abonnement Unibet Coolblue
pi_67612746
quote:
German producer Matthias Baumann was instantly amazed, as he - at a very young age in front of a piano – discovered, that only three little notes, put together in the right direction and played with a certain sound, are sufficient to evoke emotions.
Even more, those same notes could trigger different emotions in different people, depending on so many different factors.

Take this still existing childlike exaltation, add a never ending curiousness for diverse and unique sounds and musical styles, mash it up with a distinct fondness for groove in every sense, and you got Cressida.
This progressive trance act was launched in 2005 by Matthias together with Roland Geringer, who shared the same musical background the same passion for EDM back then. Working together for almost three years and gaining instant recognition for their tracks and remixes, the project Cressida never stopped growing and so did the list of labels they worked for, including Lost Language, Baroque Records, Afterglow, Ava Recordings, Somatic Sense, Alter Ego Records and Enhanced Records, only to name a few.

Run by Matthias alone since early 2008, that year marked the most successful for Cressida.
The track “6AM” on the well established German label “Euphonic Records” hit the nail on the head with its beautiful melody and the amazing club interpretation by Euphonic label owners Kyau & Albert. The track still holds the record as highest charting trancetrack and was the best selling trance single of the year 2008 on www.beatport.com . It also got nominated for a beatport award and was featured on the well-known compilation “In search of sunrise” by Dj Tiesto.
Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door Armin van Buuren. Op vrijdagavond is er vanaf 8 uur Trance Around The World met Above & Beyond op Anjunabeats.com.

Tiësto en Ferry Corsten hebben beiden ook een radioshow, 'Tiësto's Club Life' en 'Corsten's Countdown'. Tiësto kan je elke vrijdagavond horen om 22 uur op Radio 538 en Ferry Corsten elke woensdagavond om 20 uur op DI.FM.

Luister naar GDJB, ASOT en TATW, TCL en CC om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier, hier en hier te vinden.

Ook user hp22 heeft zijn eigen radioshow. Wekelijks houdt hij je op de hoogte met de beste house, trance, techno en alles wat daar omheen hangt. Het 2e uur is gereserveerd voor een gast dj. Check DigitalGrooves.nl!

Er zijn nog ontelbaar veel meer trance radioshows, een goed overzicht vind je hier and hier.
Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance dj te vinden bij 538 Dance Department.

Handige links

Communities
Tranceaddict forum
Trance.nu forum
Clubcharts forum
e-beatz forum
Intuition forum
Global Dj Broadcast forum
Anjunabeats forum
Phono forum

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings
Intuition recordings
United recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats
Sensegenerate FM
Digitally Imported

Vinyl/mp3 release info
mp3-tunes.nl
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

mp3 winkels
Audiojelly
Beatport
Trackitdown
Dance Tunes

Andere handige sites
Discogs
Trance.nu Wiki

Vorige delen
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
Centraal Trance Topic (32): Passiva
Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
Centraal Trance Topic (34): Airwave
Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
Centraal Trance Topic (40): Marco V
Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding
Centraal Trance Topic (43): Phynn
Centraal Trance Topic (44): Solarstone
Centraal Trance Topic (45): Brian Transeau
Centraal Trance Topic (46): Joni Ljungqvist
Centraal Trance Topic (47): Signum
Centraal Trance Topic (48): Elevation
Centraal Trance Topic (49): Danjo & Styles
Centraal Trance Topic (50): Jon O'Bir
Centraal Trance Topic (51): Maor Levi
Centraal Trance Topic (52): Sean Tyas
Centraal Trance Topic (53): Activa
Centraal Trance Topic (54): Mike Shiver
Centraal Trance Topic (55): Alex M.O.R.P.H.
Centraal Trance Topic (56): Leon Bolier
Centraal Trance Topic (57): Duderstadt
Centraal Trance Topic (58): Gareth Emery
Centraal Trance Topic (59): Daniel Kandi
Centraal Trance Topic (60): Blank & Jones
Centraal Trance Topic (61): Aly & Fila
Centraal Trance Topic (62): The Thrillseekers
Centraal Trance Topic (63): Airbase
Centraal Trance Topic (64): David West
Centraal Trance Topic (65): Ronski Speed
Centraal Trance Topic (66): Lange
Centraal Trance Topic (67): Agnelli & Nelson
Centraal Trance Topic (68): Way Out West
Centraal Trance Topic (69): Breakfast
Centraal Trance Topic (70): Bart Claessen
Centraal Trance Topic (71): Marcus Schossow
Centraal Trance Topic (72): Carl B
Centraal Trance Topic (73): Cosmic Gate
Centraal Trance Topic (74): Heatbeat
Centraal Trance Topic (75): The Blizzard
Centraal Trance Topic (76): Giuseppe Ottaviani
Centraal Trance Topic (77): Joop
Centraal Trance Topic (78): Mike Foyle
Centraal Trance Topic (79): Stoneface & Terminal
Centraal Trance Topic (80): Super8 & Tab
Centraal Trance Topic (81): Richard Durand

*openingspost*
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 1 april 2009 @ 14:55:03 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67612953
6AM
  woensdag 1 april 2009 @ 15:03:05 #3
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67613293
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

op de openingsplaat na een heerlijk setje, uitstekende plaatkeuze! Van het mixtechenische gedeelte heb ik niet zo'n verstand!
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:

[..]

Daarom luister ik ook altijd oppervlakkig in de achtergrond. Grove fouten hoor je dan wel en je merkt ook wel of platen lekker lopen. Hierbij eigenlijk het gevoel gehad dat het wel mooi overliep en luistert lekker weg. De 50 minuten waren zo voorbij.
Bedankt beiden .
Er zit een grote fout op 23:53 als ik me niet vergis, bij het beatsyncen draaide ik heel even aan de verkeerde jogwheel .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_67613345
Ping.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 1 april 2009 @ 15:06:57 #5
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67613456
Lekker Sven Väthen op chocomel.
  woensdag 1 april 2009 @ 15:09:39 #6
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67613565
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:06 schreef Prosac het volgende:
Lekker Sven Väthen op chocomel.
Baileys
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 1 april 2009 @ 15:20:47 #7
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_67613981
tvp
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_67614153
trance homos:(
  woensdag 1 april 2009 @ 15:35:45 #9
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_67614509
laat maar, tis weer een nutteloze discussie
het is gewoon niet mijn ding om te genieten van mensen die naar mijn idee té gek doen, onder invloed. Blijf het triest vinden. Kan er nog zoiets moois uit voortkomen en dingen uit je onderbewuste opwekken en dat soort gedoe, maar ik heb meer respect voor iemand die dat zonder kan. Da's toch niet zo gek om te vinden?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 1 april 2009 @ 15:36:57 #10
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67614564
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:25 schreef wuutwuut het volgende:
trance homos:(
pfff en dat zegt iemand die vans draagt?
  woensdag 1 april 2009 @ 15:42:32 #11
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_67614796
Nee, hoor... dat is helemaal niet gek maar waarom zou je het triest vinden? Je geeft daarmee aan dat iemand anders het dus ook maar triest moet vinden? Je snapt niet dat andere mensen het sterk vinden wat hij doet?

Respect is sowieso een waardeloos woord wat mij betreft... maar dat terzijde . Vind hem persoonlijk wel één van de helden
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 1 april 2009 @ 16:03:49 #12
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_67615651
#82 in de myAT's
Wat je vindt, ...
pi_67617376
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:03 schreef Da_Ripper het volgende:
#82 in de myAT's
pi_67624758
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:35 schreef DreamAway het volgende:
laat maar, tis weer een nutteloze discussie
het is gewoon niet mijn ding om te genieten van mensen die naar mijn idee té gek doen, onder invloed. Blijf het triest vinden. Kan er nog zoiets moois uit voortkomen en dingen uit je onderbewuste opwekken en dat soort gedoe, maar ik heb meer respect voor iemand die dat zonder kan. Da's toch niet zo gek om te vinden?
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef jackson het volgende:
Respect is sowieso een waardeloos woord wat mij betreft... maar dat terzijde .
dat DA respect voor mij heeft vind ik toch wel gaaf eigenlijk

hmmm, als je alcohol op hebt, ben je dan ook onder invloed?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_67624883
Oei, de line-up van Awakenings Festival is vet!
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 1 april 2009 @ 20:37:36 #16
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67624911
Wel middenin mijn tentamenperiode helaas.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_67632276
Tréns. Mooi man.

Weet je wat tof is. Die plaat van Zoe Johnson "Leche". Maar die kennen jullie natuurlijk al sinds 1931, of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2009 23:42:32 ]
  donderdag 2 april 2009 @ 00:29:14 #18
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67633545
LOL
Zat even wat te zoeken op de harde schijf, kwam ik het obscure mapje tegen met "producties" die ik jaaaaren geleden maakte met twee vrienden. Ooit als grapje geboren met dit nummer, met de woorden: "Dat kunnen wij ook"
Het is overigens geeindigd met allemaal een baan en een van ons die voor een paar duizend euro apparatuur had staan. (Virus Ti en wat samplers o.a.)
Hier begon het mee.
Bigtits - Downtown (2004, Collenius recordings)

De vocal versie
DownTown_Def_Skihut_versie1.mp3]http://www4.zippyshare.com/v/57510341/file.html]DownTown_Def_Skihut_versie1.mp3

en de dub.
http://www4.zippyshare.co(...)f_Skihut_versie1.mp3
pi_67634151
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tréns. Mooi man.

Weet je wat tof is. Die plaat van Zoe Johnson "Leche". Maar die kennen jullie natuurlijk al sinds 1931, of niet?
1930 maar goed, klein kippenvelletje bij de Thomas Schwartz & Fausto Fanizza Vocal Mix
quote:
Op donderdag 2 april 2009 00:29 schreef Prosac het volgende:
LOL
Zat even wat te zoeken op de harde schijf, kwam ik het obscure mapje tegen met "producties" die ik jaaaaren geleden maakte met twee vrienden. Ooit als grapje geboren met dit nummer, met de woorden: "Dat kunnen wij ook"
Het is overigens geeindigd met allemaal een baan en een van ons die voor een paar duizend euro apparatuur had staan. (Virus Ti en wat samplers o.a.)
Hier begon het mee.
Bigtits - Downtown (2004, Collenius recordings)

De vocal versie
DownTown_Def_Skihut_versie1.mp3]http://www4.zippyshare.com/v/57510341/file.html]DownTown_Def_Skihut_versie1.mp3

en de dub.
http://www4.zippyshare.co(...)f_Skihut_versie1.mp3
Heerlijk hoor . Volgens mij is het twee keer dezelfde link trouwens
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 2 april 2009 @ 01:43:10 #20
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67634317
weird, verkeerde link gekopieerd zeker. De vocal versie is nog lekkerder.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:07:37 #21
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67639607
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens dat deze man zich elke gig naar de tering helpt.
die gast draait altijd onder invloed hoor en dan kan je wel zeggen dat mensen het enorm tof vinden wat hij doet, maar ik herinner me een jaar geleden dat veel techno-fans over de zeik waren van hoe slecht Vath wel niet draaide en dat geen één overgang goed was, omdat hij stijf stond van de coke en in zijn eigen wereldje zat, maar puur omdat het een pionier is kan hij dit doen, elke opkomende techno-talent die ook zo zou leven en draaien als Vath noemen ze een junkie of een debiel.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 2 april 2009 @ 15:35:10 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_67647357
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Xantra het volgende:

[..]

die gast draait altijd onder invloed hoor en dan kan je wel zeggen dat mensen het enorm tof vinden wat hij doet, maar ik herinner me een jaar geleden dat veel techno-fans over de zeik waren van hoe slecht Vath wel niet draaide en dat geen één overgang goed was, omdat hij stijf stond van de coke en in zijn eigen wereldje zat, maar puur omdat het een pionier is kan hij dit doen, elke opkomende techno-talent die ook zo zou leven en draaien als Vath noemen ze een junkie of een debiel.
Daar heb je een puntje, wat betreft de overgangen. Die kerel heeft ook zeker wanprestaties geleverd, daar ben ik van overtuigd.

Ik vond hem persoonlijk op Mysteryland en Strike One overigens niet heel vaag of zwaar onder invloed .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_67656578
quote:
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, zo verklaart ex-BNN’er Eddy Zoëy zijn terugkeer bij de muziek. Samen met muzikant Tom Bakker brengt hij een Engelstalig dance-album uit. Volgens Zoëy is zijn album in de verte een kruising tussen Tiësto, Roger Waters, Jeff Wayne en Frank Zappa.’Trance mét gitaren’, aldus Zoëy op zijn website.

De plaat Nicky’s day off wordt uitgebracht onder de naam El Dio. In tegenstelling tot de albums onder zijn naam, heeft hij dit album volledig samen met Tom Bakker gemaakt. Zoëy: ‘Hierom hebben we ervoor gekozen om dit album te releasen als duo en net als bijvoordbeeld Daft Punk of Justice voor een producers-pseudoniem gekozen’

Zoëy bracht driemaal eerder een cd uit. Zijn debuut in 1996 heette Chasing whatever it is. In 2000 maakte hij de cd Succes jongen, waarvan het nummer Bijna een radiohit werd. In 2004 bracht hij de cd 6 maanden geen teevee uit.

Toch is Zoëy vooral bekend van radio en televisie. Bij BNN presenteerde hij onder andere het programma Nu we er toch zijn en op 3FM het radioprogramma Zoëyzo. In januari werd bekend dat Eddy Zoëy BNN verruilt voor RTL. Hier presenteert hij de datingshow Take Me Out. Ook neemt hij de presentatie van Expeditie Robinson van de in 2008 overleden presentator Ernst-Paul Hasselbach over.

Binnenkort is het album verkrijgbaar en downloadbaar.
Ben toch wel benieuwd, was wel tof toen hij Carl Cox in San Francisco op gitaar mocht begeleiden voor try before you die
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_67656833
Was inderdaad toll. Ik probeerde net via YouTube te zoeken naar die aflevering. Zonder succes, maar ik kwam wel dit tegen:

http://www.youtube.com/user/TranceCycle

WHAT THE HELL is die dude. Kom 'm zo vaak tegen als ik zoek naar trancemuziek op Youtube. Andere bekend met dit 'fenomeen'?
  donderdag 2 april 2009 @ 21:31:49 #25
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67658296
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd, was wel tof toen hij Carl Cox in San Francisco op gitaar mocht begeleiden voor try before you die
hij is vrij goed met gitaren idd, maar verwacht toch dat dit weinig zal worden
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_67659569
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Xantra het volgende:

[..]

die gast draait altijd onder invloed hoor en dan kan je wel zeggen dat mensen het enorm tof vinden wat hij doet, maar ik herinner me een jaar geleden dat veel techno-fans over de zeik waren van hoe slecht Vath wel niet draaide en dat geen één overgang goed was, omdat hij stijf stond van de coke en in zijn eigen wereldje zat, maar puur omdat het een pionier is kan hij dit doen, elke opkomende techno-talent die ook zo zou leven en draaien als Vath noemen ze een junkie of een debiel.
u vraagt, wij draaien:



het is niet zozeer een junkie of een debiel, als wel een opkomend techno-talent
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_67663018
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Xantra het volgende:

[..]

die gast draait altijd onder invloed hoor en dan kan je wel zeggen dat mensen het enorm tof vinden wat hij doet, maar ik herinner me een jaar geleden dat veel techno-fans over de zeik waren van hoe slecht Vath wel niet draaide en dat geen één overgang goed was, omdat hij stijf stond van de coke en in zijn eigen wereldje zat, maar puur omdat het een pionier is kan hij dit doen, elke opkomende techno-talent die ook zo zou leven en draaien als Vath noemen ze een junkie of een debiel.
Mwah, hier kan ik ´t niet mee eens zijn... Weet niet welk berichtje je gelezen hebt, maar ik stond de afgelopen 4 keer Cocoon Amsterdam, de afgelopen 5 jaar Nature One en de afgelopen tig jaar Mysteryland te genieten van Väth en ik kan je vertellen dat ie geen enkele keer in z'n eigen wereldje verkeerde!

't viel me zaterdag gewoon op dat ie wat op had, omdat ie dit keer een stuk drukker deed dan normaal. Hij liet zich meer gaan, verder deed ie 'tzelfde als altijd! Z'n mixwerk is in de 20 keer dat ik 'm gezien heb nooit beroerd geweest, erg goed juist!

't is knap dat je op zo'n leeftijd, als je alles al 3 keer meegemaakt hebt nog zoveel enthousiasme en feeling kan opbrengen, waar je ook staat ter wereld.
  vrijdag 3 april 2009 @ 04:37:58 #28
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67665450
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:53 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Mwah, hier kan ik ´t niet mee eens zijn... Weet niet welk berichtje je gelezen hebt, maar ik stond de afgelopen 4 keer Cocoon Amsterdam, de afgelopen 5 jaar Nature One en de afgelopen tig jaar Mysteryland te genieten van Väth en ik kan je vertellen dat ie geen enkele keer in z'n eigen wereldje verkeerde!

't viel me zaterdag gewoon op dat ie wat op had, omdat ie dit keer een stuk drukker deed dan normaal. Hij liet zich meer gaan, verder deed ie 'tzelfde als altijd! Z'n mixwerk is in de 20 keer dat ik 'm gezien heb nooit beroerd geweest, erg goed juist!

't is knap dat je op zo'n leeftijd, als je alles al 3 keer meegemaakt hebt nog zoveel enthousiasme en feeling kan opbrengen, waar je ook staat ter wereld.
Wat vond je van m'n set?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:01:15 #29
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67668231
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:53 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Z'n mixwerk is in de 20 keer dat ik 'm gezien heb nooit beroerd geweest, erg goed juist!
hmm zeker toevallig die 4keer live + wat gedownloade livesets die ik gehoord heb van hem, dat hij waardeloos stond te mixen.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:14:30 #30
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_67674518
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
WHAT THE HELL is die dude. Kom 'm zo vaak tegen als ik zoek naar trancemuziek op Youtube. Andere bekend met dit 'fenomeen'?
idd, he's everywhere! en maar rondjes draaien...

Ik ga vanavond trouwens weer eens terug naar de 90's met 2 Brothers on The 4th Floor & The Vengaboys in Harders Plaza

Toch blijft deze wel tof


let vooral op de engelse spelling:
"I know a place
where people not fighting,
with smiling faces around everywhere."
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:24:36 #31
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67674815
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 04:37 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Wat vond je van m'n set?
in- en uitmixen van pryda ging niet lekker,
uitmixen van deadmau5 niet echt lekker, zowel timing als syncen,
the people inmixen niet strak, slordig rommeltje,
inmixen van drive dealers niet sync,
laatste overgang herstel je goed.

voor de rest uiteraard goede platen, behalve de 1e, maja das smaak, overgangen waren over algemeen niet zuiver genoeg.

tip: nog meer oefenen

[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:37:23 #32
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67675266
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:24 schreef Xantra het volgende:

[..]

in- en uitmixen van pryda ging niet lekker,
uitmixen van deadmau5 niet echt lekker, zowel timing als syncen,
the people inmixen niet strak, slordig rommeltje,
inmixen van drive dealers niet sync,
laatste overgang herstel je goed.

voor de rest uiteraard goede platen, behalve de 1e, maja das smaak, overgangen waren over algemeen niet zuiver genoeg.

tip: nog meer oefenen

Thnx, hier kan ik wat mee .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_67676103
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

hmm zeker toevallig die 4keer live + wat gedownloade livesets die ik gehoord heb van hem, dat hij waardeloos stond te mixen.
Toevallig idd! Waar heb je ´m gezien en welke livesets waren dat dan?
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 04:37 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Wat vond je van m'n set?
Plaatkeuze goed, veel mijn smaak. Alleen qua opbouw misschien niet altijd even lekker. Die Moguai plaat haalt bijvoorbeeld meteen alweer de energie van Sidney Samson weg vind ik. Die Riverside valt ook als enige een beetje buiten de stijl van de overige platen.

Mixtechnisch vaak onzuiver. Vooral Deadmau5 in- en uitmixen niet tolereren Meteen afkappen die set en opnieuw beginnen met opnemen! Overgang naar 2012 begint ergens op te lijken, maar moet wel nog zuiverder en beter getimed. Ook inmixen van drive dealers moet beter wil je 't je publiek laten horen. En die Reynosa op 't laatst is een heilige plaat, maar pas op met 't inmixen, want de deunen gaan door elkaar en dat klinkt niet fijn.

Simpel gezegd is 't een lekker setje waarin veel mensen technisch toch niks verkeerds horen, maar iemand met een kritisch oor hoort iedere overgang niet helemaal zuiver gaan. Wat Xantra zegt, oefenen oefenen oefenen Als ik een foutje maaktje of een onzuiverheid had tijdens inmixen kapte ik 't opnemen meteen af en begon opnieuw. Of dat nou de 6e minuut, of 88e minuut was. Dat houdt je de hele set scherp en zorgt ervoor dat je alles op alles zet om de mix zuiver te maken!
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:10:59 #34
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67676504
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:59 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Toevallig idd! Waar heb je ´m gezien en welke livesets waren dat dan?
[..]

Plaatkeuze goed, veel mijn smaak. Alleen qua opbouw misschien niet altijd even lekker. Die Moguai plaat haalt bijvoorbeeld meteen alweer de energie van Sidney Samson weg vind ik. Die Riverside valt ook als enige een beetje buiten de stijl van de overige platen.

Mixtechnisch vaak onzuiver. Vooral Deadmau5 in- en uitmixen niet tolereren Meteen afkappen die set en opnieuw beginnen met opnemen! Overgang naar 2012 begint ergens op te lijken, maar moet wel nog zuiverder en beter getimed. Ook inmixen van drive dealers moet beter wil je 't je publiek laten horen. En die Reynosa op 't laatst is een heilige plaat, maar pas op met 't inmixen, want de deunen gaan door elkaar en dat klinkt niet fijn.

Simpel gezegd is 't een lekker setje waarin veel mensen technisch toch niks verkeerds horen, maar iemand met een kritisch oor hoort iedere overgang niet helemaal zuiver gaan. Wat Xantra zegt, oefenen oefenen oefenen Als ik een foutje maaktje of een onzuiverheid had tijdens inmixen kapte ik 't opnemen meteen af en begon opnieuw. Of dat nou de 6e minuut, of 88e minuut was. Dat houdt je de hele set scherp en zorgt ervoor dat je alles op alles zet om de mix zuiver te maken!
Bij het opnemen van een set vind ik het timen inderdaad ook het moeilijkst. Is dit gewoon iets wat je op gevoel hoort te doen of is dit een kwestie van voorbereiden, weten wanneer welke plaat 'klaar' is? Daarnaast vind ik het moeilijk om tijdens het opnemen te horen of het niet helemaal lekker klinkt, ik zit er vaak zo in dat ik me puur focus of de beat wel in sync is.
Oefening baart kunst zeggen ze .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_67676941
Dat is prima op gevoel te doen. Platen die je niet kent kun je op gevoel 8 van de 10 keer prima in elkaar overmixen. Maar 't helpt natuurlijk ontzettend als je de plaat al wél kent en 'm al getest hebt in combinatie met een andere kick of melodie. Sommige platen krijg je namelijk nooit goed in elkaar, wat je ook probeert.

Ik vind mixen met eindgeluid op koptelefoon veel makkelijker te horen dan over monitors, maar door veel te oefenen hoor je op een gegeven moment echt wel of iets er vol op zit of juist niet.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:35:13 #36
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67677245
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Tomaz het volgende:
Dat is prima op gevoel te doen. Platen die je niet kent kun je op gevoel 8 van de 10 keer prima in elkaar overmixen. Maar 't helpt natuurlijk ontzettend als je de plaat al wél kent en 'm al getest hebt in combinatie met een andere kick of melodie. Sommige platen krijg je namelijk nooit goed in elkaar, wat je ook probeert.

Ik vind mixen met eindgeluid op koptelefoon veel makkelijker te horen dan over monitors, maar door veel te oefenen hoor je op een gegeven moment echt wel of iets er vol op zit of juist niet.
Ok, dat dacht ik al inderdaad. Reynosa vond ik bijvoorbeeld lastig te mixen met die harde melodie al meteen in het begin.
Ik mix nu ook gewoon achter m'n laptop met VirtualDJ en heb dus ook alleen het eindgeluid door m'n speakertjes. Ik ben nog maar een beginner natuurlijk .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:07:04 #37
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67677965
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Bij het opnemen van een set vind ik het timen inderdaad ook het moeilijkst. Is dit gewoon iets wat je op gevoel hoort te doen of is dit een kwestie van voorbereiden, weten wanneer welke plaat 'klaar' is? Daarnaast vind ik het moeilijk om tijdens het opnemen te horen of het niet helemaal lekker klinkt, ik zit er vaak zo in dat ik me puur focus of de beat wel in sync is.
Oefening baart kunst zeggen ze .
je timede een paar keer verkeerd door midden in de maat de plaat er al in te gooien, dit kan wel (tiesto doet vaak niet anders live, om snelheid erin te houden), maar dan moet de volgende plaat wel direct overlopen in de opbouwende melodielijn, want anders hoor je te erg dat de timing eigenlijk op het verkeerde punt zit.

en doordat de timing verkeerd zit kom je steeds in de problemen, de 1e plaat zit al op het einde van de maat, terwijl de inmixende plaat, 2 tellen later op het einde zit, waardoor de percussie door elkaar heen gaat lopen en bijvoorbeeld de snare op de kick van de andere plaat gaat zitten waardoor het vrij snel een rommeltje word en als het tegenzit de snare de kick overheerst of andersom

als je gewoon op de maat mixt zit je ook niet met het probleem dat je de platen hoeft te kennen, alleen de hoofdopbouw zeg maar, moet je dan kennen, intro> leading shit> break> outro ofzo

over rommel gesproken... hoop dat je deze uitleg begrijpt
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_67678740
Alweer een paar jaar oud, maar hij blijft heerlijk.

  vrijdag 3 april 2009 @ 17:24:00 #39
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67681984
Welke dj heeft een plaat gemaakt met het deuntje van accapella? U got to know?
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:49:50 #40
8875 Mdk
Smart-ass
pi_67684006
Das die dubguru plaat.

Latest releases: http://www.dekooker.nl
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:31:33 #41
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67689757
het is soms zo simpel.

thanks
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:57:47 #42
8875 Mdk
Smart-ass
pi_67702872
Astu

Ook wel grappig; Dubguru is trouwens Johan Gielen samen met Virtual Vault, waarvan Ben Huijbregts de helft van dat duo is. Een Blackhole onderonsje dus
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_67717974
Zijn er hier nog trance liefhebbers die een feest aan de andere kant van het kanaal overwegen?
Bijvoorbeeld alleen al vanwege de line-up van bijvoorbeeld Creamfields 2009:

- Basement Jaxx
- Tiesto
- Paul van Dyk
- Ferry Corsten
- Deadmau5 (Live)
- Sander van Doorn
- Dubfire
- Mylo (Live)
- David Guetta
- Laurent Garnier (Live)
- John Digweed
- Sasha
- Nick Warren
- James Zabiela
- Hernan Cattaneo
- Angello
- Ingrosso
- Axwell
- Sven Väth
and many more...

Dat is (DanceValley + Mysteryland)^2
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zondag 5 april 2009 @ 00:24:34 #45
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67718065
quote:
Op zondag 5 april 2009 00:19 schreef Malebolgia het volgende:
Zijn er hier nog trance liefhebbers die een feest aan de andere kant van het kanaal overwegen?
Bijvoorbeeld alleen al vanwege de line-up van bijvoorbeeld Creamfields 2009:

- Basement Jaxx
- Tiesto
- Paul van Dyk
- Ferry Corsten
- Deadmau5 (Live)
- Sander van Doorn
- Dubfire
- Mylo (Live)
- David Guetta
- Laurent Garnier (Live)
- John Digweed
- Sasha
- Nick Warren
- James Zabiela
- Hernan Cattaneo
- Angello
- Ingrosso
- Axwell
- Sven Väth
and many more...

Dat is (DanceValley + Mysteryland)^2
Hele dikke line-up.
Maar die week ervoor zit ik op Lowlands en dan is m'n geld wel zo'n beetje op denk ik.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 5 april 2009 @ 00:26:33 #46
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67718103
Creamfields lijkt me zoooooo vet om een keer heen te gaan, maar ik hoor ook weinig goede verhalen over de organisatie van die feesten. Leuke namen, maar de rest eromheen schijnt niet zo goed te zijn.
pi_67718459
quote:
Op zondag 5 april 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
Creamfields lijkt me zoooooo vet om een keer heen te gaan, maar ik hoor ook weinig goede verhalen over de organisatie van die feesten. Leuke namen, maar de rest eromheen schijnt niet zo goed te zijn.
Nou, ben in 2005 naar Godskitchen Global Gathering geweest (aardig vergelijkbaar), en dat was toch echt prima; nergens problemen mee gehad.
Ben trouwens wel benieuwd wat voor verhalen jij dan over Creamfields hebt gehoord?

[ Bericht 6% gewijzigd door Malebolgia op 05-04-2009 01:15:26 ]
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zondag 5 april 2009 @ 01:18:16 #48
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67718988
Vooral zaken als slecht geregelde catering, toiletten, teveel agressiviteit, beveiliging slecht, hoog gehalte drugsgebruik, dat soort dingen.


Maar ja.. aan de andere kant, dat kunnen maar zo dezelfde incidenten zijn als die je leest als er weer een Sensation, Trance Energy of Mysteryland is geweest. Bij Pinkpop lees je dan hoe geweldig het was, terwijl daar relatief net zoveel incidenten zijn lijkt me.
  zondag 5 april 2009 @ 23:24:51 #49
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67745039
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 april 2009 @ 23:30:28 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67745219
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:14 schreef DreamAway het volgende:

[..]

idd, he's everywhere! en maar rondjes draaien...

Ik ga vanavond trouwens weer eens terug naar de 90's met 2 Brothers on The 4th Floor & The Vengaboys in Harders Plaza

Toch blijft deze wel tof


let vooral op de engelse spelling:
"I know a place
where people not fighting,
with smiling faces around everywhere."
mn stapjeugd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 april 2009 @ 12:47:26 #51
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67756211
Ik dacht al wat is het toch dood in 81

tvp dus maar
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67775728
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef Messenga het volgende:
6AM
6 AM (Kyau&Albert remix)

Iemand bekend met dit nummer? (vast wel, vind 'm echt fijn)

pi_67784313
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:49 schreef Mdk het volgende:
Das die dubguru plaat.


Wow dit is wel een vette track!
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Mdk het volgende:
Astu

Ook wel grappig; Dubguru is trouwens Johan Gielen samen met Virtual Vault, waarvan Ben Huijbregts de helft van dat duo is. Een Blackhole onderonsje dus
Dit is wist niet, en ik ben wel een liefhebber van Johan Gielen z'n tracks.(Trance Energy 2009 Classics-stage was super!)
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:38:53 #54
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67786608
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

6 AM (Kyau&Albert remix)

Iemand bekend met dit nummer? (vast wel, vind 'm echt fijn)

Jep lekker nummer Zat als ik me niet vergis ook in yearmix van asot
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:44:58 #55
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67786804
ASOT 400
A STATE OF TRANCE Room 1

22.00 - 23.00 Mr. Sam
23.00 - 00.00 Sied van Riel
00.00 - 01.00 Gareth Emery
01.00 - 03.00 Armin van Buuren
03.00 - 04.00 Aly & Fila
04.00 - 05.00 Daniel Kandi
05.00 - 06.00 Simon Patterson

A STATE OF TRANCE Room 2

22.00 - 00.00 DJ Shah
00.00 - 02.00 Cosmic gate
02.00 - 03.00 Ronski Speed
03.00 - 04.00 Nitrous Oxide
04.00 - 06.00 Richard Durand

Wel kut dat Gareth en Cosmic Gate gedeeltelijk tegelijk draait
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:32:30 #56
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67800524
waar is het? misschien wel belangrijk voor een aantal mensen hier
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:41:40 #57
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_67800842
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef Xantra het volgende:
waar is het? misschien wel belangrijk voor een aantal mensen hier
Zo uit mijn hoofd de maassilo en ook al tijden uitverkocht
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:42:23 #58
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_67800864
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd de maassilo en ook al tijden uitverkocht
Helaas wel ja.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:12:04 #59
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67801859
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef Xantra het volgende:
waar is het? misschien wel belangrijk voor een aantal mensen hier
Maassilo in Rotterdam inderdaad, ik was er gelukkig snel genoeg bij om 2 kaartjes te kunnen bemachtigen en dat voor 15 euro
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67807399
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:12 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Maassilo in Rotterdam inderdaad, ik was er gelukkig snel genoeg bij om 2 kaartjes te kunnen bemachtigen en dat voor 15 euro
15 euro per 2?

Ik was er ook op tijd bij: paar dagen later was het uitverkocht.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:39:30 #61
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67808925
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef TheAgent het volgende:

[..]

15 euro per 2?

Ik was er ook op tijd bij: paar dagen later was het uitverkocht.
Nee 15 p.p. zonde, toen ik wist dat ik ging heb ik ze meteen gekocht Ik heb er echt ontzettend veel zin in
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67821864
Kan iemand voor mij de onderstaande track id'en

BlaBlaBla
  woensdag 8 april 2009 @ 11:12:59 #63
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67822162
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Kan iemand voor mij de onderstaande track id'en

  woensdag 8 april 2009 @ 18:16:48 #64
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67836738
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 8 april 2009 @ 18:37:28 #65
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67840398
Sterke lyrics...
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 8 april 2009 @ 23:03:21 #67
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67847652
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef Veersesmurf het volgende:
Sterke lyrics...
Die van mr white vond ik eigenlijk beter
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 9 april 2009 @ 17:11:33 #68
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67869579
Timetable van Clash is gereed. Alles staat mooi

Beginnen om 21:00 met Robadoh, door naar Kabale & Liebe en Nathan Fake en weer naar de grote zaal voor Zombie Nation, 2 Many DJ's en Noisia.
Pasen wordt mooi!
  donderdag 9 april 2009 @ 17:19:15 #69
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67869848
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef Prosac het volgende:
Timetable van Clash is gereed. Alles staat mooi

Beginnen om 21:00 met Robadoh, door naar Kabale & Liebe en Nathan Fake en weer naar de grote zaal voor Zombie Nation, 2 Many DJ's en Noisia.
Pasen wordt mooi!
Pasen wordt maar saai hier.
Leren voor tentamens, maar daarna wel gelukkig meteen Technootjes .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:53:57 #70
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_67893347
Timetable van ASOT 400 is ook bekend!!

Check: www.astateoftrance.com/timetable

hoeveel mensjes zouden er werkelijk 72 uur lang voor hun beeldscherm zitten?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:11:28 #71
73274 Prosac
Bedankt Ray
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:13:46 #72
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67895603
quote:
Apart soort trance!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:17:30 #73
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67895686
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:13 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Apart soort trance!
best lekkere trance met dit weer.

't is toch allang geen trens topic meer.
pi_67896783
quote:
Timetable van ASOT 400 is ook bekend!!

Check: www.astateoftrance.com/timetable

hoeveel mensjes zouden er werkelijk 72 uur lang voor hun beeldscherm zitten?
Timetable was al een tijdje bekend. Alleen is ie nu officieel gepublished.

En mensen die 3 dagen achter hun scherm zitten zijn juist de mensen die het allemaal opnemen.

Dus: , maar idd ook
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:54:11 #75
73274 Prosac
Bedankt Ray
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 april 2009 @ 16:18:19 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67899051
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef DreamAway het volgende:
Timetable van ASOT 400 is ook bekend!!

Check: www.astateoftrance.com/timetable

hoeveel mensjes zouden er werkelijk 72 uur lang voor hun beeldscherm zitten?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:44:37 #77
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67919019
Dat nieuwe album van Gui Boratto is echt
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:13:54 #78
105311 Xantra
Cinematographer
pi_67920885
quote:
vind part 2 ook wel tof, misschien wel toffer dan 1.
beide stukken beter dan die Tiësto-troep remix


onbegrijpelijk dat SvD nog geen CTT topic heeft gehad
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:14:45 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67920911
Part 2 hoorde ik gisteren, die is inderdaad ook erg sterk.
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:46:56 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_67921614
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
Dat nieuwe album van Gui Boratto is echt
Klopt! Zit weer erg goed in elkaar

Moet hem nog fikken voor in de auto maar kan me voorstellen dat die het ook prima doet in de wagen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:48:09 #81
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67922728
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
Dat nieuwe album van Gui Boratto is echt
Jeps Net als het album van Röyksopp

En Lützenkirchen - The Platform B Collection is ook niet te versmaden, al is dat meer minimal
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:24:02 #82
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67924795
Heerlijke track dit zeg, doet me denken aan het ondergewaardeerde Teddybears Escape.





Ja zomers weer en ik luister weer veel setjes
  zondag 12 april 2009 @ 13:11:04 #83
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67946865
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:24 schreef Prosac het volgende:
Heerlijke track dit zeg, doet me denken aan het ondergewaardeerde Teddybears Escape.





Ja zomers weer en ik luister weer veel setjes
Lekker nummer

Je sig
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67973942
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
Dat nieuwe album van Gui Boratto is echt
Zit net naar zijn Essential Mix te luisteren. Goed spul
  maandag 13 april 2009 @ 15:56:08 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67978099
Geniaal feest gisteren dat Clash. Nathan Fake dikke tegenvaller (je hoeft goede nummers niet constant te verneuken met je knopjes!!)

Mix Hell, Zombie Nation en 2 many Dj's briljant. heerlijk. Helemaal los gegaan. Met name Zombie Nation gooide de bass er lekker door.

en ik ben mijn oordoppen zeer dankbaar. Blijkbaar stond de muziek erg hard, veel filmpjes alleen ruis te horen.
  maandag 13 april 2009 @ 17:23:06 #86
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67980210
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:59 schreef eentwee het volgende:

[..]

Zit net naar zijn Essential Mix te luisteren. Goed spul
Idd, relaxte set ja
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_67981770
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:24 schreef Prosac het volgende:
Heerlijke track dit zeg, doet me denken aan het ondergewaardeerde Teddybears Escape.





Ja zomers weer en ik luister weer veel setjes
Ik hoorde deze track voorbij komen in de NightMusic Podcast, en moet zeggen dat het een fijne track is om naar te luisteren.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_67984247
Dat wel, maar Teddybears Escape kan ik er toch echt niet uithalen
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 13 april 2009 @ 21:20:49 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67986441
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:05 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat wel, maar Teddybears Escape kan ik er toch echt niet uithalen
Het "lieve" plingeltje. Vergezocht.. maar toch moest ik daar aan denken.
pi_68029063
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
Is dit al hier 's langs gekomen?
Respect!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 april 2009 @ 10:16:09 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68032104
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 15 april 2009 @ 10:51:47 #93
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68033216
quote:
nog niet, heb em een aantal weken terug ook ergens volledig gezien. Echt supertof!!
Een of ander Gronings orkest gaat trouwens Armin's nummers een keer doen, maar nog geen idee hoe dat zal gaan en of Armin er zelf ook mee gaat pingelen.


Owja, en dan nog iets. Ongelooflijk schattig filmpje van Tenishia voor ASOT 400, met hun neefje van 2/3 jaar die In & Out of Love verbazend goed meezingt: http://www.astateoftrance.com/2009/04/dj-shoutout-tenishia/

| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 15 april 2009 @ 10:53:53 #94
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68033273
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef DreamAway het volgende:

[..]


Een of ander Gronings orkest gaat trouwens Armin's nummers een keer doen, maar nog geen idee hoe dat zal gaan en of Armin er zelf ook mee gaat pingelen.
een of ander..
Noord Nederlands Orkest hoor.
Ze gaan gewoon allerlei nummers van Armin spelen en Armin gaat zelf niet meedoen.
pi_68035081
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

een of ander..
Noord Nederlands Orkest hoor.
Ze gaan gewoon allerlei nummers van Armin spelen en Armin gaat zelf niet meedoen.
Hey dat lijkt me tof ("zeker omdat Armin er niet bij is" ). Wanneer is 't?
  woensdag 15 april 2009 @ 12:04:34 #96
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68035416
Nog niet bekend, ergens dit jaar dacht ik.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:13:48 #97
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68035684
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

een of ander..
Noord Nederlands Orkest hoor.
Ze gaan gewoon allerlei nummers van Armin spelen en Armin gaat zelf niet meedoen.
klinkt me allemaal als muziek in de oren
het is nog niet bekend of Armin mee gaat doen, ze zijn nog aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.
en dat is van de bron zelf!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 15 april 2009 @ 12:14:54 #98
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68035717
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef DreamAway het volgende:

[..]

het is nog niet bekend of Armin mee gaat doen, ze zijn nog aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.
en dat is van de bron zelf!
Ik las in een interview met zowel Armin als dirigent NNO dat Armin er niet bij kon zijn.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:58:27 #99
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68037097
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik las in een interview met zowel Armin als dirigent NNO dat Armin er niet bij kon zijn.
hm, dan loop ik achter! niks gezegd dan !
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 15 april 2009 @ 13:44:19 #100
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68038287
Toch maar heen denk ik, lijkt me wel gaaf.

quote:
Armin van Buuren | Classical Interpretations
De nummer één DJ van de wereld
04 maart 2010 - Leeuwarden / De Harmonie / 22.30 uur
05 maart 2010 - Groningen / De Oosterpoort / 22.30 uur
06 maart 2010 - Rotterdam / De Doelen / 19.30 uur
quote:
Armin van Buuren is in 1976 geboren in Leiden. Deze DJ en producer begon al op zijn veertiende met het maken van elektronische dancemixes en wordt inmiddels als één van Nederlands beste exportproducten beschouwd. Zo trok zijn Armin Only Show tijdens de jaarwisseling 2008-2009 in de Los Angeles Sports Arena maar liefst 35.000 danceliefhebbers. Zijn radioprogramma A State of Trance dat wordt uitgezonden op Internet, het Nederlandse Slam!FM en 21 andere radiostations telt 50.000 downloads per week! De clip van’In and Out of Love’ is maar liefst 10 miljoen keer bekeken op YouTube. Daarmee is deze clip de best bekeken officiele clip van de Nederlandse YouTube allertijden.Terecht dus dat hij zowel in 2007 als 2008 door het Britse tijdschrift DJ Magazine tot Beste DJ ter wereld werd uitgeroepen. Edison, Popprijs, Best Trance Artist; om nog maar eens drie van de vele prijzen te noemen die al op zijn naam staan. Het NNO maakt een diepe buiging voor deze geniale prestatie met een unieke Tribute, compleet met spectaculaire lichtshow.
PROGRAMMA
Van Buuren - In and Out of Love
Van Buuren - Touch me
Van Buuren - Communication
Van Buuren - Hymne
Van Buuren - Wall of sound
Van Buuren - Exhale
Van Buuren - The sound of goodbye
Van Buuren - Shivers
Van Buuren - Serenity
Van Buuren - Zocalo
Van Buuren - Blue fear
  woensdag 15 april 2009 @ 14:28:49 #101
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68039427
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
Toch maar heen denk ik, lijkt me wel gaaf.


[..]


[..]
Hopen dat ze de zaak een beetje strak mixen, heb zo'n hekel aan die trainwrecks
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 15 april 2009 @ 16:34:03 #102
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68043575
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:28 schreef jackson het volgende:

[..]

Hopen dat ze de zaak een beetje strak mixen, heb zo'n hekel aan die trainwrecks


wil er ook wel bij zijn dan eigenlijk! nog iets minder dan een jaartje te gaan
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 april 2009 @ 16:41:31 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68043824
quote:
wow
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 april 2009 @ 16:57:46 #104
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68044361
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
Toch maar heen denk ik, lijkt me wel gaaf.


[..]


[..]
Bestaat ook allang op CD
  woensdag 15 april 2009 @ 18:18:50 #105
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68046620
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef DreamAway het volgende:


Owja, en dan nog iets. Ongelooflijk schattig filmpje van Tenishia voor ASOT 400, met hun neefje van 2/3 jaar die In & Out of Love verbazend goed meezingt: http://www.astateoftrance.com/2009/04/dj-shoutout-tenishia/

  woensdag 15 april 2009 @ 18:28:37 #106
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_68046875
tvp
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_68084148
http://astateoftrance.dancefoundation.nl/

Nog mensen hier aan het kijken?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2009 @ 20:32:36 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68085195
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef 2Drix het volgende:
http://astateoftrance.dancefoundation.nl/

Nog mensen hier aan het kijken?
Ik krijg die link niet aan de praat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68085336
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik krijg die link niet aan de praat.
Je hebt Silverlight nodig, hier werkt het allemaal prima (Firefox).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2009 @ 20:38:40 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68085418
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:36 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je hebt Silverlight nodig, hier werkt het allemaal prima (Firefox).
Daar ligt het ook niet aan.

Maar DI aangezet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68086218
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef borisz het volgende:

[..]

Daar ligt het ook niet aan.

Maar DI aangezet.
Die af en toe ook z'n limiet overschrijdt en mij zonder audio laat zitten.

Voorlopig hoef ik de video ook niet zo nodig te zien. Het klinkt zo ook wel lekker.

Seven Days And One Week.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2009 @ 21:04:25 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68086383
Beachball
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 21:35:15 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68087508
Loading 0%
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef borisz het volgende:

[..]

Daar ligt het ook niet aan.

Maar DI aangezet.
DI?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 april 2009 @ 21:36:54 #114
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68087574
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Loading 0%
[..]

DI?
Digitally Imported.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_68090290
mms://81.23.251.55/live01

goeie videostream
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:10:15 #116
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68096963
njah ik heb gister 10 minuutjes geprobeerd die stream te bekijken, maar werkte ook niet.
Dus nu s ochtends maar op t werk ingetuned! Wel apart, zo wakker worden met knallende trance
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:53:33 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68098047
Welke zender zendt het nu nog uit dan? Heb al een aantal internetstations gehad, die zenden het niet uit
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:03:58 #118
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_68098348
Vannacht om half 2 ging het als een (af en toe ontsporende) trein
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:11:41 #119
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68100821
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef Prosac het volgende:
Welke zender zendt het nu nog uit dan? Heb al een aantal internetstations gehad, die zenden het niet uit
gewoon intunen op www.astateoftrance.com .
W&W op dit moment!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:33:05 #120
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68101690
heb al een andere gevonden waarvoor ik geen silverlight hoef te installeren.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:57:39 #121
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68102602
Ben er bij morgen hoe kan ik alleen zonder ov-chipkaart met de metro naar de maassilo??

Nu White sand, wat blijft het een geweldige plaat

[ Bericht 22% gewijzigd door honda1990 op 17-04-2009 12:07:54 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:24:21 #122
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68103578
Nu een deel van Armin's setje van ASOT 250. (Live@Asta)
Uit de 2006, heeeeeeeeeerlijk.

01. Arksun - Arisen
02. Shah Pres. Sunlounger - White Sand
03. Jose Amnesia Feat. Jennifer Rene - Louder
04. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Vs. Elevation Intro Mix)
05. Super8 & P.O.S. Pres. Aalto - 5
06. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
07. John O'Callaghan & Bryan Kearney - Exactly
08. Dogzilla - Without You (John O'Callaghan Remix)
09. Kyau Vs. Albert - Walk Down (Club Mix)
10. Nitrous Oxide - North Pole

En dan te bedenken dat men toen ook al riep dat er geen classics meer gemaakt worden.

White Sand, Louder, Loving Arms.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:28:33 #123
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68103742
Louder .

Oeh, Mike Foyle zometeen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:45:35 #124
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68104332
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Louder .

Oeh, Mike Foyle zometeen .
Eerst Robert Nickson toch ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:46:19 #125
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68104361
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Eerst Robert Nickson toch ?
Klopt, 14u begint Mike.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:57:57 #126
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68104765
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Klopt, 14u begint Mike.
Huh toch dus om 13:00
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:58:27 #127
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68104777
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Huh toch dus om 13:00
Ik hoor het .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:12:25 #128
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68105346
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef honda1990 het volgende:
Ben er bij morgen hoe kan ik alleen zonder ov-chipkaart met de metro naar de maassilo??
taxi, benenwagen, fiets jatten enz.
je hebt ook tijdelijke/wegwerp ov chipkaarten, zijn supermakkelijk en helemaal niet zo duur. Dus als ik jou was zou ik gewoon de metro nemen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:16:02 #129
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68105487
Sugar Beats .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:24:55 #130
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68105839
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef DreamAway het volgende:

[..]

taxi, benenwagen, fiets jatten enz.
je hebt ook tijdelijke/wegwerp ov chipkaarten, zijn supermakkelijk en helemaal niet zo duur. Dus als ik jou was zou ik gewoon de metro nemen.
Zo;n wegwerp chipkaart kan je gewoon bij loketten kopen oid ? Sorry, maar ik ga nooit uit oid. in Rotterdam
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:27:00 #131
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_68105925
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Zo;n wegwerp chipkaart kan je gewoon bij loketten kopen oid ? Sorry, maar ik ga nooit uit oid. in Rotterdam
Jeps, kan je gewoon uit een automaat halen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:47:34 #132
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68106764
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jeps, kan je gewoon uit een automaat halen
Ok, hardstikke mooi, hoef ik daar iig niet meer over te prakkiseren Nog meer mensen die morgen gaan??
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68107146
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ok, hardstikke mooi, hoef ik daar iig niet meer over te prakkiseren Nog meer mensen die morgen gaan??
Aanwezig. En ik ga ook met de metro, met studenten ov-chipkaart.
pi_68116407
De line-up van Extrema

Deadmau5
Tiga
Dirty South
James Holden
Patch Park
16 Bit Lolita's
Sander Kleinenberg
Rene Amesz

19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:50:32 #135
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68117117
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef Veersesmurf het volgende:
De line-up van Extrema

mee eens
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_68117785
Enorm vette plaat;



Niklas Harding opende er zijn podcast van maart mee
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef Xantra het volgende:

[..]

mee eens
aha, ik voorzie een kleine CTT-meeting (neem aan dat jij er na vorig jaar ook weer bij bent Tomaz )

[ Bericht 37% gewijzigd door Veersesmurf op 17-04-2009 19:19:30 ]
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2009 @ 19:33:25 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68118648
ASOT200 nu, toch erg leuk .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 april 2009 @ 20:20:18 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68120294
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef Veersesmurf het volgende:
De line-up van Extrema

Deadmau5
Tiga
Dirty South
James Holden
Patch Park
16 Bit Lolita's
Sander Kleinenberg
Rene Amesz

eigen forum eerst [18-07-09] Extrema Outdoor @ Aquabest Eindhoven

en je vergeet Miss Kittin, Ed Banger met zijn tent zo'n lekkere line up
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68120395
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

eigen forum eerst [18-07-09] Extrema Outdoor @ Aquabest Eindhoven

en je vergeet Miss Kittin, Ed Banger met zijn tent zo'n lekkere line up
denk dat ik meer mensen uit dit topic tegen kom op Extrema dan uit dat forum daar maar die namen was ik hier idd vergeten te melden, net als HouseQuake, Dave Clarke, James Zabiela, Remy, Warren Fellow etc. etc.
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:54:54 #140
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:07:01 #141
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_68125070
Nu op de stream van ASOT : Sander van Doorn.

np: Faithless - The music matters (Mark knight remix)

Morgen aanwezig op ASOT 400 in Rotterdam
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:08:49 #142
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68125141
Ik wil gaan slapen om morgen fris te zijn, maar met zulke muziek is het toch zonde om je laptop uit te zetten
Nu


[ Bericht 56% gewijzigd door honda1990 op 17-04-2009 22:25:57 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:41:11 #143
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_68126472
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef honda1990 het volgende:
Ik wil gaan slapen om morgen fris te zijn, maar met zulke muziek is het toch zonde om je laptop uit te zetten
Nu
Die kerel kan echt draaien zeg...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:47:37 #144
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68126691
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Die kerel kan echt draaien zeg...
Geweldig he

http://www.ustream.tv/channel/topbob-is-online hier is trouwens best leuke chat
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68127623
Dat shirt van Arnej op de livestream

19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:26:02 #146
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_68128271
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat shirt van Arnej op de livestream

[ afbeelding ]
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_68131971
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef Veersesmurf het volgende:

aha, ik voorzie een kleine CTT-meeting (neem aan dat jij er na vorig jaar ook weer bij bent Tomaz )
Was 't maar zo'n feest. Ik moet weer zo nodig Ibiza verkennen rond die datum...
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:45:14 #148
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68137351
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 02:40 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Was 't maar zo'n feest. Ik moet weer zo nodig Ibiza verkennen rond die datum...
ja ik zit dan in Bulgarije, love oostblokkers
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_68144137
Ben ik een keer tijdens een feest in het land, zit iedereen in het buitenland. Het kan op den duur ook geen toeval meer zijn

V.A. - Balance 014 (Compiled and Mixed by Joris Voorn)

[ Bericht 19% gewijzigd door Veersesmurf op 18-04-2009 20:30:47 ]
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 19 april 2009 @ 01:46:10 #150
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68158534
Armin draait erg lekker tot nu toe
  zondag 19 april 2009 @ 02:06:48 #151
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_68158813
Armin begon zo goed...
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zondag 19 april 2009 @ 02:12:18 #152
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68158882
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:06 schreef IceBeach het volgende:
Armin begon zo goed...
Het zijn nu wel standaard platen ja
  zondag 19 april 2009 @ 02:20:16 #153
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_68158966
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

Het zijn nu wel standaard platen ja
Gisteren was het einde van z'n set beter. Vandaag de opening!
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zondag 19 april 2009 @ 02:30:48 #154
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68159049
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:20 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Gisteren was het einde van z'n set beter. Vandaag de opening!
Helaas zal hij jouw username niet draaien.... Gelukkig doe ik dat nog regelmatig wel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 19 april 2009 @ 02:31:03 #155
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68159054
Sean Tyas

Heerlijke plaat blijft dat
pi_68159431
Fila (Aly is er niet ofzo ) is ook wel goed bezig. Weinig vocals etc. gewoon lekkere stevige trance.
pi_68159514
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:06 schreef IceBeach het volgende:
Armin begon zo goed...
Op tranceaddict.com zijn ze er anders wel zeer over te spreken. Zelf heb ik de set gemist, dus morgen maar een downloaden.

omg, Fila is echt goed bezig.
  zondag 19 april 2009 @ 11:02:40 #158
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68162548
quote:
Op zondag 19 april 2009 03:48 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Op tranceaddict.com zijn ze er anders wel zeer over te spreken. Zelf heb ik de set gemist, dus morgen maar een downloaden.

omg, Fila is echt goed bezig.
Hij kon me halfverwege niet meer zo boeien, maar dat is met de dj's na Armin wel weer goed gekomen, met name Cosmic Gate en Richard Durand waren geweldig

[ Bericht 2% gewijzigd door honda1990 op 19-04-2009 11:21:37 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68165662
quote:
Op zondag 19 april 2009 11:02 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Hij kon me halfverwege niet meer zo boeien, maar dat is met de dj's na Armin wel weer goed gekomen, met name Cosmic Gate en Richard Durand waren geweldig
Schitterend was het gisteravond. De drukte was wel weer triest, maar over het algemeen was het echt top.

Roger Shah, (Aly &) Fila, Richard Durand.

Ik heb echt de mafste foto's en filmpjes gemaakt: van spacende mensen, geweldige remixes, Shah op z'n keyboard en het falende ov-chipkaart-project in de bus naar Centraal Station naderhand.
  zondag 19 april 2009 @ 13:18:51 #160
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68166287
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef TheAgent het volgende:

[..]

Schitterend was het gisteravond. De drukte was wel weer triest, maar over het algemeen was het echt top.

Roger Shah, (Aly &) Fila, Richard Durand.

Ik heb echt de mafste foto's en filmpjes gemaakt: van spacende mensen, geweldige remixes, Shah op z'n keyboard en het falende ov-chipkaart-project in de bus naar Centraal Station naderhand.
Shah op zn keyboard idd, heb ik een filmpje van jammer dat het geluid brak is, ik zal hem alsnog wel even uploaden Er was zo'n gast achter me die ineens met zn kop in mn nek lag, leek net alsof hij keihard ging kotsen dus ik zoo yoow gaat het goed, dus hij jahoor prima ik vind de muziek gewoon leuk, zwaar aan de drugs daarzo
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 19 april 2009 @ 14:02:21 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68167688
Damn.. die set van Armin in Butan is echt lekker hoor met dit zonnetje.
pi_68167743
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
Damn.. die set van Armin in Butan is echt lekker hoor met dit zonnetje.
Doe mij die van Shah maar
  zondag 19 april 2009 @ 14:07:19 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68167835
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Doe mij die van Shah maar
Komt hierna, maar Shah kan eigenlijk niet mis zijn natuurlijk.
  zondag 19 april 2009 @ 16:10:59 #164
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68171452
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Doe mij die van Shah maar
Ik heb die mp3 nog niet gehoord, maar live werden die pingeltjes op den duur wel irritant en het geluid was daar echt slecht. Wel echt een man die er een showtje van maakt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68203236
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
Damn.. die set van Armin in Butan is echt lekker hoor met dit zonnetje.
Draai 'm nu. Terüng, echt supergoed. Geen gezeik, gewoon full on trance. Daar houd ik van .

Armin is terug (!?).

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2009 14:44:37 ]
  maandag 20 april 2009 @ 15:55:39 #166
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68205677
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Draai 'm nu. Terüng, echt supergoed. Geen gezeik, gewoon full on trance. Daar houd ik van .

Armin is terug (!?).
Nou, ik had hem 20min aan in de auto op de terugweg van een verjaardag, dat was even minder. Was live vanuit zijn ASOT feesie geloof ik. Hij spinde één aardige plaat maar de rest kon me weinig boeien
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 20 april 2009 @ 16:49:46 #167
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68207564
mja, ik vond het wel een goed setje. Niet bijzonder, maar staken wel een paar hele goede platen eruit.

Ónder andere tyDi's samenwerking met Audrey Gallagher - You Walk Away:


en Rex Mundi ft Susana - Nothing At All


voor zover mijn eigen filmpjes


En dan nog even deze briljante tune van de Petshop Boys
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  maandag 20 april 2009 @ 17:46:34 #168
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68210699
Even een bloemlezing van m'n eigen filmpjes op ASOT 400 in Rotterdam:

Roger Shah op z'n keyboard.


Bij deze was ik bij Nitrous Oxide op de boxen geklommen om de apparatuur te filmen. Na 15 seconden werd ik vriendelijk doch dringend ervan af geschopt door de security.


Confetti bij Simon Patterson.


Een losgaande voorste rij bij Richard Durand.
  maandag 20 april 2009 @ 18:47:31 #170
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68211334
Die filmpjes Ik heb echt ontzettend genoten
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 20 april 2009 @ 22:02:08 #171
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_68219136
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef DreamAway het volgende:
mja, ik vond het wel een goed setje. Niet bijzonder, maar staken wel een paar hele goede platen eruit.

en Rex Mundi ft Susana - Nothing At All
Wat een topnummer is dat ook. Mijn favo op dit moment!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  maandag 20 april 2009 @ 22:05:18 #172
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68219285
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Wat een topnummer is dat ook. Mijn favo op dit moment!
Deze staat bij mij ook hoog in de notering.

Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 20 april 2009 @ 22:10:07 #173
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_68219541
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Deze staat bij mij ook hoog in de notering.

Ik ontdekte hem laatst ook, was eigenlijk de B kant van de nieuwe Cressida. Deze vind ik ook nog top:

Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  maandag 20 april 2009 @ 22:41:44 #174
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68221258
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Ik ontdekte hem laatst ook, was eigenlijk de B kant van de nieuwe Cressida. Deze vind ik ook nog top:


Kippenvel toen ze deze draaide idd

Als we het dan toch over goede nummers hebben
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 20 april 2009 @ 23:55:03 #175
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_68224200
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Kippenvel toen ze deze draaide idd

Als we het dan toch over goede nummers hebben ...
Geniaal
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:05:11 #176
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68231024
Het viel me trouwens op dat Aly en Fila er gewoon weer bij waren terwijl Armin vorig jaar toch aangaf ze er liever niet bij te hebben.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:09:59 #177
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68231182
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef honda1990 het volgende:
Het viel me trouwens op dat Aly en Fila er gewoon weer bij waren terwijl Armin vorig jaar toch aangaf ze er liever niet bij te hebben.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:24:05 #178
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68231666
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:

[..]


Hij zei dat hij ze er liever niet bij had omdat hij liever nieuw talent de kans gaf, maar omdat er zoveel mensen er om vroegen ze toch maar hebben gevraagd.

Toen zijn we gaan bellen. Above & Beyond konden niet, en zo nog een paar. Shah had er vorig jaar eigenlijk al moeten staan, kon toen niet, dus nu wel. Aly & Fila waren gewoon echt het meeste aangevraagd, daar konden we niet omheen. Ik had ze ook liever niet gehad, ik had liever nieuwe namen neergezet, maar ze waren zoveel aangevraagd. Misschien wordt ASOT 400 weer anders.
dit dus



Toen Shah dit nummer draaide

[ Bericht 18% gewijzigd door honda1990 op 21-04-2009 12:42:01 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68242205
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Hij zei dat hij ze er liever niet bij had omdat hij liever nieuw talent de kans gaf, maar omdat er zoveel mensen er om vroegen ze toch maar hebben gevraagd.

Toen zijn we gaan bellen. Above & Beyond konden niet, en zo nog een paar. Shah had er vorig jaar eigenlijk al moeten staan, kon toen niet, dus nu wel. Aly & Fila waren gewoon echt het meeste aangevraagd, daar konden we niet omheen. Ik had ze ook liever niet gehad, ik had liever nieuwe namen neergezet, maar ze waren zoveel aangevraagd.
En alsnog was alleen Fila er.
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:17:36 #180
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68243358
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Hij zei dat hij ze er liever niet bij had omdat hij liever nieuw talent de kans gaf, maar omdat er zoveel mensen er om vroegen ze toch maar hebben gevraagd.

Toen zijn we gaan bellen. Above & Beyond konden niet, en zo nog een paar. Shah had er vorig jaar eigenlijk al moeten staan, kon toen niet, dus nu wel. Aly & Fila waren gewoon echt het meeste aangevraagd, daar konden we niet omheen. Ik had ze ook liever niet gehad, ik had liever nieuwe namen neergezet, maar ze waren zoveel aangevraagd. Misschien wordt ASOT 400 weer anders.
dit dus

wat quote jij toch mooi uit mijn interview!
Was dit jaar weer ruimschoots voor Aly & Fila gestemd, dus je komt er niet omheen.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:50:34 #181
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68244438
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:17 schreef DreamAway het volgende:

[..]

wat quote jij toch mooi uit mijn interview!
Was dit jaar weer ruimschoots voor Aly & Fila gestemd, dus je komt er niet omheen.
ik vond hem trouwens wel goed
Ok, het was ook niet dat ik het onterecht vind ofzo al ben ik zelf niet zo'n fan ervan, maar het viel me opzich wel op.


[ Bericht 16% gewijzigd door honda1990 op 21-04-2009 18:14:47 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:03:26 #182
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68249228
ik hoorde net Gareth Emery - Exposure.
dikke trance track zeg
zijn releases onder zijn aliassen vond ik altijd wel tof, onder zijn eigen naam vond ik eigenlijk alles grote bagger, deze vind ik wel erg tof
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:46:07 #183
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68250795


Als dit het voorproefje is voor Tijs z'n nieuwe album dan sla ik een keertje over....wat doe je nou

Ik ben nu al bang dat dit een hit op de nederlandse radio wordt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:49:22 #184
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68250928
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef honda1990 het volgende:


Als dit het voorproefje is voor Tijs z'n nieuwe album dan sla ik een keertje over....wat doe je nou

Ik ben nu al bang dat dit een hit op de nederlandse radio wordt
WTF

Lijkt mij dat hier voornamelijk voor de verkoop de naam "Tiesto" aan verbonden is?
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:57:45 #185
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68251198
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef honda1990 het volgende:


Als dit het voorproefje is voor Tijs z'n nieuwe album dan sla ik een keertje over....wat doe je nou

Ik ben nu al bang dat dit een hit op de nederlandse radio wordt
dit is al behoorlijk oud... niet alles geloven op youtube hé
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:15:42 #186
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68251832
Een beetje zichzelf respecterende muziekliefhebber in dit topic kent Bleckentrommel toch wel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:18:48 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68251955
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef jackson het volgende:
Een beetje zichzelf respecterende muziekliefhebber in dit topic kent Bleckentrommel toch wel
Ik dacht aan een ander nummer bij Bleckentrommel, de naam ringde een bel
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:26:36 #188
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68252215
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef Xantra het volgende:

[..]

dit is al behoorlijk oud... niet alles geloven op youtube hé
Hij stond onder nieuwe producties op beatport, en ik kende hem nog niet
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68257993
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef honda1990 het volgende:


Als dit het voorproefje is voor Tijs z'n nieuwe album dan sla ik een keertje over....wat doe je nou

Ik ben nu al bang dat dit een hit op de nederlandse radio wordt
Pffff, een plaat uit 97 die hij in een uur gemaakt heeft, ken uw klassiekers idd
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 22 april 2009 @ 00:03:56 #190
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_68258031
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef hp22 het volgende:

[..]

Pffff, een plaat uit 97 die hij in een uur gemaakt heeft, ken uw klassiekers idd
Ik wou zeggen, zelfs ik ken hem
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 22 april 2009 @ 01:29:59 #191
67464 m-kay
Halloooo!
pi_68259144
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef jackson het volgende:
Een beetje zichzelf respecterende muziekliefhebber in dit topic kent Bleckentrommel toch wel
Topplaat! :D.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_68259566
Blegh, niveau daalt... Bleckentrommel niet kennen
  woensdag 22 april 2009 @ 02:52:37 #193
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68259613
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 april 2009 @ 15:10:28 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68272205
die ken ik zelrfs
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef jackson het volgende:
Een beetje zichzelf respecterende muziekliefhebber in dit topic kent Bleckentrommel toch wel
ik ken hem zelfs, nu versla ik een aantal users hier
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68276774
quote:
Vette track!, vooral het begin van de track.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_68278440
Deed me even denken aan finished symphony, heerlijk die plaat weer te horen!

Phoenix (original) ik hoor Mike Oldfield invloeden, erg relaxte track.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:38:48 #197
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68282600
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef hp22 het volgende:

[..]

Pffff, een plaat uit 97 die hij in een uur gemaakt heeft, ken uw klassiekers idd
Toen was ik 7
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 april 2009 @ 00:06:32 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68290131
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Toen was ik 7
de Beatles waren van voor mijn tijd maar die ken ik toch ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 23 april 2009 @ 10:28:19 #199
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68296421
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de Beatles waren van voor mijn tijd maar die ken ik toch ook
Het is ook niet dat ik Tiësto niet ken
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68299327
Tis weer Donderdag-Oldskool-Dag!

  donderdag 23 april 2009 @ 13:32:34 #201
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68302191
Als we toch goede platen droppen:


nl/turks talentje

En


Maarja, zie armin @ asot 400
  donderdag 23 april 2009 @ 16:33:43 #202
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68308291
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68311858
Oei wat is die Confirmation plaat vet ja

edit: een dubstep podium op mysteryland

[ Bericht 34% gewijzigd door Veersesmurf op 23-04-2009 19:06:17 ]
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  donderdag 23 april 2009 @ 21:44:01 #204
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68318467
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de Beatles waren van voor mijn tijd maar die ken ik toch ook
en overrated.


conformation idd 1 van de betere platen dat concert.
owow nu denk ik weer aan het jaar ervoor: TIC 2003 was koning, alweer 6 jaar geleden ziek zeg. .
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 23 april 2009 @ 22:07:26 #205
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68319560
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:39:50 #206
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68339666
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Toen was ik 7
*aai over de bol smilie*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:55:37 #207
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68349137
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:39 schreef jackson het volgende:

[..]

*aai over de bol smilie*
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:11:25 #208
73274 Prosac
Bedankt Ray
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:30:30 #209
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68576794
quote:
Iedereen mag het een zeiknummer vinden dat kan best ik vind em heerlijk iig De Andy Duguid remix is ook erg lekker
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:44:17 #210
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68584965
Dancetour Dordrecht was ook best lekker
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:24:11 #211
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68585929
ik hoorde een Afrojack remix van Benassi's Satisfaction, heel cool!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:52:20 #212
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68587964
Ik heb niet zo heel erg op de platen gelet moet ik bekennen

Zit nu de record-check met Claud Von Stroke te luisteren.




19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_68604055
Ik typ voor de lol mijn mix in bij google

http://www.mininova.org/tor/2545162

Part 2 moet ik ook nog uploaden
  zondag 3 mei 2009 @ 16:33:06 #214
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68623975
Al een 'oud' nummer, maar om het topic weer wat op gang te krijgen post ik hem toch maar even:



19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 3 mei 2009 @ 22:08:11 #215
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68636624
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik typ voor de lol mijn mix in bij google

http://www.mininova.org/tor/2545162

Part 2 moet ik ook nog uploaden
0 seeds, 0 leechers

Heel goed
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Veersesmurf het volgende:
Al een 'oud' nummer, maar om het topic weer wat op gang te krijgen post ik hem toch maar even:



Beter gaat het niet worden.... één van de beste plaaten ooit gemaakt, wat een drive, heel erg sterk.

edit: Tipje, check zijn Essential Mix van laatst! Heel apart wellicht maar zeker de moeite waard
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 3 mei 2009 @ 22:11:50 #216
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68636783
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Veersesmurf het volgende:
Al een 'oud' nummer, maar om het topic weer wat op gang te krijgen post ik hem toch maar even:




Draai ik nog altijd erg graag, geniaal nummer.
Daar voeg ik deze nu aan toe.



12 minuten heerlijkheid.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:15:32 #217
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68636954
Haal daar maar 3 minuten van af maar een heerlijke plaat idd, zeker als die vocals erin komen.

Nu we toch op die tour zijn:



Het wordt weer zomer
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 3 mei 2009 @ 22:20:12 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68637146
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef Veersesmurf het volgende:
Haal daar maar 3 minuten van af maar een heerlijke plaat idd, zeker als die vocals erin komen.
Ja, de 12 minuten versie is op youtube niet te vinden.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:21:52 #219
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68637200
Doe mij Dusty Kid dan maar .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_68662476
FOK! verkiezing beste DJ (Stemronde)

Niet vergeten te stemmen mensen.
-
  maandag 4 mei 2009 @ 21:33:12 #221
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68670357
Iemand naar Armada Night??
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:07:02 #222
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68671945
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 4 mei 2009 @ 22:16:51 #223
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68672398
Mr Sam - Made in Trance (02-05-2009) Met name dat laatste nummer
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68677152
een vraagje...weet iemand of er ergens live sets van tiesto te downloaden zijn?
ik had nooit veel met tiesto, maar na hem gezien te hebben op museumplein afgelopen donderdag vind ik tiesto echt wel tof
  dinsdag 5 mei 2009 @ 00:57:47 #225
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68678787
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:59 schreef DrowningMan het volgende:
een vraagje...weet iemand of er ergens live sets van tiesto te downloaden zijn?
ik had nooit veel met tiesto, maar na hem gezien te hebben op museumplein afgelopen donderdag vind ik tiesto echt wel tof
http://alldj.org/index.php?name=News&new_topic=94
Ik weet niet of het mag, maar hier heb je het 1 en ander. Oja download de ISOS series is toch nog een stukje beter dan het museumplein waarsch.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68680127






Kwam die tegen terwijl ik bezig was met ASOT 1-400 torrent maken

Ferry Corsten live in de studio bij ASOT 58, toen het nog in het nederlands was
pi_68687406
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef honda1990 het volgende:

[..]

http://alldj.org/index.php?name=News&new_topic=94
Ik weet niet of het mag, maar hier heb je het 1 en ander. Oja download de ISOS series is toch nog een stukje beter dan het museumplein waarsch.

tnx!
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:13:36 #228
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68734440
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

tnx!


Always the sun van Richard Durand binnen wát een album, had de preview al gehoord en het beloofde wat te worden, maar dit is echt geweldig

Kaartje voor Armada Night is binnen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:37:22 #229
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68737847
Heeft iemand het nummer

Ferry Corsten - Beautifull

Op zijn of haar pc staan? Kan iemand dit nummer uploaden en de link even naar mij PBen?
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:43:56 #230
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68738074
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Remsjo het volgende:
Heeft iemand het nummer

Ferry Corsten - Beautifull

Op zijn of haar pc staan? Kan iemand dit nummer uploaden en de link even naar mij PBen?
http://tinyurl.com/d6nxj2
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:25:59 #231
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68765302
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/d6nxj2
Gast dan kom ik op van die downloadsites waar ik voor moet betalen
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:35:20 #232
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68765590
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Gast dan kom ik op van die downloadsites waar ik voor moet betalen
Torrents (1e en 5e link) en Rapidshare (7e link) zijn anders gewoon gratis hoor .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:24:26 #233
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_68773925
John O'callaghan - Never Fade Away

heeeerlijk, staat op z'n nieuwe album wat zeer binnenkort uitkomt
Drugs are good mkay?
pi_68776253
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/d6nxj2
pi_68782678
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Party_P het volgende:
John O'callaghan - Never Fade Away

heeeerlijk, staat op z'n nieuwe album wat zeer binnenkort uitkomt
Volgens mij is die al uit?
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:30:55 #236
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68790203
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Volgens mij is die al uit?
Die's uit idd.

Exposure van Gareth Emery ook
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:31:49 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68790253
en dan het album van Durand.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:55:00 #238
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68802076
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef jackson het volgende:

[..]

0 seeds, 0 leechers

Heel goed
[..]

Beter gaat het niet worden.... één van de beste plaaten ooit gemaakt, wat een drive, heel erg sterk.
met dank aan Joris Voorn, origineel heb ik altijd maar 'zo zo' gevonden

zijn er ook nog iets minder trancier albums uitgekomen?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:06:32 #239
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68802470
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Volgens mij is die al uit?
alleen via 7Digital verkrijgbaar, maandag overal.
Overigens kunnen mensen die een kaartje voor Armada Night een Meet n Greet met de beste man winnen. inclusief goodiebag Check: .

Zo, weer genoeg gespamt

Piercing Quiet is errrrug lekker ja! Invincible Sun van Tritonal & Soto overigens ook
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:40:36 #240
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68803834
Dit is toch ook nog even een vermelding waard.

Previews van tyDi's album staan op YouTube...echt heerlijk divers! Ambient, housy, trancy, alles komt bij elkaar. Dit is nou echt een talent.

Part 1:


Part 2:
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_68804161
Armin is echt commercieel bezig

Armin van Buuren krijgt eigen videogame op de Wii
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:55:47 #242
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68804391
Jezus wat komen er een zooi albums uit zeg.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:08:40 #243
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68804872
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef DreamAway het volgende:

[..]

alleen via 7Digital verkrijgbaar, maandag overal.
Overigens kunnen mensen die een kaartje voor Armada Night een Meet n Greet met de beste man winnen. inclusief goodiebag Check: .

Zo, weer genoeg gespamt

Piercing Quiet is errrrug lekker ja! Invincible Sun van Tritonal & Soto overigens ook
Wij hebben em al in de winkel liggen hoor ik heb em zelfs tijdens het werk geluisterd.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:07:15 #244
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68806758
Ik vind het album van John O'callaghan eigenlijk best een beetje tegenvallen, zitten duidelijk een paar heerlijke nummers op, maar er zitten ook nummers bij die helemaal niks met me doen. Jammer aangezien hij zeker wel heeft bewezen ontzettend lekkere nummers te kunnen maken.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:05:53 #245
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68808773
edit: hmm vreemd
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:07:33 #246
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68808819
Ik zie alleen een hoop code.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:08:17 #247
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68808847
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef Prosac het volgende:
Ik zie alleen een hoop code.
jij ebnt er snel bij moment
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:10:40 #248
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68808907
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:25:50 #249
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68813721
La Roux - In For The Kill (Dean Coleman & Nima Nas Remix)
Tiësto maakt me weer eventjes blij!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:54:32 #250
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_68818668
Tnx voor alle links mensen (tvp )
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:00:44 #251
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68818880
Ferry Corsten Featuring Betsie Larkin - Made of Love (Duderstadt Progressive
Remix) Blijft toch genieten deze plaat
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:53:13 #252
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68820764
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef honda1990 het volgende:
Ferry Corsten Featuring Betsie Larkin - Made of Love (Duderstadt Progressive
Remix) Blijft toch genieten deze plaat
Push remix voor mij
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:33:06 #253
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68822244
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:25 schreef Xantra het volgende:
La Roux - In For The Kill (Dean Coleman & Nima Nas Remix)
Tiësto maakt me weer eventjes blij!
Dang! die is echt lekker zeg
  zondag 10 mei 2009 @ 10:01:11 #254
67464 m-kay
Halloooo!
pi_68864788
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 10 mei 2009 @ 17:23:52 #255
164674 silentwaves_
silentwaves_
pi_68877465
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef Xantra het volgende:

[..]

Push remix voor mij
De Push remix is inderdaad mooi
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_68878354
zozo gister naar Serenity geweest, was erg rustig maar toch wel relaxt

22.00 - 23.00: First State: laatste kwartiertje gezien, geen oordeel
23.00 - 00.00: Cosmic Gate: strakke set
00.00 - 01.00: Jochen Miller: strakke set, lekker banging
01.00 - 02.00: Richard Durand: echt vette set, zat lekker met zijn effectjes te spelen, zonder dat het te veel opviel
02.00 - 03.00: Marcel Woods: goeie set zonder hoogtepunten, wel 1 dikke trainwreck. kabbelde een beetje door.
03.00 - 04.00: Cor Fijneman: kon me totaal niet bekoren
04.00 - 05.00: Sean Tyas: verraste me op een positieve manier, erg goeie set
05.00 - 06.00: Signum: hier kwam ik voor, en hij voldeed aan de verwachtingen
06.00 - 07.00: Ernesto vs. Bastian: kwartiertje nog van gehoord, daarna naar huis gegaan
pi_68898408
Heel lang al niet gehoord, herinnerde me opeens de naam, een heel vet nummer.

  maandag 11 mei 2009 @ 16:18:34 #258
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68908657
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef eQuaL het volgende:
Heel lang al niet gehoord, herinnerde me opeens de naam, een heel vet nummer.

*op vinyl heeft*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_68910490
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef eQuaL het volgende:
Heel lang al niet gehoord, herinnerde me opeens de naam, een heel vet nummer.

*op hdd heeft*
  maandag 11 mei 2009 @ 18:02:51 #260
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68912555
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Incolumis het volgende:

[..]

*op hdd heeft*
Dat zijn de echte liefhebbers ja....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_68913200
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat zijn de echte liefhebbers ja....
weinig verschil tussen jouw plaat en de mijne hoor, de mijne draait alleen wat sneller
  maandag 11 mei 2009 @ 18:48:52 #262
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68913859
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Incolumis het volgende:

[..]

weinig verschil tussen jouw plaat en de mijne hoor, de mijne draait alleen wat sneller
Dat zeg ik... Echte liefhebbers
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 11 mei 2009 @ 19:32:32 #263
16743 hp22
Bagger.
pi_68915125
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat zeg ik... Echte liefhebbers
Ik heb een bootleg opname op cassette van Joost van den Berg live in Buren
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 11 mei 2009 @ 19:35:02 #264
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68915217
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ik heb een bootleg opname op cassette van Joost van den Berg live in Buren
Ja, helaas geen vinylplaat in de kast maar jij maakt het inderdaad goed door dit soort werk op cassette te hebben

Cassette, mooi......
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 11 mei 2009 @ 20:29:53 #265
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68917372
Gisteren naar de Citydance in Goes geweest, was erg geslaagd! Mooi weer, goed geluid en een gave line-up.

15:00 - 16:30 uur Jaziah: Binnenkomer, weinig van mee gekregen.
17:30 - 19:00 uur Chuckie: draaide veel hitjes, maar wel erg lekker.
19:00 - 20:30 uur Erick E: goeie set, weinig voor mij bekende platen maar wel goed.
20:30 - 22:00 uur Funkerman: man van de avond. Geweldige set!
22:00 - 00:00 uur Laidback Luke: heerlijke set, veel hitjes en volgens mij 38 platen per uur. Niet altijd even strak gemixed, maar wel gaaf om te horen.

Al met al een geslaagde dag, en ondanks dat ik de bob was had ik toch wat moeite met opstarten vandaag
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 11 mei 2009 @ 21:13:25 #266
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68918906
Ow, en bij deze nomineer ik deze plaat tot regulier festival-anthem van het jaar 2009:

19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_68919145
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat zeg ik... Echte liefhebbers
definieer "echte liefhebber" eens...
  maandag 11 mei 2009 @ 21:22:14 #268
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68919212
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Veersesmurf het volgende:
Ow, en bij deze nomineer ik deze plaat tot regulier festival-anthem van het jaar 2009:

Amen...

Jij hebt tegenwoordig ook een gruwelijk dikke smaak qua muziek zeg! Pfff, alle kudo's voor u

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 11 mei 2009 @ 21:26:24 #269
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_68919335
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Incolumis het volgende:

[..]

definieer "echte liefhebber" eens...
Eigenlijk wilde ik hier verder niet op in gaan maar laten we geen mp3's vergelijken met vinylplaten, daar doelde ik op. Op het moment dat je dit wel doet, klopt er in mijn beleving iets niet. Neemt niet weg dat jij voor jouw idee wellicht net zo muziekliefhebber bent als ik. En weet je wat... dat mag
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 11 mei 2009 @ 21:47:12 #270
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68920119
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Amen...

Jij hebt tegenwoordig ook een gruwelijk dikke smaak qua muziek zeg! Pfff, alle kudo's voor u


terug

maar ben redelijk aan het veranderen qua muziek inderdaad. Zo draai ik Fabric 46 al een paar dagen non-stop en daartussen probeer ik de Essential Mix van Tiga te beluisteren
Het heeft weinig meer met trance te maken, al blijf ik dat toch ook redelijk volgen...
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_68920365
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde ik hier verder niet op in gaan maar laten we geen mp3's vergelijken met vinylplaten, daar doelde ik op. Op het moment dat je dit wel doet, klopt er in mijn beleving iets niet. Neemt niet weg dat jij voor jouw idee wellicht net zo muziekliefhebber bent als ik. En weet je wat... dat mag
nou kijk, ik zit al sinds 1995 in het trancewereldje, heb in het verleden gigantisch veel uitgegeven aan mijn passie, maar ja, tijden veranderen, en dan komt je passie op de 2e plaats. vandaar de mp3s. ik zie de meerwaarde niet meer van platen/cd's tegenwoordig. het is mijns inziens een achterhaald concept.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:20:18 #272
16743 hp22
Bagger.
pi_68921521
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:47 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

terug

maar ben redelijk aan het veranderen qua muziek inderdaad. Zo draai ik Fabric 46 al een paar dagen non-stop en daartussen probeer ik de Essential Mix van Tiga te beluisteren
Het heeft weinig meer met trance te maken, al blijf ik dat toch ook redelijk volgen...
Tiga is ook een held

Deze kan je vast ook wel waarderen (wat een gruwelijke plaat zeg)



Wat trance betreft blijf ik het volgen alleen is er weinig wat me nog erg kan boeien. Recente platen die ik wel erg vet vind zijn bijv. Gareth Emery - Exposure, Pulze - Feel (Adam Szabo Remix) , Dallaz Project - Double One (Ehren Stowers Remix). (prog) trance topper van de laatste tijd is toch wel Adrian Lux - Can’t Sleep (Marcus Schossow pres. 1985 Club Remix)

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 11 mei 2009 @ 22:30:24 #273
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68921946
Metropolis net binnengehaald, Gareth flikt het weer .

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 11 mei 2009 @ 22:38:57 #274
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68922332
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef hp22 het volgende:

[..]

Tiga is ook een held

Deze kan je vast ook wel waarderen (wat een gruwelijke plaat zeg)



ubervet

Daar kan je echt zo walgelijk hard op los gaan
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 11 mei 2009 @ 22:42:09 #275
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68922463
Zaterdag Armada Night Ben erg benieuwd eerste keer dat ik naar Armada Night ga, ben er nu al klaar voor
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:57:33 #276
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68923050
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Veersesmurf het volgende:
Ow, en bij deze nomineer ik deze plaat tot regulier festival-anthem van het jaar 2009:

Maar de Dirty South remix he, die met de viooltjes erbij.
Samen met La Mezcla de nummers die je overal gaat tegenkomen vermoed ik.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:59:32 #277
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68923126
Vergeet Pitto - Feelin' niet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 11 mei 2009 @ 23:04:32 #278
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68923337
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

ubervet

Daar kan je echt zo walgelijk hard op los gaan
aphex twins stijl.... weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet, is er ook een clip van... want die zijn meestal wel vet
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 11 mei 2009 @ 23:32:17 #279
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68924394
kwam dit filmpje weer eens tegen, van Sultan & Sheperd. Gemaakt terwijl ze hun nummertje Itajai Vibes in elkaar knutselden. Met name dat "Tiestoooooo" vond ik geweldig.

Deed me toch enigzins denken hoe ik ooit met 2 vrienden avonden en nachten zat te "produceren"

  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:31:14 #280
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68931486
haha geniaal

ken het ook ja, een break maken en dan Tiëstoooooo
was het kaas was het Arminnnnn van Buuurrrren
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:12:25 #281
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_68936882
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef hp22 het volgende:

[..]

Tiga is ook een held

Deze kan je vast ook wel waarderen (wat een gruwelijke plaat zeg)

Damn Fijne tune zeg!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:18:54 #282
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68937122
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Damn Fijne tune zeg!

Heerlijk om even snoeihard te draaien.. zou dit soort muziek trouwens niet een hele avond trekken.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:23:38 #283
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_68937286
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:18 schreef Prosac het volgende:

[..]


Heerlijk om even snoeihard te draaien.. zou dit soort muziek trouwens niet een hele avond trekken.
Oh ik wel, keihard kapot gaan een paar uur lang
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:00:27 #284
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68938431
Als we toch allemaal lekker alternatief aan t doen zijn, gooi ik ook ff een balletje op!

DJ Hell - Angst
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:02:24 #285
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68938506
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:23 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh ik wel, keihard kapot gaan een paar uur lang
Ik had het na een uurtje Noisia bijvoorbeeld ook wel weer gezien.. best leuk voor eventjes dat DnB. Datzelfde geldt denk ik voor deze dub..
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:08:37 #286
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68938730
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik had het na een uurtje Noisia bijvoorbeeld ook wel weer gezien.. best leuk voor eventjes dat DnB. Datzelfde geldt denk ik voor deze dub..
Paar weken terug Benga in de Simplon bij Dub&Dwars, check die filmpjes eens op Youtube.
Het ging hard daar .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_68939444
Over zomerplaatjes gesproken! Zie je jezelf al liggen met Bertie Blackman door de speakers?!

  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:28:41 #288
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68958128
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef Xantra het volgende:

[..]

aphex twins stijl.... weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet, is er ook een clip van... want die zijn meestal wel vet
Gewoon lekker een paar biertjes drinken en dan met de massa mee vaag dansen In Kaapstad heb ik het een uurtje of 4 volgehouden, en dat kostte weinig moeite toen...

Heb hier een setje van Hatcha b2b Benga wat ik nog regelmatig draai, maar dan gaan we wel echt een heel andere kant op dan trance

met Town Of Sorrow zie ik mezelf al in het zonnetje liggen ja, jammer dat het tot nog toe Nederlandse zon is
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:19:02 #289
105311 Xantra
Cinematographer
pi_68963154
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef Tomaz het volgende:
Over zomerplaatjes gesproken! Zie je jezelf al liggen met Bertie Blackman door de speakers?!

coole tune!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_68967439
cool men!
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:01:24 #291
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_68977851
Speciaal voor hp22



een hele dikke videomontage/remix/proggy tune van Alice in Wonderland!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:36:14 #292
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_68997149
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef DreamAway het volgende:
Speciaal voor hp22



een hele dikke videomontage/remix/proggy tune van Alice in Wonderland!
Ik vind hem stiekem ook wel erg vet
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_68997971
Die Alohamora en SplurgenShitter zijn ook wel lekker

GRATIS DOWNLOAD, SNEL!!! (Wel 128kbps)
pi_69016801
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef DreamAway het volgende:
Speciaal voor hp22



een hele dikke videomontage/remix/proggy tune van Alice in Wonderland!
Wow, briljant zeg!
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:33:15 #295
16743 hp22
Bagger.
pi_69017950
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef DreamAway het volgende:
Speciaal voor hp22



een hele dikke videomontage/remix/proggy tune van Alice in Wonderland!
Tof !
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_69020201
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef DreamAway het volgende:
Speciaal voor hp22



een hele dikke videomontage/remix/proggy tune van Alice in Wonderland!
Ik ben ook verslaafd.
Dit zou niet verkeerd klinken in menig chillout-ruimte.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:33:52 #297
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69022883
Met een klein beetje pijn in me hart...
gebruik het eigenlijk zelden, maar toch is het dan toch wel eventjes lastig om het te koop te zetten:

2x Pioneer cdj800
1x Ecler Nuo 3 mixer
1 stanton draaitafel + ortofon naald

alles in zeer goede staat, als je interesse hebt, contact me maar op msn.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:33:40 #298
16743 hp22
Bagger.
pi_69024533
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef Xantra het volgende:
Met een klein beetje pijn in me hart...
gebruik het eigenlijk zelden, maar toch is het dan toch wel eventjes lastig om het te koop te zetten:

2x Pioneer cdj800
1x Ecler Nuo 3 mixer
1 stanton draaitafel + ortofon naald

alles in zeer goede staat, als je interesse hebt, contact me maar op msn.
Ai dat doet wel even zeer ja...
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:42:29 #299
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69024853
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef Xantra het volgende:
Met een klein beetje pijn in me hart...
gebruik het eigenlijk zelden, maar toch is het dan toch wel eventjes lastig om het te koop te zetten:

2x Pioneer cdj800
1x Ecler Nuo 3 mixer
1 stanton draaitafel + ortofon naald

alles in zeer goede staat, als je interesse hebt, contact me maar op msn.
Het is dat ik geen geld heb .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:56:10 #300
16743 hp22
Bagger.
pi_69025329
slotje dan maar?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:56:31 #301
16743 hp22
Bagger.
pi_69025340
ok
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')