Als ik een koe laat slachten 4 euro de kiloquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordig?
Ja gelukkig wel, anders kon ik helemaal niks en dat zou nekkend zijn voor mn studie.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt wel je laptop alsnog of niet voor thuis nu ?
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik ben achteraf toch in een 1 april grap getuind
Oh well..
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan.quote:
het kan altijd slechterquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan..
Klopt, maar dat maakt het nu niet direct goed, ofzoquote:
Nou die van mij is anders heerlijk begonnenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan..
Ach als je maar gezond bent of zoiets! Ik zou het niet weten, want dat fenomeen is mij onbekend!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het nu niet direct goed, ofzo.
Het kan ook bijna altijd beter.
Dat is eigenlijk alleen maar goed voor mij. Als de zon schijnt doe ik niks behalve terrassen, nu heb ik tenminste nog een kansje dat ik aan mn studie gaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik kan jullie topsfeertje nog beter maken: het weekend worden er toch buien verwacht, en maandag + dinsdag onweer
Nouja buienradar zegt dus wat anders.. we zien het wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
gelukkig ben ik gewoon in nederland
Het klinkt echt als een luizenleventje zoquote:Op donderdag 2 april 2009 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even iets lekkers eten en dan naar college
Als je zin hebt kom even bij mij langs om te lappenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb gewoon net m'n ramen gelapt, aan de binnenkantMoet zeggen dat 't wel opknapt
Klaarblijkelijk was een vorige bewoner roker
Kibbelingquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb kibbeling gehaald in m'n pauze
Niet zo lekker als op de markt maar goed te doen...
En vandaag gaat heerlijk snel, nog maar 1,5 uur
Eerst m'n eigen buitenkant nog maar esquote:Op donderdag 2 april 2009 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
Als je zin hebt kom even bij mij langs om te lappen
mijn ramen ook hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 15:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst m'n eigen buitenkant nog maar esDies pas smerig
bierquote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb gewoon net m'n ramen gelapt, aan de binnenkantMoet zeggen dat 't wel opknapt
Klaarblijkelijk was een vorige bewoner roker
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb 1 1/4 krat pils koud staan, en nog 2 lentebokjes voor zometeenKomt helemaal goed vandaag
Ja, ik heb nu al zin in wijn, in de zonquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb 1 1/4 krat pils koud staan, en nog 2 lentebokjes voor zometeenKomt helemaal goed vandaag
quote:
Dat ging over inrichtenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al zovaak gezegd dat ie dat moest doen, en dan zegt ie van ja als je dr aan stoort doe je het zelf maarJa, dan ga ik het natuurlijk niet meer doen he
Dat ging ook over de ramenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat ging over inrichtenNiet over de ramen. Moet binnenkort buiten maar es doen, maar nu eerst nog beetje opruimen/afwassen/was doen/stofzuigen/bier drinken/eten/nogmeerbierdrinken/beestfeesten
Hier wil je het helemaal niet zien op 1 van de 2 ruiten. Is enkel glas met voorzetruit, en volgens mij zit er tussen de voorzetruit en de gewone ook troepquote:Op donderdag 2 april 2009 15:55 schreef Sander het volgende:
Ik moet dat ook maar eens doen, de ramen lappen. Vooral als de zon er vol op staat is het nogal... mistig buiten
Dat had ik in finland.. dubbelglas was daar gewoon 2 ramen + sponningen. En dáár ging idd óók allemaal zooi tussen zitten. Vooral omdat niemand dat ooit schoonmaaktequote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hier wil je het helemaal niet zien op 1 van de 2 ruiten. Is enkel glas met voorzetruit, en volgens mij zit er tussen de voorzetruit en de gewone ook troep
ik in de auto in arnhem, mamma ophalen van t werk maar t loopt uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |