Ben jij al vroeg op in je vakantiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Dat maar snel gaan doen voordat ik verhonger![]()
merci beaucoup!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij al vroeg op in je vakantie
Bienvenue dans le Pays-Bas
Gesprekje op de Uni?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
merci beaucoup!
Moet bloed prikken, mijn foon simlock vrij laten maken en simkaart kopen, treinkaartjes kopen en dan rond half 12 ofzo met de trein naar utrechtbusy busy! Vanavond andijviestampot
jahquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gesprekje op de Uni?
Veel plezier
Klopt ja. Eigenlijk alleen water en eventueel koffie of thee, maar zonder suiker en melk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Oh god, dat voorspelt weinig goedsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef Sander het volgende:
[..]
I'll be there. Seks in tentjes en vechtpartijen, dat wil ik niet missen
quote:
Raar... ik heb nu verschillende keren bloed moeten laten prikken, en nog geen enkele keer is er gezegd dat ik níet mag eten van tevorenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vragen ze alleen aan mensen waarbij ze verwachten dat ze 't nakomen.
Het was kwart voor 12quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar het is 12 uur op een doordeweekse dag![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |