Haha, en in welk hol staat dat bed van IB dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed.. horen we ineens geritsel en weet ik veel wat.. Net alsof er een muis door de kamer liep.. Maar ik dacht van jah misschien ist iemand boven die loopt..
Daarna nog keer, dus IB had de zaklamp gereed.. Was het een super dikke grote vieze tor die tegen de plint aan wilde kruipen
Hij was zeker zo'n 3 cm lang ofzo.. Het kriebelt nog als ik dr aan denk
Bij dupje toch? Tof pand hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, en in welk hol staat dat bed van IB dan?
IB heeft toch een prive-kruikquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is die housewarming trouwens, is de verwarming kapot?
Ik hoop niet dat het een grapje van 'm isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
afgelast
De voorstellingen van Herman Finkers op 6, 7 en 8 april in Stadsschouwburg Nijmegen zijn afgelast. Kaartkopers ontvangen hierover schriftelijk bericht.
Bah daar zou ik heen gaan
De kunst is om vervolgens als man zijnde, zoiets te faken als je bijna in slaap valt. Zachtjes tikken of net doen alsof er iets door je haar loopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed.. horen we ineens geritsel en weet ik veel wat.. Net alsof er een muis door de kamer liep.. Maar ik dacht van jah misschien ist iemand boven die loopt..
Daarna nog keer, dus IB had de zaklamp gereed.. Was het een super dikke grote vieze tor die tegen de plint aan wilde kruipen
Hij was zeker zo'n 3 cm lang ofzo.. Het kriebelt nog als ik dr aan denk
Zeg, is dat niet mijn opmerking om te maken?quote:
En muizen, en soms ratten, en ook veel muggen in de zomerquote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
In een heuse Villa, maarja wel veul natuur enzo dus jah, behalve de konijntjes en fazanten en de eendjesheb je dus ook vieze grote dikke torren
Succes!quote:Op donderdag 2 april 2009 07:38 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
vroeg
zo naar schoolweet niet wat ik kan verwachten! maar hopelijk komt het allemaal goed!
Hahaha, tja, verbouwing, doe je niets aanquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef Californium het volgende:
ik heb geen idee.... kan 10 minuten duren, kan half uur duren, kan 2 uur durenik gok ongeveer een uurtje
11.00 ofzo
.... wat is school lelijk geworden btw....
en ik kon de ingang even niet vinden
Hier wel internet, maar waarschijnlijk is m'n computer vannacht ergens overleden. Alleen de fan slaat nog aan, verder doet 'ie niks meer. Tuurlijk, dat kon er ook nog wel bijquote:
dankje heb ik veel aanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier wel internet, maar waarschijnlijk is m'n computer vannacht ergens overleden. Alleen de fan slaat nog aan, verder doet 'ie niks meer. Tuurlijk, dat kon er ook nog wel bij.
Jij kunt tenminste je mail nog checkenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef gers het volgende:
[..]
dankje heb ik veel aan![]()
nu moet ik iedere keer door de wijk fietsen kijken naar een open internet verbinding om me mail te checken
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef morgane het volgende:
Alsof je nog niet genoeg onvoorziene kosten hebt gemaakt de laatste tijd
ik heb nog wel een laptop te koop staanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij kunt tenminste je mail nog checken.
[..]Precies, een nieuwe pc kan er ook nog wel vanaf, ik heb toch geld zat!
.
Vijf euro per rol toch? Vorig jaar waren ze nog 7,70quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb nog wel een laptop te koop staan![]()
owja ik fiets volgens mij iedere dag langs het huis van me mede lentenaren![]()
nog een klacht![]()
die vuilniszakken zijn duur
Piet, dat is niet grappig. 2k aan incidentele uitgaven waarvan 1k onverwacht, dat kunnen mensen met een normaal salaris niet eens betalen, laat staan ik als studentquote:
je moet nu je kontje verkopen om aan voldoende cash te komen ?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Piet, dat is niet grappig. 2k aan incidentele uitgaven waarvan 1k onverwacht, dat kunnen mensen met een normaal salaris niet eens betalen, laat staan ik als student.
WTF linkse afzettersquote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vijf euro per rol toch? Vorig jaar waren ze nog 7,70
Interesse?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:37 schreef gers het volgende:
[..]
je moet nu je kontje verkopen om aan voldoende cash te komen ?
Klopt, maar het ding is inmiddels dusdanig verouderd dat onderdelen vervangen niet opschiet. Er zit een bejaarde grafische kaart in en het ding wordt steeds meer gaar. Ook de HD-ruimte is beperkt dus daar mag in geïnvesteerd worden. Dan wordt een nieuw apparaat al snel interessant.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een pc hoeft toch geen 1k te kosten, daarnaast kan je kijken wat er precies kaduuk is ipv alles nieuw te kopen.
nouquote:
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordigquote:
Voor mijn fielewapsie (dé delicatesse van het feest) alleen heb je al minstens vier bbq's op een rij nodig, dus ik stel voor dat je je daar eerst druk om maakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordig?
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor mijn fielewapsie (dé delicatesse van het feest) alleen heb je al minstens vier bbq's op een rij nodig, dus ik stel voor dat je je daar eerst druk om maakt.
Als ik een koe laat slachten 4 euro de kiloquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |