Het was rond half elf, denk ik enne, fijn dat zo'n naam heb bij jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:05 schreef morgane het volgende:
Bij jou kijk ik nergens van op hoor
Maarre, ik heb geen idee hoe laat het toen was ofzo, mn geheugen laat me nog wel eens in de steek (en nee, ik drink geen bier)
Image dat je kweekt hèquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het was rond half elf, denk ik enne, fijn dat zo'n naam heb bij jou![]()
die moet gewoon gequote wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
o hoi Mikkie
moet ik nog een striptease voor je doen
Als ik Cali vanavond zie gaat ze er aan, fair warning.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Als je het maar niet op de komende meet doet. Spreek samen maar wat af
En terecht!quote:
Tuurlijk joh, maak me maar jaloersquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Cali vanavond zie gaat ze er aan, fair warning.
In die clausule stond niets over strippen voor mikkiequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]
jij hebt trouwens nog steeds verloren met poolen
en dar stond wat tegenover he
fair win
ja maar dat was ik die dat zeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In die clausule stond niets over strippen voor mikkie
*ril*quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar dat was ik die dat zeiik had het over bierflesjes enzo
ik neem wel een flesje meequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*ril*
Die staan vanavond niet meer op mijn slaapkamer iig
damn had ik maar beter mijn best gedaan op die pooltafelquote:
je was gewoon niet opgewassen tegen mijn geweldig briljante poolskillzquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
damn had ik maar beter mijn best gedaan op die pooltafel
jahquote:
overratedquote:en hosti, ik dacht dat jij wel goed kon stoten, na al die helden verhalenmaar blijkbaar toch niet
dealquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
vanavond, natijdens het pokeren, en daarna @ house of biljards, we'll settle this once and for all
Jij hebt nog de illusie dat je mij met pokeren kan verslaan?quote:
bij pokeren heb je meer aan intelligentie dan aan uiterlijk hoor schatquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt nog de illusie dat je mij met pokeren kan verslaan?
touchequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
bij pokeren heb je meer aan intelligentie dan aan uiterlijk hoor schatdus dat maakt jou kansloos
![]()
auwquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
schopje msn
Misschien wilde die me er wel gewoon bij hebben?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ie je niet weg kunnen krijgen om n avondje onder zn vrienden te zijn, of hebben al die vrienden ook vriendinnen die mee komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |