Dat maakt niet uit, het nummer straalt imo de zomer uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
PSBNummer is er alleen al anderhalve maand uit. (zo niet meer? )
Lekker nummer ja. Pendamonium van het nieuwe album is ookquote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
PSBNummer is er alleen al anderhalve maand uit. (zo niet meer? )
Ik denk de eerste. Die van David Guetta is nog best aardig trouwens, normaal vind ik het maar een prutser.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Sunrise Inc - Forever in my Soul
David Guetta - Love Takes Over (vanaf 20 seconden)
Bob Sinclar - LaLa Song
(videoclip is net verwijderd LOL)
A-Trakquote:
Doet me denken aan Global Kryner.... google daar eens op en je krijgt best wel leuke nummers..... nee, ik geef geen link, is zaterdagavond en ik ben lui....quote:
Dat is het betere werk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop op deze
Eventueel in de Deadmau5 remix:
Luiheid is over... is wel een grappige versie... ze hebben er meer.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Broertie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Global Kryner.... google daar eens op en je krijgt best wel leuke nummers..... nee, ik geef geen link, is zaterdagavond en ik ben lui....
Mooi lijstjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
Eens kijken wie dit lijstje gaat aanvullen
1996 Los del Rio - Macarena
1997 T-Spoon - Sex on the Beach / Ricky Martin - Maria
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5 / Vengaboys - We're Going to Ibiza!
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
2006 Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit / Basshunter - Boten Anna / Guillermo & Tropical Danny - Toppertje / Pakito - Living on video
2007 Jeroen van der Boom - Jij bent zo / Mika - Relax take it easy / Rihanna - Umbrella
2008 Kid Rock - All Summer Long
2009 ???
Played alive van Safri Duo? Die kwam in januari uit en die associeer ik ook niet met de zomer.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
1998 Des'Ree - Life
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
2006 Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit / Basshunter - Boten Anna / Guillermo & Tropical Danny - Toppertje / Pakito - Living on video
2007 Jeroen van der Boom - Jij bent zo / Mika - Relax take it easy / Rihanna - Umbrella
2009 ???
denk niet dat hij het word het is een beetje magertjes voor een zomerhitquote:
Goddamn, bij elk van die nummers goeie herinneringenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
1998 Des'Ree - Life
2009 ???
Lekkere zomerse clip ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
Deze heeft het wat mij betreft helemaal
Het origineel vond ik veel toffer.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
Met al die muziek komen inderdaad opeens een boel zomervakanties bovendrijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goddamn, bij elk van die nummers goeie herinneringen
weer wel, meezing liedjes onder de 13jarigen hebben denk ik veel meer kansquote:
ehh..... die van 2008 moet toch echt Michael Mind - Show Me Love zijn....quote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
1998 Des'Ree - Life
2009 ???
Michael Mind - Show Me Love. Ja, inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
ehh..... die van 2008 moet toch echt Michael Mind - Show Me Love zijn....
maareh ff ontopic: ik gok dat het weer zo;'n slappe zielloze electrohouse plaat wordt van Afrojack of zon andere wannabe artiest.^2
Ehhh.... als je dan toch met een Show Me Love aankomt, noem dan wél de versie van Steve Angello & Laidback Luke (Show Me Love vs. Be). Die was er eerder en werd ook veel meer gedraaid.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
ehh..... die van 2008 moet toch echt Michael Mind - Show Me Love zijn....
# Eens!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ehhh.... als je dan toch met een Show Me Love aankomt, noem dan wél de versie van Steve Angello & Laidback Luke (Show Me Love vs. Be). Die was er eerder en werd ook veel meer gedraaid.
depri sound voor een zomerhit. omdat het woord 'summer' in de tekst voortkomt, wil voor mij nog niet zeggen dat het een zomerhit is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef Frezo het volgende:
[..]
# Eens!
Voor mij wordt het dit jaar:
Artiest: The Gaslight Anthem
Titel: OLD WHITE LINCOLN
Ja, 3FM luisteraar hier.
1996 mag je ook wel Paradisio - Bailando bijzetten. En 1998 Vengaboys - We like to partyquote:Op maandag 30 maart 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
1998 Des'Ree - Life
2009 ???
Die knalt lekker jaquote:
Zeker, in Siofok waren deze 3 vorig jaar wel de platen die het beeld bepaalden in de clubs.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
2008 werd trouwens , toch in landen als Kroatie en Griekenland en Turkije ook dacht ik, gekenmerkt door Geo Da Silva - I'll do you like a truck, was voor mij op mijn reis alleszins dé zomerhit ! Net als RIO - Shine On & Fero de Camuri (ofzo) met After the rain.
Dat ga ik even hartgrondig met je eens zijn, wat een heelijke plaat!quote:
Ik moest daar ook meteen aan denken toen ik dat nummer voor het eerst hoorde. Een echt zomernummer in tegenstelling tot het gros van die achterlijke eurohouse shit.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeker, in Siofok waren deze 3 vorig jaar wel de platen die het beeld bepaalden in de clubs.
is wel een kanshebber idd! of die nieuwe david guettaquote:
Klinkt wel heel lekker en ook commercieel genoeg om het te maken. Dus TIP hem zeker meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:06 schreef N.i.c.k het volgende:
denk dat de strijd nog nooit zo vroeg gelopen was
wou ik net zeggen ja...............die was er zelfs een jaar eerder (2007).quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ehhh.... als je dan toch met een Show Me Love aankomt, noem dan wél de versie van Steve Angello & Laidback Luke (Show Me Love vs. Be). Die was er eerder en werd ook veel meer gedraaid.
Dat dacht ik ook toen ik 'm hoorde, al heeft hij nog niet erg veel airtime op de radio lijkt het...quote:
Het origineel is van Sunclub, drolquote:
We have a winner. Inmiddels megahit bij 3FM, dus dit kon hem wel eens worden. Wat mij betreft mag het, lekker nummer.quote:
Ik blijf bij deze, zeker nu 538 hem ook flink veel air-play geeftquote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik deel je mening volledig! Dizzee is terugquote:
Insluiten op verzoek uitgeschakelt dus hij doet t niequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:49 schreef Gabbylicious het volgende:
wtf, die clocks sample van de nieuwe David Guetta_!
Ik zet hier ook mijn geld opquote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Urquhart het volgende:
Hehe, dat is wel een goede! Blijft maar in m'n kop hangen nuquote:
e smiley stond er ook niet voor niets, plaat is volgens mij ook al aardig oud en compleet NIET commercieel en dus geen radio kans.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel een goede! Blijft maar in m'n kop hangen nu![]()
Maar zomerhit van 2009?
Deze of Kni Kna Knallen(ook al is die van 2008)quote:
lelequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Deze of Kni Kna Knallen(ook al is die van 2008)
Ik vrees het ergste inderdaad. Zag gisteren de clip en moest meteen aan dit topic denken. Ik vind het schijtirritant dat hij na "One, two, three, four" niet dat bekende melodietje doorzet... Nu kan ik me niet herinneren waar dat sampletje nou van isquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste inderdaad. Zag gisteren de clip en moest meteen aan dit topic denken. Ik vind het schijtirritant dat hij na "One, two, three, four" niet dat bekende melodietje doorzet... Nu kan ik me niet herinneren waar dat sampletje nou van is
Dat gebruikt hetzelfde sampletje, maar is niet het origineel van wat ik bedoel. Dat stukje met die trompetten gaat normaal verder.quote:
Dit is het origineel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat gebruikt hetzelfde sampletje, maar is niet het origineel van wat ik bedoel. Dat stukje met die trompetten gaat normaal verder.
Ha, tof zeg! Ik ken 'm eigenlijk van deze, wist niet dat dat ook weer geremixt was! Bovendien dacht ik altijd dat ze "Please stop fooling through my mind" zongenquote:
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop op deze
Eventueel in de Deadmau5 remix:
Sky and Sand is wel leuk maar geen zomerhit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef Remsjo het volgende:
Paul Kalkbrenner - Sky and Sand
Bob Sinclair - LaLa Song
LaLa Song is na 3x ook al niet meer te hardenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
De lala song ga ik vooren anders... word door 538 weer een hit gepresenteert die niet te harden is
Balkan beatsquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
kom op mensen, help dit de zomer hit worden.
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef ChanelOne het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()
alsjeblieft niet. Dit is toch al ooit een zomerhit geweest? Hier heeft Napoleon volgens mij nog op gedanst.
rond 5 mei 1821
Voor de slimme onder ons weten vast wel wat er was !
Hahaha.
Klinkt lekker.quote:
ik vind em nog steeds leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
Top nummer![]()
[..]
Sky and Sand is wel leuk maar geen zomerhit.
[..]
LaLa Song is na 3x ook al niet meer te harden
[..]
Balkan beats
Eigenlijk zou dit m moeten worden, geniaaalquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me toch dat er geen nummer is wat deze kan overtreffen als zomerhit:
"Met je luxe benen, zo Benelux"![]()
Le Lequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit m moeten worden, geniaaalIk zit aan je cunt, gewoon omdat het kunt
![]()
Maargoed, als 't niet The Lala song wordt dan ben ik ook al tevreden.. Echt, wat een bloedirritante rotzooi. Hij overtreft zelfs bijna Rap Das Armas
Toppertje was echt wel een zomerhit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef ChanelOne het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()
alsjeblieft niet. Dit is toch al ooit een zomerhit geweest? Hier heeft Napoleon volgens mij nog op gedanst.
rond 5 mei 1821
Voor de slimme onder ons weten vast wel wat er was !
Hahaha.
Het constante gefade van het volume verneukt die hele track.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:33 schreef Martinovibes het volgende:
Man die van Stonebridge is best wel lekker hoor ! ( iemand anders had hem al neergezet maar ik persoonlijk vind deze beter te pruimen )
Hij is niet hitgevoelig genoeg om hem door te laten breken bij 538 volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef PteV het volgende:
Tom Sparks - She's got me dancing, catchy deuntje![]()
Even dubbelklikken want hij mag niet worden ingesloten helaasch...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:22 schreef KdR het volgende:
Ik stem voor deze:
heeft het absoluut in zich
Ik geef deze goede kansenquote:
Geef ik een goeie kans, lekker zomers nummertjequote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We have a winner. Inmiddels megahit bij 3FM, dus dit kon hem wel eens worden. Wat mij betreft mag het, lekker nummer.
Die heb ik hier ook al een paar keer voorbij horen komen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
En dit in de discotheken:
Nummer wordt op dit moment aardig opgepakt in de clubs in Fra en Spanje
afgezien van paduwa is het een lekker nummer, maar het word denk ik geen zomerhitquote:
In Belgiė heb ik hem al een paar keer op MNM gehoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:51 schreef Moody het volgende:
Zal 'm wel niet worden, omdat de zenders 'm onbegrijpelijk niet oppikken:
Mijn vermoeden zegt dat dit hem word.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Klopt, album waar het nummer op staat is van Nov. 2008 ongeveer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Die van Basic Element is ook tof ja, maar voor mijn gevoel al wat ouder of ligt dat aan mij?
edit: 12december 2008 is de datum van het filmpje op youtube![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:56 schreef BramKVO het volgende:
Die Merengue van David Abigail lijkt toch zeker een zomerhit te gaan worden?
Die nieuwe van RIO (remember Shine On) ook trouwens én wordt hier gereleased (When the sun comes down)
Beetje oud voor een zomerplaatje voor dit jaarquote:Artist: RIO
Title: When The Sun Comes Down
Cat: DV 582
Released: 27 October, 2008
hij werd in paar andere landen toen missch al gereleased, maar hier wordt ie nog maar net gedraaid en op het Belgische MNM is ie de tip van de week, dus zou best kunnen toch ? Gebeurt zo vaak dat een nummer scoort in zijn thuisland en na enkele maanden een (zomer)hit wordt in Europa, toch ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Beetje oud voor een zomerplaatje voor dit jaar
Mja dat is waar, radiostations zijn altijd enorm traag met het draaien van nieuwe platen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hij werd in paar andere landen toen missch al gereleased, maar hier wordt ie nog maar net gedraaid en op het Belgische MNM is ie de tip van de week, dus zou best kunnen toch ? Gebeurt zo vaak dat een nummer scoort in zijn thuisland en na enkele maanden een (zomer)hit wordt in Europa, toch ?
edit : ik zie dat ie sommige landen rond maart/april al id lijsten heeft gestaan, in Spanje staat ie momenteel nog hoog in de charts.
Ze doen hun naam wel eer aan zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Jammer dat het nummer teveel op zijn vorige single (The Mojito Song) lijkt en dat er van die zwaar irritante "Wooo" samples inzitten. Anders was het nummer wel goed geweestquote:
Als Kluun het zegtquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Volgens Kluun (zoals gisteren te horen in zijn colum op 3FM) wordt het Gloria van Mando Diao
zou kunnen
Als dat zou mogenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Volgens Kluun (zoals gisteren te horen in zijn colum op 3FM) wordt het Gloria van Mando Diao
zou kunnen
Lekker nummer inderdaad. Op Peter Fox ben ik inmiddels wel uitgekeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef schaap001 het volgende:
zou kunnen
hele album?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker nummer inderdaad. Op Peter Fox ben ik inmiddels wel uitgekeken.
zie overzicht in OP of op pagina 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
Dragosta din tei was een echte zomerhit kan ik mij herinneren. Welke hadden we in de jaren erna?
Ik ben zo luiquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie overzicht in OP of op pagina 1
die luiheid is herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik ben zo lui
Ik check al die nummers, en ik zie dat ik ze allemaal ken en bijna allemaal kut vind. Ik luister weinig pop, ik denk dat er lady gaga komt...
Ken ik al een tijdje, lekker nummer maar die clip is wel zwaar slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef Mr_DG het volgende:
Dit nummer is al ruim een jaar oud, en was vorig jaar zomer al een bescheiden succes in Spanje en de VS.
Maar nu pas is er officieel een clip bij gemaakt, en het nummer is gereleased: MGMT - kids
Heerlijk nummer. Ik stem op deze!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef Mr_DG het volgende:
Dit nummer is al ruim een jaar oud, en was vorig jaar zomer al een bescheiden succes in Spanje en de VS.
Maar nu pas is er officieel een clip bij gemaakt, en het nummer is gereleased: MGMT - kids
quote:
Ik Vind de soulwax remix een stuk minderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En er is natuurlijk een geweldige Soulwax remix van.![]()
1 jaar oud? Maak daar maar rustig 2 jaar van... En gezien hun reeks uitverkochte concerten, boeking op Lowlands en het al behoorlijk grijsdraaien van Kids, Electric Feel en Time to Pretend in het alternatieve clubcircuit vorig jaar mag je rustig spreken dat ze al het nodige 'bescheiden succes' hebben gehad in Nederland. Sowieso zijn er voor zover ik weet geen plannen om deze single dit jaar opnieuw uit te brengen. Die vier (re-)releases van vorig jaar waren volgens mij wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef Mr_DG het volgende:
Niet overdrijven hč, Kids is pas in oktober 2008 op single uitgebracht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
1 jaar oud? Maak daar maar rustig 2 jaar van... En gezien hun reeks uitverkochte concerten, boeking op Lowlands en het al behoorlijk grijsdraaien van Kids, Electric Feel en Time to Pretend in het alternatieve clubcircuit vorig jaar mag je rustig spreken dat ze al het nodige 'bescheiden succes' hebben gehad in Nederland. Sowieso zijn er voor zover ik weet geen plannen om deze single dit jaar opnieuw uit te brengen. Die vier (re-)releases van vorig jaar waren volgens mij wel genoeg.
Het album waar het nummer van af komt is van 2007, en 'Kids' was natuurlijk al een 'viral' en een hit op Youtube in januari 2008 met een populaire niet-officiėle clip die in grote mate bijdroeg tot hun internationale doorbraak een paar maanden later:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet overdrijven hč, Kids is pas in oktober 2008 op single uitgebracht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kids_(MGMT_song)
Maar nu pas hebben ze zelf een clip gemaakt, die ook op MTV word uitgezonden. Het filmpje dat jij postte is gemaakt door een fan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het album waar het nummer van af komt is van 2007, en 'Kids' was natuurlijk al een 'viral' en een hit op Youtube in januari 2008 met een populaire niet-officiėle clip die het toch behoorlijk goed deed:
Eigenlijk was het nummer in oktober al over het hoogtepunt heen qua momentum, en het heeft me altijd verbaasd dat die release er niet was toen MGMT écht hot was, een half jaar daarvoor.
Ik vind dit persoonlijk toch wel in een heel andere klasse zitten dan Boten Anna..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Verstreujem het volgende:
Net zo slechte kwaliteit kutplaat als boten anna, en dat kwam ook helemaal goed. Dit gaat t wel doen bij t simpele volk
Ja zou waanzinnig zijn!quote:
Is deze week dance-smash bij 538.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Mr_DG het volgende:
Michel Cleis - La Mezcla
Is al wel redelijk oud, maar bij het TMF / 538 publiek nog niet zo bekend vermoed ik.
hij is zo goed, maar te oudquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef UntilMyEnd het volgende:
Zou nog best een Peter Fox kunnen worden met Haus Am See:
Hij is oud ja, maar komt nu pas hier een beetje op heb ik het idee. En anders Schwarz Zu Blau:quote:
Pitbull werd vorige week door Jeroen van Inkel en Edwin Evers getipt als de zomerhit van 2009.quote:
Wel.quote:
Een hit, maar niet dé zomerhit...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Pitbull wordt hem zeker wel. Ik hoor hem heel vaak voorbij komen in allerlei tenten, en staat op de tweede plaats in de single top 100.
Wat een schijtnummerquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Pitbull wordt hem zeker wel. Ik hoor hem heel vaak voorbij komen in allerlei tenten, en staat op de tweede plaats in de single top 100.
Dat is waar, het Nederlandse publiek is gelukkig niet van enige vorm van smaak te betichten.quote:
over 2 maanden is de zomer voorbijquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Klopt, zie top 40.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waar, het Nederlandse publiek is gelukkig niet van enige vorm van smaak te betichten.
Na een paar keer luisteren begint ie leuk te wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kanshebbertje?
Freemasons feat. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak Make Me A Dancer
Catchy refreintje @50sec
Het nummer begint telkens opnieuw.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Het origineel is een stuk mooier.quote:
Kan je er verder naast zitten.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Is dat dat nummer met die straal bezopen klinkende kinderen? Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik, dit is minstens even irritant als dat fluitliedje van een jaar of drie geleden... Maar het is dus van dezelfde persoon? Vreselijk. Liedje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Kan iemand me waarschuwen als die halve joef met weer een nummer op de proppen komt?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef dikkeshiz het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat de La La Song het wel zou worden van BoB Sinclair. Maar hoor hier toch weinig meer van. Daarna even gedacht dat Tommy Sparks het ging worden, met She's got me dancing. Maar lijkt er toch allemaal niet op.
uhuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:41 schreef BramKVO het volgende:
Het lijkt wel duidelijk Pittbull te worden lijkt me ...
Ik vind hem wel lekker klinken...quote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat deze te laat gaat komen om nog tot zomerhit gebombardeerd te worden (het nummer is nog niet eens uit op single), maar deze doet nu de rondte in de blogosphere als een mogelijke zomerhit. Ik vind er zelf weinig aan, maar dit is wat er gebeurt als Switch en Diplo (die van Santogold en M.I.A., inderdaad) een ordinaire vloervuller proberen te maken. Een dancehall-variant op Olive's 'You're not Alone', compleet met autotune.![]()
Dat wordt never nooit een zomerhit. Veel te chaotischquote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat deze te laat gaat komen om nog tot zomerhit gebombardeerd te worden (het nummer is nog niet eens uit op single), maar deze doet nu de rondte in de blogosphere als een mogelijke zomerhit. Ik vind er zelf weinig aan, maar dit is wat er gebeurt als Switch en Diplo (die van Santogold en M.I.A., inderdaad) een ordinaire vloervuller proberen te maken. Een dancehall-variant op Olive's 'You're not Alone', compleet met autotune.![]()
Mjah ik denk dat de massa in Nederland nog niet aan de dancehall-revival van Diplo mee gaat doen. En de clip van Hold The Line is hier pas op tv geloof ik, dan denk ik dat die nog meer kans zou maken. Ook met Santigold, zit er tenminste wat bekends in voor de gemiddelde top 40 luisteraar.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Een zomerhit is pas een zomerhit als je iedereen om je heen hoort klagen, inclusief je ouders.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:43 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Kan je er verder naast zitten.Het heeft er alle schijn van dat dat hem wel gaat worden, dat argument wat je daarna ook geeft slaat ook nergens op.
Ik vind het echt een heerlijk nummer, zeker de stukjes met Nina Sky.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat de massa in Nederland nog niet aan de dancehall-revival van Diplo mee gaat doen.
Heerlijk nummer.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:10 schreef blckbb het volgende:
Nja niet echt zomerlijk maar toch
Maar met een beetje Beatles en 60's kom ik best de zomer door
In een zomerhittopic? Het ideequote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat een wansmaak is hier toch.
Ik vind het toch erg een zwoele-zomer-avond vide hebben. Heel relax.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:10 schreef blckbb het volgende:
Nja niet echt zomerlijk maar toch
Maar met een beetje Beatles en 60's kom ik best de zomer door
Hij begint mij langzamerhand ook steeds beter te bevallen. Die autotune blijft vreselijk, maar met het nummer is op zich weinig mis verder.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk nummer, zeker de stukjes met Nina Sky.
Die kerel moet eruit idd. Volgens mij zet 90 % van de mensen het nummer af als in de eerste seconden die autone al klinkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij begint mij langzamerhand ook steeds beter te bevallen. Die autotune blijft vreselijk, maar met het nummer is op zich weinig mis verder.
Shabba Ranks ,leeft die nog?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Bob Sinclar ft. Shabba Ranks - Love You No More
Als er een nummer van Major Lazer de zomerhit wordt, dan denk ik dat het pon di floor is. Een nummer wat vergelijkbaar is met riverside, en die ook zeer goed scoorde.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat de massa in Nederland nog niet aan de dancehall-revival van Diplo mee gaat doen. En de clip van Hold The Line is hier pas op tv geloof ik, dan denk ik dat die nog meer kans zou maken. Ook met Santigold, zit er tenminste wat bekends in voor de gemiddelde top 40 luisteraar. [ afbeelding ]
Jan Smit gaat er duet van maken, grote kans dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef schaap001 het volgende:
ik begin langzamerhand ook een beetje te vrezen dat dit nummer een kans maakt....![]()
als het uberhaupt nog zomer wordt natuurlijk![]()
Ik heb een tuintje in m'n hart maar voor jou...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef schaap001 het volgende:
ik begin langzamerhand ook een beetje te vrezen dat dit nummer een kans maakt....![]()
als het uberhaupt nog zomer wordt natuurlijk![]()
quote:
538 begint hem ook regelmatig te draaien. Goede ontwikkelingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:46 schreef Flaccid het volgende:
Ik zag zowaar Haus am See op TMF
Waarschijnlijk ook dat Pitbull nummer...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
538 begint hem ook regelmatig te draaien. Goede ontwikkeling
Poepnummer.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Pied33 het volgende:
Deze nog niet genoemd?
David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over
Heerlijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Kingside het volgende:
Dit is overigens ook wel een lekker zomerish nummer:
Kijk ik nooit.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Joh. Dat nummer staat al weken in de top 40...
Alsof die andere hits geen covers zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor een nummer dat 11 jaar oud is wel ja.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Alsof die andere hits geen covers zijn.
Ja, ik zie het verschil. Bij muziek als dit krijg ik een blij gezicht:quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je het verschil wel ziet, toch?
Neemt niet weg dat het wel een mooi nummer is. Ik had me trouwens vergist, 'Everywhere' is niet 11 jaar oud maar slechts 8. Bijbehorende BV3000 album heb ik echt al in geen jaren meer opgezet, toch maar weer eens luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |