whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge post gewoon eens onder je eigen account dit is wel verwarrend hoor
niemand? dan doe ik t:quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sjonge post gewoon eens onder je eigen account dit is wel verwarrend hoor
Moblo een groep voor haarzelf?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
, jullie komen altijd in groepen online
. Zo is er niemand, dan is opeens moblo, yashi & IB er. Of Cali & Hosti
.
Leer PI's lezen blauwe!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niemand? dan doe ik t:
POT, KETEL, ZWART, ZIEN
weet ik, maar de grap moet gemaakt wordenquote:
nee en neequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, anders krijg je weer zo'n pot ketel verhaal
Maar nu natuurlijk de hamvraag. Zijn Hosti en cali nu weer een itemof batsen ze elkaar gewoon?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:, jullie komen altijd in groepen online
. Zo is er niemand, dan is opeens moblo, yashi & IB er. Of Cali & Hosti
.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, pokkeheet in het Goffert
Ow, Cali vanavond rond 8 uur bij Chris en Moniek thuis
Ja hups! Aan het werk verdomme! Als jij geen premies meer betaalt moet ik straks gaan werken!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens omkleden en dan richting werk
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Californium het volgende:
O en gefeli mikkieen ook nog gefeli Piet
![]()
ik had trouwens voor mijn literatuur verdediging een 8
Ik peil IB wel even, tnx 4 zhe tipquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet je IB eens pijlen.. die heeft 3 pc's staan op zijn kamer
Blei dat je de hint begreiptquote:
Mja, da's wel vaker. Zelfs normale mensen struikelen bijvoorbeeld al bij het woord 'analfabeet'.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het sowieso achterlijk dat ze mensen die al moeite met woorden hebben.. er ook nog zo'n woord aangeven..
Ik heb de hulp van IB al ingeroepen om morgen even een voeding eraan te hangen. Daarna heb ik uitsluitsel, hoop ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog een pc boven staan mikkie, maar weet nog niet of ik die als ''vaste'' pc wil gebruiken als ik op kamers ga
Gefeliciteerd Pietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo, ik heb zojuist m'n studie in z'n geheel afgerond. Presentatie ging helemaal goed, daarna verdediging, rete-moeilijke vragen maar heb me er wel aardig doorheen geslagen. Na het beraad kwamen de hoge heren terug, en ik had een 8.
Nu ben ik officieel Master of Science in Economics & Informatics![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |