Kan je er verder naast zitten.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Is dat dat nummer met die straal bezopen klinkende kinderen? Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik, dit is minstens even irritant als dat fluitliedje van een jaar of drie geleden... Maar het is dus van dezelfde persoon? Vreselijk. Liedje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Kan iemand me waarschuwen als die halve joef met weer een nummer op de proppen komt?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef dikkeshiz het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat de La La Song het wel zou worden van BoB Sinclair. Maar hoor hier toch weinig meer van. Daarna even gedacht dat Tommy Sparks het ging worden, met She's got me dancing. Maar lijkt er toch allemaal niet op.
uhuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:41 schreef BramKVO het volgende:
Het lijkt wel duidelijk Pittbull te worden lijkt me ...
Ik vind hem wel lekker klinken...quote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat deze te laat gaat komen om nog tot zomerhit gebombardeerd te worden (het nummer is nog niet eens uit op single), maar deze doet nu de rondte in de blogosphere als een mogelijke zomerhit. Ik vind er zelf weinig aan, maar dit is wat er gebeurt als Switch en Diplo (die van Santogold en M.I.A., inderdaad) een ordinaire vloervuller proberen te maken. Een dancehall-variant op Olive's 'You're not Alone', compleet met autotune.![]()
Dat wordt never nooit een zomerhit. Veel te chaotischquote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat deze te laat gaat komen om nog tot zomerhit gebombardeerd te worden (het nummer is nog niet eens uit op single), maar deze doet nu de rondte in de blogosphere als een mogelijke zomerhit. Ik vind er zelf weinig aan, maar dit is wat er gebeurt als Switch en Diplo (die van Santogold en M.I.A., inderdaad) een ordinaire vloervuller proberen te maken. Een dancehall-variant op Olive's 'You're not Alone', compleet met autotune.![]()
Mjah ik denk dat de massa in Nederland nog niet aan de dancehall-revival van Diplo mee gaat doen. En de clip van Hold The Line is hier pas op tv geloof ik, dan denk ik dat die nog meer kans zou maken. Ook met Santigold, zit er tenminste wat bekends in voor de gemiddelde top 40 luisteraar.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Een zomerhit is pas een zomerhit als je iedereen om je heen hoort klagen, inclusief je ouders.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:43 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Kan je er verder naast zitten.Het heeft er alle schijn van dat dat hem wel gaat worden, dat argument wat je daarna ook geeft slaat ook nergens op.
Ik vind het echt een heerlijk nummer, zeker de stukjes met Nina Sky.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat de massa in Nederland nog niet aan de dancehall-revival van Diplo mee gaat doen.
Heerlijk nummer.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:10 schreef blckbb het volgende:
Nja niet echt zomerlijk maar toch
Maar met een beetje Beatles en 60's kom ik best de zomer door
In een zomerhittopic? Het ideequote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
wat een wansmaak is hier toch.
Ik vind het toch erg een zwoele-zomer-avond vide hebben. Heel relax.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:10 schreef blckbb het volgende:
Nja niet echt zomerlijk maar toch
Maar met een beetje Beatles en 60's kom ik best de zomer door
Hij begint mij langzamerhand ook steeds beter te bevallen. Die autotune blijft vreselijk, maar met het nummer is op zich weinig mis verder.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk nummer, zeker de stukjes met Nina Sky.
Die kerel moet eruit idd. Volgens mij zet 90 % van de mensen het nummer af als in de eerste seconden die autone al klinkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij begint mij langzamerhand ook steeds beter te bevallen. Die autotune blijft vreselijk, maar met het nummer is op zich weinig mis verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |