hoiquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet? Die lapo'er maakte geen nieuwe dus ik moest in een split second inspiratie opdoen
.
Menopauze?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hoi![]()
![]()
gemengde gevoelens de gekste...
What's up?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hoi![]()
![]()
gemengde gevoelens de gekste...
Nou, ik zit op het dominicus college (energieweg tegenover de anac) en zit nu in mijn eindexamenjaar, 6VWO.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef morgane het volgende:
Hoi Appelsjap! Vertel eens wat meer over jezelf
superleukquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook dan maar even officieel, omdat Yashi d'r mond voorbij heeft gepraat:René heeft me ten huwelijk gevraagd, en ik heb ja gezegd
![]()
Woww wat super vet! Gefeliciteerd Moblo!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook dan maar even officieel, omdat Yashi d'r mond voorbij heeft gepraat:René heeft me ten huwelijk gevraagd, en ik heb ja gezegd
![]()
Het zou wel heel ernstig zijn als het eerder aan interwebzvrienden verteld zou worden dan aan de ouders, denk je niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
superleukgefeliciteerd
al iets concreets gepland eigelijk? icm de wereldmotorreis bijvoorbreeld?
zijn de ouders al ingelicht
Ga je nu ineens tof doen dat je ze wél herkent?quote:
nou, als ze naast je op de wc de handeling uitvoeren zijn ze gemakkelijk te herkennenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je nu ineens tof doen dat je ze wél herkent?
Ik? trouwen?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:26 schreef Mikkie het volgende:
CP leeft
Wanneer gaan jullie trouwen dude?
het blijft aandoenlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik? trouwen?![]()
tsja... laatste tijd zit ik liever in mijn vriendin dan in het STA Nijmegen topic![]()
Oke nu de echte reden... k heb genoeg aan motorforum, en wat PTA hier op Fok. Verder ben ik druk zat bezig met het verbouwen van mijn motor bijv. Waar ik eerst uren bleef hangen hier in de SC, ben ik nu aan het rijden/ontwerpen/verbouwen/sleutelen.quote:
Dan moet je het niet al op een OPENBAAR internetforum posten mutsquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, jullie zijn een stelletje, we weten hetquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post eens gewoon onder je eigen account, irritant.
Loop niet zo te bitchen, irritantquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post eens gewoon onder je eigen account, irritant.
Post gewoon allebei onder je eigen account ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Loop niet zo te bitchen, irritant
Royal Sadness. Echt!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach man, het is heus wel duidelijk dat jij liever in Yashi zit dan in dit topic. *
*copright by master CP
Ik heb een ipod, maar ik denk niet dat ik daar iets op kan aanpassenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef Sander het volgende:
Oh, wie heeft er eigenlijk een iphone / ipod? Ben een layout aan het devven en ik heb langzaam maar zeker testers nodig
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef LastRequest het volgende:
MOBLO wat ongelofelijk gaaf!
Gefeliciteerd!!! Mogen we dan allemaal op het feestje komen?![]()
Aahh vind het heel leuk voor je
Niet overdrijven hequote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar beetje jammer hoe jullie nu lopen te bitchen zeg.. maar goed Moblo en Mr zijn hier.. Dus gezellig doen
Stel je anders aan of zoquote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sorry mensenin alle haastigheid poste ik onder het verkeerde account.. Wilde nog editten maar swarmi had me inmiddels al gequoted.
Maar beetje jammer hoe jullie nu lopen te bitchen zeg.. maar goed Moblo en Mr zijn hier.. Dus gezellig doen
Zo te lezen was dat een post van IBquote:Op zondag 29 maart 2009 21:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je anders aan of zo
Doe ze de groeten
Hehe nee, deze layout wordt voor de ipod touch en de iphone, die twee kan je op internettenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb een ipod, maar ik denk niet dat ik daar iets op kan aanpassen
Heb zo'n iPod video 80gb
Goed bezigquote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
South Park in crisis - Margaritaville
Ha, dat had ik ook! Maar dan twee keer.. en dan was ik zo blij dat het pas half 5 ofzo wasquote:Op maandag 30 maart 2009 07:46 schreef Sander het volgende:
Vannacht heel vreemd gedroomd, en wel drie keer achter elkaar ofzo. Dan word je wakker, denk je van "wtf?" en val je weer in slaap. En dan drie keer, heel stom.
jaquote:
nee dat nog net niet , moet alleen achteruit tijgerent me bed uitquote:Op maandag 30 maart 2009 10:56 schreef morgane het volgende:
Heb je vanmorgen ongelooflijk hard je hoofd gestoten toen je wakker werd dan?
Ik had gedroomd dat ik samenwoonde met mn vriend, lijkt me best leuk wel
Hebben alle vrouwen in dit topic nu ineens nestingsdrang ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:56 schreef morgane het volgende:
Heb je vanmorgen ongelooflijk hard je hoofd gestoten toen je wakker werd dan?
Ik had gedroomd dat ik samenwoonde met mn vriend, lijkt me best leuk wel
wees blij dat ze nog geen werpingsdrang hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben alle vrouwen in dit topic nu ineens nestingsdrang ofzo?
Whehehe, geniaal als je gezopen hebt en moet pissenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:58 schreef gers het volgende:
[..]
nee dat nog net niet , moet alleen achteruit tijgerent me bed uit
daarom gaat er ook denk ik 20 cm van de poten af zodat ik fatsoenlijk kan opstaanquote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, geniaal als je gezopen hebt en moet pissen
Dat lijkt me wel een minimum ja. Je bed uittijgeren op de vroege ochtend is ronduit kut. En wat te denken als er eens een mrs. Gers komt, toch wel fijn als je dan in bed ook in de hoogte wat ruimte hebtquote:Op maandag 30 maart 2009 11:01 schreef gers het volgende:
[..]
daarom gaat er ook denk ik 20 cm van de poten af zodat ik fatsoenlijk kan opstaan
inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een minimum ja. Je ben uittijgeren op de vroege ochtend is ronduit kut. En wat te denken als er eens een mrs. Gers komt, toch wel fijn als je dan in bed ook in de hoogte wat ruimte hebt
Dan wordt 20 centimeter ineens ook weinigquote:
Precies. Ik heb alleen al minimaal 40cm nodig voor één staand onderdeel, laat staan de rest die er nog bij moet...quote:Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan wordt 20 centimeter ineens ook weinig
hij was ook erg makkelijk in te koppenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Ik heb alleen al minimaal 40cm nodig voor één staand onderdeel, laat staan de rest die er nog bij moet....
Naja, alleen maar jouw voordeel dat je aan 20 cm ruim genoeg hebtquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, alleen maar jouw voordeel dat je aan 20 cm ruim genoeg hebt.
je kunstbeen was toch af te schroevenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Ik heb alleen al minimaal 40cm nodig voor één staand onderdeel, laat staan de rest die er nog bij moet....
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, alleen maar jouw voordeel dat je aan 20 cm ruim genoeg hebt.
Ik weet niet hoe jij neukt, maar ik lig niet met m'n benen recht omhoogquote:Op maandag 30 maart 2009 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kunstbeen was toch af te schroeven
Alsof jij het niet lekker vindt om af en toe eens lekker in je kont genomen te worden door een lekker wijf met een gigantische rubberen lul, maak dat de kat wijsquote:Op maandag 30 maart 2009 12:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij neukt, maar ik lig niet met m'n benen recht omhoogBen je vrouw of Postma-wannabe ofzo?
.
dikke buik was ik weer niet op gekomen, dat gelooft toch niemand, het is algemeen bekend dat mikkie een goddelijk atletisch lichaam heeftquote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik verwacht al opmerkingen over dikke koppen, grote buiken en kleine meiden, maar kunstbeen had ik niet bedacht. Chappeaux
nee die doet eerder zoquote:
Als ik hem zie dan weet ik al dat hij het toonbeeld is van iets wat ik nooit zal zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dikke buik was ik weer niet op gekomen, dat gelooft toch niemand, het is algemeen bekend dat mikkie een goddelijk atletisch lichaam heeft
Maak me gekquote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij het niet lekker vindt om af en toe eens lekker in je kont genomen te worden door een lekker wijf met een gigantische rubberen lul, maak dat de kat wijs
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik hem zie dan weet ik al dat hij het toonbeeld is van iets wat ik nooit zal zijn
Ik kan altijd naar de kapper, maar zo baas als jou zal ik nooit wordenquote:
Daar moest ik echt als eerste aan denken iddquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een minimum ja. Je bed uittijgeren op de vroege ochtend is ronduit kut. En wat te denken als er eens een mrs. Gers komt, toch wel fijn als je dan in bed ook in de hoogte wat ruimte hebt
Ben jij zo fantasieloos dat je alleen maar seks in een bed hebt ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar moest ik echt als eerste aan denken idd
Touché.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij zo fantasieloos dat je alleen maar seks in een bed hebt ofzo?
Zo'n vriendin wil ik nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Manieren om mijn vriend uit bed te krijgen
Wat een vreselijk mens.. ook niet reageren op de vraag waarom ze hem eruit wil hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Manieren om mijn vriend uit bed te krijgen
Awesomequote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Zonder grapjes, dit zou voor mij écht ideaal zijn: Avondmensen willen uitslaaprecht
Zolang je maar niet met het standaard stagiaire janksmoesje aankomtquote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Piet en ik hoeven op dit gebied geen medeleven te verschaffen
het komt als spam over misschien, maar 't was vooral een oproep om te kijken of er misschien mensen waren die aan de opera mee wilden werken.. mag kennelijk nietquote:
IK BEN NIET OUD!quote:
Vanavond en morgenavond ouderavond.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't op school, en met de zwangerschap?
Nope, gingen vooral voor IB kijken namelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:44 schreef morgane het volgende:
Heb je nog wat gekocht Yasha? Goed weer om te winkelen!
Ik heb zometeen weer repetitie met de sambaband, zin in!
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef -J-D- het volgende:
Vanavond en morgenavond ouderavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Hoe kan het dat mijn lieve zoon een drie staat voor uw vak?"
"Omdat hij zelden huiswerk maakt en nooit oplet! "
"En wat gaat u daaraan doen? U zal dan vast wel slecht lesgeven?"
"Tot zover dit gesprek. Fijne avond"
waarom praatten ze niet gewoon nederlandsquote:Op maandag 30 maart 2009 20:36 schreef Californium het volgende:
Gefeli Moblo!!!
En reeds weer aanwezig in de lage landen!
En in het vliegtuig2 van die knuppels die me toch steenkolen engels spreken! Ik schaamde me er gewoon voor om Nederlands te zijn
Ze zaten met een engels meisje te pratenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom praatten ze niet gewoon nederlands
Toch fijn als je de ouderavond gesprekken al kan voorspellenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vanavond en morgenavond ouderavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Hoe kan het dat mijn lieve zoon een drie staat voor uw vak?"
"Omdat hij zelden huiswerk maakt en nooit oplet! "
"En wat gaat u daaraan doen? U zal dan vast wel slecht lesgeven?"
"Tot zover dit gesprek. Fijne avond"
Verder gaat het super met de zwangerschapKan niet beter
Nog 2 maandjes rust en dan zijn we de komende 18 jaar wel druk
Een kennis van me is ook docente, ergens in 't Gooi. Die vind het ook vreselijk inderdaad, die ouderavondenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toch fijn als je de ouderavond gesprekken al kan voorspellen
Eentje was er bijna letterlijk zoals ik had voorspeld
Al drie jaar.quote:
Daar ben ik het inderdaad ook niet mee eensquote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
Sinds wanneer zijn grote borsten uit?
Ben jij al vroeg op in je vakantiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Dat maar snel gaan doen voordat ik verhonger![]()
merci beaucoup!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij al vroeg op in je vakantie
Bienvenue dans le Pays-Bas
Gesprekje op de Uni?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
merci beaucoup!
Moet bloed prikken, mijn foon simlock vrij laten maken en simkaart kopen, treinkaartjes kopen en dan rond half 12 ofzo met de trein naar utrechtbusy busy! Vanavond andijviestampot
jahquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gesprekje op de Uni?
Veel plezier
Klopt ja. Eigenlijk alleen water en eventueel koffie of thee, maar zonder suiker en melk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Oh god, dat voorspelt weinig goedsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef Sander het volgende:
[..]
I'll be there. Seks in tentjes en vechtpartijen, dat wil ik niet missen
quote:
Raar... ik heb nu verschillende keren bloed moeten laten prikken, en nog geen enkele keer is er gezegd dat ik níet mag eten van tevorenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vragen ze alleen aan mensen waarbij ze verwachten dat ze 't nakomen.
Het was kwart voor 12quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar het is 12 uur op een doordeweekse dag![]()
.
Bullshitfactor 10!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was kwart voor 12en zomertijd
moet nog wennen
Dat is echt fucking irritant! Hoe kan het dan dat er nog niks is? Nieuw op te starten huis ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:59 schreef gers het volgende:
GODVERDERGODVER
het duurt 4 tot 6 weken voordat we internet hebben![]()
en ik heb ook geen tv
Tuurlijk, geef anderen maar weer de schuld! Je had ook zelf even kunnen navragen of het overdag of 's avonds was...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, de mensen die mij gevraagd hebben mee te doen hebben geen duidelijke informatie verschaft. Als ik dan gisteravond een mailtje krijg waarin staat 'jullie worden geacht om kwart voor acht aanwezig te zijn, zodat we om 8 uur kunnen beginnen', dan neem ik aan dat dat overdag is hè
nee een oude bewoner die er voor mij zet heeft zijn abonnement niet doorgegeven maar opgezegdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt fucking irritant! Hoe kan het dan dat er nog niks is? Nieuw op te starten huis ofzo
Prettigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
nee een oude bewoner die er voor mij zet heeft zijn abonnement niet doorgegeven maar opgezegd
ja hij had het internet centraal geregeldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prettig. Maar is er daar in huis niets centraal geregeld dan?
Ja, ik heb overal een opmerking geplaatst, echt lange elke keer. En ik heb gezegd dat ze me mogen contacten. Doen ze toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Haha wel een grappige fail iig IB
Sander jij had laatst ook die semesterbende ingevuld he? Wat een slechte vragen zeg.. heb bij elke vraag een opmerking geplaatstEn ik ga zeer zeker niet met ze rond de tafel zitten om het nog verder te bespreken.. is toch kansloos.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef anderen maar weer de schuld! Je had ook zelf even kunnen navragen of het overdag of 's avonds was...
Klein beetje vroeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is 5 september swarmi, nu al bijhouden lijkt me een tikkeltje vroeg.
Are you thinking what I'm thinking?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Welk programmaboekje? Waar hebben jullie het over?
Ik heb vanaf 10 uur tot nu in werkbespreking gezeten, blijkbaar ben ik bezig met een project tot wereld overheersing
Ja maar dan met een soort big brother is watching you kinda thingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Are you thinking what I'm thinking?
Dit moet je even uitleggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Welk programmaboekje? Waar hebben jullie het over?
Ik heb vanaf 10 uur tot nu in werkbespreking gezeten, blijkbaar ben ik bezig met een project tot wereld overheersing
Nou ik dacht dat we bezig waren om een systeem te ontwikkelen waarmee men zich als User identificeerde met een unieke smartcard. En dat het database model ook toe te passen was op andere systemen (bijvoorbeeld een legale manier van rechtsdocumenten digitaal af te handelen bijvoorbeeld) maar blijkbaar is het de bedoeling dat deze modellen weer onderdeel zijn van een groter geheel wat mondiaal geïmplementeerd zou moeten worden.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat we bezig waren om een systeem te ontwikkelen waarmee men zich als User identificeerde met een unieke smartcard. En dat het database model ook toe te passen was op andere systemen (bijvoorbeeld een legale manier van rechtsdocumenten digitaal af te handelen bijvoorbeeld) maar blijkbaar is het de bedoeling dat deze modellen weer onderdeel zijn van een groter geheel wat mondiaal geïmplementeerd zou moeten worden.
Of simpeler gezegd: een vorm van smartcard die je toegang verschaft van je werkplek tot je bankgegevens en diens infrastructuur.
Whehehe, ja want wij zijn zulke prutsers als de regeringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof je wel héél belangrijk werk doet.
En vervolgens wordt die smartcard dan geheid weer gekraakt door een stelletje irritante studenten van de RU.
Mja, ik weet dat je ze beter niet in huis kan halen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ongedierte, wordt dat ook wel genoemd, vreten kleding aan, brengen ziektes meeZou 'm ook niet in de keuken willen hebben
En dat project klinkt wel interessant Hosti![]()
Dat zou een matige bedoening zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti is taking over the world, lijkt me niet de bedoeling.
heerlijkquote:
ik ga ook wel een master doen.... maar misschien een andere.....met een pre-master programma ofzo..... Maarja... er is zo weinig leuksquote:
Kan je niet eerst even de datumprikker invullen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga me zo maar klaarmaken om naar BotS te gaan, begint immers om kwart voor acht
Beetje klote idd, kan je je verjaardag niet op een andere dag vieren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef IrishBastard het volgende:
Fijn dat de beschikbaarheid zo hetzelfde is
En dat zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kben lekker op de bank mijn series aant bijkijken
O dat kijk ik niet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net One tree hill en Grey's anatomy gekeken
Haha, en dan juist fouten maken in je disclaimerquote:Op woensdag 1 april 2009 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wat grappig, hoe meer dronken ik word, hoe groter mijn liefde voor foute muziek
He er echt belachelijk lang over gedaan om dit foutloos te typenp
wat heb je allemaal uitgespookt....nieuw liefje gevonden?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uitgespookt....nieuw liefje gevonden?![]()
was maar een grapjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Loool
Nee, gewoon gezellig gehang met Anoek, de enige die nog wat wilde doen nadat de Dollars dicht ging
Roddelen?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
was maar een grapjelekker lopen roddelen?
maar dat het anouk was had ik al door
moet naar zevenaarquote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roddelen?Nah. Was gewoon erg grappig. Vandaag parkhangen. Kom je ook?
Saaiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
moet naar zevenaarnaar ziekenhuis voor nieuw ponskaartje en voor een nieuewe foon
Wat nou alleen met anouk?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Californium het volgende:
alleen met Anouk of ook met andere mensen? Ben je morgen trouwens nog op school?
Nee, maar lijkt me wel lekekrquote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef morgane het volgende:
Wtf, ik had een bestelling bij Bon Prix gedaan, 1 ding teruggestuurd en een paar dagen later krijg ik een brief dat iets anders niet geleverd kan worden en dat het dus terugbetaald wordt. Maar nu heb ik precies het bedrag teruggekregen van alles dat ik wél gehouden heb en das 5x zoveelzo dus ff bellen, want ik hoor dat geld helemaal niet te hebben. Heeft iemand wel eens zoiets gehad?
dus je komt niet supportenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou alleen met anouk?Jon, Twan, Cor, Ester enzo. En nee, maandag pas tentamen
Ow ja , morgen 2 april. Nou moet sowieso werken, maar hoe laat moet je? Wip ik misschien wel ff langs.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dus je komt niet supporten![]()
tssstosti maken
Wat kankervroeg zegquote:
scheelt weer n boel blokkeer en opnieuw aanvraag werkquote:Op woensdag 1 april 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahah, ik wil zojuist naar de winkel, ben ik mijn portemonnee kwijtDus ik mijn hele kamer ondersteboven gekeerd, alles nagelopen. Nergens, alle broeken die ik heb binnestebuiten gekeerd. Dus ik denk, nou ja ik loop ff naar de winkel, wissel wel wat kratjes in voor ontbijt en denk ondertussen na. Ik meld ff op msn tegen degene waarmee ik gisteren uit was dat ik hem kwijt ben en ga naar de winkel. Blijkt die meid ff naar het speeltuintje gelopen te zijn waar we gisteren waren, lag ie daar nog
Ik ben zo opgelucht
stapavond zoals elke donderdagavondquote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
Is er morgenavond nog wat bijzonders in de stad?
Ja logisch, maar geen spannende DJ of iets?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stapavond zoals elke donderdagavond
bij mijn weten niet, volgende week vrijdag wel btw, 10 april in van burenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja logisch, maar geen spannende DJ of iets?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij mijn weten niet, volgende week vrijdag wel btw, 10 april in van buren
Als ik Yasha's post van vorige week mag geloven is er Beestfeest, en gister had iemand het ook over het vijfverenigingenfeest.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
Is er morgenavond nog wat bijzonders in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |