Maar nu pas hebben ze zelf een clip gemaakt, die ook op MTV word uitgezonden. Het filmpje dat jij postte is gemaakt door een fan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het album waar het nummer van af komt is van 2007, en 'Kids' was natuurlijk al een 'viral' en een hit op Youtube in januari 2008 met een populaire niet-officiële clip die het toch behoorlijk goed deed:
Eigenlijk was het nummer in oktober al over het hoogtepunt heen qua momentum, en het heeft me altijd verbaasd dat die release er niet was toen MGMT écht hot was, een half jaar daarvoor.
Ik vind dit persoonlijk toch wel in een heel andere klasse zitten dan Boten Anna..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Verstreujem het volgende:
Net zo slechte kwaliteit kutplaat als boten anna, en dat kwam ook helemaal goed. Dit gaat t wel doen bij t simpele volk
Ja zou waanzinnig zijn!quote:
Is deze week dance-smash bij 538.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Mr_DG het volgende:
Michel Cleis - La Mezcla
Is al wel redelijk oud, maar bij het TMF / 538 publiek nog niet zo bekend vermoed ik.
hij is zo goed, maar te oudquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef UntilMyEnd het volgende:
Zou nog best een Peter Fox kunnen worden met Haus Am See:
Hij is oud ja, maar komt nu pas hier een beetje op heb ik het idee. En anders Schwarz Zu Blau:quote:
Pitbull werd vorige week door Jeroen van Inkel en Edwin Evers getipt als de zomerhit van 2009.quote:
Wel.quote:
Een hit, maar niet dé zomerhit...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Pitbull wordt hem zeker wel. Ik hoor hem heel vaak voorbij komen in allerlei tenten, en staat op de tweede plaats in de single top 100.
Wat een schijtnummerquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Pitbull wordt hem zeker wel. Ik hoor hem heel vaak voorbij komen in allerlei tenten, en staat op de tweede plaats in de single top 100.
Dat is waar, het Nederlandse publiek is gelukkig niet van enige vorm van smaak te betichten.quote:
over 2 maanden is de zomer voorbijquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Klopt, zie top 40.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waar, het Nederlandse publiek is gelukkig niet van enige vorm van smaak te betichten.
Na een paar keer luisteren begint ie leuk te wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kanshebbertje?
Freemasons feat. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak Make Me A Dancer
Catchy refreintje @50sec
Het nummer begint telkens opnieuw.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Het origineel is een stuk mooier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |