heeft ie je niet weg kunnen krijgen om n avondje onder zn vrienden te zijn, of hebben al die vrienden ook vriendinnen die mee komenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pannenkoeken
Hier dadelijk bier, wijn en gezelligheid![]()
Housewarming voor IB zijn matties.
nog niet ?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx, foto's in hendig sjiek pak @ hyves.
Wij eten ook eens per week samen, elke keer bij iemand andersquote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef morgane het volgende:
Gezellig!ik eet met een groepje vrienden elke vrijdag samen, we koken om de beurt. Ga morgen babi pangang maken, altijd goed
![]()
Is weer nieuwquote:Top 20 in de Nijmegen-reeks op 01-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 015 HostiMeister
02. 013 Yashaaaaa
03. 013 Californium
04. 011 swarmahoer
05. 009 LastRequest
06. 009 Cocktailprikker
07. 009 morgane
08. 007 Slarioux
09. 007 Mikkie
10. 006 De_Kardinaal
11. 006 Houniet
12. 005 Dupje
13. 004 PietjePuk007
14. 001 IrishBastard
Reeks-statistieken!
Daarom staat er "op 01-04-2009"quote:Op donderdag 2 april 2009 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t aantal posts per dag denk ik ?
quote:en tof dat je t bijhoud, we hebben het er nog steeds over zo af en toeleuk om te zien
ook niet zo moeilijk geweest vandaagquote:
Ik zou zeggen, kom eens hier langs. In bijna drie jaar tijd heb ik één keer de ramen gewassen. En je weet waar ik woon, dus je weet ook wat een vuiligheid erop komtquote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst m'n eigen buitenkant nog maar esDies pas smerig
Herkenbaar. Bij mij hebben ze ooit ook een ruit ervoor geplaatst. Alleen is het vacuüm trekken totaal niet gelukt, en is de originele ruit ook niet gepoetst van tevoren. Kortom: allemaal vuiligheid en schimmel. Mja, een goed voorbeeld van hoe ik het zelf nooit zou doenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hier wil je het helemaal niet zien op 1 van de 2 ruiten. Is enkel glas met voorzetruit, en volgens mij zit er tussen de voorzetruit en de gewone ook troep
Goffedomme Piet! RESTCEP!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo, ik heb zojuist m'n studie in z'n geheel afgerond. Presentatie ging helemaal goed, daarna verdediging, rete-moeilijke vragen maar heb me er wel aardig doorheen geslagen. Na het beraad kwamen de hoge heren terug, en ik had een 8.
Nu ben ik officieel Master of Science in Economics & Informatics![]()
.
Goed punt, ik pak een biertjequote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
nice pietje, daar moet op gedronken worden
Ha, gefeliciteerd! Ik zag het eerder op hyves dan hier! Netjes gedaan!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo, ik heb zojuist m'n studie in z'n geheel afgerond. Presentatie ging helemaal goed, daarna verdediging, rete-moeilijke vragen maar heb me er wel aardig doorheen geslagen. Na het beraad kwamen de hoge heren terug, en ik had een 8.
Nu ben ik officieel Master of Science in Economics & Informatics![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |