Wow dit is wel een vette track!quote:
Dit is wist niet, en ik ben wel een liefhebber van Johan Gielen z'n tracks.(Trance Energy 2009 Classics-stage was super!)quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Mdk het volgende:
Astu
Ook wel grappig; Dubguru is trouwens Johan Gielen samen met Virtual Vault, waarvan Ben Huijbregts de helft van dat duo is. Een Blackhole onderonsje dus
Jep lekker nummerquote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
6 AM (Kyau&Albert remix)![]()
Iemand bekend met dit nummer? (vast wel, vind 'm echt fijn)
Zo uit mijn hoofd de maassilo en ook al tijden uitverkochtquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef Xantra het volgende:
waar is het? misschien wel belangrijk voor een aantal mensen hier
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd de maassilo en ook al tijden uitverkocht
Maassilo in Rotterdam inderdaad, ik was er gelukkig snel genoeg bij om 2 kaartjes te kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef Xantra het volgende:
waar is het? misschien wel belangrijk voor een aantal mensen hier
15 euro per 2?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:12 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Maassilo in Rotterdam inderdaad, ik was er gelukkig snel genoeg bij om 2 kaartjes te kunnen bemachtigenen dat voor 15 euro
Nee 15 p.p. zonde, toen ik wist dat ik ging heb ik ze meteen gekochtquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef TheAgent het volgende:
[..]
15 euro per 2?
Ik was er ook op tijd bij: paar dagen later was het uitverkocht.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Kan iemand voor mij de onderstaande track id'en![]()
Die van mr white vond ik eigenlijk beterquote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef Veersesmurf het volgende:
Sterke lyrics...
Pasen wordt maar saai hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef Prosac het volgende:
Timetable van Clash is gereed. Alles staat mooi
Beginnen om 21:00 met Robadoh, door naar Kabale & Liebe en Nathan Fake en weer naar de grote zaal voor Zombie Nation, 2 Many DJ's en Noisia.
Pasen wordt mooi!
Apart soort trance!quote:
Timetable was al een tijdje bekend. Alleen is ie nu officieel gepublished.quote:Timetable van ASOT 400 is ook bekend!!
Check: www.astateoftrance.com/timetable
hoeveel mensjes zouden er werkelijk 72 uur lang voor hun beeldscherm zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |