In die clausule stond niets over strippen voor mikkiequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]
jij hebt trouwens nog steeds verloren met poolen
en dar stond wat tegenover he
fair win
ja maar dat was ik die dat zeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In die clausule stond niets over strippen voor mikkie
*ril*quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar dat was ik die dat zeiik had het over bierflesjes enzo
ik neem wel een flesje meequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*ril*
Die staan vanavond niet meer op mijn slaapkamer iig
damn had ik maar beter mijn best gedaan op die pooltafelquote:
je was gewoon niet opgewassen tegen mijn geweldig briljante poolskillzquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
damn had ik maar beter mijn best gedaan op die pooltafel
jahquote:
overratedquote:en hosti, ik dacht dat jij wel goed kon stoten, na al die helden verhalenmaar blijkbaar toch niet
dealquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
vanavond, natijdens het pokeren, en daarna @ house of biljards, we'll settle this once and for all
Jij hebt nog de illusie dat je mij met pokeren kan verslaan?quote:
bij pokeren heb je meer aan intelligentie dan aan uiterlijk hoor schatquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt nog de illusie dat je mij met pokeren kan verslaan?
touchequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
bij pokeren heb je meer aan intelligentie dan aan uiterlijk hoor schatdus dat maakt jou kansloos
![]()
auwquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
schopje msn
Misschien wilde die me er wel gewoon bij hebben?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ie je niet weg kunnen krijgen om n avondje onder zn vrienden te zijn, of hebben al die vrienden ook vriendinnen die mee komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |