Ha, tof zeg! Ik ken 'm eigenlijk van deze, wist niet dat dat ook weer geremixt was! Bovendien dacht ik altijd dat ze "Please stop fooling through my mind" zongenquote:
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop op deze
Eventueel in de Deadmau5 remix:
Sky and Sand is wel leuk maar geen zomerhit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef Remsjo het volgende:
Paul Kalkbrenner - Sky and Sand
Bob Sinclair - LaLa Song
LaLa Song is na 3x ook al niet meer te hardenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
De lala song ga ik vooren anders... word door 538 weer een hit gepresenteert die niet te harden is
Balkan beatsquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
kom op mensen, help dit de zomer hit worden.
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef ChanelOne het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()
alsjeblieft niet. Dit is toch al ooit een zomerhit geweest? Hier heeft Napoleon volgens mij nog op gedanst.
rond 5 mei 1821
Voor de slimme onder ons weten vast wel wat er was !
Hahaha.
Klinkt lekker.quote:
ik vind em nog steeds leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
Top nummer![]()
[..]
Sky and Sand is wel leuk maar geen zomerhit.
[..]
LaLa Song is na 3x ook al niet meer te harden
[..]
Balkan beats
Eigenlijk zou dit m moeten worden, geniaaalquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me toch dat er geen nummer is wat deze kan overtreffen als zomerhit:
"Met je luxe benen, zo Benelux"![]()
Le Lequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dit m moeten worden, geniaaalIk zit aan je cunt, gewoon omdat het kunt
![]()
Maargoed, als 't niet The Lala song wordt dan ben ik ook al tevreden.. Echt, wat een bloedirritante rotzooi. Hij overtreft zelfs bijna Rap Das Armas
Toppertje was echt wel een zomerhit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef ChanelOne het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()
alsjeblieft niet. Dit is toch al ooit een zomerhit geweest? Hier heeft Napoleon volgens mij nog op gedanst.
rond 5 mei 1821
Voor de slimme onder ons weten vast wel wat er was !
Hahaha.
Het constante gefade van het volume verneukt die hele track.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:33 schreef Martinovibes het volgende:
Man die van Stonebridge is best wel lekker hoor ! ( iemand anders had hem al neergezet maar ik persoonlijk vind deze beter te pruimen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |