Are you thinking what I'm thinking?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Welk programmaboekje? Waar hebben jullie het over?
Ik heb vanaf 10 uur tot nu in werkbespreking gezeten, blijkbaar ben ik bezig met een project tot wereld overheersing
Ja maar dan met een soort big brother is watching you kinda thingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Are you thinking what I'm thinking?
Dit moet je even uitleggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Welk programmaboekje? Waar hebben jullie het over?
Ik heb vanaf 10 uur tot nu in werkbespreking gezeten, blijkbaar ben ik bezig met een project tot wereld overheersing
Nou ik dacht dat we bezig waren om een systeem te ontwikkelen waarmee men zich als User identificeerde met een unieke smartcard. En dat het database model ook toe te passen was op andere systemen (bijvoorbeeld een legale manier van rechtsdocumenten digitaal af te handelen bijvoorbeeld) maar blijkbaar is het de bedoeling dat deze modellen weer onderdeel zijn van een groter geheel wat mondiaal geïmplementeerd zou moeten worden.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat we bezig waren om een systeem te ontwikkelen waarmee men zich als User identificeerde met een unieke smartcard. En dat het database model ook toe te passen was op andere systemen (bijvoorbeeld een legale manier van rechtsdocumenten digitaal af te handelen bijvoorbeeld) maar blijkbaar is het de bedoeling dat deze modellen weer onderdeel zijn van een groter geheel wat mondiaal geïmplementeerd zou moeten worden.
Of simpeler gezegd: een vorm van smartcard die je toegang verschaft van je werkplek tot je bankgegevens en diens infrastructuur.
Whehehe, ja want wij zijn zulke prutsers als de regeringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof je wel héél belangrijk werk doet.
En vervolgens wordt die smartcard dan geheid weer gekraakt door een stelletje irritante studenten van de RU.
Mja, ik weet dat je ze beter niet in huis kan halen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ongedierte, wordt dat ook wel genoemd, vreten kleding aan, brengen ziektes meeZou 'm ook niet in de keuken willen hebben
En dat project klinkt wel interessant Hosti![]()
Dat zou een matige bedoening zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti is taking over the world, lijkt me niet de bedoeling.
heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |