Handig voor sommige vrouwen, die van nood een deugd weten te maken. Zie de idiote dingen maar die hier voorbij komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:38 schreef Ringo het volgende:
De meeste mensen worden een stuk minder aantrekkelijk met een zonnebril op hun muil, ongeacht wat voor een. Het grappige is dat ze dat zelf niet door hebben. Een bril is een masker waarachter het gezicht iedere expressie verliest.
En toch blijven het boeiende accessoires.
wat een guido-brilquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idd, dat strakke. Veel zonnebrillen staan mij niet, maar dit model wel en daarom wil er graag zo een hebben.Nu ik weet dat dit ook Aviators zijn kan ik wel met google aan de slag.
54mm, die 50mm is vooral voor vrouwen en mannen met een heel klein hoofdje. Ik denk dat 8 van de 10 mannen beter die 54mm kan nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef deadlift het volgende:
Beste mensen ik wil een Ray-Ban Wayfarer bestellen van internet. Nou ben ik verschillende wayfarer's tegengekomen.2113 2132 2140
Welke is nou de klassieke Wayfarer?
Ze zijn te krijgen in 2 formaten, 50mm en 54mm. Ik heb iig geen klein hoofd maar ook geen XXL hoofd, welke is aan te raden qua formaat?
Oh mag ook wel niet legit en ik hou van iDEAL.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:24 schreef Mindstate het volgende:
Goedkopste legit raybans haal je van eBay schat ik zo
Nice! Heb je een linkje waar ik deze bril online kan kopen svp?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:30 schreef frank07 het volgende:
@ Ritmo
Volgens mij heeft Faberge de Von Zipper Rockford wel eens op.
[ afbeelding ]
vette bril btw.
Waar?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nvm, gekocht voor 90 Euro, inclusief verzendkosten!
Je hebt hem wel al opgehad ergens mag ik hopen, heb topic niet gevolgdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nvm, gekocht voor 90 Euro, inclusief verzendkosten!
Het geeft een fijne foute airquote:Op zondag 21 juni 2009 13:18 schreef Famouss het volgende:
Nee idd dat past niet bij iedereen. maar bij sommige dame's vind ik het wel sexy staan
Hahaha,.. vindt je het heel vreemd dat je zoveel van die brillen ziet als je een stukje van Awakefest bekijkt?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:45 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Oh mag ook wel niet legit en ik hou van iDEAL.
Populair brilletje deze zomer op de festivals zo te zien:
Bij 1min10 zie je er echt wel een stuk of 30 mee![]()
Nee, moet dat altijd dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:19 schreef iBolt het volgende:
[..]
Je hebt hem wel al opgehad ergens mag ik hopen, heb topic niet gevolgd
Nah iig deze heb ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef RSie het volgende:
[..]
Hahaha,.. vindt je het heel vreemd dat je zoveel van die brillen ziet als je een stukje van Awakefest bekijkt?
die dingen werden gratis uitgedeeld bij de ingang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |