Iets met een veter zal wel niet genoeg zijn hè?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
Iemand al leuke 1 april grappen gezien/gehoord?
hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef Mikkie het volgende:
Iets met een veter zal wel niet genoeg zijn hè?
Hangt er vanaf hoe vet je de grap ingeleid hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iets met een veter zal wel niet genoeg zijn hè?
quote:
Het was druk op de klantenservicelijn, dus ik heb ingetoetst dat ze me maar terugbellen. Als ze dat niet doen hebben ze pech en als ze t wel doen handel ik t netjes afquote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
morgane al bedacht wat je met het geld wil doen
ja verplichtte werktijden iets ofzo hequote:Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef Sander het volgende:
Hebben jullie die van Donner meegekregen? Die vond ik briljant
Men vriendin heeft altijd dat de bestelling minstens 4 weken op zicht laat wachten, jij ook? toen bleek dat een niet nader te noemen kledingstuk wat haar zus besteld had, te groot was, was er echter geen enkel probleem met ruilen/ophalenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef morgane het volgende:
Ik zou het in die situaties ook hetzelfde hebben gedaanhet ligt er maar net aan ja. In dit geval vind ik dat ze het best terug mogen hebben, want normaal gaat alles prima bij dat bedrijf.
Maar goed, ik wacht af en als ze niet terugbellen hebben ze pech
Tis maar wat je wilt lezen hequote:Op woensdag 1 april 2009 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las Nijmegen #387 - Waar Ali weer n clown is
Dan had ik wel gelezenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt lezen he![]()
Goh, welk kledingstuk zou dát zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Men vriendin heeft altijd dat de bestelling minstens 4 weken op zicht laat wachten, jij ook? toen bleek dat een niet nader te noemen kledingstuk wat haar zus besteld had, te groot was, was er echter geen enkel probleem met ruilen/ophalen
net zoals het douchen altijd langer of korter duurt door bepaalde nummersquote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch apart dat winamp altijd je mood zo kan bepalen door een aantal bepaalde liedjes achter elkaar te shufflen
Je moet wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan had ik wel gelezen
#387 - Waar D_K wonderbaarlijk is genezen!
Dat heb ik ook altijd hoor, duurt inderdaad een paar weken. Dat is op zich wel lang, maar verder heb ik idd ook nergens problemen mee gehad. Met extra geld krijgen heb ik op zich ook geen probleemquote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Men vriendin heeft altijd dat de bestelling minstens 4 weken op zicht laat wachten, jij ook? toen bleek dat een niet nader te noemen kledingstuk wat haar zus besteld had, te groot was, was er echter geen enkel probleem met ruilen/ophalen
Mag een mens niet dromen?quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoals het douchen altijd langer of korter duurt door bepaalde nummers
too much infoquote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed..
Haha, en in welk hol staat dat bed van IB dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed.. horen we ineens geritsel en weet ik veel wat.. Net alsof er een muis door de kamer liep.. Maar ik dacht van jah misschien ist iemand boven die loopt..
Daarna nog keer, dus IB had de zaklamp gereed.. Was het een super dikke grote vieze tor die tegen de plint aan wilde kruipen
Hij was zeker zo'n 3 cm lang ofzo.. Het kriebelt nog als ik dr aan denk
Bij dupje toch? Tof pand hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, en in welk hol staat dat bed van IB dan?
IB heeft toch een prive-kruikquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is die housewarming trouwens, is de verwarming kapot?
Ik hoop niet dat het een grapje van 'm isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
afgelast
De voorstellingen van Herman Finkers op 6, 7 en 8 april in Stadsschouwburg Nijmegen zijn afgelast. Kaartkopers ontvangen hierover schriftelijk bericht.
Bah daar zou ik heen gaan
De kunst is om vervolgens als man zijnde, zoiets te faken als je bijna in slaap valt. Zachtjes tikken of net doen alsof er iets door je haar loopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed.. horen we ineens geritsel en weet ik veel wat.. Net alsof er een muis door de kamer liep.. Maar ik dacht van jah misschien ist iemand boven die loopt..
Daarna nog keer, dus IB had de zaklamp gereed.. Was het een super dikke grote vieze tor die tegen de plint aan wilde kruipen
Hij was zeker zo'n 3 cm lang ofzo.. Het kriebelt nog als ik dr aan denk
Zeg, is dat niet mijn opmerking om te maken?quote:
En muizen, en soms ratten, en ook veel muggen in de zomerquote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
In een heuse Villa, maarja wel veul natuur enzo dus jah, behalve de konijntjes en fazanten en de eendjesheb je dus ook vieze grote dikke torren
Succes!quote:Op donderdag 2 april 2009 07:38 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
vroeg
zo naar schoolweet niet wat ik kan verwachten! maar hopelijk komt het allemaal goed!
Hahaha, tja, verbouwing, doe je niets aanquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef Californium het volgende:
ik heb geen idee.... kan 10 minuten duren, kan half uur duren, kan 2 uur durenik gok ongeveer een uurtje
11.00 ofzo
.... wat is school lelijk geworden btw....
en ik kon de ingang even niet vinden
Hier wel internet, maar waarschijnlijk is m'n computer vannacht ergens overleden. Alleen de fan slaat nog aan, verder doet 'ie niks meer. Tuurlijk, dat kon er ook nog wel bijquote:
dankje heb ik veel aanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier wel internet, maar waarschijnlijk is m'n computer vannacht ergens overleden. Alleen de fan slaat nog aan, verder doet 'ie niks meer. Tuurlijk, dat kon er ook nog wel bij.
Jij kunt tenminste je mail nog checkenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef gers het volgende:
[..]
dankje heb ik veel aan![]()
nu moet ik iedere keer door de wijk fietsen kijken naar een open internet verbinding om me mail te checken
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef morgane het volgende:
Alsof je nog niet genoeg onvoorziene kosten hebt gemaakt de laatste tijd
ik heb nog wel een laptop te koop staanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij kunt tenminste je mail nog checken.
[..]Precies, een nieuwe pc kan er ook nog wel vanaf, ik heb toch geld zat!
.
Vijf euro per rol toch? Vorig jaar waren ze nog 7,70quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb nog wel een laptop te koop staan![]()
owja ik fiets volgens mij iedere dag langs het huis van me mede lentenaren![]()
nog een klacht![]()
die vuilniszakken zijn duur
Piet, dat is niet grappig. 2k aan incidentele uitgaven waarvan 1k onverwacht, dat kunnen mensen met een normaal salaris niet eens betalen, laat staan ik als studentquote:
je moet nu je kontje verkopen om aan voldoende cash te komen ?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Piet, dat is niet grappig. 2k aan incidentele uitgaven waarvan 1k onverwacht, dat kunnen mensen met een normaal salaris niet eens betalen, laat staan ik als student.
WTF linkse afzettersquote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vijf euro per rol toch? Vorig jaar waren ze nog 7,70
Interesse?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:37 schreef gers het volgende:
[..]
je moet nu je kontje verkopen om aan voldoende cash te komen ?
Klopt, maar het ding is inmiddels dusdanig verouderd dat onderdelen vervangen niet opschiet. Er zit een bejaarde grafische kaart in en het ding wordt steeds meer gaar. Ook de HD-ruimte is beperkt dus daar mag in geïnvesteerd worden. Dan wordt een nieuw apparaat al snel interessant.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een pc hoeft toch geen 1k te kosten, daarnaast kan je kijken wat er precies kaduuk is ipv alles nieuw te kopen.
nouquote:
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordigquote:
Voor mijn fielewapsie (dé delicatesse van het feest) alleen heb je al minstens vier bbq's op een rij nodig, dus ik stel voor dat je je daar eerst druk om maakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordig?
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor mijn fielewapsie (dé delicatesse van het feest) alleen heb je al minstens vier bbq's op een rij nodig, dus ik stel voor dat je je daar eerst druk om maakt.
Als ik een koe laat slachten 4 euro de kiloquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordig?
Ja gelukkig wel, anders kon ik helemaal niks en dat zou nekkend zijn voor mn studie.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt wel je laptop alsnog of niet voor thuis nu ?
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik ben achteraf toch in een 1 april grap getuind
Oh well..
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan.quote:
het kan altijd slechterquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan..
Klopt, maar dat maakt het nu niet direct goed, ofzoquote:
Nou die van mij is anders heerlijk begonnenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan..
Ach als je maar gezond bent of zoiets! Ik zou het niet weten, want dat fenomeen is mij onbekend!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het nu niet direct goed, ofzo.
Het kan ook bijna altijd beter.
Dat is eigenlijk alleen maar goed voor mij. Als de zon schijnt doe ik niks behalve terrassen, nu heb ik tenminste nog een kansje dat ik aan mn studie gaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik kan jullie topsfeertje nog beter maken: het weekend worden er toch buien verwacht, en maandag + dinsdag onweer
Nouja buienradar zegt dus wat anders.. we zien het wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
gelukkig ben ik gewoon in nederland
Het klinkt echt als een luizenleventje zoquote:Op donderdag 2 april 2009 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even iets lekkers eten en dan naar college
Als je zin hebt kom even bij mij langs om te lappenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb gewoon net m'n ramen gelapt, aan de binnenkantMoet zeggen dat 't wel opknapt
Klaarblijkelijk was een vorige bewoner roker
Kibbelingquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb kibbeling gehaald in m'n pauze
Niet zo lekker als op de markt maar goed te doen...
En vandaag gaat heerlijk snel, nog maar 1,5 uur
Eerst m'n eigen buitenkant nog maar esquote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
Als je zin hebt kom even bij mij langs om te lappen
mijn ramen ook hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst m'n eigen buitenkant nog maar esDies pas smerig
bierquote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb gewoon net m'n ramen gelapt, aan de binnenkantMoet zeggen dat 't wel opknapt
Klaarblijkelijk was een vorige bewoner roker
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb 1 1/4 krat pils koud staan, en nog 2 lentebokjes voor zometeenKomt helemaal goed vandaag
Ja, ik heb nu al zin in wijn, in de zonquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb 1 1/4 krat pils koud staan, en nog 2 lentebokjes voor zometeenKomt helemaal goed vandaag
quote:
Dat ging over inrichtenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al zovaak gezegd dat ie dat moest doen, en dan zegt ie van ja als je dr aan stoort doe je het zelf maarJa, dan ga ik het natuurlijk niet meer doen he
Dat ging ook over de ramenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ging over inrichtenNiet over de ramen. Moet binnenkort buiten maar es doen, maar nu eerst nog beetje opruimen/afwassen/was doen/stofzuigen/bier drinken/eten/nogmeerbierdrinken/beestfeesten
Hier wil je het helemaal niet zien op 1 van de 2 ruiten. Is enkel glas met voorzetruit, en volgens mij zit er tussen de voorzetruit en de gewone ook troepquote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Sander het volgende:
Ik moet dat ook maar eens doen, de ramen lappen. Vooral als de zon er vol op staat is het nogal... mistig buiten
Dat had ik in finland.. dubbelglas was daar gewoon 2 ramen + sponningen. En dáár ging idd óók allemaal zooi tussen zitten. Vooral omdat niemand dat ooit schoonmaaktequote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hier wil je het helemaal niet zien op 1 van de 2 ruiten. Is enkel glas met voorzetruit, en volgens mij zit er tussen de voorzetruit en de gewone ook troep
ik in de auto in arnhem, mamma ophalen van t werk maar t loopt uitquote:
heeft ie je niet weg kunnen krijgen om n avondje onder zn vrienden te zijn, of hebben al die vrienden ook vriendinnen die mee komenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pannenkoeken
Hier dadelijk bier, wijn en gezelligheid![]()
Housewarming voor IB zijn matties.
nog niet ?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx, foto's in hendig sjiek pak @ hyves.
Wij eten ook eens per week samen, elke keer bij iemand andersquote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef morgane het volgende:
Gezellig!ik eet met een groepje vrienden elke vrijdag samen, we koken om de beurt. Ga morgen babi pangang maken, altijd goed
![]()
Is weer nieuwquote:Top 20 in de Nijmegen-reeks op 01-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 015 HostiMeister
02. 013 Yashaaaaa
03. 013 Californium
04. 011 swarmahoer
05. 009 LastRequest
06. 009 Cocktailprikker
07. 009 morgane
08. 007 Slarioux
09. 007 Mikkie
10. 006 De_Kardinaal
11. 006 Houniet
12. 005 Dupje
13. 004 PietjePuk007
14. 001 IrishBastard
Reeks-statistieken!
Daarom staat er "op 01-04-2009"quote:Op donderdag 2 april 2009 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t aantal posts per dag denk ik ?
quote:en tof dat je t bijhoud, we hebben het er nog steeds over zo af en toeleuk om te zien
ook niet zo moeilijk geweest vandaagquote:
Ik zou zeggen, kom eens hier langs. In bijna drie jaar tijd heb ik één keer de ramen gewassen. En je weet waar ik woon, dus je weet ook wat een vuiligheid erop komtquote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst m'n eigen buitenkant nog maar esDies pas smerig
Herkenbaar. Bij mij hebben ze ooit ook een ruit ervoor geplaatst. Alleen is het vacuüm trekken totaal niet gelukt, en is de originele ruit ook niet gepoetst van tevoren. Kortom: allemaal vuiligheid en schimmel. Mja, een goed voorbeeld van hoe ik het zelf nooit zou doenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hier wil je het helemaal niet zien op 1 van de 2 ruiten. Is enkel glas met voorzetruit, en volgens mij zit er tussen de voorzetruit en de gewone ook troep
Goffedomme Piet! RESTCEP!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo, ik heb zojuist m'n studie in z'n geheel afgerond. Presentatie ging helemaal goed, daarna verdediging, rete-moeilijke vragen maar heb me er wel aardig doorheen geslagen. Na het beraad kwamen de hoge heren terug, en ik had een 8.
Nu ben ik officieel Master of Science in Economics & Informatics![]()
.
Goed punt, ik pak een biertjequote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
nice pietje, daar moet op gedronken worden
Ha, gefeliciteerd! Ik zag het eerder op hyves dan hier! Netjes gedaan!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo, ik heb zojuist m'n studie in z'n geheel afgerond. Presentatie ging helemaal goed, daarna verdediging, rete-moeilijke vragen maar heb me er wel aardig doorheen geslagen. Na het beraad kwamen de hoge heren terug, en ik had een 8.
.
DK hierquote:
quote:
DK zegt: Ga slapen!quote:
quote:
Join the clanquote:
Ik de ochtend dan niet, maar ben vanavond nog gewoon de Sjaak, dus welkom bij de clubquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:28 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen allen! Is het niet heerlijk weer!
Ik moet werken de hele dag.
Leenauto's zijn gemaakt om mee te scheurenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:36 schreef swarmahoer het volgende:
auto weggebracht, krijg ik een knalgroene I20 meelelijke kleur maar hij stuurt soepel, heerlijk
quote:
Thx. Krijg ik een T-shirt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik de ochtend dan niet, maar ben vanavond nog gewoon de Sjaak, dus welkom bij de club.
Was wel een beetje vroeg voor bier niet? En ff voor de duidelijkheid, dat was dus Cali die op mijn laptop aan het kloten was.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef morgane het volgende:
Echt hoor, ik begin net een beetje wakker te worden en het eerste wat ik voor me zie is Hosti die een striptease doetik zag je gisteren weer langs mn huissie fietsen trouwens
met energy drink, of was het nou bier?
Het was rond half elf, denk ik enne, fijn dat zo'n naam heb bij jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:05 schreef morgane het volgende:
Bij jou kijk ik nergens van op hoor
Maarre, ik heb geen idee hoe laat het toen was ofzo, mn geheugen laat me nog wel eens in de steek (en nee, ik drink geen bier)
Image dat je kweekt hèquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het was rond half elf, denk ik enne, fijn dat zo'n naam heb bij jou![]()
die moet gewoon gequote wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
o hoi Mikkie
moet ik nog een striptease voor je doen
Als ik Cali vanavond zie gaat ze er aan, fair warning.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Als je het maar niet op de komende meet doet. Spreek samen maar wat af
En terecht!quote:
Tuurlijk joh, maak me maar jaloersquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Cali vanavond zie gaat ze er aan, fair warning.
In die clausule stond niets over strippen voor mikkiequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]
jij hebt trouwens nog steeds verloren met poolen
en dar stond wat tegenover he
fair win
ja maar dat was ik die dat zeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In die clausule stond niets over strippen voor mikkie
*ril*quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar dat was ik die dat zeiik had het over bierflesjes enzo
ik neem wel een flesje meequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*ril*
Die staan vanavond niet meer op mijn slaapkamer iig
damn had ik maar beter mijn best gedaan op die pooltafelquote:
je was gewoon niet opgewassen tegen mijn geweldig briljante poolskillzquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
damn had ik maar beter mijn best gedaan op die pooltafel
jahquote:
overratedquote:en hosti, ik dacht dat jij wel goed kon stoten, na al die helden verhalenmaar blijkbaar toch niet
dealquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
vanavond, natijdens het pokeren, en daarna @ house of biljards, we'll settle this once and for all
Jij hebt nog de illusie dat je mij met pokeren kan verslaan?quote:
bij pokeren heb je meer aan intelligentie dan aan uiterlijk hoor schatquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt nog de illusie dat je mij met pokeren kan verslaan?
touchequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
bij pokeren heb je meer aan intelligentie dan aan uiterlijk hoor schatdus dat maakt jou kansloos
![]()
auwquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
schopje msn
Misschien wilde die me er wel gewoon bij hebben?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ie je niet weg kunnen krijgen om n avondje onder zn vrienden te zijn, of hebben al die vrienden ook vriendinnen die mee komen
whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge post gewoon eens onder je eigen account dit is wel verwarrend hoor
niemand? dan doe ik t:quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sjonge post gewoon eens onder je eigen account dit is wel verwarrend hoor
Moblo een groep voor haarzelf?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
, jullie komen altijd in groepen online
. Zo is er niemand, dan is opeens moblo, yashi & IB er. Of Cali & Hosti
.
Leer PI's lezen blauwe!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niemand? dan doe ik t:
POT, KETEL, ZWART, ZIEN
weet ik, maar de grap moet gemaakt wordenquote:
nee en neequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, anders krijg je weer zo'n pot ketel verhaal
Maar nu natuurlijk de hamvraag. Zijn Hosti en cali nu weer een itemof batsen ze elkaar gewoon?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:, jullie komen altijd in groepen online
. Zo is er niemand, dan is opeens moblo, yashi & IB er. Of Cali & Hosti
.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, pokkeheet in het Goffert
Ow, Cali vanavond rond 8 uur bij Chris en Moniek thuis
Ja hups! Aan het werk verdomme! Als jij geen premies meer betaalt moet ik straks gaan werken!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens omkleden en dan richting werk
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Californium het volgende:
O en gefeli mikkieen ook nog gefeli Piet
![]()
ik had trouwens voor mijn literatuur verdediging een 8
Ik peil IB wel even, tnx 4 zhe tipquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet je IB eens pijlen.. die heeft 3 pc's staan op zijn kamer
Blei dat je de hint begreiptquote:
Mja, da's wel vaker. Zelfs normale mensen struikelen bijvoorbeeld al bij het woord 'analfabeet'.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het sowieso achterlijk dat ze mensen die al moeite met woorden hebben.. er ook nog zo'n woord aangeven..
Ik heb de hulp van IB al ingeroepen om morgen even een voeding eraan te hangen. Daarna heb ik uitsluitsel, hoop ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog een pc boven staan mikkie, maar weet nog niet of ik die als ''vaste'' pc wil gebruiken als ik op kamers ga
Gefeliciteerd Pietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |