Maak me gekquote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij het niet lekker vindt om af en toe eens lekker in je kont genomen te worden door een lekker wijf met een gigantische rubberen lul, maak dat de kat wijs
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik hem zie dan weet ik al dat hij het toonbeeld is van iets wat ik nooit zal zijn
Ik kan altijd naar de kapper, maar zo baas als jou zal ik nooit wordenquote:
Daar moest ik echt als eerste aan denken iddquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een minimum ja. Je bed uittijgeren op de vroege ochtend is ronduit kut. En wat te denken als er eens een mrs. Gers komt, toch wel fijn als je dan in bed ook in de hoogte wat ruimte hebt
Ben jij zo fantasieloos dat je alleen maar seks in een bed hebt ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar moest ik echt als eerste aan denken idd
Touché.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij zo fantasieloos dat je alleen maar seks in een bed hebt ofzo?
Zo'n vriendin wil ik nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Manieren om mijn vriend uit bed te krijgen
Wat een vreselijk mens.. ook niet reageren op de vraag waarom ze hem eruit wil hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Manieren om mijn vriend uit bed te krijgen
Awesomequote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Zonder grapjes, dit zou voor mij écht ideaal zijn: Avondmensen willen uitslaaprecht
Zolang je maar niet met het standaard stagiaire janksmoesje aankomtquote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Piet en ik hoeven op dit gebied geen medeleven te verschaffen
het komt als spam over misschien, maar 't was vooral een oproep om te kijken of er misschien mensen waren die aan de opera mee wilden werken.. mag kennelijk nietquote:
IK BEN NIET OUD!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |