too much infoquote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed..
Haha, en in welk hol staat dat bed van IB dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed.. horen we ineens geritsel en weet ik veel wat.. Net alsof er een muis door de kamer liep.. Maar ik dacht van jah misschien ist iemand boven die loopt..
Daarna nog keer, dus IB had de zaklamp gereed.. Was het een super dikke grote vieze tor die tegen de plint aan wilde kruipen
Hij was zeker zo'n 3 cm lang ofzo.. Het kriebelt nog als ik dr aan denk
Bij dupje toch? Tof pand hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, en in welk hol staat dat bed van IB dan?
IB heeft toch een prive-kruikquote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is die housewarming trouwens, is de verwarming kapot?
Ik hoop niet dat het een grapje van 'm isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
afgelast
De voorstellingen van Herman Finkers op 6, 7 en 8 april in Stadsschouwburg Nijmegen zijn afgelast. Kaartkopers ontvangen hierover schriftelijk bericht.
Bah daar zou ik heen gaan
De kunst is om vervolgens als man zijnde, zoiets te faken als je bijna in slaap valt. Zachtjes tikken of net doen alsof er iets door je haar loopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow serieus, vannacht bij IB, we lagen in bed.. horen we ineens geritsel en weet ik veel wat.. Net alsof er een muis door de kamer liep.. Maar ik dacht van jah misschien ist iemand boven die loopt..
Daarna nog keer, dus IB had de zaklamp gereed.. Was het een super dikke grote vieze tor die tegen de plint aan wilde kruipen
Hij was zeker zo'n 3 cm lang ofzo.. Het kriebelt nog als ik dr aan denk
Zeg, is dat niet mijn opmerking om te maken?quote:
En muizen, en soms ratten, en ook veel muggen in de zomerquote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
In een heuse Villa, maarja wel veul natuur enzo dus jah, behalve de konijntjes en fazanten en de eendjesheb je dus ook vieze grote dikke torren
Succes!quote:Op donderdag 2 april 2009 07:38 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
vroeg
zo naar schoolweet niet wat ik kan verwachten! maar hopelijk komt het allemaal goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |