Als ik een koe laat slachten 4 euro de kiloquote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
binnenkort een bbq, wat doet het per kilo tegenwoordig?
Ja gelukkig wel, anders kon ik helemaal niks en dat zou nekkend zijn voor mn studie.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je hebt wel je laptop alsnog of niet voor thuis nu ?
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik ben achteraf toch in een 1 april grap getuind
Oh well..
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan.quote:
het kan altijd slechterquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan..
Klopt, maar dat maakt het nu niet direct goed, ofzoquote:
Nou die van mij is anders heerlijk begonnenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot nu toe is er echt nog helemaal niks goeds aan..
Ach als je maar gezond bent of zoiets! Ik zou het niet weten, want dat fenomeen is mij onbekend!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt het nu niet direct goed, ofzo.
Het kan ook bijna altijd beter.
Dat is eigenlijk alleen maar goed voor mij. Als de zon schijnt doe ik niks behalve terrassen, nu heb ik tenminste nog een kansje dat ik aan mn studie gaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik kan jullie topsfeertje nog beter maken: het weekend worden er toch buien verwacht, en maandag + dinsdag onweer
Nouja buienradar zegt dus wat anders.. we zien het wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)n_verwacht_weer.html
gelukkig ben ik gewoon in nederland
Het klinkt echt als een luizenleventje zoquote:Op donderdag 2 april 2009 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even iets lekkers eten en dan naar college
Als je zin hebt kom even bij mij langs om te lappenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb gewoon net m'n ramen gelapt, aan de binnenkantMoet zeggen dat 't wel opknapt
Klaarblijkelijk was een vorige bewoner roker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |