Iets met een veter zal wel niet genoeg zijn hè?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
Iemand al leuke 1 april grappen gezien/gehoord?
hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef Mikkie het volgende:
Iets met een veter zal wel niet genoeg zijn hè?
Hangt er vanaf hoe vet je de grap ingeleid hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iets met een veter zal wel niet genoeg zijn hè?
quote:
Het was druk op de klantenservicelijn, dus ik heb ingetoetst dat ze me maar terugbellen. Als ze dat niet doen hebben ze pech en als ze t wel doen handel ik t netjes afquote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
morgane al bedacht wat je met het geld wil doen
ja verplichtte werktijden iets ofzo hequote:Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef Sander het volgende:
Hebben jullie die van Donner meegekregen? Die vond ik briljant
Men vriendin heeft altijd dat de bestelling minstens 4 weken op zicht laat wachten, jij ook? toen bleek dat een niet nader te noemen kledingstuk wat haar zus besteld had, te groot was, was er echter geen enkel probleem met ruilen/ophalenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef morgane het volgende:
Ik zou het in die situaties ook hetzelfde hebben gedaanhet ligt er maar net aan ja. In dit geval vind ik dat ze het best terug mogen hebben, want normaal gaat alles prima bij dat bedrijf.
Maar goed, ik wacht af en als ze niet terugbellen hebben ze pech
Tis maar wat je wilt lezen hequote:Op woensdag 1 april 2009 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las Nijmegen #387 - Waar Ali weer n clown is
Dan had ik wel gelezenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt lezen he![]()
Goh, welk kledingstuk zou dát zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Men vriendin heeft altijd dat de bestelling minstens 4 weken op zicht laat wachten, jij ook? toen bleek dat een niet nader te noemen kledingstuk wat haar zus besteld had, te groot was, was er echter geen enkel probleem met ruilen/ophalen
net zoals het douchen altijd langer of korter duurt door bepaalde nummersquote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch apart dat winamp altijd je mood zo kan bepalen door een aantal bepaalde liedjes achter elkaar te shufflen
Je moet wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan had ik wel gelezen
#387 - Waar D_K wonderbaarlijk is genezen!
Dat heb ik ook altijd hoor, duurt inderdaad een paar weken. Dat is op zich wel lang, maar verder heb ik idd ook nergens problemen mee gehad. Met extra geld krijgen heb ik op zich ook geen probleemquote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Men vriendin heeft altijd dat de bestelling minstens 4 weken op zicht laat wachten, jij ook? toen bleek dat een niet nader te noemen kledingstuk wat haar zus besteld had, te groot was, was er echter geen enkel probleem met ruilen/ophalen
Mag een mens niet dromen?quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoals het douchen altijd langer of korter duurt door bepaalde nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |