Het nummer begint telkens opnieuw.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Het origineel is een stuk mooier.quote:
Kan je er verder naast zitten.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
Pitbull wordt idd een hit, maar die is over 2 maanden gewoon weg uit de top 40. Het nummer is gewoon niet origineel/opvallend/raar genoeg voor een echte zomerhit.
Is dat dat nummer met die straal bezopen klinkende kinderen? Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik, dit is minstens even irritant als dat fluitliedje van een jaar of drie geleden... Maar het is dus van dezelfde persoon? Vreselijk. Liedje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Kan iemand me waarschuwen als die halve joef met weer een nummer op de proppen komt?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef dikkeshiz het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat de La La Song het wel zou worden van BoB Sinclair. Maar hoor hier toch weinig meer van. Daarna even gedacht dat Tommy Sparks het ging worden, met She's got me dancing. Maar lijkt er toch allemaal niet op.
uhuquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:41 schreef BramKVO het volgende:
Het lijkt wel duidelijk Pittbull te worden lijkt me ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |