Huh toch dus om 13:00quote:
taxi, benenwagen, fiets jatten enz.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef honda1990 het volgende:
Ben er bij morgenhoe kan ik alleen zonder ov-chipkaart met de metro naar de maassilo??
Zo;n wegwerp chipkaart kan je gewoon bij loketten kopen oidquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
taxi, benenwagen, fiets jatten enz.
je hebt ook tijdelijke/wegwerp ov chipkaarten, zijn supermakkelijk en helemaal niet zo duur. Dus als ik jou was zou ik gewoon de metro nemen.
Jeps, kan je gewoon uit een automaat halenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zo;n wegwerp chipkaart kan je gewoon bij loketten kopen oid? Sorry, maar ik ga nooit uit oid. in Rotterdam
Ok, hardstikke mooi, hoef ik daar iig niet meer over te prakkiserenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, kan je gewoon uit een automaat halen
Aanwezig. En ik ga ook met de metro, met studenten ov-chipkaart.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ok, hardstikke mooi, hoef ik daar iig niet meer over te prakkiserenNog meer mensen die morgen gaan??
mee eensquote:
aha, ik voorzie een kleine CTT-meetingquote:
eigen forum eerstquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef Veersesmurf het volgende:
De line-up van Extrema![]()
Deadmau5
Tiga
Dirty South
James Holden
Patch Park
16 Bit Lolita's
Sander Kleinenberg
Rene Amesz
denk dat ik meer mensen uit dit topic tegen kom op Extrema dan uit dat forum daarquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigen forum eerst[18-07-09] Extrema Outdoor @ Aquabest Eindhoven
en je vergeet Miss Kittin, Ed Banger met zijn tentzo'n lekkere line up
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef honda1990 het volgende:
Ik wil gaan slapen om morgen fris te zijn, maar met zulke muziek is het toch zonde om je laptop uit te zetten
Nu
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat shirt van Arnej op de livestream![]()
[ afbeelding ]
Was 't maar zo'n feest. Ik moet weer zo nodig Ibiza verkennen rond die datum...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef Veersesmurf het volgende:
aha, ik voorzie een kleine CTT-meeting(neem aan dat jij er na vorig jaar ook weer bij bent Tomaz
)
ja ik zit dan in Bulgarije, love oostblokkersquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest. Ik moet weer zo nodig Ibiza verkennen rond die datum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |