Shabba Ranks ,leeft die nog?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Bob Sinclar ft. Shabba Ranks - Love You No More
Als er een nummer van Major Lazer de zomerhit wordt, dan denk ik dat het pon di floor is. Een nummer wat vergelijkbaar is met riverside, en die ook zeer goed scoorde.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat de massa in Nederland nog niet aan de dancehall-revival van Diplo mee gaat doen. En de clip van Hold The Line is hier pas op tv geloof ik, dan denk ik dat die nog meer kans zou maken. Ook met Santigold, zit er tenminste wat bekends in voor de gemiddelde top 40 luisteraar. [ afbeelding ]
Jan Smit gaat er duet van maken, grote kans dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef schaap001 het volgende:
ik begin langzamerhand ook een beetje te vrezen dat dit nummer een kans maakt....![]()
als het uberhaupt nog zomer wordt natuurlijk![]()
Ik heb een tuintje in m'n hart maar voor jou...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef schaap001 het volgende:
ik begin langzamerhand ook een beetje te vrezen dat dit nummer een kans maakt....![]()
als het uberhaupt nog zomer wordt natuurlijk![]()
quote:
538 begint hem ook regelmatig te draaien. Goede ontwikkelingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:46 schreef Flaccid het volgende:
Ik zag zowaar Haus am See op TMF
Waarschijnlijk ook dat Pitbull nummer...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
538 begint hem ook regelmatig te draaien. Goede ontwikkeling
Poepnummer.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Pied33 het volgende:
Deze nog niet genoemd?
David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over
Heerlijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef Kingside het volgende:
Dit is overigens ook wel een lekker zomerish nummer:
Kijk ik nooit.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Joh. Dat nummer staat al weken in de top 40...
Alsof die andere hits geen covers zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor een nummer dat 11 jaar oud is wel ja.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Alsof die andere hits geen covers zijn.
Ja, ik zie het verschil. Bij muziek als dit krijg ik een blij gezicht:quote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je het verschil wel ziet, toch?
Neemt niet weg dat het wel een mooi nummer is. Ik had me trouwens vergist, 'Everywhere' is niet 11 jaar oud maar slechts 8. Bijbehorende BV3000 album heb ik echt al in geen jaren meer opgezet, toch maar weer eens luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |