ik ben bang dat we er echt niet onderuit komen. Als je al de eerste noten/tonen van het nummer hoort dan weet je direct dat geknipt is voor een ringtone hit. Ook niet mijn keuze, maar ja... keuze van de massaquote:Beautiful liar wordt het niet
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:39 schreef Maidzjel het volgende:
bokken van kasper en monsta *0*
dan maken we er gewoon een langlopend topique van ;-)quote:Lijkt me dat je net ff een maandje te vroeg bent
Die had ik er eigenlijk bijgezet, maar dan paste het niet meer zo mooi op 1 regel.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef koemleit het volgende:
waar staat toppertje?
Wel heel erg geworden na 2001quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ah even mijn lijstje van vorig jaar aanvullenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
2006 Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit / Basshunter - Boten Anna
Dat is al een hele tijd terug denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Welk jaar was Macarena? Die moet je er ook bijzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah, waren dat echt zomer hitjes? Safri duo misschien wel, maar Shaggy?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
Stond iig wel 7 weken op 1 in juli en augustus. Maar Safri Duo is wel de knaller van die zomer, denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mwah, waren dat echt zomer hitjes? Safri duo misschien wel, maar Shaggy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop