar die hier voorbij komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:38 schreef Ringo het volgende:
De meeste mensen worden een stuk minder aantrekkelijk met een zonnebril op hun muil, ongeacht wat voor een. Het grappige is dat ze dat zelf niet door hebben. Een bril is een masker waarachter het gezicht iedere expressie verliest.
En toch blijven het boeiende accessoires.
wat een guido-brilquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idd, dat strakke. Veel zonnebrillen staan mij niet, maar dit model wel en daarom wil er graag zo een hebben.Nu ik weet dat dit ook Aviators zijn kan ik wel met google aan de slag.
54mm, die 50mm is vooral voor vrouwen en mannen met een heel klein hoofdje. Ik denk dat 8 van de 10 mannen beter die 54mm kan nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef deadlift het volgende:
Beste mensen ik wil een Ray-Ban Wayfarer bestellen van internet. Nou ben ik verschillende wayfarer's tegengekomen.2113 2132 2140
Welke is nou de klassieke Wayfarer?
Ze zijn te krijgen in 2 formaten, 50mm en 54mm. Ik heb iig geen klein hoofd maar ook geen XXL hoofd, welke is aan te raden qua formaat?
Oh mag ook wel niet legit en ik hou van iDEAL.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:24 schreef Mindstate het volgende:
Goedkopste legit raybans haal je van eBay schat ik zo
Nice! Heb je een linkje waar ik deze bril online kan kopen svp?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:30 schreef frank07 het volgende:
@ Ritmo
Volgens mij heeft Faberge de Von Zipper Rockford wel eens op.
[ afbeelding ]
vette bril btw.
Waar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nvm, gekocht voor 90 Euro, inclusief verzendkosten!
Je hebt hem wel al opgehad ergens mag ik hopen, heb topic niet gevolgdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nvm, gekocht voor 90 Euro, inclusief verzendkosten!
Het geeft een fijne foute airquote:Op zondag 21 juni 2009 13:18 schreef Famouss het volgende:
Nee idd dat past niet bij iedereen. maar bij sommige dame's vind ik het wel sexy staan
Hahaha,.. vindt je het heel vreemd dat je zoveel van die brillen ziet als je een stukje van Awakefest bekijkt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Oh mag ook wel niet legit en ik hou van iDEAL.
Populair brilletje deze zomer op de festivals zo te zien:
Bij 1min10 zie je er echt wel een stuk of 30 mee![]()
Nee, moet dat altijd dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:19 schreef iBolt het volgende:
[..]
Je hebt hem wel al opgehad ergens mag ik hopen, heb topic niet gevolgd
Nah iig deze heb ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef RSie het volgende:
[..]
Hahaha,.. vindt je het heel vreemd dat je zoveel van die brillen ziet als je een stukje van Awakefest bekijkt?
die dingen werden gratis uitgedeeld bij de ingang
Bij elke prularia shop in Lloret of Salou.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef DjimmyR het volgende:
Ben ook opzoek naar deze
[ afbeelding ]
Kan ze alleen op ebay ver weg vinden, maar ik heb hem binnen twee weken nodig.
Iemand?
Peppie bril idd.quote:
Mijn local sneakershop in Zwolle heeft een boel Von Zipper zonnebrillen. Daar heb ik de mijne vandaan. Ik heb zelf de Zorg:quote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand waar ze zonnebrillen van von zipper verkopen?
@ Ritmo
http://www.freshcotton.nl/detail.aspx?id=11674
Ik denk dat je die van sabre bedoelt.
van achter je computer: http://optik24plus.de/son(...)shed-white-grey.htmlquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Qlubtempo het volgende:
iemand enig idee waar ik een Oakley Gascan White kan kopen? Liefst in de buurt van Arnhem...
en wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb hem gekocht bij een opticien.
Hij is van het merk Carrera type Rush.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |